diesel_power
31 May 2014, 15:47
Din ce povestesti tu, este posibil ca scoaterea mufei sa fi dezactivat EGR. Nu ti s-a aprins niciun martor in bord ?
Pai asta-i ciudat, am scos-o si nimic ! Probabil ca mufa aia primea semnal sa deschida prin vacuum egr-ul la peste 2000turatie !? Repet, trage de rupe, nici vorba sa afecteze cu ceva turbina.
diesel_power
31 May 2014, 17:47
Yep, ai dezactivat EGR
. Urmeaza criticile.
De curiozitate. E mai zgomotos motorul la relanti si turatii mici ?
http://www.forum-clio.com/index.php?topic=22211.100
espacern
31 May 2014, 18:44
Dezactivarea EGR-ului la acest model intervine cand se scoate/astupa furtunasul....sau cu "tabla" respectiva introdusa intre galerie si valva.
Daca scoti mufa electrica de la solenoid acesta nu mai functioneaza....dar cred ca fluxul de aer continuua sa "lucreze".
Recunosc ca am fost indus in eroare de poza unde se vede doar solenoidul(controleaza turbina la DCI)si nu m-am gandit ca pe acest motor diesel este montat EGR din vechea generatie comandat vacumatic.
@+
Asa arata motorul meu, exact ca cel din fotografii. Am uitat insa sa verific codul de pe valva sa aflu exact ce face si daca nu cumva asa cum spui egr inca functioneaza !?
Proaspat intors de la masina, am venit cu codul: 7700 113 071 047
Am mai observat ca unul din furtunuri coboara pe la pompa de servo-frana iar celalalt la egr
Este cea din poza insa se pare ca se foloseste si la turbo atat la renault cat si la multe alte masini !!!
espacern
31 May 2014, 19:55
Conform Renault asa arata detaliat sistemul pentru control EGR.
@+
Exact, acum tot ce ma intereseaza este daca dupa scoaterea mufei, egr ramane inchis sau tot ii trebuie o tabla intercalata intre el si galerie ?
Logica imi spune ca am lozul norocos si scoaterea mufei e suficienta.
diesel_power
31 May 2014, 21:39
Eu as zice ca nu mai e nevoie de tabla intercalata.
Daca tot ai rezolvat EGR-ul, merita sa il demontezi si sa il cureti, pentru o inchidere perfecta.
Nu-l mai demontez ca mi-e clar ca daca sta inchis la modul asta se va infunda cu zgura in exces oricum. Daca vreodata o sa vreau sa-l repun in functiune, o sa scot atunci cu tot cu teava sa le curat.
Ma intrebai mai sus de zgomotul motorului dupa anulare egr, nu vad nicio diferenta. Singura diferenta clara este un minus de aprox. 0,3L/100 la consum, asta e clar acum dupa mai multe probe cu el pus si apoi anulat si parca trage mai bine la depasiri spre 3000-3500ture.
espacern
2 Jun 2014, 20:33
Placebo....da e bine si asa rau!
@+
diesel_power
3 Jun 2014, 09:07
La turatii mari n-are cum sa traga mai bine, ca atunci oricum EGR-ul ar fi inchis.
In schimb, poti observa imbunatatiri la sub 2000 rpm, la pornirile de pe loc etc.
Eu stiu ca deschide la 2000
cj98czh
4 Jun 2014, 08:28
Deschide mult mai repede si se opreste din functionare in jur de 2300 RPM
Nu am gasit nicaieri informatia asta clara, evident fiecare firma/motorizare are alti parametri de functionare a egr.
In orice caz, chestia cu scaderea consumului e evidenta(incercati) iar faptul ca acum merge doar cu aer curat n-are ce rau sa-i faca, zic...
cj98czh
4 Jun 2014, 14:33
Eu am umblat cu mufa scoasa vreo 4 luni .. nu am observat nimic nici in + nici in - ...
Eu cum o pun, acelasi drum, aceleasi ore, acelasi sofer si stil de condus, am pe CB 6,5L/100 cu mufa pusa si 6,2 fara ea.
yomarius
4 Jun 2014, 21:06
CB-ul mai poate da si el "rateuri".
diesel_power
4 Jun 2014, 21:52
EGR sta deschis la turatii mici si inchide in jur de 2000 rpm. Daca EGR n-ar inchide, tot boost-ul turbinei s-ar duce prin EGR pe evacuare. La mers urban mai ales poate scadea consumul cu EGR inchis permanent, deoarece motorul are cuplu mai mare, arderile sunt mai eficiente.
