dextercos
21 Feb 2012, 22:18
Nu am o astfel de masina dar urmarind topicul acesta sincer mi-as dori. OK hai sa lasam offtopicul si sa mai asteptam niste update-uri de la horace
horace1971
22 Feb 2012, 18:32
Buna seara,
Am mai facut cate ceva...
by_pilu
22 Feb 2012, 18:37
fara cuvinte
.. bravo Horatiu .. abia astept sa vad finalu'
dextercos
22 Feb 2012, 18:55
Culorile pentru amortizoare, arcuri, brate si planetare asa erau originale sau le-ai ales tu? Arata bine oricum.
jak_ati
22 Feb 2012, 19:24
Observ ca la aceasta masina nu se face rabat la calitate nici macar in ceea ce priveste vaselina aplicata pe suruburi.
Felicitari pentru tot ce ai facut pana acum.
Succes in continuare.
horace1971
22 Feb 2012, 21:19
QUOTE(dextercos @ 22 Feb 2012, 18:55)
Culorile pentru amortizoare, arcuri, brate si planetare asa erau originale sau le-ai ales tu? Arata bine oricum.
Amortizoarele au fost doar revopsite-sunt noi (Boge,West Germany) ,planetara dreapta este noua iar cea stg.reconditionata si revopsita.Bratele spate si bieletele sunt noi de la Renault,arcurile sablate si revopsite.
christith
22 Feb 2012, 21:47
Horatiu, planetara noua de unde ai luat-o?
Era asa cu guma aia pe ea? Pe cealata nu ai gasit sa pui guma de protectie?
horace1971
22 Feb 2012, 21:58
QUOTE(christith @ 22 Feb 2012, 21:47)
Horatiu, planetara noua de unde ai luat-o?
Era asa cu guma aia pe ea? Pe cealata nu ai gasit sa pui guma de protectie?
Sunt doua modele:cu si fără burduf in funcție de etansarea pastilelor cu ace pe crucea cardanica.Cea din dreapta are burduf pentru ca nu are simmeringuri pe pastile si invers.
Dan mi-a zis ca exista acea planetara de vânzare pe net.
christith
22 Feb 2012, 22:17
Ok, am inteles. Tot planetare din astea am avut si eu pe a mea din 70. Dar au fost date jos de fostul proprietar. Dar le am. Ale mele au ceva guma pe ele, dar nu asa multa ca si a ta noua. Ciudate astea ale mele, nu-s nici de un fel nici de altul
. Cand vine caludura un pic o sa le scot la lumina sa se spal de mizerie sa vad in ce stare sunt si daca nu pot sa le pun la loc.
Betian
23 Feb 2012, 00:01
Superb proiect! Este numarul 1 detasat.......CLAR
Cand aveti timp poate postati codurile pieselor de la RENAULT....cele noi puse pe masina....nu stiam ca se mai fabrica pentru Renaultul 12 piese.
Victor 007
23 Feb 2012, 00:25
Iese ceva de vis
deceneu32
23 Feb 2012, 01:25
Am citit si eu topicul.Felicitari!
Horace planetara dreapta cu cardan neprotejat,n-a putut fi recuperata?Avea joc in crucea cardanica?
<span class='edit'>23 Feb 2012, 01:32:</span>
QUOTE(christith @ 22 Feb 2012, 21:47)
Era asa cu guma aia pe ea? Pe cealata nu ai gasit sa pui guma de protectie?
Cristi,e planetara cu articulatie cardanica dubla tip BED protejata in burduf.Burduful este dintr-un cauciuc turnat.Nu se poate inlocui.Acest tip de planetara s-a montat si pe Dacie.
Inaintea acestui tip a fost planetara cu articulatie cardanica tip BED neprotejata,cum sunt cele originale ale lui Horace.P
horace1971
23 Feb 2012, 08:36
QUOTE(deceneu32 @ 23 Feb 2012, 01:25)
Am citit si eu topicul.Felicitari!
Horace planetara dreapta cu cardan neprotejat,n-a putut fi recuperata?Avea joc in crucea cardanica?
<span class='edit'>23 Feb 2012, 01:32:</span>
Cristi,e planetara cu articulatie cardanica dubla tip BED protejata in burduf.Burduful este dintr-un cauciuc turnat.Nu se poate inlocui.Acest tip de planetara s-a montat si pe Dacie.
Inaintea acestui tip a fost planetara cu articulatie cardanica tip BED neprotejata,cum sunt cele originale ale lui Horace.P
De unde sunt ultimele 2 imagini mai sunt de actualitate?
tunderbird
23 Feb 2012, 19:11
Horatiu,
Motorasul acesta nu are rac de manivela?
Parca se zareste o usoara amprenta langa lampa de pozitie fata dreapta, sau mi se pare mie?
horace1971
24 Feb 2012, 08:37
QUOTE(tunderbird @ 23 Feb 2012, 19:11)
Horatiu,
Motorasul acesta nu are rac de manivela?
Parca se zareste o usoara amprenta langa lampa de pozitie fata dreapta, sau mi se pare mie?
