Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
diesel_power
Din ce povestesti tu, este posibil ca scoaterea mufei sa fi dezactivat EGR. Nu ti s-a aprins niciun martor in bord ?
Axe
Pai asta-i ciudat, am scos-o si nimic ! Probabil ca mufa aia primea semnal sa deschida prin vacuum egr-ul la peste 2000turatie !? Repet, trage de rupe, nici vorba sa afecteze cu ceva turbina.
diesel_power
Yep, ai dezactivat EGR biggrin.gif. Urmeaza criticile.
De curiozitate. E mai zgomotos motorul la relanti si turatii mici ?

user posted image

http://www.forum-clio.com/index.php?topic=22211.100
espacern
Dezactivarea EGR-ului la acest model intervine cand se scoate/astupa furtunasul....sau cu "tabla" respectiva introdusa intre galerie si valva.
Daca scoti mufa electrica de la solenoid acesta nu mai functioneaza....dar cred ca fluxul de aer continuua sa "lucreze".
Recunosc ca am fost indus in eroare de poza unde se vede doar solenoidul(controleaza turbina la DCI)si nu m-am gandit ca pe acest motor diesel este montat EGR din vechea generatie comandat vacumatic.

@+
Axe
Asa arata motorul meu, exact ca cel din fotografii. Am uitat insa sa verific codul de pe valva sa aflu exact ce face si daca nu cumva asa cum spui egr inca functioneaza !?


Proaspat intors de la masina, am venit cu codul: 7700 113 071 047
Am mai observat ca unul din furtunuri coboara pe la pompa de servo-frana iar celalalt la egr

Este cea din poza insa se pare ca se foloseste si la turbo atat la renault cat si la multe alte masini !!!
espacern
Conform Renault asa arata detaliat sistemul pentru control EGR.

@+
Axe
Exact, acum tot ce ma intereseaza este daca dupa scoaterea mufei, egr ramane inchis sau tot ii trebuie o tabla intercalata intre el si galerie ?
Logica imi spune ca am lozul norocos si scoaterea mufei e suficienta.
diesel_power
Eu as zice ca nu mai e nevoie de tabla intercalata.
Daca tot ai rezolvat EGR-ul, merita sa il demontezi si sa il cureti, pentru o inchidere perfecta.
Axe
Nu-l mai demontez ca mi-e clar ca daca sta inchis la modul asta se va infunda cu zgura in exces oricum. Daca vreodata o sa vreau sa-l repun in functiune, o sa scot atunci cu tot cu teava sa le curat.
Ma intrebai mai sus de zgomotul motorului dupa anulare egr, nu vad nicio diferenta. Singura diferenta clara este un minus de aprox. 0,3L/100 la consum, asta e clar acum dupa mai multe probe cu el pus si apoi anulat si parca trage mai bine la depasiri spre 3000-3500ture.
espacern
Placebo....da e bine si asa rau!

@+
diesel_power
La turatii mari n-are cum sa traga mai bine, ca atunci oricum EGR-ul ar fi inchis.
In schimb, poti observa imbunatatiri la sub 2000 rpm, la pornirile de pe loc etc.
Axe
Eu stiu ca deschide la 2000
cj98czh
Deschide mult mai repede si se opreste din functionare in jur de 2300 RPM
Axe
Nu am gasit nicaieri informatia asta clara, evident fiecare firma/motorizare are alti parametri de functionare a egr. sad.gif
In orice caz, chestia cu scaderea consumului e evidenta(incercati) iar faptul ca acum merge doar cu aer curat n-are ce rau sa-i faca, zic...
cj98czh
Eu am umblat cu mufa scoasa vreo 4 luni .. nu am observat nimic nici in + nici in - ...
Axe
Eu cum o pun, acelasi drum, aceleasi ore, acelasi sofer si stil de condus, am pe CB 6,5L/100 cu mufa pusa si 6,2 fara ea.
yomarius
CB-ul mai poate da si el "rateuri".
diesel_power
EGR sta deschis la turatii mici si inchide in jur de 2000 rpm. Daca EGR n-ar inchide, tot boost-ul turbinei s-ar duce prin EGR pe evacuare. La mers urban mai ales poate scadea consumul cu EGR inchis permanent, deoarece motorul are cuplu mai mare, arderile sunt mai eficiente.
Axe
Pai daca-i asa atunci se explica scaderea consumului iar faptul ca urca mai bine in turatii, ceea ce spunea espacern mai sus ca-i placebo, se poate explica prin faptul ca atunci cand calci pedala pe la 1500-2000, motorul nu mai e sufocat de gazele primite prin egr si raspunde mai prompt.
cj98czh
Eu, unu,l calc pedala doar de pe la minim 1800 in sus, la 1500 nu calc nimic biggrin.gif
Axe
Da, am inteles ca la Cluj ralanti-ul asa sta, la 1500 fara sa calci nimic !!! biggrin.gif
cj98czh
Axe, nu intelege ce vrei tu ... dar stai ca-ti traduc ... pana la 1800 accelelerz usor, daca este nevoie de o acceleratie mai brutala o fac doar de la 1800-2000 in sus ..

Nu cred ca este cazul de ironii.


Ti-au spus vreo 3-4 pana acum ca este placebo, tu o tot cu a ta esti ... la fel ai facut si cu uleiul de gatit in rezervor ... asa ca cum crezi tu ... masina ta, banii tai ... placebo-ul tau biggrin.gif
b76bgaarh
axe are o alta viziune asupra lucrurilor, el are intotdeauna dreptate.
diesel_power
N-are nimeni dreptate. Fiecare face ce doreste cu masina lui, pe propria raspundere. Unii considera ca masina merge cel mai bine asa cum a iesit din fabrica, altii nu.

