Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Modus 1,5 DCI ajutor .... !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
gaby94br
Salut , sa ma prezint numele meu este Gabi , sunt din Braila si posed un Modus 1,5DCI 65cp ~ 120000 de km .
Acum ceva kilometri mergeam normal 90-100 si deodata imi apare in bord " INJECTION FAULT " micsorez turatia se stinge eroarea , mai merge 100m se aprinde din trag pe dreapta se opreste motorul si nu mai porneste .
- Am dus-o la service trasa si acolo am aflat urmatorul lucru injectorul 4 defect - a urmat o reparare a injectorului adica o schimbare a duzei - dar care cica nu se gasesc decat undeva in judetul Brasov deoarece iti trebuie banc de lucru ca sa le regleze . in fine cica ia pus si o solutie de curatat instalatia - Ok toate bune si frumoase mi-a luat banii acum am urmatoarea problema :
- merge super OK pana pe la 2000-2200 rpm dupa incepe sa se auda un zgomot ca un troncanit mai infundat , ( care s-a auzit si prima oara cand a inceput problema ) dupa care apare acelasi avertisment " INJECTION FAULT " daca reduc turatia la 2000 dispare , m-am intors la tipul ala , care a zis ca trebuie schimbate toate duzele , trimise la Brasov , acolo schimbate si reglate deoarece in oras la mine nu este un service care poate face asa ceva .

Acum cer ajutorul forumului si celor care sunt mai experimentati decat mine
Va rog sa imi dati un sfat - oricare mi-ar putea fi de ajutor daca a mai trecut cineva prin aceasta probl si cum a rezolvat-o sau, daca stie ceva care mi-ar puitea fi de ajutor ( solutii de curatat etc. )
Tin sa precizez ca am cumarat-o la 74000 de km adusa din Franta unde a mai avut schimbat acolo injectorul 3 . Pana acum la 119000 nu a avut nici o probl rupea demarajul , pornea la sfert de cheie - o minune . Acum la 2000+ de ture face sunetul de mai sus si apare eroarea mentionata si porneste greu !
Va rog un sfat !
Multumesc anticipat ! sad.gif
nonic
Verifica pompa de injectie, verifica daca ai pilitura in sistemul de alimentare si rezervor.
Dupa descrierea problemelor sunt sanse mari sa fie pompa de injectie defecta.
comanr
eu sant din gl si am avut si eu aceleasi belele.
e foarte important ce motorina pui si ce filtru de motorina ai pe masina.
daca nu ai pilitura in filtru poti reconditiona usor toate injectoarele si nu o sa ai probleme.
nu trebuie invatate coduri,setari ,absolut nimic.
vezi postul meu referitor la injectie 1.5 dci modus
gaby94br
Intradevar dupa ce am schimbat 2 duze , am pus injectoarele pe banc si sunt OK - dar masina tot lafel merge , in schimb porneste la prima cheie - acum sa dovedit ca am pilitura si trebuie sa schimb si pompa de injectie - sper ca luni-marti sa iasa din service ca noua !
Multumesc ptr ajutor !
comanr
ti au gasit pilitura in filtru?
gaby94br
Salut ! N-am mai postat de ceva vreme ... in aceasta vreme problemele mai sus mentionate sau rezolvat .
Cum au spus colegii de mai sus s-a gasit pilitura in filtru , a fost schimbata pompa de injectie iar dupa totul a revenit la normal .


