horace1971
21 Sep 2012, 16:32
QUOTE(Victor 007 @ 20 Sep 2012, 15:15)
Am gasit pe interenet acest document despre Renault 4 CV, sper sa va placa, e la fel cu cel pe care il aveti dumneavoastra
http://lecruchon2.free.fr/1959_Renault_4CV.htmMultumesc mult !
Am pus si clasamentul de la Kronstadt classic rally 2012,sper sa se vada
espacern
23 Sep 2012, 09:02
Felicitarii pentru locul obtinut si implicit recunoasterea calitatii reconditionarii!
Cum se spune:Une voiture de collection, c'est comme la femme d'un ami, on regarde, on admire mais on NE TOUCH PAS !
@+
matei catalin
30 Dec 2012, 09:08
Nota 10 pt.restaurare si din partea mea,apropo la motor nu s-a umblat deloc?
horace1971
13 Jan 2013, 14:00
QUOTE(matei catalin @ 30 Dec 2012, 09:08)
Nota 10 pt.restaurare si din partea mea,apropo la motor nu s-a umblat deloc?
Am vopsit partile exterioare ale motorului,preventiv am inlocuit cele doua simmering-uri si garnitura de chiulasa toate de origine,pentru a evita in viitor eventualele neplaceri.
Oricum in interior este ,,bec,, motorul !
iulian'71
13 Jan 2013, 14:27
QUOTE(tunderbird @ 4 Sep 2012, 14:01)
Ultima poza are stilul vremurilor trecute.
Daca ar fi alb-negru, am putea spune ca a fost facuta cu peste 40 de ani in urma.
Si atunci se purta mini...
Pai sa stii ca are peste 40 de ani. Este reclama la centurile de siguranta fabricate la Terom Brasov. Fotografia am vazut-o pentru prima data intr-o revista Autoturism parca din 1971.
horace1971
13 Jan 2013, 21:23
QUOTE(iulian'71 @ 13 Jan 2013, 14:27)
Pai sa stii ca are peste 40 de ani. Este reclama la centurile de siguranta fabricate la Terom Brasov. Fotografia am vazut-o pentru prima data intr-o revista Autoturism parca din 1971.
Nu se numea Metaloplast-Bv cumva ?
iulian'71
13 Jan 2013, 21:45
Asa e. Scuze de confuzie.
sorin105
20 Jan 2013, 16:44
salut horatiu,sti cumva codul la borne sau reperul,o sa pun o poza
am inteles car s.ar gasi noi in comert!
astept raspuns,merci
tunderbird
21 Jan 2013, 08:22
In comert gaseti la Nor Auto, exact ca cele din poza. Dar nu sunt originale.
doar partea de jos e exact ca cele din poza, partea de sus e diferita:
sorin105
21 Jan 2013, 13:02
si cu capatul asemanator unde as putea gasi?
turbodxman
21 Jan 2013, 13:09
Borne originale ARELCO nu se mai fabrica de multi ani.
Gasesti doar in dezmembrari in Franta.
cdadan
22 Jan 2013, 15:31
Hai sa intreb si eu: dar bornele alea simple, din metal, care se prind cu suruburi, de ce n-or fi bune?
Sa nu-mi spuneti ca arleco e doar de design, ca tot nu merita. Eu de exemplu, la troaca mea, habar n-am unde-i bateria.
ydaniel
22 Jan 2013, 15:36
Cele moderne sunt din antimoniu si se rup/indoaie.Cele mai bune sunt cele vechi din plumb.
E vorba de originalitate. Cand restaurezi orice, de la un anumit nivel conteaza foarte mult aceste detalii.
Pentru functionalitate nu faci matreata, dar cand tii o masina "la colectie" pentru concursuri sau intalniri de genul, merita sa cauti.
marksman
22 Jan 2013, 16:27
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2013, 15:31)
Eu de exemplu, la troaca mea, habar n-am unde-i bateria.
Ai cautat si-n por'bagaj?
corbex
22 Jan 2013, 16:27
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2013, 15:31)
Sa nu-mi spuneti ca arleco e doar de design, ca tot nu merita. Eu de exemplu, la troaca mea, habar n-am unde-i bateria.
Cind ii faci plinu' cu curent, pe unde-l bagi?
cdadan
22 Jan 2013, 16:49
In portbagaj am minge, izopren, racheta de tenis, ustensile pentru gratar si alte prostii. Bateria am inteles ca ar fi mai jos, trebuie demontate niste chestii sa ajungi la ea. Asa, fara motiv intemeiat, n-am avut curiozitatea.
turbodxman
22 Jan 2013, 18:14
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2013, 15:31)
Hai sa intreb si eu: dar bornele alea simple, din metal, care se prind cu suruburi, de ce n-or fi bune?