Pai daca-i asa atunci se explica scaderea consumului iar faptul ca urca mai bine in turatii, ceea ce spunea espacern mai sus ca-i placebo, se poate explica prin faptul ca atunci cand calci pedala pe la 1500-2000, motorul nu mai e sufocat de gazele primite prin egr si raspunde mai prompt.
cj98czh
5 Jun 2014, 07:21
Eu, unu,l calc pedala doar de pe la minim 1800 in sus, la 1500 nu calc nimic
Da, am inteles ca la Cluj ralanti-ul asa sta, la 1500 fara sa calci nimic !!!
cj98czh
5 Jun 2014, 07:45
Axe, nu intelege ce vrei tu ... dar stai ca-ti traduc ... pana la 1800 accelelerz usor, daca este nevoie de o acceleratie mai brutala o fac doar de la 1800-2000 in sus ..
Nu cred ca este cazul de ironii.
Ti-au spus vreo 3-4 pana acum ca este placebo, tu o tot cu a ta esti ... la fel ai facut si cu uleiul de gatit in rezervor ... asa ca cum crezi tu ... masina ta, banii tai ... placebo-ul tau
b76bgaarh
5 Jun 2014, 08:54
axe are o alta viziune asupra lucrurilor, el are intotdeauna dreptate.
diesel_power
5 Jun 2014, 09:11
N-are nimeni dreptate. Fiecare face ce doreste cu masina lui, pe propria raspundere. Unii considera ca masina merge cel mai bine asa cum a iesit din fabrica, altii nu.
QUOTE
Ti-au spus vreo 3-4 pana acum ca este placebo, tu o tot cu a ta esti
Asta e argumentul suprem
. Imi place. Daca mai afirma acelasi lucru, atunci automat afirmatia aceea devine adevarata. Logic at its best
.
b76bgaarh si cj98czh , cum sa va spun, vad ca mai ironici sunteti voi decat mine si de fapt voi credeti ca aveti dreptate intotdeauna, dar hai sa va spun: de fapt am eu !!!
De ce o sa intrebati !? Pai pentru ca eu merg bine merci pe ulei de multa vreme dar daca sariti in capul omului ca si acum, v-am zis si eu ca mi-a sarit masina in aer si cu asta am terminat. Acum mai faceti misto ?
Sa nu-l uitam nici pe argon, ca si el e l'ombelico, tot ce zice e lege !
Singurul care face misto dar constructiv e espacern caruia ii multumesc ca a existat intotdeauna intre mine si el o comunicare si m-a ajutat de multe ori
cj98czh
5 Jun 2014, 13:32
QUOTE(Axe @ 26 Apr 2014, 23:16)
Faza nasoala e ca azi la o acceleratie mai puternica s-a spart pompa din cauza vascozitatii mari !
Partea buna e ca aveam una de rezerva si deja am montat-o dar cu uleiul am terminat !!!
QUOTE(Axe @ 5 Jun 2014, 13:43)
eu merg bine merci pe ulei de multa vreme
Pai eu zic sa te hotarasti, care din ele este minciuna?
In rest din partea mea ... ramai cu bine si cu tampeniile care le faci, ca doar sunt pe banii tai
espacern
5 Jun 2014, 14:19
QUOTE(Axe @ 5 Jun 2014, 13:43)
espacern caruia ii multumesc ca a existat intotdeauna intre mine si el o comunicare
@+
hitman1234
5 Jun 2014, 15:16
si pe aici ati dat-o pe ulei?
poate scumpesc astia meniul la kfc din cauza voastra
Pai aia e, eu incercam sa le impartasesc din experienta iar ei imi dadeau in cap la topicul cu mersul pe ulei si d-aia am bagat-o cu pompa sparta sa mai scad pretul la ulei ca deja nu mai gasesti sub 4lei/L !
E nasol ma, crapa pompele, se topesc unele furtunuri, infunda injectoare, incarca catalizatorul, intra in uleiul de motor si il caHleaza manca-v-ash !
diesel_power
5 Jun 2014, 17:00
Apropos de ulei de floarea soarelui. Nu iti infunda filtrul de motorina? Sau ai mai pus un filtru suplimentar ?
Am filtru suplimentar si alte modificari.
Ieri am aflat ca am si oglinzi incalzite, am dat oglinda in oglinda cu unul de pe sensul opus(pt critici: ala a depasit pe linie continua), mi-a sarit geamul si a ramas atarnat in fire !!!