Ambutisarea este din fabrica in jurul lampilor de semnalizare/pozitie (bordurare)
24 Feb 2012, 08:41:QUOTE(horace1971 @ 24 Feb 2012, 08:37)
Ambutisarea este din fabrica in jurul lampilor de semnalizare/pozitie (bordurare)
Nu are sau nu mai are rac desi suportul de numar este gaurit (oval)
razvan32
24 Feb 2012, 13:06
horatiu imi spui si mie cu ce vopsea ai vopsit amortizoarele? imi place cum arata. cum se numeste vopseaua?
anghelcatalin1992@yahoo.com
24 Feb 2012, 20:21
QUOTE(horace1971 @ 19 Feb 2012, 18:33)
Tot Glaenzer sunt insa la roata au câte 2 cruci cardanice.Sunt doua modele cu si fără burduf,depinde de tipul de etansare al pastilelor cu ace pe axul crucii.La mașina am găsit ambele modele! Mâine voi pune câteva poze.
se mai gaseste asa ceva pe piata din romania ? daca da ai ideie pe unde si cam cat costa ?
multumesc anticipat
horace1971
24 Feb 2012, 21:06
QUOTE(razvan32 @ 24 Feb 2012, 13:06)
horatiu imi spui si mie cu ce vopsea ai vopsit amortizoarele? imi place cum arata. cum se numeste vopseaua?
Vopseaua este Ixel -2k (pe baza de diluant ) iar nuantele pieselor sunt cele ale pieselor noi doar revopsite.
tunderbird
24 Feb 2012, 22:10
QUOTE(horace1971 @ 24 Feb 2012, 21:06)
... Ixel -2k...
Ati vrut sa scrieti IXELL, sefu'!
Sa traiti, sefu'!
danut 69-71
25 Feb 2012, 01:51
Horatiu , pe ce cod de culoare ai mers , olive sau altceva ?
vladlazar90
25 Feb 2012, 02:21
Faina, fara cuvinte! Am si eu o Dacie mai recenta, dar visez de cand eram mic sa reconditionez o batrana, aveau vecinii din parcare cateva in jurul carora ma jucam si cateva erau niste bijuterii, pacat ca au aparut Logane in locul lor...
Felicitarile mele pentru treaba pe care o faci, va fi o masina de referinta si cu mare viitor inainte!
horace1971
25 Feb 2012, 09:04
QUOTE(tunderbird @ 24 Feb 2012, 22:10)
Ati vrut sa scrieti IXELL, sefu'!
Sa traiti, sefu'!
Scuzoaiele mele ,de obicei sunt atent.Oricum nu sunt la prima abatere...
QUOTE(danut 69-71 @ 25 Feb 2012, 01:51)
Horatiu , pe ce cod de culoare ai mers , olive sau altceva ?
Am facut exact reteta de la 645 (gris olive) pe care am comparat-o cu o zona polisata .S-a folosit un fotospectrometru adus de echipa de la IXELL
25 Feb 2012, 09:36:Am mai avansat cu lucrarile... cutia de viteze este doar curatata cu degresant iar caseta de directie este sablata cu nisip ultrafin.
razvan32
25 Feb 2012, 13:42
QUOTE(horace1971 @ 24 Feb 2012, 21:06)
Vopseaua este Ixel -2k (pe baza de diluant ) iar nuantele pieselor sunt cele ale pieselor noi doar revopsite.
horatiu si unde se gaseste acest tip de vopsea? ce pret are acest tip de vopsea?
burdufurile de la caseta de directie de unde le-ai luat? vreau si eu 2 bucati ( mai calitative ) ca ale mele sau rupt.
speedy82
25 Feb 2012, 14:28
@razvan32: cauta pe la Ydaniel, ca are de rolast, f bune calitativ si la pret ok
horace1971
25 Feb 2012, 16:06
QUOTE(razvan32 @ 25 Feb 2012, 13:42)
horatiu si unde se gaseste acest tip de vopsea? ce pret are acest tip de vopsea?
burdufurile de la caseta de directie de unde le-ai luat? vreau si eu 2 bucati ( mai calitative ) ca ale mele sau rupt.
Vopseaua o gasesti in general in rețeaua Renault-Dacia ,prețul nu il știu in acest moment.Burdufurile sunt cele originale nu au deloc craparuri,bieletele sunt noi întrucât nu am mai găsit etansarile originale.
O adevarata reconditionare.... nici la Discovery nu vezi asa ceva.... felicitari!!!
danut 69-71
26 Feb 2012, 02:35
QUOTE(horace1971 @ 25 Feb 2012, 11:04)
Am facut exact reteta de la 645 (gris olive)
Am probat si eu gris olive si este putin cam maslinie .
horace1971
27 Feb 2012, 17:14
Salutare,
Incepe sa semene a masina...Toba inermediara a fost desfacuta si reparata de fostul proprietar acun 8 ani, se desfacusera cateva puncte de sudura din interior.Am considerat ca nu este necesar sa o ,, restilizez"
Albert Einstein
27 Feb 2012, 18:18
De vis...