Sa nu-mi spuneti ca arleco e doar de design, ca tot nu merita. Eu de exemplu, la troaca mea, habar n-am unde-i bateria.
Nu sunt bune pentru ca nu sunt originale!
Pe langa originalitate, pentru modelele R 12, 19, 21, 25, 20, 30 mai sunt si practice (deconectezi bornele prin simpla desurubare a 2 fluturi din plastic) si aspectuoase.
Pentru unii detaliile merita orice!
Si ne mai si intereseaza unde e bateria, umblam si des la ea, pentru ca nu sta permanent cuplata (cu bornele cuplate) la o masina care nu circula decat de cateva ori pe an.
QUOTE(MuciX @ 22 Jan 2013, 15:37)
E vorba de originalitate. Cand restaurezi orice, de la un anumit nivel conteaza foarte mult aceste detalii.
Pentru functionalitate nu faci matreata, dar cand tii o masina "la colectie" pentru concursuri sau intalniri de genul, merita sa cauti.
+ 1
cdadan
22 Jan 2013, 20:12
O baterie folosita de cateva ori pe an se duce drac repede. Cred ca le schimbati mai des ca taximetristii.
Cu toate astea, nu inteleg de ce nu poate ramane bateria cuplata, pe masina.
Daca sta iarna la caldura tine o gramada. Eu pe Purcica am o baterie caranda stantata cu 1106 si merge bine-mersi.
Personal scot bornele sa preintampin surprize neplacute pe la instalatia electrica. Daca stau si ma gandesc bine bine realizez ca-i stupid ce fac, dar s-a transformat intr-un tabiet
bucatzel
23 Jan 2013, 23:08
QUOTE(marksman @ 22 Jan 2013, 16:27)
Ai cautat si-n por'bagaj?
Acolo-i, ca o trebuit odata sa-i dau la unu' cu asa ceva curent
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2013, 20:12)
Cu toate astea, nu inteleg de ce nu poate ramane bateria cuplata, pe masina.
Poate, ca eu nu ma deranjez s-o scot. Doar ca desi teoretic cu contactul luat ar trebui sa fie un circuit deschis, nu e tocmai exclus sa se mai gaseasca vreun mic circuit parazit care sa mai pistoneze bateria. E totusi vorba de-o instalatie cu o varsta, si prin care poate s-o mai bagat cineva sa faca modificari de-a lungul timpului. Oi vedea eu la primavara daca-i cazul si la mine
Mihai,ro
30 Mar 2013, 18:10
Fabulos proces de restaurare, Horatiu (cred)!
Deabia astept in mai sa vad masinutele "live".
Mult succes in continuare si numai bine va doresc!
remusro
4 Apr 2013, 12:50
Intalnire la nivel inalt ieri (Brasovul se situeaza la 1033 m altitudine!
)
Doi oameni aparent seriosi, dar de fapt "operati" din greu - Horatiu Popa si Remus Azoitei
Draga Horatiu, iti multumesc pentru o intrevedere minunata!! Te astept diseara la concert, ca pana acum scorul e 1 - 0 pentru tine!
sorin105
5 Apr 2013, 19:40
tocmai acum am aflat ca sunteti violonist,pe viitor sper sa ''ne intalnim'' sa cantam ceva...mi.ar face placere,eu sunt clarinetist.
deceneu32
5 Apr 2013, 19:48
Interesant!Doi muzicieni pasionati de Dacia!!!
espacern
5 Apr 2013, 19:52
QUOTE(remusro @ 4 Apr 2013, 13:50)
Brasovul se situeaza la 1033 m altitudine!
Mai exact 630 m!
Cu tot cu 300 a lui Tampa si tot nu ajunge la 1000......stiu sigur!
@+
tunderbird
7 Apr 2013, 00:00
Probabil se gandea la Predeal.
horace1971
19 Apr 2013, 16:37
A venit primavata !
A iesit babeta printre ,,plastice".Maine incepe retro-parada primaverii,eveniment Retromobil.
deceneu32
19 Apr 2013, 19:55
Foarte frumos!
vii la urlati? ca parca te-am vazut pe lista
Markos
19 Apr 2013, 21:29
QUOTE(horace1971 @ 19 Apr 2013, 17:37)
A iesit babeta printre ,,plastice".
horace1971
20 Apr 2013, 07:42
QUOTE(Ov @ 19 Apr 2013, 21:27)
vii la urlati? ca parca te-am vazut pe lista
Da, voi fi prezent.
horace1971
21 Apr 2013, 10:42
Am ajuns si la Urlati,foarte multe masini peste 100 !
ydaniel
21 Apr 2013, 16:40
Abia ieri am reusit sa ma uit si eu mai bine la R12!
