Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Laurentziu83
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Asist...imbru_2015.html


Taxa iese minim 1500 de euro, deci Bulgaria va scrie pe ea.

Un Smart second e scump de intretinut. De ce vrei neaparat asa ceva?
Axe
Habar nu am ce norma poluare are! tongue.gif La euro1 si vechime mai mare de 14 ani e 1396euro, CO2 nu stiu cat e.
De ce vreau Smart?! Imi place ideea de a parca pe lat cand toata lumea e in coloana! radmasa.gif
Ar fi buna si-o coyota IQ, dar nah, ne multumim cu ce-o pica!
cj98czh
A ta este E2, nu E1 .. taxa este de 1408,11 euro ... CO2 in cazul tau nu cinteaza la calcul ca este E2 .... daca o dai cu 300 euro... poate ti-o ia cineva pentru inamtriculare in RO ... daca nu numere de BG ..
Axe
Atunci bulgaria scrie pe ea ca doar pe motor as lua 400e daca ar fi s-o fac bucati! Apropo, astept propuneri si pentru piese, cine stie, daca ies bani din asta..., o fecem bucatele ieftine!
cj98czh
Ma indoiesc ca vreun user de pe forum iti da 400 euro dupa ce i-ai data sa "manance" tot felul xe uleiuri in loc de motorina ..
Laurentziu83
Dezmembratul nu renteaza daca nu ai parc de dezmembrari.

Vinzi odata motorul, odata o aripa, o portiera, apoi un far, un stop si dup-aia te uiti la ea ciuntita cu lunile pana mai dai vreo piesa.

Daca e sa ti-o cumpere cineva, sa nu te astepti sa o inmatriculeze pe numele lui. Face fiscalul si apoi iti vin tie amenzile.
Axe
Incep sa cred si eu ca pana la urma, calea "rabla" e cea mai avantajoasa insa trebuie cu tichetul sa cumperi masina noua sau sa-l vinzi cu 2000lei! Cam aiurea ce-au ajuns masinile second in ziua de azi! sad.gif
b06fcn
Mai poti incerca sa nu il feresti pe vreun idiot care nu da prioritate, cum mai nou moda in Bucuresti si o rezolvi cu dauna totala pe asigurarea berbecului....
Axe
radmasa.gif , buna asta dar probabil n-ai auzit: in romania cel care greseste poate avea pile si te scoate tot pe tine vinovat, ramai si cu cashcaraveta sifonata! radmasa.gif
argon
Smartul e degeaba, si eu vroiam, si ma bucur ca nu am facut-o. In schimb am luat Twingo, care ca si smartul are tot cutie secventiala care e ideeala in oras, dar motor mult mai fiabil, fara turbo, si considerabil mai puternic, cu acelasi consum. Dar cel mai important, 4 locuri la nevoie, si portbagaj in care chiar incape ceva, fata de Smart. Si incape si perpendicular pe bordura, desi iasa putin in afara fata de cele parcate normal, dar nu incurca.
St
QUOTE(Axe @ 9 Aug 2015, 19:51)
Incep sa cred si eu ca pana la urma, calea "rabla" e cea mai avantajoasa insa trebuie cu tichetul sa cumperi masina noua sau sa-l vinzi cu 2000lei! Cam aiurea ce-au ajuns masinile second in ziua de azi! sad.gif
*



Mai taie din aia 2000 lei. smile.gif
Axe
QUOTE(argon @ 10 Aug 2015, 07:49)
Smartul e degeaba, si eu vroiam, si ma bucur ca nu am facut-o. In schimb am luat Twingo,  care ca si smartul are tot cutie secventiala care e ideeala in oras, dar motor mult mai fiabil, fara turbo, si considerabil mai puternic, cu acelasi consum. Dar cel mai important, 4 locuri la nevoie, si portbagaj in care chiar incape ceva, fata de Smart. Si incape si perpendicular pe bordura, desi iasa putin in afara fata de cele parcate normal, dar nu incurca.
*



