Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
espacern
Ingineria poata sa faca sa treaca margarina/parafina (ulei inghetat) printr-o hartie....sa zicem de filtru?
Axe
QUOTE(Merced @ 3 Jan 2015, 15:42)
Pai n-am inteles. Unde acumuleaza caldura? Nu la filtru? Cum sa acumuleze caldura daca ea e izolata? Ca sa acumuleze, la filtru acolo ar trebui sa fie neizolata, evident. Ca izolatia aia nu-i doar intr-un sens. Eu nu-s inginer, dar pot sa jur ca nici tu nu esti.
*





Oke, sa mai incerc o data: filtrul se incalzeste la aprox 80-85grd, serpentina este infasurata direct pe el incalzindu-se de la el, iar peste toata matocareala vine un strat izolator cu o husa peste el. Acum e clar?
Tu chiar ai crezut ca incalzesc de fapt filtrul cu serpentina!?? radmasa.gif

3 Jan 2015, 15:52:
QUOTE(espacern @ 3 Jan 2015, 15:46)
Ingineria poata sa faca sa treaca margarina/parafina (ulei inghetat) printr-o hartie....sa zicem de filtru?
*




Atata vreme cat masina trage absolut normal si nu ma trezesc cu floashte de hartie in filtrul suplimentar, nu am de ce sa-mi bat capul, nici macar nu desfac sa vad ce-i in filtrul de motorina! sleep.gif
espacern
Cred ca este magie nu inginerie ca nu se vede nimic pe corpul filtru combustibil.
Merced
Mi s-a parut ca e infasurata o teava izolata direct pe filtru descoperit si nu prea avea logica. Uitandu-ma mai bine vad ca e cum zici tu si cum ma gandeam ca ar trebui sa fie.
Interesanta instalatie, nu zic nu, dar pentru o masina cu un motor diesel din alte vremuri, care ar merge mult si bine alimentat asa. Asta mai devreme sau mai tarziu o sa-ti faca probleme mari, mai ales daca macar iarna nu mergi doar pe motorina. La ce rulaj ai tu, probabil o sa fie mai tarziu. Pe de alta parte nu stiu cati ani o sa mergi tu scutind cateva sute de lei anual ca sa zici ca amortizezi masina. Nu mai valoreaza mare lucru in comparatie cu pretul de achizitie, dar nici nu poti sa zici ca e masina de 1000 de lei.
Daca faceai taxi si aveai o masina cu motor diesel care sa "inghita" mai usor tot felu' de combustibili eu eram primul care te felicitam.
Eu cat am mers pe motorina am considerat ca e mai simplu si mai ok sa bag motorina de pe la tiristi, aveam numerele a doi insi care treceau saptamanal prin Pitesti, luam legatura cu ei si tin minte ca dadeam vreo 3 lei pe litru, motorina curata, nu ca 405-ul meu ar fi avut ceva impotriva daca era si mai penala.

Axe
Vrei sa stii cum fac tiristii rost de motorina multa? Ti-o dau tie si in tir baga ulei, cica fac asta pentru ca nu-i al lor si oricum nu-i intereseaza. Cei care sustrag doar cantitati mici si spun ca a crescut consumul sunt incepatori wink.gif
hitman1234
Care o fi smecheria sa vinzi motorina cu 3 lei si sa cumperi oloi?
Mie mi se pare aiurea sa bag 2-3 baxuri de ulei in rezervor, in rest daca si emisiile sunt zero treaba buna...
C a t a l i n
Păi doar nu-l cumpără de la lidl, îl cerșește la fast food.
Axe
Uleiul la tona se vinde cu 2lei iar motorina nu cred ca mai iei cu 3!?
Oricum si la diferenta asta la 500L tot ai 500lei
espacern
Un link...pentru cateva tone de ulei la 2 lei?
Sa fac si eu ceva busines...repede!
corbex
Eu vreau un link pentru motorina la 3 lei. In afara de aia care se vinde la capetele liniilor RATB.
hitman1234
Dupa pinion vine si motor de tractor bade?
Merced
@corbex: Eu am specificat ca vorbesc de perioada in care aveam diesel. Asta e acum vreo trei ani cred.
corbex
Eu lui Uxe ii ceream linkul, e a zis ca motorina-i 3 lei.Nu-mi pun diesel, la mine se prajesc rar cartofi. In benzina pot baga tuica de 99 de grade.
yomarius
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 08:32)
Ai incercat cu cel reconditionat sa pornesti acum la gerul asta? Invarte mai bine?


