Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault 21 - pornire dupa doi ani
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 21
alex80
salut ! sunt nou aici si acum am primit si eu un renault 21 2.0 i
problema e in felul urmator masina a stagnat 2 ani de zile si mie teama sa o pornesc!
din cate am inteles de la fostul proprietar masina ar avea ceva probleme cu radiatorul si mie teama sa nu fii inghetat motorul si sa mi se fi spart blocul motor!
ma puteti ajuta cu niste solutii idei cum sa imi dau seama sau daca sa risc sa o pornesc pe frigul asta?
Cobra-rx8
Verifica lichidul de racire din vasul de expansiune si vezi daca e inghetat sau nu,eventual toarna niste apa fiarta pe motor si incearca sa il incalzesti,din ce stiam eu sareau niste capace de la blocul motor in cazul in care ingheta apa il el,acum vezi si tu ce a avut,apa sau lichid
vistike
salut! pune si tu niste poze cu masina smile.gif
alex80
a avut antigel in ea dar problema e ca a stat cam 2-3 ani pe tusa din cate stiu si antigelul dupa un an isi cam pierde din proprietati. masina arata ok atat ca sa cam scurs ulei din ea in rest mai nimic.oricum ms mult de tot

7 Feb 2012, 10:21:
o sa revin si cu niste poze! masina e un r 21 2.0 txe

7 Feb 2012, 10:24:
o inca intrebare baieti ce ulei imi recomandati pana acum a avut castrol(dar nu stiu de care pt ca de la cine am luato Batranul era plecat pe dincolo si fiu-so nu stia ce tip de castol baga in ea) si ca m ce ar mai trebui sa-i fac inainte de a incerca sa o pornesc
vistike
elf sporti txi 15w40 smile.gif
Cobra-rx8
si eu tot elf 15w40 iti recomand.verifica-i concentratia la antigel,scoate jum de litru din borcan si du-te la cineva care are aparatul acela de verificat,la un service ceva.bft
alex80
ms mult baieti! raman dator ! daca mai am nevoie de ceva va anunt! ms inca o data
turbodxman
Salut!

In primul rand bun venit printre pasionatii modelului! smile.gif

Cateva sfaturi, pentru inceput:

1. Schimba lichidul de racire urgent!

Iti recomand sa utilizezi NUMAI antigel GLACEOL RX TYP D

2. Schimba toate consumabilele (uleiuri, filtre, curele, role...) wink.gif

Daca vrei un ulei mai bun decat Elf Sporti TXI 15W40 alege Liqui Moli 15W40 (Made in Germany).

Calitate garantata.

Utilizat de mine si alti co forumisti in Renault si se aude in primul rand diferenta (motorul functioneaza mai silentios). smile.gif

Bafta!
alex80
ms mult de sfat!
turbodxman
QUOTE(alex80 @ 7 Feb 2012, 20:59)
ms mult de sfat!
*



N-ai pt ce. wink.gif
De aceea este forumul! tongue.gif
yonn77
@turbodxman unde gasesc uleiul liqui molly 15w 40 si la ce pret (prin auchan carrefour dau de el) ? blink.gif
vistike
La urmatorul schimb de ulei cred ca am sa incerc si eu smile.gif
turbodxman
QUOTE(yonn77 @ 7 Feb 2012, 22:22)
@turbodxman  unde gasesc uleiul liqui molly 15w 40 si la ce pret (prin auchan carrefour dau de el) ? blink.gif
*



Eu cumpar uleiul Liqui Moly 15W40 direct de la magazinul lor.

Tie iti recomand Liqui Moly FS 15W-40 HD (1981) / 5L 92 lei tva inclus

Ai aici link cu toate produsele lor:

http://www.oilmag.ro/uleimotor/liqui-moly-1981-p-433669.html

N-am fost atent daca in Auchan Sau Carrefour sunt.
Te poti uita.
La magazinele de piese auto, ar trebui sa aiba/sa poata aduce la comanda ta.

Oricum uita-te dupa sigla Liqui Moly, unde e afisata acolo gasesti. smile.gif


8 Feb 2012, 09:39:
QUOTE(vistike @ 7 Feb 2012, 22:34)
La urmatorul schimb de ulei cred ca am sa incerc si eu smile.gif
*




Iti recomand. wink.gif
Poti utiliza cu toata increderea. smile.gif
cj98czh
Fostul R25 a ajuns la peste 700.000 km doar cu Elf 15W40 in tineretea lui si 10W40 cat a fost la mine( de la 200.000 la 400.000), motorul este cu sigiliile de fabrica pe el, asa ca pe mine nu ma convingeti cu alt ulei la renault decat Elf (chair daca este cum ii place romanului sa spuna Made in Germany), eu am vazut de-a lungul timpului cat este bun, daca altii mai pot spune ca au mers atat de mult fara sa umble la motor chiar ii rog.