Daca iese, poti fi amendat de cap de creta wink.gif

QUOTE(St @ 10 Aug 2015, 08:30)
Mai taie din aia 2000 lei. smile.gif
*



Adica nici macar atat nu iei pe tichet?! In plus, am auzit ceva de genul ca nu mai sunt transferabile, nu-l poate utiliza decat cel care a dus o masina la fiare vechi?
mircea_aq
Nu-l poti tranzactiona tu, practic tocmeala s-a mutat din strada la dealer.
Te duci la un dealer, te intelegi cu el, apoi casezi masina, tichetul electronic ajunge direct la dealer, iar tu treci sa-ti ridici banii de la el. Eu am dat 1500 lei la inceputul lunii iulie pe un tichet. Ma asteptam la 1700-2000, dar se pare ca pretul pietei e mai jos.
Axe
Deci nu ai avut masina de dat la casat? In plus, nu mai poti merge decat cu un singur tichet nu?
mircea_aq
Inca nu smile.gif
Am cumparat un tichet de la dealer sa-l folosesc ca parte din avans pentru o masina noua. Mi-a cerut din prima 1500 lei si intrucat primisem deja o reducere consistenta la masina nu am mai stat sa negociez si tichetul rabla. Oricum mai jos de 1300-1400 nu cred ca mi-l dadea.
In 2015 poti merge pe un singur tichet per masina noua achizitionata, nu se mai pot cumula ca in trecut.
b76bgaarh
ce iei?
mircea_aq
O masina practica pentru jumatatea mea mai buna. Desi am incercat sa-i largesc perspectiva, a plecat de la inceput setata sa-si ia opel gtc si fix aia am si comandat pana la urma.

Axe, in masura in care nu vrei masina noua, parerea mea e sa nu dai megane-ul la rabla. La 300-400 de euro cu cat se tranzactioneaza acum un tichet nu merita.
Axe
In mine se duce lupta aia, stiti voi, cred ca sunt doua personalitati: una spune ca mi-a venit fix acum sa schimb masina cu orice pret, cealalta, stai ma calm, o dai degeaba pe asta, mai bine ramai cu ea pana ii cad rotile! blush.gif icon_mrgreen.gif
St
Cred ca 1700 e limita superioara cu care poti vinde un ticket. Dar sunt persoane care au cumparat si cu 1100 acum cateva luni. In ultimele 2 luni au mai crescut putin preturile.
sobolan
QUOTE(Laurentziu83 @ 9 Aug 2015, 16:21)
Dezmembratul nu renteaza daca nu ai parc de dezmembrari.



Daca e sa ti-o cumpere cineva, sa nu te astepti sa o inmatriculeze pe numele lui. Face fiscalul si apoi iti vin tie amenzile.
*




se duce la politie cu copia dupa actul de V-C /buletinul si adeverinta de la finante precum ca e scoasa odata cu vanzarea(se face pe baza actului de v-c la financiar) si o dau in consemn...o gasesc,iau actele la ea si pa-pa,taxa de poluare sau remat .....
Am si eu una data pe mumele meu ramasa si omu' ma cauta la usa cand stie ca are de platit sau cand il sun ca a venit amenda,altfel o pune biggrin.gif de 1200E
Axe
Inca ma minunez de preturile second, eu am dat de cateva ori atat, pe biciclete! biggrin.gif
cj98czh
Pai de ce te minunezi?

Omul este de vina ca idiotii astia de guvernanti au pus taxe de mediu si alte tampenii?

Omul este de vina ca masina ta este E2 si costa taxa cat valoarea ei in piata ..

Meganul meu l-am dat pe 1500 euro de exemplu .. dar era E3 si omul mai avea de plata o taxa de maxim 500 euro ...

Totul este sa iti gasesti clientul interesat ..
Axe
Aia e, nu ne putem opune sistemului, mai ales noi romanii..., turcii le-ar fi dat foc!
diesel_power
Mai vad uneori cate un biciclist cu recumbent pe pistele de pe Str. Aviatorilor in weekend. Ori erai tu, ori au inceput sa devina populare si la noi.
Axe
Pai daca eram eu sunt doua posibilitati: asta sau asta!? tongue.gif
Axe
Pai sa mai asteptam sau nu?! Zic si eu!

"Curtea Europeană de Justiție a decis: Taxa auto este discriminatorie și descurajează importurile de mașini rulate. Guvernul trebuie să o modifice"
espacern
Nu e nimic nou!
S-a tot modificat....de vreo cateva ori!
Axe
Cum scapa Romanii de timbrul de mediu

Cel care vinde masina o radiaza de la Circa Financiara, iar cumparatorul are obligatia legala de a o inscrie la circa financiara in termen de 30 de zile. Odata ce inscrie masina, cumparatorul are si obligatia de a-i plati taxele si impozitele. Acest lucru poate fi facut si dupa cele 30 de zile, insa se plateste perioada restanta, plus amenda. Cine nu vrea sa plateasca impozit sau sa timbrul de mediu, face contract de vanzare-cumparare, fisa fiscala cu stampila de radiere de la financiarul vanzatorului. Practic, in carte si in talon figureaza altcineva, iar legea iti permite sa mergi cu ea pe orice nume atat timp cat nu este declarata furata si este inscrisa in circulatie, are asigurare RCA, ITP, etc.