Masina porneste fara probleme de cand am schimbat electromotorul. Am vandut-o unui prieten, stiu sigur ca a pornit si in perioada asta cu ger.
corbex
Acum pornesc toate, s-a inmuiat gerul.
Axe
Ar mai fi si uleiul uzat de transformator pe care la prima strigare il iei cu 4lei, probabil daca il cauti bine gasesti si mai jos numai ca oamenii nu vand decat cel putin o tona! sad.gif
Am tot cautat sa cumpar dar nu am folosit niciodata. Poate aveti voi cunostinte prin bucuresti care vand asa ceva?
espacern
Motorul tau are viata lui Aldo Moro....dupa ce l-au prins!
Laurentziu83
@Axe: cand te-am intrebat de ce ulei folosesti in motor pentru ungere, nu ma gandisem ca folosesti ceva asemanator si pentru alimentare. biggrin.gif

Pune-i odata motorina de la statie si vezi apoi daca mai face. La 0 sau la -5 grade nu ar trebui sa ai probleme de la ulei 10w40.

Oricum, ai noroc ca ai motor 1.9 dti, cu un sistem de injectie arhaic de merge si cu rahat uscat, daca aveai 1.5 dci si ii aplicai acelasi tratament, demult erai cu injectoarele muci.

Oricum, la ce rulaj ai anual, economia e mai mica decat chiria lunara la o garsoniera in Bucuresti intr-o zona relativ nasoala, nu stiu daca merita deranjul pentru atata lucru.
Axe
De la o vreme am inceput sa circul mai mult, m-am mai puturosit si daca vremea e nasoala mai las bicicleta si circul cu masina.
Am intalnit taximetrist cu 1.5dci care mergea cu 50/50 de nu mai tinea minte cate sute mii km, singura problema aparuta a spus ca la aprox30-40.000 schimba periodic nu stiu ce o-ringuri, ceva caucioace prin pompa de motorina, in rest blana. NU avea incalzitoare.
espacern
QUOTE(Axe @ 5 Jan 2015, 18:25)
Am intalnit taximetrist cu 1.5dci care mergea cu 50/50 de nu mai tinea minte cate sute mii km


Ala e Pinocchio curat....de la Gepetto taxi!
Axe
Ca biciclist in bucuresti iti pot spune ca mirosul specific de ulei ars ma imbie la fiecare intersectie si asta mai ales de la taxiuri 1.5dci! wink.gif
dizzy
QUOTE(corbex @ 3 Jan 2015, 22:16)
Eu lui Uxe ii ceream linkul,  e a zis ca motorina-i 3 lei.Nu-mi pun diesel,  la mine se prajesc rar cartofi. In benzina pot baga tuica de 99 de grade.
*



Pacat de tuica, tuica buna e mai scumpa ca benzina!

Axe: Cred ca te-am vazut in trafic cu bicicleta aia de stai pe spate, e prea joasa si arata tare ciudat, in plus se vede greu pe drum. AI si un stegulet ceva pe ea, parca.
Axe
Acum am si stegulet smile.gif https://www.youtube.com/watch?v=qlVFX_cHZYk...qPdPJpqkagLVEQw
Axe
QUOTE(diesel_power @ 31 May 2014, 17:47)
Yep, ai dezactivat EGR  biggrin.gif. Urmeaza criticile.
De curiozitate. E mai zgomotos motorul la relanti si turatii mici ?

user posted image

http://www.forum-clio.com/index.php?topic=22211.100
*


Asa cum ai intrebat acum un an, ca am cautat special postarea, am tot pus si scos egr din functiune si intr-adevar, cu el dezactivat zgomotele motorului se aud mai tare! Care sa fie explicatia?
diesel_power
Nu pot sa spun cu siguranta, dar as zice ca exploziile-s mai puternice motorul avand aer 100% curat, in speta la turatii mici, cand inainte EGR era deschis.
Eu m-am obisnuit cu zgomotul actual al motorului, nici nu mai tin minte cum suna cand aveam EGR, dar imi amintesc ca era mai liniste la turatii mici si totodata mult mai lenes.
Axe
Masina asta are arcuri de rahat, a ajuns sa rada un vecin cu Lada de mine ca la el nu se intampla asa ceva! Dupa ce anul trecut cand am dat sa plec din parcare s-a rupt arcul pe dreapta, azi l-am gasit gata rupt pe cel de pe stanga, sa nu ma mai chinui sa-l rup eu...!
Tot e bine ca nu s-a rupt in mers sa devin subiect de stiri protv.
Adrian Frigo
QUOTE(Axe @ 3 May 2015, 14:11)
.... a ajuns sa rada un vecin cu Lada de mine ca la el nu se intampla asa ceva!


Lada e rusească,nu se pune. tongue.gif
argon
QUOTE(Axe @ 3 May 2015, 14:11)
Masina asta are arcuri de rahat,
*



Nu e vina masinii ca tragi de ea atatia ani, arcurile tin cat trebuie, adica durata de exploatare gandita a masinii, ce vina are frantuzu ca tu ii faci majoratul in curand? Si e si vina ta, arcurile se shimba pereche, nu doar unul, ca sta aiurea masina dupaia.