De acum o luna , am observat ca imi manca uleiul . La inceput am crezut ca era din cauza uleiului 5W-30 , asa ca am schimbat uleiul si am pus mai gros ELF EVOLUTION 5W-40 mentionez ca uleiul a fost schimbat acum 2-3 saptamani , de atunci si pana acum nam parcurs mai mult de 250km .
Iar azi , cand sa plec mi-a aparut in bord un mesaj de genul ... Top UP level oil ... toate bune si frumoase dau la cheie sa vad daca porneste , nu sa aprins cheia si STOP-ul , porneste si plec .
De ceva timp vad o pata mereu sub ea , am considerat ca este ulei ca cica nam strans bine busonul de jos pe unde se scoate uleiul .
Azi ma bag in groapa sa strang busonul , surpriza busonul strans , nici un fel de urma de ulei pe acolo .
Verific uleiul nu se vedea minimul , dupa ce iam pus 1,7 L de ulei deabea este intre minim si maxim ! Deci surpriza a consumat 2L de ulei in 250km huh.gif
Am observat ca curge antigel pe undeva prin partea din spate a motorului - iar vasul in care este antigelul este aproape gol .
Deci in concluzie face fum de mult am crezut ca este de la fostul ulei , dar n-a fost .
Acum stiu ca masina bea uleiul ( foarte mult ) si pierde antigelul !
Fumul cand este albastru ( deci consuma ulei ) cand este alb ...

Va rog dati-mi un sfat ! Multumesc anticipat !
comanr
posibil(90% sanse) sa ai turbocompresorul uzat.
vezi sa nu iti fi inghetat motorul , daca zici ca lasa balti de antigel si verifica corpul termostatului .
gaby94br
QUOTE(comanr @ 28 Dec 2012, 13:07)
posibil(90% sanse) sa ai turbocompresorul uzat.
vezi sa nu iti fi inghetat motorul , daca zici ca lasa balti de antigel si verifica corpul termostatului .
*



Motorul nu este inghetat deoarece mergeam deobicei ziua cu ea , noaptea statea in garaj , iar a doua zi cand o scoteam era o pata cam cat suprafata capului sub ea ... ( la inceput am crezut ca este ulei dar nu , e antigel )
Tin sa precizez ca motorul pornestea bine si porneste bine in continuare .
Lafel tin sa cred si eu ca este turbina !

Mai astept opinii care mai aveti ! Multumesc mult comanr !
alexme24
sa nu fie si pompa de apa dusa. EU asa am patit, faceam balta sub masina, pierdeam antigel in nestire. Schimbat distributie si s-a dovedeit ca de la pompa era. Acelasi motor 1.5 dci
gaby94br
QUOTE(alexme24 @ 28 Dec 2012, 21:29)
sa nu fie si pompa de apa dusa. EU asa am patit, faceam balta sub masina, pierdeam antigel in nestire. Schimbat distributie si s-a dovedeit ca de la pompa era. Acelasi motor 1.5 dci
*



Cu aceasta problema s-ar fi rezolvat ( sper si eu ) sau gasit 2 suruburidesfacute pe unde se prelingea lichidul !

Acum intrebarea e , daca completez uleiul , pot merge cu turbosuflanta defecta unsure.gif ?
espacern
Poti sa mergi cu turbina defecta .....o perioada scurta....daca o anulezi prin operatia de bypass.
Dar mai bine nu te complica si repar-o.

@+
nonic
Si eu zic sa o repari cat mai repede si nu te mai complica... turbina dusa provoaca ''stricaciuni'' foarte costisitoare.
gaby94br
QUOTE(espacern @ 29 Dec 2012, 09:24)
Poti sa mergi cu turbina defecta .....o perioada scurta....daca o anulezi prin operatia de bypass.
Dar mai bine nu te complica si repar-o.

@+
*




QUOTE(nonic @ 29 Dec 2012, 12:44)
Si eu zic sa o repari cat mai repede si nu te mai complica... turbina dusa provoaca ''stricaciuni'' foarte costisitoare.
*




Multumesc mult baieti biggrin.gif Voi vedea ce fac , cred ca o las pe tusa putin timp , pana vor fi banii necesari ! Multumesc mult ! Sarbatori fericite !

Cei din zona Braila , imi pot recomanda vreun service care se ocupa cu reconditionari turbosuflante ? Multumesc mult !
CRY 79
Bine faci!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.