In mod normal, daca in decurs de 30 de zile cumparatorul nu inscrie masina la circa financiara, masina se radiaza automat din circulatie si este repusa in momentul in care se plateste impozitul, iar cumparatorul are toate actele pe numele sau. Portita de scapare este ca momentan nu exista o baza de date comuna intre politie (serviciul de inmatriculari) si Circa Financiara. Astfel, in momentul in care un politist opreste in trafic o masina, radiata, la care nu se plateste impozit, aceasta apare ca fiind inscrisa in circulatie. Veste buna, deci pentru cei care recurg la astfel de solutii: o astfel de baza de date ar costa mult prea mult in comparatie cu banii din cateva impozite neplatite.

O alta solutie este ca tu, in calitate de cumparator, sa inscrii masina la circa ta financiara si sa o radiezi a doua zi. Atfel platesti doar o parte din impozitul pe un an, masina ramane in acte pe numele tau si nu platesti la financiar. Pentru a apela la aceasta modalitate de a evita taxa de timbru trebuie ca tu sa dai o declaratie pe propria raspundere cum ca ai vandut masina si cui ai vandut-o.

Daca vrei sa scapi doar de taxa de timbru: cumperi masina, semnezi contractul de vanzare-cumparare, iar cel care iti vinde masina o radiaza pe rolul lui fiscal. Ulterior, inmatriculezi fiscal masina pe numele tau, platesti impozit si circuli cu carte si talonul pe numele fostului proprietar.

Daca te gandeai la varianta de evitare a timbrului de mediu prin legea partajului, tin sa mentionez ca autoritatile au sesizat mecanismul legal de evitare a platii si au abrogat legea care spune ca „autovehiculele obtinute prin partaj sunt exceptate de la plata”.

Cum se proceda? Legea favoriza evitarea taxei de timbru pentru masinile aduse din alta tara. Deci, ce care doreau sa vanda o masina cu numere straine si aflata la prima inmatriculare in Romania, mergeau la notar si o treceau pe numele a doua persoane, care nu erau neaparat sot si sotie. Ulterior, cei doi proprietari reveneau la notar pentru a solicita partajarea bunului comun in favoarea unuia dintre ei, care urma sa fie noul proprietar de drept al autovehiculului.

Pasul urmator era ca noul proprietar sa mearga cu toate actele de inmatriculare: asigurare, ITP, etc. si cu actul notarial care atesta partajul, la biroul de inmatriculari. Potrivit legii, politia era obligata sa inscrie masina fara sa mai solicite posesorului chitanta sau dovada platii timbrului de mediu.

Cum iti dai seama daca nu s-a platit taxa de mediu? Daca pe talonul masinii nu este specificata valoarea emisiilor de CO2 inseamna ca pentru acel autovehicul nu s-a achitat taxa.

Cunosti o alta varianta pe care Romanii o folosesc pentru a evita plata timbrului de mediu?


Cel mai interesant articol pe care l-am gasit ar fi urmatorul:

Daca este adevarat, e mai bine sa cauti o masina buna dar ieftina a carei taxa de mediu e imensa iar asta scade artificial pretul vanzarii pt ca vanzatorul e descurajat ca si mine, urmand ca dupa achitare, sa dai fiscul in judecata pt recuperarea taxei. Astfel te alegi cu o masina buna si ieftina ca braga! Vezi, daca nu m-am documentat pana acum ca nu ma interesa subiectul!? dry.gif


"Departe de-a fi o imbecilitate oarecare, caracterizată prin prostie, inepție ori neghiobie, taxa de mediu a ministresei Rovana Plumb frizează ridicolul și după ce-a fost declarată nelegală de către Curtea Europeană de Justiție de la Luxemburg.

Pentru că actul normativ românesc contra firii continuă să fie aplicat atât cetățenilor care-și cumpără din UE un autoturism la mâna a doua, cât și celor care achiziționează din țara noastră o mașină nouă. Astfel, actul de justiție este aglomerat - din ignoranța și indiferența autorităților - cu mii sau zeci de mii de procese, în care cetățeanul de rând reclamă fiscul și câștigă pe bandă rulantă.