Mi-a placut foarte mult masina in special interiorul,felicitari lui Horatiu si echipei de la Euromotor
adrian_gtt
6 Jul 2013, 22:32
Felicitari domnul Horatiu nu credeam ca se poate face asa ceva in ROMANIA !
dacia1310club2013
17 Jul 2013, 09:18
E foarte frumoasa ! S-o conduci cu placere si fara incidente .
NorbertC
19 Jul 2013, 15:49
Superbă mașina!
Când am văzut restaurarea și tot...mi-am adus aminte de renault 12le ce l-am avut, care din lipsă de bani nu a mai putut fi salvat...
Să ai cât mai multă parte de ea, să-ți aducă multe trofee în concursuri!
tavi_dacia1100
21 Aug 2013, 22:07
Daca tot am trecut azi prin BV, am fost intr-o scurta vizita si pe la dl. Horatiu si desi stiu ca nu am cu ce face pozele meritate de aceasta masinuta (maxim de bine din toate punctele de vedere, adica asa cum e ea), am facut cateva cu telefonul, ca sa le am ca obiect de referinta cand vreau sa imi mai clatesc ochii vazand un R12/o Dacie nou/a.
Si cu aceasta ocazie tin sa-i multumesc d-lui Horatiu pt. ajutorul acordat; mare domn, mare caracter!
[attachmentid=1627903255] [attachmentid=1627903256] [attachmentid=1627903257] [attachmentid=1627903258] [attachmentid=1627903259]
horace1971
15 Sep 2013, 13:24
Cateva imagini de la Kronstadt classic rally 13-14 speptembrie .Vremea a tinut cu noi !
turbodxman
15 Sep 2013, 15:37
Superbe toate cele 3 "babete".
deceneu32
15 Sep 2013, 19:02
Frumos!Felicitari!Am si eu o intrebare:ce amperaj are bateria ta?
horace1971
15 Sep 2013, 20:08
Este o Varta de 420 A,daca te intereseaza iti voi trimite datele de pe ea.Oricum am comandat-o si am primit-o in cateva zile.
deceneu32
15 Sep 2013, 20:09
Multumesc,trimite-mi toate datele.N-am vazut in comert de-astea inguste,format ''clasic''!
Este o baterie VARTA tip B32 de 45Ah cu codul-545156033.
danut 69-71
15 Sep 2013, 22:29
QUOTE(deceneu32 @ 15 Sep 2013, 22:09)
N-am vazut in comert de-astea inguste,format ''clasic''!
Mai sunt...e drept nu-s prea intrebate, exact asa am si eu pe " Coana Mare", urmeaza sa pun si pe 00002.
Uite aici:
horace1971
16 Sep 2013, 21:20
Este o baterie VARTA tip B32 de 45Ah cu codul-545156033.
deceneu32
17 Sep 2013, 17:26
QUOTE(horace1971 @ 16 Sep 2013, 21:20)
Este o baterie VARTA tip B32 de 45Ah cu codul-545156033.
Multumesc!Nu e prea mica?MR 150 recomanda pentru tari ''temperate'' baterie de 45 Ah si pentru tari ''reci'' de 55 Ah.Pentru iernile din Romania mi se pare cam mica.
<span class='edit'>17 Sep 2013, 17:26:</span>
QUOTE(danut 69-71 @ 15 Sep 2013, 22:29)
Mai sunt...e drept nu-s prea intrebate, exact asa am si eu pe " Coana Mare", urmeaza sa pun si pe 00002.
Uite aici:
Nu se vede nimica sau nu merge link-ul.
horace1971
17 Sep 2013, 20:35
Avand in vedere ca folosesc masina doar vara/toamna este in regula.Ai dreptate in ceea ce scrii,eu de fapt am facut un compromis.Am tinut neaparat sa am o baterie ingusta pe masina!
remusro
18 Sep 2013, 13:10
Si eu am aceiasi Varta mica pe R12-le meu, exact ca a lui Horatiu.
Profit de aceasta interventie sa mai zic o data lui Horatiu FELICITARI pentru asa masina frumoasa. O placere sa ma uit la pozele cu ea!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.