QUOTE
BCR scumpește cu 40% administrarea contului curent
Administrarea contului curent - produsul esențial de la care pornește relația dintre un client și o bancă - va fi mai scumpă la BCR începând cu 27 martie, comisionul urcând cu 1 leu, de la 2,5 la 3,5 lei pe lună.
De asemenea, cea mai mare bancă de pe piață va majora comisioanele pentru administrarea pachetelor de cont curent (care includ servicii de plăți, carduri, internet banking) cu doi lei, noile tarife lunare ajungând la 6,99 lei pentru varianta standard, respectiv la 11,99 lei pentru varianta plus.
Singur comision care va fi micșorat de BCR, dintr-un total de șapte taxe modificate, este cel de eliberare la ghișeu a extrasului de cont curent, de la 5 lei la 2 lei. De asemenea, clienții pot solicita un extras de cont lunar gratuit sau un extras gratuit pe ultimele trei luni prin serviciul de internet banking.
Clienții care efectuează plăți intrabancare prin ordin de plată sau debit direct vor plăti un comision majorat de 1 leu/operațiune, în timp ce plățile interbancare vor costa dublu (2 lei/operațiune), indiferent de suma transferată.
Plățile de facturi prin debit direct, care presupune încheierea unui contract de mandat care permite băncii să facă automat plata facturii la scadență din disponibilul din contul curent al clientului, vor fi în continuare gratuite.
Pentru încasări electronice în contul curent comisionul va fi majorat la 0,5 lei/operațiune dacă banii au fost transferați dintr-un cont deschis la BCR. Dacă banii sunt transferați dintr-un cont de la o altă bancă, comisionul variază între 1 și 10 lei în funcție de suma implicată.
Cea mai vizibilă majorare a comisioanelor se va produce în cazul plăților intra și interbancare efectuate la ghișeele băncii. Astfel, clienți care efectuează plăți între 500 și 1.500 de lei vor plăti 6 și respectiv 7 lei. Plățile efectuate prin internet banking sunt comisionate cu 1 și respectiv 2 lei.
BCR încearcă să câștige mai mult din comisioane, profitând de baza largă de clienți și compensând astfel veniturile mai mici din dobânzi.
Din nevoia de a identifica alte surse de venituri pe fondul prăbușirii vânzărilor de credite, bancherii au introdus comisioane noi în criză și au schimbat mai des grila de tarife pentru servicii curente.
Administrarea contului curent - produsul esențial de la care pornește relația dintre un client și o bancă - va fi mai scumpă la BCR începând cu 27 martie, comisionul urcând cu 1 leu, de la 2,5 la 3,5 lei pe lună.
De asemenea, cea mai mare bancă de pe piață va majora comisioanele pentru administrarea pachetelor de cont curent (care includ servicii de plăți, carduri, internet banking) cu doi lei, noile tarife lunare ajungând la 6,99 lei pentru varianta standard, respectiv la 11,99 lei pentru varianta plus.
Singur comision care va fi micșorat de BCR, dintr-un total de șapte taxe modificate, este cel de eliberare la ghișeu a extrasului de cont curent, de la 5 lei la 2 lei. De asemenea, clienții pot solicita un extras de cont lunar gratuit sau un extras gratuit pe ultimele trei luni prin serviciul de internet banking.
Clienții care efectuează plăți intrabancare prin ordin de plată sau debit direct vor plăti un comision majorat de 1 leu/operațiune, în timp ce plățile interbancare vor costa dublu (2 lei/operațiune), indiferent de suma transferată.
Plățile de facturi prin debit direct, care presupune încheierea unui contract de mandat care permite băncii să facă automat plata facturii la scadență din disponibilul din contul curent al clientului, vor fi în continuare gratuite.
Pentru încasări electronice în contul curent comisionul va fi majorat la 0,5 lei/operațiune dacă banii au fost transferați dintr-un cont deschis la BCR. Dacă banii sunt transferați dintr-un cont de la o altă bancă, comisionul variază între 1 și 10 lei în funcție de suma implicată.
Cea mai vizibilă majorare a comisioanelor se va produce în cazul plăților intra și interbancare efectuate la ghișeele băncii. Astfel, clienți care efectuează plăți între 500 și 1.500 de lei vor plăti 6 și respectiv 7 lei. Plățile efectuate prin internet banking sunt comisionate cu 1 și respectiv 2 lei.
BCR încearcă să câștige mai mult din comisioane, profitând de baza largă de clienți și compensând astfel veniturile mai mici din dobânzi.
Din nevoia de a identifica alte surse de venituri pe fondul prăbușirii vânzărilor de credite, bancherii au introdus comisioane noi în criză și au schimbat mai des grila de tarife pentru servicii curente.
Cea mai parsiva banca din cate exista in Romania.