Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Pornire Megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3
dinutzu88
Salutare.Daca ma puteti ajuta...am probleme cu pornirea masinii un Megane II 1.6 16V din 2007.Siptomele au inceput sa apara din vara anului 2011 cand de cateva ori nu a vrut sa porneasca de la prima incercare...dar au fost doar cateva dati...de cum a venit frigul octombrie si pana acum imi face probleme la fiecare pornire si anume incerc de cateva ori butonul pana porneste...cel mai mult am stat 20 min pana a pornit.Specific ca nu circul zilnic...merg de 2 ori pe luna sa zic un drum de 300Km.Ieri am incercat sa o pornesc dupa o saptamana de ger si nu a pornit decat dupa aprox 15 min si multe incercari.Siptomele in momentul apasarii butonului start sunt:doar un clant in zona motorului(cred ca la electromotor) se sting ledurile de la clima si radio-casetofon...o fi bateria?dar ma gandesc ca daca ar fi bateria nu ar mai porni deloc,dar cum v-am spus dupa mai multe incercari porneste...Va multumesc anticipat!
tzsombi
pune bateria la incarcat poate se rezolva wink.gif
dinutzu88
sa fie bateria?
Hack
Dupa simptome da, e posibil sa fie dusa bateria.
mariusd4
Daca nu este bateria este starterul de la electromotor daca doar face clant si nu invarte. Stima
dinutzu88
am uitat sa precizez ca aseara dupa ce am lasat-o pornita aprox 10 min.dupa ce am oprit-o si am incercat sa o repornesc nimic....

31 Jan 2012, 11:31:
nu invarte deloc doar clant....
mariusd4
Verifica electromotorul, verifica-i carbunii prima data, este posibil sa fie tociti sau vreunul blocat sau vre-un contact imperfect.....


P.S. Roaga pe cineva sa-ti dea curent...daca porneste ok poate sa fie bateria....
dinutzu88
Multumesc!

31 Jan 2012, 13:47:
am incercat astazi sa o pornesc....nimic....tind sa cred ca este bateria....
Johnny
nu cred. mai mult ca sigur electromotorul, carbuni sau bobina.
dinutzu88
ma ajutati cu un electrician din bucuresti?multumesc anticipat!
dinutzu88
Am rezolvat problema,era starterul electromotorului,m-a costat 250 lei cu tot cu manopera(demontat+montat pe masina) undeva in Baicului la un atelier-oamenii mi s-au parut profesionisti.Va multumesc pentru ajutor!
ritter
Deci:

asa cum spuneam si in alte discutii recente, masina mea a pornit IMPECABIL zile astea, pana azi.....

am iesit la dat zapada de prin curte si zic io' "ia sa dau o cheie"; bag cardul porneste din prima dar mergea cam gatuit motorul, pe la 800 ture (pana acum zbura direct la 1.200 si statea acolo pana se incalzea); zic din nou "lasa sa o opresc si sa-i mai dau una ca e frig si de aia se chinuie"; opresc, dau din nou si pauza.....bateria invartea dar motorul nu vroia si pace; o mai las 10 min, iar dau, iar pauza.....; am repetat asa de vreo 3-4 ori si tot pauza...

Ce naiba are ?

Bateria este la a doua iarna, invarte bine, iar ultima oara am pornit-o ieri si am uitat-o vreo ora sa mearga....totul era ok.
aleksanders
motorina sau sistemul de alimentare -
ritter
Sunt benzinar. Face si asta dop ?

Ma uitam acum. Am lasat-o o juma de ora si i-am dat iar. Bateria invarte foarte bine dar motorul e mort. Nu se mai aude bazaitul pompei de benzina cand pun contactul si nici cand apas pedala de acceleratie nu are niciun efect in paralel cu automatul de la baterie....
solidconvert
Ia-ti diesel daca vrei sa nu mai ai probleme... tongue.gif



























