Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
l@u
Dayco sunt mai scumpe dar si mai silentioase decat Conti.
sobolan
si conti is silentioase,ideea e ca-s mai "dure" oarecum si mai groase in carne data de dayco sau gates si meseriasii nostri nu folosesc scula aia minune care masoara intinderea,o pun la mana si de multe ori prea intinsa,de acolo si zgomotul.....
Axe
Am mai facut ceva genial, doar pentru cititorii mei, biggrin.gif , va spun, acum motorul toarce ca nou, nu scoate fum nici daca il cauti cu lumanarea si in plus, a scos o balega de funingine pe esapament(probabil toata funinginea adunata din 2001) tongue.gif
La mine nu a fost nevoie de toate acceleratiile alea pt a inchide-deschide egr intrucat la modelul meu am facut asta cupland-decupland mufa electrica ce comanda egr wink.gif

https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc
cristio_79
QUOTE(Axe @ 19 Aug 2015, 13:40)
Maine schimb distributia, de data asta am ales Dayco, echipeaza mai nou modelele grupului volkswagen. Interiorul arata cel putin interesant, parca ar fi kevlar! Sau chiar o fi? smile.gif
*


VW s-a trezit foarte tarziu. Dayco este echipare de uzina pentru PSA de peste 10 ani. Eu la diesel am interval de schimb 10 ani sau 240.000 de km. La nici o masina din cele doua nu am schimbat distributia cand le-am cumparat.
Suprafata aceea alba este un strat de teflon. Unde este fabricata cureaua?

Eu n-as avea curaj sa bag alea in motor. La cum arata egr-ul dupa, mai bine spala valva si tubulatura cu un solvent si spray de frane si iesea mai bine. Mie imi da imediat eroare daca scot vreun conector, mai trebuie sa pun si testerul sa le sterg. Ca sa nu mai zic ca nu stiu cat de indicat este sa intre chestia aia in turbina.
MuciX
Eu as vrea sa stiu unde s-a dus toata mizeria aia (inainte de a fi data afara pe evacuare) rolleyes.gif
cristio_79
In catalizator, daca mai avea.
argon
QUOTE(l@u @ 20 Aug 2015, 21:36)
Dayco sunt mai scumpe dar si mai silentioase decat Conti.
*



SIlentioase o lae, am dat jos cureaua Dayco dupa 10.000 km, de frica la cum huruia la ralanti, cu Gates nu mai e nici o problema.

QUOTE(MuciX @ 21 Aug 2015, 09:17)
Eu as vrea sa stiu unde s-a dus toata mizeria aia (inainte de a fi data afara pe evacuare) rolleyes.gif
*



Unde se duce si la tine, daca mai mananci la mac.
Laurentziu83
QUOTE(Axe @ 20 Aug 2015, 18:11)
Inca o data se adevereste ca trebuie schimbata distributia de vechime, chiar daca ai doar 5000km cu ea in patru ani!
*


Daca dupa 5000 de km in 4 ani ai piese terminate pe distributie, inseamna ca ai avut chinezarii ce nu ar fi rezistat 60 de mii de km.
Eu am schimbat distributia originala dupa 5 ani si 60 si ceva de mii de km iar piesele aratau foarte bine, chiar daca masina a avut perioade de cateva saptamani de stat in parcare ce alternau cu rulaj de sute de km intr-un week-end.

Daca eram in locul tau, cu un motor reparat pe motiv de distributie rupta, nu mai puneam alte piese decat pe original si nu ma mai zgarceam la cateva sute de lei. De sfaturi gen "pun Dayco ca se pun si pe Ferrari", sunt satul. Numar pe degetele de la o mana cate kituri de distributie de origine am avut picate in ani de zile, la mii de masini.
MuciX
QUOTE(argon @ 21 Aug 2015, 09:21)
Unde se duce si la tine, daca mai mananci la mac.
*


nono.gif
Axe
QUOTE(cristio_79 @ 21 Aug 2015, 08:03)
VW s-a trezit foarte tarziu. Dayco este echipare de uzina pentru PSA de peste 10 ani. Eu la diesel am interval de schimb 10 ani sau 240.000 de km. La nici o masina din cele doua nu am schimbat distributia cand le-am cumparat.
Suprafata aceea alba este un strat de teflon. Unde este fabricata cureaua?

Eu n-as avea curaj sa bag alea in motor. La cum arata egr-ul dupa, mai bine spala valva si tubulatura cu un solvent si spray de frane si iesea mai bine. Mie imi da imediat eroare daca scot vreun conector, mai trebuie sa pun si testerul sa le sterg. Ca sa nu mai zic ca nu stiu cat de indicat este sa intre chestia aia in turbina.
*



Nu pot sa cred ca schimb cureaua asta dupa 10 ani!?
Pai nu intra in turbina, ii spala doar palele.