Banuiam dupa timpii de degivrare iarna dar nu am scos geamul niciodata.
hitman1234
6 Jun 2014, 08:33
acu sa te vad daca stii sa le pornesti
Stie cineva unde pot gasi piesa din imagini ?
espacern
11 Jun 2014, 20:24
Termoflot se numeste si se monteaza pe anumite modele de Renault...de origine.
@+
Mi-ar fi de folos unul, o sa caut pe la dezmembrari, merci.
11 Jun 2014, 21:12:Oare merge pe filet cel de 1.5dci ?
diesel_power
12 Jun 2014, 07:13
Nu se incalzeste uleiul de floarea soarelui suficient ?
Aha
Hai ca de azi caut si tinichigiu !
Sau poate aveti vreo capota pe acasa si va prisoseste ?!
edy1092
24 Jun 2014, 21:37
Si eu merg cu 50% motorina si 50% ulei de floarea soarelui practic daca bag de 100 ron motorina adica 16 litri mai bag si de 50 ron ulei adica tot 16 litri ulei ... aproape fac plinul 32 litri de combustibil cu 150 ron .
Merg asa in lunile de vara de cand am luat masina asta, de 2 ani si am facut 30 000km cu ea . Acum are 148 000km REALI
Masina raspunde incredibil de bine. trage liniar . Am mers pe autostrada cu 190Km\h fara stres . Pot spune cu mana pe inima ca motorul este Muuuuult mai silențios si am tupeu sa va marturisesc, trage mai bine decāt doar cu motorina de la luk oil sau Petrom .
Cand se raceste vremea adica de la 5 grade in jos trec inapoi doar pe Diesel si la fiecare 5000 km schimb filtrul de combustibil, eu oricum la fiecare 10 000 schimb tot ce inseamna filtre si ulei la orice masina am avut pana acum . Bag numai ulei sintetic .
Avem consum de 5-6% si redus la 4,5 ron/litrul !
Sa nu mai vb de ungere potrivita la pompa, injectoare ....
Motorul toarce si trage SUPERB SUPERB SUPERB , M-AM ATASAT DE MASINA ASTA, o ador
)))
Singurul meu regret este ca in urma cu 2 ani cand nu se platea taxa nu am luat 2 masini , eventual si un coupe sau Hatch cu acelasi motor ...
(
Nu ti-ai facut niciun sistem pentru preincalzirea combustibilului ? Crescand vascozitatea, risti garniturile pompei de inalta presiune.
edy1092
25 Jun 2014, 18:03
espacern
25 Jun 2014, 19:13
QUOTE(edy1092 @ 25 Jun 2014, 19:03)
regret ca nu am luat 2 masini cu acest fabulos 1.9 dTI de 98 cp
Sunt prin F destule Megane cu 1.9 DTI de 98 CP la 200-400€....banuiesc ca nu de bune sunt asa ieftine!
@+
Masina si motorizarea sunt f bune, sunt insa uzate moral iar lumea le da sa ia ceva mai nou.
espacern
25 Jun 2014, 19:30
Eu am spus de Franta tara unde circula multe 2CV/AX si Super5(se vand cu pret mai mare decat Megane DTI).....sau alea nu sunt "uzate"?
@+
Super 5 am avut atat pe benzina cat si pe motorina, nu se compara cu megane 1 nici in vis dar sunt masini de care oamenii se indragostesc si rezista in timp mai bine atat la pret cat si ca cerere pe piata. De 2CV ce sa mai vorbim ...
25 Jun 2014, 20:15:Mi-am calculat taxa de timbru
espacern
26 Jun 2014, 07:16
Este gresit calculul tau....nu se introduce in calculator CO2 la E2!
Mie mi-a dat cam 1200€....e ceva reducere nu?
@+
Este reducere dar tot nesimtit de mare e "datoria" catre stat si nu inteleg de ce trebuie platita dar ma rog, cum spune si titlul, noi ramanem impreuna
yomarius
26 Jun 2014, 12:58
Mai e putin pana cand vine decizia de la Curtea Europeana de Justitie cu privire la taxa. Sunt curios sub ce forma va fi reinventata apoi.
Am fost azi la itp, nu a iesit nimic(adica eroare) pe noxe, argon esti pe receptie ? Cand aduci cazanul la o comparatie ?
diesel_power
9 Jul 2014, 22:56
Floarea soarelui, dublu rafinat, 100% ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.