P.S.: si suspectez tot pompa de benzina... sau poate ai vreun dop de gheata...
ritter
ii bag niste aditiv ?
nicu45
pina la urma ati rezolvat-o...??? daca nu sunt indiscret ,care a fost problema...???
ritter
Pana nu vine caldura serios nu o mai pornesc. Daca este dop de gheata pe undeva se va topi dupa 1-2 zile de minim 7-8 grade. Oricum e full de zapada in fata portii si nu pot scoate masina, deci nu ma grabesc. Oricum o sa revin la final sa va spun ce a fost pana la urma: dop gheata pe undeva sau probleme la pompa.
n_padre
sa va povestesc si eu patania mea
de ceva timp, cam 1 luna in urma, pornea foarte greu masina mea.
fac diagnoza si-mi spune ca am 3 bujii moarte. cumpar un set de bujii 4 buc si ma duc la mecanic sa le schimbe. bujiile cumparate sunt marca BERU iar pe ele scria made in germany. cand am cumparat bujiile initial am gasit doar doua bujii la pretul de 48 lei bujia. apoi am cautat acelasi model. in multe locuri am gasit insa pe ele scria made in irland. am cautat pana am mai gasit 2 bujii pe care sa scrie made in germany.
surpriza a aparut cand mecanicul mi-a dat bujiile originale de pe masina cand le-a schimbat
trei din ele erau negre afumate si mecanicul mi-a spus ca sunt cele moarte erau BERU si scriaau pe ele made in irland iar cea de-a patra care mai era buna era made in germany.
intrebarea mea este cum de a venit masina din fabrica cu trei bujii de un fel si a patra de alt fel???
ma bucur ma m-am incapatanat si am cautat pana am gasit made in germany...
aleksanders
QUOTE(ritter @ 23 Feb 2012, 13:25)
Pana nu vine caldura serios nu o mai pornesc. Daca este dop de gheata pe undeva se va topi dupa 1-2 zile de minim 7-8 grade. Oricum e full de zapada in fata portii si nu pot scoate masina, deci nu ma grabesc. Oricum o sa revin la final sa va spun ce a fost pana la urma: dop gheata pe undeva sau probleme la pompa.
*


tu esti baiatul ala de radea de mine ca am deszapezit 3 locuri de parcare si iti dadeai cu parerea ca as astepta d ela primarie sa imi curete parcarea (pe care o prezentasem ca e cu plata de 1,5 lei ora) si tu stai cu zapada in fata portii.... ce imi plac mie astfel de oameni....
ritter
Vorbesti ca sa te afli in treaba.
Pe strada mea sunt ziduri de 2 metri stanga-dreapta, de la un capat la altul. Chestia asta imi blocheaza iesirea din curte, unde tin masina nevestii, adica Megane-tele.
Pur si simplu nu mai ai unde sa o dai.
In plus, mai am o masina in ograda cu care ma deplasez si pe care o tin parcata in fata portii. Atata vreme cat orasul Buzau si acum este inzapezit chiar si pe arterele principale si nu ai unde sa parchezi, prefer sa merg cu o singura masina. De abia ma descurc, mai ales pe strazile secundare.

Ca sa vezi despre ce vorbesc si ca imi fac si loc, cand tehnic este posibil, uite si doua poze: una de la poarta unde tin Skoda si una din curte unde tin Megane-ul.

Deci cum iti spuneam: vorbesti ca sa te afli in treaba...
ritter
QUOTE(ritter @ 23 Feb 2012, 12:25)
Pana nu vine caldura serios nu o mai pornesc. Daca este dop de gheata pe undeva se va topi dupa 1-2 zile de minim 7-8 grade. Oricum e full de zapada in fata portii si nu pot scoate masina, deci nu ma grabesc. Oricum o sa revin la final sa va spun ce a fost pana la urma: dop gheata pe undeva sau probleme la pompa.
*




Gata. Azi au fost 8 grade toata ziua si seara la 20.00 i-am dat din nou la automat. Abia la a 4-a incercare a luat-o, dupa ce a tusit primele 3 ori. Chiar la a 3-a cheie s-a aprins si martorul ABS in bord dar s-a stins apoi.
Am lasat-o sa mearga vreo 20 minute si am oprit-o. Dupa asta a luat-o la "sfert" biggrin.gif

PS dupa simptome cred ca totusi a fost dop de gheata undeva pe conducta de alimentare sau la pompa (apa in benzina pe undeva...)
rombul
mai umple rezervorul cu benzina sa nu mai faca condens si apoi dopuri ca este masina nu damigeana
ritter
Nu inteleg remarca. Rezervorul fusese plin pana sa dea gerul si dupa un drum de Bucuresti ramasese jumate. Ce sa fac ? Sa stau mereu cu el plin pentru ca la Romanica 'ezista si apa in benzina aia nenorocita pe care anunta Petrom profit de aproape 1 miliard de euro pe an, dupa care a doua zi o scumpeste iar ?! biggrin.gif
profu2002
salutare! am un megane II 1,6 16V din 2006. Am schimbat bateria, ampus alta bunasi nu porneste! Bag cartela, apas pe buton, face un tiuit, porneste absolut orice in afara de motor, nu invarte! Am dus-o la un service si nu-i da de cap, nici macar testerul nu-l poate conecta! Help please!
Catalinmodena
Verifica sigurantele de pe baterie!
profu2002
...am fost la reprezentanta azi si mi-au dat o veste proasta...e posibil sa fie ars calculatorul de langa baterie...a mai patit cineva asa ceva...
TRANCA
Ce-ai avut in final? Ai reparat-o?
D Stefan
salutare iarasi ... dati'mi niste ideei de unde sa cumpar niste piese pt masina mea , megane ll 1.5 dci /60kw , si anume: supape retur pt injectoare , intercooler caci al meu sa spart si imi da ulei, se poate intampla ceva cu turbina daca mai merg asa cu ea??
espacern
QUOTE(D Stefan @ 26 Mar 2012, 11:34)
se poate intampla ceva cu turbina daca mai merg asa cu ea??