Schimba-le pe toate si gata, am luat arcuri noi la Twingo cu 65 lei bucata, patisem acelasi lucru ca tine.
Axe
Majorat sau nu, are 117.000, in majoritate autostrada, pe bune, as folosi cuvinte urate la adresa producatorului dar ma cenzureaza forumul! biggrin.gif
Repet, da-l dracului de arc, nu-i o avere dar daca asta ti se intampla la viteza, esti mort. La primul mi-a sfasiat cauciucul pe lateral ca pe conserva dar aveam max 10km/h
cdadan
Si chestia asta nu ți-a dat de înțeles c-ar trebui sa le schimbi?
pishky
QUOTE(Axe @ 3 May 2015, 13:11)
Dupa ce anul trecut cand am dat sa plec din parcare s-a rupt arcul pe dreapta, 


azi l-am gasit gata rupt pe cel de pe stanga,
*



nu se schimba pereche?
atunci cand a cedat primul nu le-ai schimbat pe ambele?
argon
QUOTE(Axe @ 3 May 2015, 21:50)
Majorat sau nu, are 117.000, in majoritate autostrada, pe bune,
*



N'are nici o treaba autostrada, arcuriel alea stau tensionate 15 ani si cand masina sta pe loc, si mai si ruginesc, cat te astepti sa tina?
Axe
Am comandat azi la karma un KYB la 120lei si un cap bara ca are un pic de joc.
Partea ciudata e ca dupa ce am completat online cererea, nu m-a sunat nimeni sa confirme primirea comenzii! sleep.gif
MuciX
Probabil ai pus comanda dupa amiaza, aproape de ora inchiderii. Te suna azi, pe la 10-11. smile.gif
pishky
de ce doar un arc?
schimba-le pereche ca sa nu mai ai probleme (sfat amical, daca vrei tii cont, daca nu, nu).
si capul de bara la fel, dupa astea nu se refac unghiurile?
are rost sa platesti de doo ori unghiuri pentru o piesa....relativ iefinta comparativ cu costul geometriei?
Axe
Piesele nu se strica neaparat ca au un anume numar de ore de functionare si cad obligatoriu cam in acelasi timp. In unele intra jeg, apa, n-au fost gresate din fabrica etc. Mi s-a intamplat de ex sa schimb un rulment pe spate acum vreo sapte ani, celalalt nu face probleme nici acum!
ligrivis
Am avut si eu arcurile rupte pe fata si le-am schimbat pereche nici nu se pune problema altfel.
Pe spate bara de torsiune rupta si a trebuit sa schimb toata puntea , cam proasta ideea cu bara de torsiune ma bucur ca la Megane 3 am scapat de bara de torsiune.
Axe
Ar fi si ceva de laudat daca la arcuri am criticat: la demontare, pe ambele parti, amortizoarele din 2001, perfect functionale ca-n prima zi, iar rulmentul din cap de asemenea perfect! smile.gif
cj98czh
Daca tu evaluezi amortizoarele vizual ... da sunt ca si in prima zi ... daca vii cu un test de amortizoare facut intr-o statie ITP sau service .... mai vb. supa .
Laurentziu83
Poate le-a verificat la mana. biggrin.gif
Axe
ITP-ul l-am trecut cu brio, le-am verificat vizual si in mana, trebuie sa mai trec vreun test sau acum ma credeti?!
cj98czh
La ITP nu se face test de amortizoare ... dar daca le-ai verificat la mana ... pe mine mai convins ... sunt foarte bune smile.gif mai bune ca si cand erau noi smile.gif
hitman1234
Noxele le-ai facut pe motorina sau pe ulei?
corbex
De ce, pot sa apara diferente?
hitman1234
Olfactive, decat.
Axe
Pe ulei, cum am mai spus, aparatul de noxe arata "error"! wink.gif
cj98czh
Atunci ai luat ITP-ul pe spaga ... ca omul de la ITP trebuie sa ataseze la foaia de inspectie biletul pe care il da aparatul cu noxele ... error nu este suficient ca sa iti dea ITP-ul ... cel mai probabil a atasat un bilet de la o alta masina ... si atunci ITP-ul tau nu este laut .. "pe bune"
diesel_power
Poate arata error 404 - NOx not found biggrin.gif
Axe
Exact, arata ca dieselul meu 1.9 din 2001, este euro7 fara drept de apel smile.gif)
Axe
Mi-a incoltit iar in gand(mi se intampla din cinci in cinci ani) sa schimb masina pe un Smart sau ceva miiiiic!
In concluzie am repus-o la vanzari daca intereseaza pe cineva!? Oare cat o mai fi taxa de mediu pt ea?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.