Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aer pe tur
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Claudiu93
Dupa lungi si lungi cercetari nu am reusit sa-mi dau seama de unde vine aerul.Deci de la pompita de amorsare pana la filtru mi se goleste in fiecare dimineata , de fapt daca sta mai mult de o ora se goleste.Am schimbat pana acum un injector, pompita de amorsare si filtru de motorina. Daca a mai avut cineva problema asta sau daca are cineva idei cum as putea sa o rezolv astept raspunsuri
luckas_itd
Salutare,in sorbul din rezervor are o mica supapa,este posibil sa fi prins un obiect strain si sa ramana deschisa asta lasand coloana de motorina sa revina in rezervor.Poti incerca in a te uita pe acolo.Bafta.
Claudiu93
Multumesc pentru sfat , m-am uitat si in rezervor, totul era curat . Alte idei ?
froniecristian
Salut .cam acceasi problema o am si eu cu toate ca speram ca odata cu inlocuirea filtrului si montarea unuia original made in austria sa scap de problema ,caci la multe filtre aftermarket supapa e de vina.Am strns si returul de la primul injector cu un ziper ca imi arunca motorina pe la el dar tot nu s-a rezolvat problema .pentru a preintampina prinderea aerului pe coloana tin rezervorul mai tot timpul plin si am observat ca daca o parchez si e fata mai lasata nu mai prinde asa mult aer si porneste si mai bine.
Claudiu93
La mine nu cred ca a contat daca are plinul facut sau nu pentru ca e la fel si cu plinul facut si fara , si in unele zile cred ca odata sau de 2 ori am avut surpriza sa nu fie aer deloc sau doar o bula mica , si o parchez mereu la fel , ma gandesc ca ar fi de vina prinderile de pe filtru de motorina dar nu stiu cum sa le verific
froniecristian
Teoretic pe unde prinde aer sr trebuii sa si curga motorina dar nu vad deloc urme de motorina. Am fost la service RENO si mi-au zis sa schimb conductele prima data ,iar a doua oara cand le-am aratat au zis ca daca porneste la prima cheie sa o las asa ca la majoritatea au bule pe conducta. Am vazut ca colegii mei cu Loganuri nu au conductele transparente si nu au cum sa vada lucrul acesta ,dar totusi nu e normal sa avem aer pe instalatie ca ii scade si din puterea motorului, eu de accea cand merg cu masina ii mai dau forja .
Claudiu93
Eu cand mi-am schimbat injectorul mi-a zis mecanicul ca aerul le face rau si de asta mai mult mie frica , eu dau la pompita inainte sa pornesc , cred ca am sa incerc cu supapa unisesc in weekend si daca nici asa nu rezolv nu stiu ce sa mai fac
luckas_itd
Da,aerul pe instalatie face rau si la injectoare si la pompa gandeste-te ca acestea cu motorina isi fac ungerea.Posibil sa fie supapa din filtru,mufele conductelor poate o fisura la o conducta ar fi multe cauze.Bafta la reparat
Claudiu93
Am cateva noutati , azi masina a stat in jur de vreo 3-4 ore cu spatele mult mai ridicat decat fara , am urcat-o pe o bordura si surpriza mare a fost ca nu avea nici macar o bula de aer , deci concluzia mea este ca trage pe undeva pe la rezervor nu ? Are cineva vreo idee cum verific rezervorul sau conductele care pleaca de la rezervor ?
Claudiu93
Am schimbat azi filtrul de motorina cu unul original renault la sfatul unui mecanic care spunea ca filtrul e de vina pentru aerul de pe tur, nu am rezolvat nimic aerul tot este. Unde ma sfatuiti sa mai caut problema?
vali_mester
Am avut si eu o problema asemanatoare.Este foarte greu sa depistezi pe unde trage aer.In cazul meu a fost o rosatura a conductei tur in dreptuc capacului de plastic care acopera distributia.Am schimbat distributia vara trecuta si "meseriasii" de la service nu au prins cum trebuie capacul si din trepidatiile motorului a ros conducta.Dupa o saptamana de chin am vazut picaturi de motorina sub motor.Incearca cu motorul oprit sa bagi mana stanga si sa pipai conducta tur in dreptul capacului de distributie,la partea inferioara a acestuia.
TheSting
In general aceasta problema apare din cauza unui furtun ros, gaurit sau rupt.
Te sfatuiesc sa verifici conductele de la un capat la altul.

Ce ti-am spus este doar un sfat, dar inseamna ca este neaparat si motivul problemei.
Claudiu93
http://postimage.org/image/72rb35s6h/ Salut, am gasit poza asta pe un site si am o nelamurire :la mufa alba este o piesa pe care eu nu am stie cineva ce piese este aceea si daca lipsa ei poate cauta aerul ?
TRANCA
Pompita de amorsare inlocuita e originala (vine impreuna cu conducta si are supapa unisens in ea) sau ai adaptat o pompita de amorsare simpla prin mufare pe vechea conducta?
ady24
In mod normal ar trebui sa vina cu tot subansamblul.Daca vrei sa schimbi doar para de amorsare e bine de stiut ca o poti pune cel mai bine la cald, intra fix si nu mai ai nevoie de coliere.