Turbina ta se invarte acum"ca nebuna"si in curand se defecteaza.
Daca sistemul de aer comprimat nu este etans(furtune/intercooler)turbina este suprasolicitata....degeaba.

@+
Eugen_sim
Salutare!
Am si eu o problema la pornire cu un Megane 2 din 2003 1.6 16v.
Bag cartela, apas butonul de start, se invarte motorul, dar nu porneste. Am chemat pe cineva si mi-a spus ca nu imi da scanteie...care este cauza?
Multumesc anticipat!
bundy220
Daca iti recunoaste cartela,verifica captorul de turatie(senzor volanta)
Eugen_sim
O sa verific maine, multumesc!
Am uitat sa specific faptul ca joi am mers cu ea si nu au fost nici un fel de probleme, am parcat-o in fata blocului si ieri dimineata cand am vrut sa o pornesc....inafara faptului ca invarte motorul nu se intampla nimic si nici nu am ceva aprins pe bord care sa indice vreo problema.
Eugen_sim
Am incercat la cateva service-uri si nu am reusit nimic inafara de sfaturi sa merg la reprezentanta, lucru la care nu as dori sa ajung. Asa ca mi-am luat inima in dinti, trusa de scule, tutorialele si am facut o incercare sa il curat singur. Rezultatul...unul dintre suruburi s-a rupt si am renuntat sa nu fac o prostie si mai mare sad.gif
Stie cineva un service bun prin "comuna" asta numita Bistrita?
Eugen_sim
Pana la urma am ajuns la reprezentanta. Problema a fost de la captorul de turatie, dar suprizele nu s-au terminat. Ieri seara m-am dus sa iau masina si....surpriza. Porneste, dar nu sta la relanti, parca nici nu "trage" indiferent cat de turat e motorul.
Am dus inapoi masina si azi am primit un raspuns...sa las masina pana luni ca "s-ar putea sa fie senzorul de la axul cu came".
Culmea e ca pana sa imi pice senzorul de la volanta a mers impecabil si nu inteleg cum sa pice si acel senzor cand masina a stat in parcare.
Orice sfat e binevenit...please help!
espacern
Ai senzor ax came pe masina ta?
Eugen_sim
Nu stiu, masina am cumparat-o in noiembrie 2014. Tocmai de aceea va cer sfaturile pentru ca ceva este in neregula cu ceea ce se intampla.
moisemotor
Senzor ax came este sigur si daca tot esti la acest capitol curata si corpul clapeta.Eu am schimbat si bujiile odata cu senzorul ax came si curatat corpul clapeta si zici ca e alta masina.La tester bineinteles ca mi-a dat eroare sonda lambda aval dar mutumita colegilor de pe forum am schimbat senzorul ax came etc si totul e ok acum.Vad ca tot varianta break ai cu acelasi motor la fel ca mine.
Eugen_sim
un pret pentru acest senzor imi poti spune te rog?
moisemotor
Eu am lut Valeo(sfatuit de baietii de pe forum)si am dat pe el 80 de lei tot de la un user de aici.Dar nu ar trebui sa fie mai mult de 130-150 lei depinde de unde-l cumperi.Cauta pe forum subiectul senzor ax came si vezi si cum se schimba,iar pentru clapeta acceleratie ai tutorial.
Eugen_sim
Multumesc mult de tot!
Eugen_sim
Dupa multe peripetii, am revenit cu raspunsuri.
Senzor turatie - schimbat - 200lei fara manopera, tester, etc
Senzor ax came - schimbat, dar sunt in teste (inca nu e ok, deoarece variaza turatia motorului atat la relanti, cat si daca il tin turat stand pe loc...undeva in jur de 50-75 de ture se tot joaca acul de la turometru). Daca va fi ok pana la urma, pretul acestui senzor este 300 lei fara manopera.
PS: la relanti imi sta la 750 ture daca e motorul cald si parca tremura, uneori la 900 ture si se simte ok, fara tremurat. Care e treaba? parca nu facea asa la inceput.