QUOTE(MuciX @ 21 Aug 2015, 08:17)
Eu as vrea sa stiu unde s-a dus toata mizeria aia (inainte de a fi data afara pe evacuare) rolleyes.gif
*



Direct in camera de ardere si apoi floshc pe evacuare

QUOTE(cristio_79 @ 21 Aug 2015, 08:20)
In catalizator, daca mai avea.
*



Mai are dar ma bate gandul serios sa-l scot. biggrin.gif
argon
Ai mila de plamanii celorlalti, dar pe de alta parte, e varza de la atata kfc, si nici cand era nou nu facea mare lucru, fiind euro 2.
Laurentziu83
La 5000 de km in 4 ani nu conteaza prea mult daca are sau nu catalizator.
argon
La 1000 km / an, ce rost are improvizatia cu ulei de masline?
Laurentziu83
Poate lucreaza la o fabrica de asa ceva si are materia prima moka. tongue.gif
Axe
Oho, ar fi bine smile.gif
Ca medie am facut din 2008 pana in prezent 5714km/an!!! biggrin.gif
cdadan
QUOTE(Axe @ 20 Aug 2015, 21:10)
Haidy pi buni?  blink.gif
Adica rulmentii ar trebui sa mearga la infinit?
*


Normal. rolleyes.gif
Uleiul de motor are termen de valabilitate, scrie pe bidon, de regula vreo 3 ani. Anvelopele sunt recomandate de producatori cam 5 ani de la fabricatie. Cauciucul imbatraneste. Imbatraneste si cureaua de distributie, d-aia zice max. 4 ani. Da' rulmentii nu imbatranesc in 4 ani.
Rola ar trebui sa tine mult peste 60k sau cat e intervalul pentru schimbarea distributiei. Daca e varza dupa un rulaj mai mic, atunci a fost varza din fabricatie. Feicuri. Contrafacute. Sau rebuturi.
sobolan
QUOTE(argon @ 21 Aug 2015, 09:21)
SIlentioase o lae, am dat jos cureaua Dayco dupa 10.000 km, de frica la cum huruia la ralanti,
*



dayco is curele bune....huruia ca ai intins-o excesiv......probabil ca ti-ai pierdut chitara si ai zis sa incerci cu o curea de distributie smile.gif sau n-ai simt la mana....ia-ti un diapaz sau cum naiba ii zice si ai rezolvat problema daca tot iti place mecanica.....in general e o regula care spune ca oricat de meserias ai fi daca n-ai scule te poti lasa de mesterit ....
Ai verificat firul transparent de control de pe ea dupa e ai demontat-o sa vezi macar daca mai era prezent ???
Btw,in acelasi stil bat pariu ca si gates-ul l-ai intins excesiv doar ca Gates nu face zgomot deloc oricum ar fi dat fiind natura cauciucului si a procedeului de fabricatie ...doar ca se rupe wink.gif ,mare atentie la detalii !!!
Laurentziu83
Poate avea 10 mii de cand o montase SHK9. biggrin.gif
Axe
La mine acum parca mai mult zgomot face aeroterma! 😄
Axe
Tocmai ce-am vandut rotile de vara si nevoit fiind sa circul zilele astea, am montat doar pt o perioada scurta rotile de iarna, DAR, a inceput sa-mi placa! biggrin.gif
Sunt atat de pufoase gumele astea, in masina nu se mai aude nimic nici chiar la trecerile peste liniile de tramvai, o splendoare, ce sa mai zic!?
argon
Deci e clar, ciaunul pe lângă ca miroase a kfc, nu mai are nici frâne și aderență...o splendoare.
Axe
Pretenas, te rhoade invidia maxim! biggrin.gif
AndreiMR
Nu ti-o doresc, dar sa vezi ce misto e cu gume de vara pe caldurile astea cand pui o frana mai sanatoasa...si vezi cum nu ai aderenta. Am mers o data cu masina unui coleg care avea cauciucuri de iarna in miezul verii, niste Bridgestone Blizzak. Era mai slaba aderenta pe franare si pe viraje decat la masina de firma cu care ma dadeam si care avea niste opinci de vara, ceva turcisme, destul de uzate. Ambele Logan, deci se putea face lejer comparatie. Sunt extrem de periculoase in situatii limita...si un metru-doi poate face diferenta dintre o injuratura aruncata catre ala pe care l-ai ferit si un accident
sobolan
QUOTE(argon @ 4 Sep 2015, 12:38)
... ciaunul pe lângă ca miroase a kfc, ....
*