Masina este la un bun amic (pe acte este tot pe numele meu) asa ca stiu istoria ei si in continuare ... omul se ocupa cu motociclete si piese de motociclete si bate europa cu ea + remorca dupa el ....
turbodxman
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2012, 10:37)
Fostul R25 a ajuns la peste 700.000 km doar cu Elf 15W40 in tineretea lui si 10W40 cat a fost la mine( de la 200.000 la 400.000),  motorul este cu sigiliile de fabrica pe el, asa ca pe mine nu ma convingeti cu alt ulei la renault decat Elf  (chair daca este cum ii place romanului sa spuna Made in Germany), eu am vazut de-a lungul timpului cat este bun, daca altii mai pot spune ca au mers atat de mult fara sa umble la motor chiar ii rog.

Masina este la un bun amic (pe acte este tot pe numele meu) asa ca stiu istoria ei si in continuare ... omul se ocupa cu motociclete si piese de motociclete si bate europa cu ea + remorca dupa el ....
*



Daca esti curios poti sa te uiti pe orice ambalaj de ulei Liqui Moly sa vezi ca este fabricat in Germania smile.gif

In plus am confirmarea unui mecanic german, din Germania, care mi-a relatat ca Liqui Moly se fabrica in Germania, la granita cu Elvetia. wink.gif

Fiecare alege ce doreste pt Renault-ul sau. smile.gif

Orice om lucid, realist va intelege ca un produs fabricat in Romania (in acest caz uleiul de motor) nu se va compara niciodata cu un produs (tot uleiul de motor) fabricat de germani in Germania.

Numai traditia in domeniul tehnic si automobilistic a germanilor este de necontestat si incomparabila cu cea a romanilor.

No offense.
cj98czh
Este parerea ta si ti-o respect ... a mea este alta ... nu mai cred de mult in calitatea germana ... nu mai este demult ceea ce a fost ...

Uiti un lucru .. mare parte din Elf doar se imbuteliaza la noi si daca se fabrica se fabrica dupa anumite standarde date de producator ... care in mod sigur se respecta ...

Sa nu uitam ca in romania se fabrica instalatii electrice pentru mercedes, grupul VW, airbag-uri, turbine, etc toate produse de mari producatori in domeniu, dar facute aici, exact ca si in cazul grupului Total, si de aici se exporta peste tot... le-ar lua cineva daca ar fi proaste? nu cred ... dar asa suferim noi romanii .. ce se face aici nu este bun ... cenzuraturile din afara da ...

P.S. sa ma anunti cand motorul tau a trecut de 700.000 km nedesfacut niciodata si folosind doar uleiul minune, eu cu Elf pot afirma asta, tu nu cred.
turbodxman
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2012, 14:42)
Este  parerea ta si ti-o respect ... a mea este alta ... nu mai cred de mult in calitatea germana ... nu mai este demult ceea ce a fost ...

Uiti un lucru .. mare parte din Elf doar se imbuteliaza la noi si daca se fabrica se fabrica dupa anumite standarde date de producator ... care in mod sigur se respecta ...

Sa nu uitam ca in romania se fabrica instalatii electrice pentru mercedes, grupul VW, airbag-uri, turbine, etc toate produse de mari producatori in domeniu, dar facute aici, exact ca si in cazul grupului Total, si de aici se exporta peste tot... le-ar lua cineva daca ar fi proaste? nu cred ... dar asa suferim noi romanii .. ce se face aici nu este bun ... cenzuraturile din afara da ...

P.S. sa ma anunti cand motorul tau a trecut de 700.000 km nedesfacut niciodata si folosind doar uleiul minune, eu cu Elf pot afirma asta, tu nu cred.
*




Nimic nu mai e ce a fost o data.

Nu ma lansez in afirmatii cu privire la Elf-ul vandut in Romania.

Motivul pentru care marii producatori din domeniul auto si nu numai si-au amplasat productia de componente in diverse locatii de pe glob (inclusiv Romania) este mana de lucru ieftina, comparativ cu cea din tarile unde erau fabricate initial acele componente.

Asa cum se cumpara produsele fabricate in China, despre a caror calitate nu cred ca mai e nevoie sa discut la fel de bine se cumpara si produsele Total si Elf. smile.gif

Cat despre afirmatia ta "dar asa suferim noi romanii .. ce se face aici nu este bun ... cenzuraturile din afara da ..." este putin hazardata, dupa parerea mea, GENERALIZEZI ( eu nu sufar de patriotism) wink.gif

Nu este cazul sa te anunt cand motorul meu a trecut de 700 000 km, intrucat nu este problema nimanui rulajul masinii mele iar uleiul Liqui Moly nu este "minune" asa cum il denumesti ci doar un ulei de calitate, fabricat in alta parte decat Romania, cu totul intamplator in Germania. smile.gif
yonn77
Sal! azi am incercat s-o urnesc din loc dupa 3 saptamani de pauza si am dat sa ies un pic cu spatele pentru ca in fata aveam nametele happy.gif si surpriza masina inghetat blink.gif de-a binelea nu se m-ai urnea din loc o ambalam degeaba radmasa.gif parca erau cauciucurile lipite cu superglue de asfalt wink.gif Ma uitam la rotile din fata cand o ambalam sa ies si nu se invarteau deloc huh.gif
turbodxman
Daca rotile din fata nu se miscau deloc, nici macar o "smucire"/ un impuls atunci e un caz similar cu ceea ce am intampinat cu cativa anisori in urma, tot in Bucuresti cand a fost o zapada la fel de "bogata" cu o Lada Niva (acelasi simptom).
Statuse o luna afara, in zapada, ger... nepornita, nemiscata, si nu mai cupla.
Ambreiajul a fost in cauza (hidraulic)...cilindru receptor...