Claudiu93
Pai nu stiu daca e originala , am luat-o de la un magazin de piese auto si nu scria nimic pe punga in care a venit. Si are supapa unicsens in ea deoarece am suflat in ea sa o verific , si in cea veche am suflat dupa ce am dat-o jos si numai tinea bine supapa . Si da am pus-o eu pe conducta veche la cald
Costi.88
Am si eu o problema similara. Cam de 2 saptamani, motorul porneste mai greu decat deobicei. Manifestarea e cam ciudata. La rece porneste normal. Merg unde am de mers, motorul se incalzeste, ajunge la nivelul normal. Dupa un timp opresc masina. Daca o repornesc dupa 10 minute, e ok. Daca o repornesc dupa o ora, e dezastru. Invarte demarorul cred ca de 7-8 ori pana porneste. In unele momente demarorul tot invarte, ajung sa se aprinda martorii de ulei,bujii incandeste si apa, motorul porneste iar martorii se sting imediat.
Astazi am ridicat capota si am observat ce se vede in poza de jos. O imensa bula de aer. Daca nu se observa sa imi spuneti, o marchez eu.
Primul meu gand a fost ca daca tot imi intra aer pe instalatie, atunci pierd motorina pe undeva. Nu e cazul. Am verificat conductele de tur si retur de la rezervor si pana la pompa de inalta presiune. Toate sunt uscate. Nu se pune problema bujiilor incandeste, au fost schimbate in septembrie 2011.
Motorul odata pornit merge perfect normal, rotund, fara ruperi de ritm, nu se opreste in mers.
Dupa ce am citit aici s-ar zice ca o supapa unisens din circuitul de motorina e dusa.
Corectati-ma daca gresesc, am inteles ca ar fi 2 asfel de supape. Una in sita alba din rezervor si una in pompita de amorsare. Eu nu dau vina pe supara din sita alba din rezervor, prin februarie am facut o curatare a rezervorului si am curatat tot acel corp alb. Ma rog era un pic galbui, a fost suficient sa dau cu o carpa pe el ca sa il albesc la loc. De cand am facut curatarea masina a mers perfect ok pana acum 2 saptamani cand a inceput sa porneasca greu.
Tin sa mentionez ca bula de aer care se vede in poza de mai jos am observat-o dupa o stationare a masinii de 25 de ore. Apare bula de aer si la stationare de cateva minute, insa mult mai mica.
Va rog sa imi spuneti cat costa pompita aceea? Se schimba doar pompita sau cu tot cu conducta de la rezervor? Daca mai aveti si alte sfaturi, va rog nu ezitati sa imi spuneti smile.gif
Addyd
Busonul de la rezervor are o supapa care lasa aerul sa intre in rezervor. Daca acea supapa nu functioneaza se formeaza vid (depresiune) in rezervor si dupa ce opresti masina iti trage motorina inapoi in rezervor, asta daca poate sa traga pe la un retur sau prin alta parte. Chestia asta s-a intamplat la un logan, nu stiu daca are acelasi tip de buson la rezervor si reno-ul.
valiotronic
Desi cred ca e tardiv raspunsul....asta iarna am rezolvat aceasta problema ...romaneste... am taiat turul intr-o zona unde era in pozitie verticala (deci inainte de filtre) si am intercalat o supapa de unic sens luata de la un butic (cred ca vre-o 10 lei a costat) ..nu am mai avut problema aceasta de atunci...
Costi.88
@ valiotronic poti te rog sa faci o poza la modificarea facuta de tine ?
nini_cheloo
salut,am si eu o problema....pornesc masina,pe tur se duce motorina fara pic de aer ,iar pe retur iese motorina cu destul de mult aer,apr continuu ...prinde pompa pe undeva ?am scos returul care intra in pompa de la injectoare (intra exact la iesire la returul din pompa) parca nu mai e chiar atat de mult aer dar tot este..... Inca o chestie ciudata ...se tot aude la cateva secunde un fasait la pompa...de zici ca scoate aerul din ea...sau trage ..nus ce sa zic! asa fac toate? si toate astea au inceput dupa ce am schimbat filtrul de motorina....cu vreo 2 sapt in urma....am mai bagat si motorina luata din alta parte ...dar tinuta in butoi cateva zile (butoi cu stut de golire mai sus ptr a nu trage si gunoaiele de pe fund ....asta in caz ca are motorina in ea). Deci aveti vreo parere in legatura cu aerul ce iese din pompa? a inceput sa porneasca destul de greu,dimineata porneste la a 2-a cheie dupa cateva secunde bune tinuta sa porneasca!
Costi.88
@nini_cheloo cati km are masina ta ?
Manu333
Salutare.
Am un Renault clio 1.5 din 2005 acum sase luni mi sa oprit în intersecție.
Dând la automat nu mia pornit doar dacă am dat la pompita.
Pana la urma m-am dus la un mecanic și mia zis sa schimb supapele de retur.
Leam schimbat și porneste la prima cheie. Dar am alta problema.
Am aer pe conducta de tur. Daca merg 1 km și o opresc îmi apare aer pe conducta.
Dacă dau la pompita sa bag motorina în filtru pornește. Dacă nu dau la pompita îmi pornește greu.
Am schimbat oringuri le tot la fel. Ce este de făcut?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.