Majoritatea celor prejudiciați astfel de stat, fără ca Avocatul Poporului să se sinchisească să le țină partea - cum ar fi normal -, se bucură atunci când reușesc să-și recupereze banii în instanță. Numai că acei bani le aparțin de drept contribuabililor, tot aceștia fiind cei care le plătesc funcționarilor publici care-i batjocoresc salariile, bonificațiile, primele, sporurile, cadourile pentru copiii minori, tichetele de masă ori de vacanță.

Cum a ajuns Rovana pe cai mari

De când a navigat spre PSD, de la întreprinderea bucureșteană Miraj (unde în ultimii ani ajunsese directoare), Rovana Plumb s-a dovedit o foarte bună executantă a ordinelor și dispozițiilor primite de la superiorii de partid. Pe principiul: „Noi muncim, nu gândim!". Grație acestei disponibilități, a reușit în cele din urmă să înhațe postul de președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu rang de subsecretar de stat. După care a avansat treptat, ajungând ministru al Mediului, iar în prezent al Muncii.

Ba mai mult, pentru o scurtă perioadă de timp, a fost și interimară a PSD, că președintele Victor Ponta s-a amuzat s-o numească în această funcție, ca să vadă ce-i poate pielea lui Dragnea, cel condamnat la pușcărie cu suspendare. Și a văzut cât de prieten declarat îi este respectivul infractor de drept comun. Dar nu asta este tema materialului de față. Ideea e că Rovana-barosana a executat întocmai și la timp tot ce i s-a ordonat de către superiorii de partid, fără nici cea mai mică opoziție ori discernământ.

Taxă imbecilă menținută din prostie și indiferență

România a ajuns în situația de-a dreptul halucinantă de-a impune o taxă de mediu nelegală la nivel european - fiind considerată discriminatorie -, pe care Guvernul se încăpățânează s-o mențină, mai ales în disprețul cetățeanului plătitor de taxe și impozite. Mai clar, cine vrea să-și ia o mașină, second-hand ori nouă, plătește o taxă nelegală de mediu, după care și-o poate recupera printr-un proces în instanță, dacă nu cumva renunță, de lehamite și din dispreț față de cei care-l guvernează. Și-aici se cuvine o paranteză.

La vremea când era ministrul al Finanțelor în Guvernul Tăriceanu, amantul de profesie Sebastian Vlădescu a inventat taxa de primă înmatriculare, chit că Europa îl avertizase că aceasta ar fi nelegală, potrivit reglementărilor comunitare. Reacția acestuia a fost de-a dreptul incalificabilă pentru o minte normală, darmite pentru un om de stat: că ce se amestecă Europa în deciziile lui bolnave. Până la urmă, imbecila taxă de primă înmatriculare s-a transformat în la fel de injusta taxă de mediu, la fel de imbecilă și de nelegală. De bună seamă că ipochimenul Vlădescu-Cupidon, la fel ca și grațioasa Plumb, n-au dat și nici nu vor da vreodată socoteală națiunii pentru bătaia de joc la care i-au supus pe cetățeni, și nici pentru banii cu care i-au spoliat pe cetățeni.

Cum pot fi recuperați banii luați cu japca de stat

În primă fază, păgubitul trebuie să se adreseze organului fiscal ticălos care i-a impus plata unei taxe ilegale, fie că și-a cumpărat o mașină la mâna a doua, fie una nouă, de pe piața românească, inclusiv sumedenia de taxe aferentă. Astfel, va adresa prin poștă administrației financiare, cu confirmare de primire, o „Cerere de restituire a taxei de poluare pentru autoturisme". Modelul poate fi găsit cu ușurință pe Internet, fără a se apela la un avocat.

La cerere se atașează fotocopii după Cartea de identitate, Certificatul de înmatriculare al autoturismului și Cartea de identitate a autoturismului, toate semnate „Conform cu originalul". De asemenea, se mai depune chitanța de plată a taxei și Decizia de calcul a taxei de poluare în copii legalizate, și nu originalele care s-ar putea să vă mai trebuiască mai târziu în instanța de judecată.