dapai vezi tu...nu stii.....noxele is mult mai mici cu ulei de cratita......au testat altii,pe bune,nu fac misto,streulea stie wink.gif !
Axe
QUOTE(Synyster @ 4 Sep 2015, 20:27)
Nu ti-o doresc, dar sa vezi ce misto e cu gume de vara pe caldurile astea cand pui o frana mai sanatoasa...si vezi cum nu ai aderenta. Am mers o data cu masina unui coleg care avea cauciucuri de iarna in miezul verii, niste Bridgestone Blizzak. Era mai slaba aderenta pe franare si pe viraje decat la masina de firma cu care ma dadeam si care avea niste opinci de vara, ceva turcisme, destul de uzate. Ambele Logan, deci se putea face lejer comparatie. Sunt extrem de periculoase in situatii limita...si un metru-doi poate face diferenta dintre o injuratura aruncata catre ala pe care l-ai ferit si un accident
*



Sunt convins ca asa este, la vara o sa-mi iau dar acum nu merita pt inca 1-2 luni de vara si la cat merg eu.
Voiam doar sa scot in evidenta cat sunt de moi si de comode mergand incet desigur ca nici mie nu-mi convine sa le barbieresc aiurea la 40grd


Am gasit ceva folositor: My Webpage
speedman
Ghidul contine date incomplete...incepand de la motorizarile unor marci pana la pasii de urmat pt inmatriculare referitor la taxa (cumparatorul are nevoie de dovada pe numele lui, el solicita la anaf asa ceva, nu poti merge la politie cu dovada platii taxei de catre fostul proprietar...) in rest pare util...
argon
QUOTE(sobolan @ 5 Sep 2015, 01:12)
dapai vezi tu...nu stii.....noxele is mult mai mici cu ulei de cratita......au testat altii,pe bune,nu fac misto,streulea stie wink.gif  !
*



Cine vorbea de noxe, ziceam de arome . Nu-i singurul..e misto sa ti se faca foame cand trece ciaunul pe langa tine .

Iar cu gune de iarna vara pe canicula cand asfaltul are 60 de grade.. e naspa rau, intra abeesul si esp-ul asa des..ca la ei acasa..si nu in situatii limita, doar mers mai sportiv.
Axe
Azi am luat-o spre autostrada pe cheiul Dambovitei si i-am dat experimental 120 cu muzica inchisa si apoi scoasa din viteza! Pai cine zice ca gumele de iarna sunt zgomotoase la viteza, se inseala amarnic!
sobolan
nu fac zgomot si din contra ,au aderenta mai buna dar se uzeaza mult mai repede.....
andreist
QUOTE
Pai cine zice ca gumele de iarna sunt zgomotoase la viteza, se inseala amarnic!

I dare you sa faci acelasi test cu masuratori credibile cu unele de vara, pe acelasi tip de asfalt la aceeasi temperatura/viteza cu anvelope de aceeasi calitate...
Laurentziu83
Sau cu Pirelli winter carving-urile mele de iarna...
[attachmentid=1628006240]
cdadan
QUOTE(sobolan @ 5 Sep 2015, 23:16)
nu fac zgomot si din contra ,au aderenta mai buna
*


Da daaaa, asa e cum zici tu. rolleyes.gif
argon
Cine zice ca au aderență să puna o frâna de urgenta de la 100 pe asfalt încins cu gume de iarna, apoi de vară, o să zică abs-ul care are aderență mai bună, ca sania se duce cu alea de iarna, și metri buni în plus.
marksman
Am si eu vreo doi colegi care atunci cand a fost introdusa prin lege obligatia de a avea cauciucuri conforme sezonului (recte de iarna), au zis ca ei nu dau banii pe cauciucuri doar pentru ca vrea statul sa castige importatorii de anvelope. Prin urmare si-au cumparat cauciucuri de iarna si le-au rulat si vara. Tot importatorii au fost de vina, ca erau gumele proaste si intra abs-ul, plus ca s-au tocit in nici doi ani.

yomarius
QUOTE(speedman @ 5 Sep 2015, 10:25)
cumparatorul are nevoie de dovada pe numele lui, el solicita la anaf asa ceva, nu poti merge la politie cu dovada platii taxei de catre fostul proprietar


Inseamna ca militienii de la drpciv pipera sunt niste idioti pentru ca mie mi-au inmatriculat masina cu dovada scoasa de fostul proprietar, pe numele lui.
cosmin_2300
QUOTE(sobolan @ 5 Sep 2015, 23:16)
nu fac zgomot si din contra ,au aderenta mai buna dar se uzeaza mult mai repede.....
*