Voi merge sa curat si clapeta + verificare bujii eventual schimbarea lor dupa care voi reveni cu raspuns.
Apropo....ce bujii recomandati? Am citit pe aici ceva legat de NGK...care sunt cele mai ok?
moisemotor
Curata clapeta de acceleratie si verifica bujiile(eventual schimba-le si da pune ngk sunt bune).300 de lei senzor ax came mi se pare foarte mult.Turatia la relanti trebuie sa fie cu motorul cald la 750 rotatii/minut.Verifica si bobinele de inductie.Asteptam sa ne tii la curent.
Eugen_sim
Imi cer scuze de intarziere...am fost foarte ocupat si nu am mai putut intra pe forum.
Vineri dimineata am mers la servici cu masina si iarasi probleme....cum luam piciorul dupa acceleratie murea motorul. Seara cand am iesit de la servici am mers cu ea prin tot orasul, nici cea mai mica problema. Am ajuns si la service, au pus-o pe tester si aveam 3 erori, toate legate de senzorul axului cu came, mai exact... 1. senzorul nu citeste corect, 2. posibil scurt circuit, 3. ceva legat de "dintii" axului cu came. Drept urmare aseara am lasat masina la service sa ii faca o verificare la sange si astept sa vad care e cauza de am atatea probleme.
Partea cea mai trista e ca de la simplul fapt ca nu a mai pornit si aflasem ca era de vina senzorul de turatie, am ajuns la o adevarata istorie si dezamagire...sad.gif
Castiel
salut am si eu o problema cu megane-ul meu.

an 2008 motor 1,5dci....

am avut probleme cu el acum 2 luni la electromotor unde i.am schimbat Rotorul si carbunii de atunci mi a pornit perfect pana azi.

azi dimineata o pornesc numai ca a pornit mai greu cA SI CUM AS RAmAne fara baterie dupa o jum de ora ajung acasa o opresc si incerc sa o pornesc dar numai porneste deloc.

Problema e bag cartela apas start se aprind toate becurile in bord exact ca la o pornire normala dar nu face nimic.... se aude doar un ventilator mergand.

TIN SA PRECIEZ CAND AM AVUT PROBLEME cu electromotorul cand incercam sa o pornesc se auzea acel CLANT dar acum nu se aude nimic...
moisemotor
Este posibil sa ai contact imperfect la mufa senzorului captor ax came.Verifica si partea electrica(mufe cabluri etc)

23 Mar 2015, 17:57:
Verifica siguranta electromotor(cea dupa borna + a bateriei)
danmolro
Salut,

Am si eu o problema care na supara mult. Am un Renault Megane II din 2004 pe benzina. Cand apas pe butonul START face clic si atat. Se aprind toate becurile din bord dupa care se sting.Volanul e deblocat. Nu porneste radioul si ventilatia. La a doua apasare porneste radioul si ventilatie, dar atat. La a trei apasare porneste motorul si merge impecabil. Chestia asta nu se intampla la fiecare pornire, doar de 3-4 ori pe saptamana. Cateodata nu porneste nici dupa a treia incercare si atunci scot cartela, o introduc din nou si porneste. Bateria e noua. Am fost la service Renault si nu stiu ce sa spuna. Au dat vina pe distributie, pe pinionul decalor, le-am schimbat, oricum era timpul, dar problema persista. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Multumesc
Eugen_sim
Am revenit si eu, dar de aceasta data cu vesti bune smile.gif
Baietii de la Sandymarc au facut magie...dupa 3 zile cat a stat la ei am primit-o intr-o stare impecabila. Merge superb, mai bine decat atunci cand am cumparat-o.
Problema in mare parte a fost distributia...acesti "meseriasi" de la reprezentanta nu au mai pus pana aceea metalica la pinionul/roata de la distributie si bineinteles ca nu a mai stat la punct.
Pe langa distributie au mai fost si alte maruntisuri cum ar fi corp clapeta, bujii si reglaje...cu ocazia asta mi-am rezolvat problema cu a doua sonda lambda si mi-au gasit arcul pe fata dreapta fisurat pe care l-au inlocuit cu unul nou.
Totul ma costat 540 de lei...dar Renul si-a revenit si e mai vioi ca niciodata smile.gif
Dezmembrari_Megane
dubioasa chestia mad.gif
cristian.iliescu88
Arcurile pe fata trebuiau schimbate amandoua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.