In cazul tau unsure.gif posibil sa fie acelasi lucru unsure.gif
yonn77
In fata dadea sa se miste dar era mormanul de zapada mad.gif La mers cu spatele e problema ca nu se misca . Eu tot cred ca e ceva gheata pe sub masina pe piese (turturii atarnau pe la praguri ) Nu are cum dintr-o data sa nu poata sa se tarasca wacko.gif ma refer la ambreiaj . La mine intrarea in viteze se face foarte usor nici nu trebuie sa calc mult pe pedala si iese din viteza in timpul mersului cand vreau sa schimb sa fie asta semn ca ambreiajul este pe duca? dry.gif
turbodxman
In acest caz (nu ai explicat atat de detaliat simptomul de la inceput happy.gif ) nu e ambreiajul.
Ti-a inghetat ceva pe dedesubt.
Deci nu vad decat o solutie: astepti dezghetul blush.gif
yonn77
Nu are nimic masina smile.gif nu cedeaza asa usor am ridicat-o un pic cu cricu si se auzea cum troscaia gheata de sub roti cand o ridicam si cand am lasat-o jos sa vezi ce invartea rotile din fata laugh.gif dar in gol pt ca nu am cauciuri de iarna .
turbodxman
E bine ca e doar inghetul si nu altceva. smile.gif
Ehh, trece repede iarna si dupa aceea reincepi plimbarile cu masina tongue.gif
jungle_21
Nu cumva ai tras frana de mana inainte sa parchezi masina? Si acum chiar daca ai lasat-o jos sabotii posibil sa nu se fi miscat. Eu am patit asta la Duster-ul de la firma.
yonn77
Salut nu sunt sabotii blocati pt ca am invirtit de roata din spate cu mana cand era pe cric si se invartea usor smile.gif pur si simplu patinau rotile din fata pt ca aveau gheata zapada plus ca sta lipita de bordura pe partea dreapta a masinii si e posibil ca acolo sa fie inghetate mai bine rotile findca acolo nu m-am bagat s-o ridic deoarece este langa gard icon_mrgreen.gif si nu e loc .
alex80
stie careva daca am nevoie de perii speciale pentru electromotor sau pot sa pun si de la altceva?
alex80
fratiilor am pornito azi dar am o mica problema imi fierbe apa in motor asta inseamna garnitura de chiuloasa dusa? nu? cam cat ii una stie careva?
si mar mai interesa si un electromotor!!!
alex80
nimeni pe aici nu vrea sa isi dea o parere un sfat ceva?
janos
Daca fierbe poate si fi si un termostat blocat pe inchis (la cat a stat masina este plauzibil).
turbodxman
Inlocuieste termostatul intai.
Dupa care vezi mai departe.
alex80
asta o sa si incerc sa fac sa speram ca e doar termostatul si nu garnituri sau altceva! in legatura cu electormotorul stiti ceva preturi?

8 Mar 2012, 22:33:
termostatul era blocat am pornito si ni mai fierbe!
stiti cumva cum as putea da jos electoromotorul mai usor?
yonn77
Schimbai antigelul si fai aerisirea cum trebuie dry.gif
alex80
FRATIILOR AM TERMINA T MASINA BINE INTELES CU REPARATI DESTUL DE MARISOARE PE LA EA DAR ESTE PREGATITA DE DRUM SI MERGE DE MINUNE
AlexanderCarstoc
Felicitari!

Fotografii? Impresii? Costuri?
alex80
ms ms. impresie: o masina foarte reusita cu o tinuta foarte buna la drum destul de rapida! costurile au fost mai mici decat ma aasteptam(toata lumea zice ca la renault sun piesele scumpe) dar nu este chiar asa pot sa zic ca am schimbat distributia pe ea garniturile toate (chiuloasa,baie,capac culbutori etc.)fise,bujii, semeringuri,bineinteles ulei filtre si pompa de benzina toate astea mau costat 1.500 de lei eu zic ca am scapat ieftin in rest foarte multumit de masina
jungle_21
A fost o vreme cand intr-adevar erau piesele mai scumpe la Renault.....dar acum toti marii producatori fac piese pentru majoritatea marcilor iar diferente de pret nu prea mai sunt, mai ales la masinile de aceeasi clasa: ex R 21 comparat cu o vectra, passat, sau peugeot 405, tot din anii 90, daca luam o piesa anume, valoarea ei este apropiata indiferent de marca masinii pe care este montata. Nu mai e ce a fost acu 10 ani cand erai fericit ca gaseai un magazin care i-ti aducea in 3-4 zile o garnitura de chiulasa de ex. si, da, atunci se profita de marca masinii, pt ca un Renault era mai rar ca un Vw, de ex.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.