Efort care vă costă la un notariat decent suma de maximum 30 de lei. În continuare trebuie să dețineți un cont bancar - pentru cazul puțin probabil în care organul fiscal va recunoaște că v-a jefuit și va fi de acord să vă restituie banii -, pe care să-l indicați în cererea de restituire, eventual să atașați ultimul extras de cont, ca funcționarii să nu vă mai șicaneze, așa cum sunt obligați „de sus".

Cunoaște-ți-vă drepturile!

Dacă în termen de 30 de zile de la depunerea cererii de restituire a taxei ilegale de poluare nu ați primit niciun răspuns - cum se petrec lucrurile îndeobște - aveți dreptul să vă adresați instanței pe raza căreia domiciliați, cu o „Cerere de chemare în judecată", atașând aceleași documente ca mai sus și pretinzând inclusiv cheltuieli de judecată, indexarea sumei cu rata dobânzii de referință a BNR, cu rata inflației stabilită de Institutul Național de Statistică al României și, eventual, despăgubiri morale pentru prejudiciul suferit.

Un alt impediment al acestui exercițiu îl constituie obligativitatea achitării unei taxe de timbru înainte de primul termen al ședinței de judecată, care se plătește raportat la suma de recuperat; cu mențiunea că și această taxă va putea fi recuperată ulterior, dacă vi se va da câștig de cauză, de astă dată formalitățile birocratice fiind ceva mai simple.

Cât e taxa de timbru

Potrivit Legii privind taxele judiciare de timbru nr. 146/1997, aveți de plătit, raportat la valoarea de recuperat, după cum urmează:
- între 39,01 lei și 388 lei - 2 lei + 10% pentru ce depășește 39 lei;
- între 388,01 lei și 3.879 lei - 37 de lei + 8% pentru ce depășește valoarea de 388 lei;
- între 3.879,01 lei și 19.395 lei - 316 lei + 6% pentru ce depășește suma de 3.879 lei;
- între 19.395,01 lei și 38.790 lei - 1.247 lei + 4% pentru ce depășește valoarea de 19.395 lei;
- între 38.790,01 lei și 193.948 lei - 2.023 lei + 2% din ce depășește 38.790 lei.
- peste 193.948 lei - 5.126 lei + 1% pentru ce depășește această sumă.

Pentru solicitarea unor despăgubiri morale nu se plătește niciun fel de taxă de timbru. Desigur că aceste cote stabilite de legiuitor au drept scop descurajarea persoanelor păgubite de a-și găsi dreptatea în instanțele de judecată din România. Cu toate acestea, trebuie ținut cont de faptul că plata unor asemenea cheltuieli sunt mult mai reduse decât angajarea unui avocat (onorariul acestuia adăugându-se respectivelor taxe) și că ele pot fi recuperate, dacă judecătorii vor da câștig de cauză petiționarilor.

De ce nu este impozitat vânzătorul pentru că poluează, ci cumpărătorul de mașini noi?

În acțiunea civilă îndreptată împotriva administrației financiare și a Ministerului de Finanțe trebuie invocate acele legi, prevederi și dispoziții românești ori europene, pe care statul le încalcă într-o totală batjocură față de cetățeanul de rând. (Acestea pot fi găsite cu ușurință tot prin intermediul Internetului, la fel și modelele pentru acțiunile de chemare în judecată. Cu mențiunea că reclamantul are dreptul de-a solicita instanței judecarea în lipsa sa.)

Dacă în ceea ce privește autoturismele second hand, executivul de la București ar mai avea, cât de cât, o justificare referitoare la poluare, taxa pentru mașinile noi se dovedește de-a dreptul aberantă. Că dacă automobilele noi ar polua, de ce s-ar mai permite comercializarea acestora pe teritoriul țării noastre, fără ca producătorul ori comerciantul să fie impozitat la sânge, iar nu cumpărătorul de bună credință?

Dar această dilemă, desigur că nu este de natură să tulbure somnul liniștit al președintelui Iohannis ori al premierului Ponta, mult mai interesați să li se mărească salariile peste rând, de la 1 august 2015, decât să solicite Parlamentului înlăturarea acestei nedreptăți sociale abominabile și samavolnice din legislația românească."