Aici te contrazic, acum am anvelope de iarnă pe Cielo (am și un set de anvelope noi de vară, dar nu am jante pentru ele; cum mașina a ieșit din service prin mai și nici nu merg atât de mult, am considerat că nu are sens să le mai schimb) și diferența de aderență este sesizabilă, ÎN SPECIAL la frânare!
sobolan
man....toata iarna am mers cu loganul cu Michelin ENERGY SAVER de vara.....pe renault aveam sava ESCHIMO ....am un fel de rampa la munca si ca dracu ca nu am reusit s-o urc niciodata cu renault-ul,cu loganul nu aveam probleme.....pe cuvant.....

Va rog lasati prostiile si chestiile astea gen marketing pentru firmele care comercializeaza anvelope....eu nu mai cred nimic.....
Axe
Vezi sa nu ai vreo problema cu geometria la renault!?
In mod normal, iarna cu gume bune de iarna te urci oriunde ca tractorul!
bucatzel
QUOTE(sobolan @ 5 Sep 2015, 22:16)
nu fac zgomot si din contra ,au aderenta mai buna dar se uzeaza mult mai repede.....
*




Nu mai zi prostia asta nici in gluma, te rog. Adica aia cu aderenta, ca aia cu uzura e corecta.

Testat pe curu' meu acum vreo 4-5 ani. Un prieten, ramas fara permis, m-o rugat sa mergem cu troscoleta lui pana la arad, sa si le schimbe intre ele, ca le lasase la parinti acasa.

Culmea, si la dus, si la intors, am fost nevoit sa pun frana brusc la aceeasi trecere, ca o rasarit cate unul in fuga dintre masini. Cu caucioacele de iarna abs, scartaituri, s-o oprit masina relativ la limita, cu alea de vara, mai-mai sa ne scoata prin parbriz, oprit in ~jumate din distanta de care avusesera nevoie alea de vara iarna. Nu erau junk-uri niciunele, si erau pe la 25 de grade p-afara.

In rest, scartait prin curbe de parca eram la raliu, plecarile de pe loc toate cu cantec cu alea de iarna. La intoarcere, de-al dracu' mergeam mai tare prin aceleasi curbe cu alea de vara, si liniste.
sobolan
QUOTE(Axe @ 7 Sep 2015, 06:18)
Vezi sa nu ai vreo problema cu geometria la renault!?

*



nu are...bracajul a fost facut acum un an cand i-am schimbat capetele de bara si o bieleta...

QUOTE(bucatzel @ 7 Sep 2015, 11:55)
Nu mai zi prostia asta nici in gluma, te rog. Adica aia cu aderenta, ca aia cu uzura e corecta.

*



e posibil ,eu spun din cele patite de mine...
bucatzel
Pai daca comparam no-name-uri de vara cu ceva decent de iarna, cine stie, dar no, ala avea aceeasi marca si de vara si de iarna. Si cum ziceam, erau 25 de grade afara, era totusi aprilie/mai, nu erau caldurile lui peste inca.
cosmin_2300
Sobolan, eu am făcut comparație directă între Debica Passio 2 și Debica Frigo, deci anvelope de buget similar și calitate similară.
Cum spune și bucatzel, dacă comparăm anvelope de iarnă Michelin (e un exemplu) cu anvelope de vară Debica, s-ar putea să fie similare, dar raportând la anvelope de aceeași calitate, diferențele sunt semnificative.

cdadan
Confirm, Michelin Alpin sunt cele mai bune gume de iarna pe timp de vara. blush.gif
sobolan
desteptule.... dry.gif
Axe
Pai bine maaah, dupa ce m-am chinuit sa mi-l fac singur, cu manutzilii astea doua, au aparut si la noi?!?! icon_mrgreen.gif
Preincalzitoare Ulei Vegetal
espacern
QUOTE
Chiar daca sunt dotate cu pompe de injectie si injectoare electronice, motoarele diesel pot functiona perfect cu ulei vegetal.

Scriem orice sa vindem la oricine.....nu?
cj98czh
Si functioneaza perfect ... doar ca foarte putin timp smile.gif
hitman1234
182.gif
Axe
Din ce am citit merg si la injectoare electronice cu conditia ca raportul ulei/motorina sa fie 50/50
La ce te referi cand spui ca merge putin, la motor sau ca se ard bujiile?
cdadan
Bujiile ar fi ultima grija, alea chiar n-au motiv sa "se arda" mai repede.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.