Dupa ce termini o pui in casa, nu?
mihai888
27 Feb 2012, 18:49
exceptional!
by_pilu
27 Feb 2012, 18:55
mie unu mi-ar parea rau s-o vad prafuita
)
danut 69-71
28 Feb 2012, 01:08
QUOTE(Albert Einstein @ 27 Feb 2012, 20:18)
De vis...
Dupa ce termini o pui in casa, nu?
Cu siguranta nu in casa , in vitrina ii sta cel mai bine .
Foarte frumos .
horace1971
1 Mar 2012, 17:16
Usurel spre finalul nu foarte indepartat....
operator
2 Mar 2012, 15:05
Putine reconditionari adevarate. Asta este una dintre ele. Foarte frumos proiectul. Bravo.
horace1971
3 Mar 2012, 13:25
Ceva detalii,iar ultima poza este pentru comparatie....
horace1971
5 Mar 2012, 18:42
Am mai facut cate ceva.....
recinalcol
5 Mar 2012, 18:49
Fara cuvinte,foarte frumoasa.
Sa o tii tot asa si sa ne oftici si pe noi cu cat mai multe poze.
Sfarsitul,sant sigur ca va fi spectaculos.
STORMTROOPER
5 Mar 2012, 19:49
Rezultatul final va fi vizibil la Cluj la intilnire.
danut 69-71
5 Mar 2012, 20:05
O asteptam la Cluj printre suratele ei .
STORMTROOPER
5 Mar 2012, 20:22
Semnalmec
6 Mar 2012, 09:53
horace1971, ai facut o treaba de toata admiratia posibila,multa bafta in continuare
horace1971
7 Mar 2012, 15:26
Am mai avansat cu lucrarile.Ornamentul superior nu l-am montat intrucat nu s-au intors de la sablat/zincat clemele de fixare.
7 Mar 2012, 15:32:
....
sebymesteru
7 Mar 2012, 15:34
horace1971
7 Mar 2012, 15:39
Viorel este tinichigiul cu ultra rabdare care a bibilit toata masina ,de la A la Z in afara de vopsitorie!
recinalcol
7 Mar 2012, 15:57
Mama lui de Viorel
merita o marire barosana de salariu si o cada cu bere,face o teaba excelenta.
Normal, un tinichigiu bun nu se coboara la vopsitorie
. App., ai bagat la cuptor ? Sau ceva electrostatic ?
horace1971
7 Mar 2012, 16:22
QUOTE(maho @ 7 Mar 2012, 15:57)
Normal, un tinichigiu bun nu se coboara la vopsitorie
. App., ai bagat la cuptor ? Sau ceva electrostatic ?
Este vopsita in cuptor ,nu poate fi vorba de camp elestrostatic tinand cont de temperaturi si dimensiuni ,eu nu am auzit de aceasta procedura in industria auto.
Daca tot esti ,,de la poalele Tampei "hai s-o vezi in carne si oase !
sebymesteru
7 Mar 2012, 16:46
Trecand peste faptul ca masina arata...fara cuvinte,sunt tare curios la cat vor ajunge costurile finale ale reconditionarii,doar asa,de curiozitate. Sunt convins ca fiecare din noi,cei de aici,de pe forum ar vrea sa aibe o asemenea bijuterie,pe care sa o tina in garaj si sa o scoata doar duminica la plimbare. Din pacate pentru buzunarele noastre o restaurare de asa anvergura nu e posibila si de-ar fi posibila financiar,nu am gasi oameni care sa faca ce au facut cei de la Renault Brasov. Din pacate,azi mecanica,tinichigeria,vopsitoria si in general tot ce tine de reparatiile auto se fac pe principiul "las' ca merge si asa,banul sa iasa",ce ramane dupa nemaifiind luat in considerare. Imi cer scuze de offtopic,dar a trebuit sa ma descarc,cand vezi asemenea lucruri,vezi oameni dedicati si implicati in ceea ce realizeaza si constati ca se poate,iti vine sa turbezi cand sti ca altii nu mai stiu cum sa te traga pe sfoara si sa te duca de nas cu fel si fel de "lucrari" de 2 bani.
mihai888
7 Mar 2012, 16:49
horace1971 am vazut ai ai pus nr de RO!
Cat te-a costat inscrisul?
[attachmentid=1627791997]
QUOTE(horace1971 @ 7 Mar 2012, 16:22)
Este vopsita in cuptor ,nu poate fi vorba de camp elestrostatic tinand cont de temperaturi si dimensiuni ,eu nu am auzit de aceasta procedura in industria auto.
Daca tot esti ,,de la poalele Tampei "hai s-o vezi in carne si oase !
Pai pe bucati (mai mici, nu un auto intreg
) orice piesa metalica s-ar putea vopsi in camp electrostatic, avem si in Bv firma specializata, nu cred ca trebuie sa ti-o zic (decat daca e nevoie).
Multam' de invitatie, o sa-i dau curs (ai pm).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.