Dan Coste
psychoo
TL;DR
Axe
QUOTE(psychoo @ 16 Aug 2015, 19:46)
TL;DR
*


Ai si o traducere sau o luam ashea cum se citeste?!? radmasa.gif
MuciX
Too Long, Didn't Read.
Axe
Maine schimb distributia, de data asta am ales Dayco, echipeaza mai nou modelele grupului volkswagen. Interiorul arata cel putin interesant, parca ar fi kevlar! Sau chiar o fi? smile.gif
psychoo
Sau material de blugi reciclati smile.gif
yomarius
O dai la remat cu distributia schimbata? smile.gif
Axe
S-ar putea intampla si asta dar pana atunci nu am de unde sa stiu asa ca... smile.gif
Posibil sa dau anunt de dezmembrare iar un motor cu distributia facuta va fi mai apreciat biggrin.gif
Laurentziu83
Repet: daca nu ai centru de dezmembrari, nu renteaza sa o dezmembrezi tu; unde depozitezi restul de piese?

Mai bine o folosesti pana cade in sant, cum au inceput sa faca majoritatea romanilor cu masinile vechi, apoi vinzi ce ramane cu cat o fi si aia e.

Pana la urma e o masina cu cilindree mare, nepretentioasa la carburant, consum mic la viteze mari pe autostrada, chiar nu are rost sa o dai la gunoi.
Diac
Asa zic si eu. Ce iti aduce tie in plus un Smart four four fata de Megane? Performante nu, confort nu, siguranta in plus? Poate e mai usor de parcat in oras, dar oricum in oras presupun ca folosesti bicicleta. Da, polueaza mai mult, dar la cât mergi cu ea, e irelevant. Pastreaza taraba si cu banii de alta masina faci o vacanta in Seychelles smile.gif
Laurentziu83
Ce imi mai doream eu o taraba d-asta in concediu cand vedeam cum limo-ul meu mi-a halit 8% cu 2 biciclete deasupra la mers cu maxim 100. Si tu vrei sa o dezmembrezi...
argon
Nu mai bine iti pui la harbul tau gpl, si o sa ai echivalent 4% consum? Zic si eu, decat o fumegatoare antica si mai nesigura care miroase a cartofi prajiti, mai bine o masina mai moderna..
hepea
Nu mai bine o pastrezi? Te cred ca te-ai plictisit de ea si vrei altceva dar daca nu vrei complicatii pastreaz-o. Nu pari genu care sa n-aibe bani de impozit wink.gif
Sau, inmatriculat BG si vanduta. Asa n-o sa mai fie pe numele tau si te alegi si cu 500-1000E (ma rog, 0-500E biggrin.gif )
Sau rabla daca-ti iei ceva nou
Laurentziu83
@argon: Nu renteaza sa-i pun GPL, mai bine ii dac o resoftare sa ii modific curba de cuplu.
MuciX
Si cum ar renta aia mai mult decat un GPL? Vorbim de 1.6 16v, nu?
Laurentziu83
Motorul e cam gatuit din fabrica, euro 4 fiind. Optimizarea curbei de cuplu ar duce la reducerea consumului. Bine, nu in mare masura dar, daca tot consuma, macar sa nu mai aiba cuplul atat de sus.

Pentru GPL, nu vreau sa gauresc masina si sa renunt la rezerva, mai ales ca nu merg multi kilometri anual. Plus ca s-ar amortiza cam greu instalatia.
yomarius
8% e consum mare? smile.gif
argon
Atunci nu te mai plânge ca mânca 8%. Desi exagerezi, fără biciclete pe ea mânca 5.5 la 100 la oră.
Axe
Proaspat intors de la service: costuri totale 600lei
Norocul meu ca am fost prevazator si am insistat sa schimb distributia la timp pt ca aveam o rola terminata, care s-a dovedit a fi un real pericol. Daca crapa rulmentu-n ea se ducea toata distributia!
Inca o data se adevereste ca trebuie schimbata distributia de vechime, chiar daca ai doar 5000km cu ea in patru ani!
cdadan
Se adevereste ca piesele folosite au fost proaste. Eu inca n-am vazut rulment cu termen de valabilitate.
Axe
Haidy pi buni? blink.gif
Adica rulmentii ar trebui sa mearga la infinit?
l@u
QUOTE(cdadan @ 20 Aug 2015, 21:02)
Se adevereste ca piesele folosite au fost proaste. Eu inca n-am vazut rulment cu termen de valabilitate.
*



Ce treaba are sula cu prefectura? Incurci termenul de valabilitate cu orele de functionare!
sobolan
QUOTE(Axe @ 19 Aug 2015, 13:40)
Maine schimb distributia, de data asta am ales Dayco,
*



o alegere buna.....eu am pus pe multe masini curele de distributie Dayco si n-au fost probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.