QUOTE
Ti-au spus vreo 3-4 pana acum ca este placebo, tu o tot cu a ta esti

Asta e argumentul suprem smile.gif. Imi place. Daca mai afirma acelasi lucru, atunci automat afirmatia aceea devine adevarata. Logic at its best smile.gif.
Axe
b76bgaarh si cj98czh , cum sa va spun, vad ca mai ironici sunteti voi decat mine si de fapt voi credeti ca aveti dreptate intotdeauna, dar hai sa va spun: de fapt am eu !!! blink.gif
De ce o sa intrebati !? Pai pentru ca eu merg bine merci pe ulei de multa vreme dar daca sariti in capul omului ca si acum, v-am zis si eu ca mi-a sarit masina in aer si cu asta am terminat. Acum mai faceti misto ? biggrin.gif
Sa nu-l uitam nici pe argon, ca si el e l'ombelico, tot ce zice e lege !
Singurul care face misto dar constructiv e espacern caruia ii multumesc ca a existat intotdeauna intre mine si el o comunicare si m-a ajutat de multe ori smile.gif
cj98czh
QUOTE(Axe @ 26 Apr 2014, 23:16)
Faza nasoala e ca azi la o acceleratie mai puternica s-a spart pompa din cauza vascozitatii mari !
Partea buna e ca aveam una de rezerva si deja am montat-o dar cu uleiul am terminat !!!
*




QUOTE(Axe @ 5 Jun 2014, 13:43)
eu merg bine merci pe ulei de multa vreme
*




Pai eu zic sa te hotarasti, care din ele este minciuna?

In rest din partea mea ... ramai cu bine si cu tampeniile care le faci, ca doar sunt pe banii tai smile.gif
espacern
QUOTE(Axe @ 5 Jun 2014, 13:43)
espacern caruia ii multumesc ca a existat intotdeauna intre mine si el o comunicare


drunksinging.gif

@+
hitman1234
si pe aici ati dat-o pe ulei?
poate scumpesc astia meniul la kfc din cauza voastra mad.gif
Axe
Pai aia e, eu incercam sa le impartasesc din experienta iar ei imi dadeau in cap la topicul cu mersul pe ulei si d-aia am bagat-o cu pompa sparta sa mai scad pretul la ulei ca deja nu mai gasesti sub 4lei/L ! radmasa.gif
E nasol ma, crapa pompele, se topesc unele furtunuri, infunda injectoare, incarca catalizatorul, intra in uleiul de motor si il caHleaza manca-v-ash ! icon_mrgreen.gif
diesel_power
Apropos de ulei de floarea soarelui. Nu iti infunda filtrul de motorina? Sau ai mai pus un filtru suplimentar ?
Axe
Am filtru suplimentar si alte modificari.
Ieri am aflat ca am si oglinzi incalzite, am dat oglinda in oglinda cu unul de pe sensul opus(pt critici: ala a depasit pe linie continua), mi-a sarit geamul si a ramas atarnat in fire !!! radmasa.gif Banuiam dupa timpii de degivrare iarna dar nu am scos geamul niciodata.
hitman1234
acu sa te vad daca stii sa le pornesti
Axe
cu dezaburirea
Axe
Stie cineva unde pot gasi piesa din imagini ?
espacern
Termoflot se numeste si se monteaza pe anumite modele de Renault...de origine.

@+
Axe
Mi-ar fi de folos unul, o sa caut pe la dezmembrari, merci.

11 Jun 2014, 21:12:
Oare merge pe filet cel de 1.5dci ? blush.gif
diesel_power
Nu se incalzeste uleiul de floarea soarelui suficient ? biggrin.gif
Axe
Aha biggrin.gif
Hai ca de azi caut si tinichigiu ! sad.gif Sau poate aveti vreo capota pe acasa si va prisoseste ?! biggrin.gif
edy1092
Si eu merg cu 50% motorina si 50% ulei de floarea soarelui practic daca bag de 100 ron motorina adica 16 litri mai bag si de 50 ron ulei adica tot 16 litri ulei ... aproape fac plinul 32 litri de combustibil cu 150 ron .
Merg asa in lunile de vara de cand am luat masina asta, de 2 ani si am facut 30 000km cu ea . Acum are 148 000km REALI
Masina raspunde incredibil de bine. trage liniar . Am mers pe autostrada cu 190Km\h fara stres . Pot spune cu mana pe inima ca motorul este Muuuuult mai silențios si am tupeu sa va marturisesc, trage mai bine decāt doar cu motorina de la luk oil sau Petrom .
Cand se raceste vremea adica de la 5 grade in jos trec inapoi doar pe Diesel si la fiecare 5000 km schimb filtrul de combustibil, eu oricum la fiecare 10 000 schimb tot ce inseamna filtre si ulei la orice masina am avut pana acum . Bag numai ulei sintetic .

Avem consum de 5-6% si redus la 4,5 ron/litrul !
Sa nu mai vb de ungere potrivita la pompa, injectoare ....

Motorul toarce si trage SUPERB SUPERB SUPERB , M-AM ATASAT DE MASINA ASTA, o ador smile.gif)))

Singurul meu regret este ca in urma cu 2 ani cand nu se platea taxa nu am luat 2 masini , eventual si un coupe sau Hatch cu acelasi motor ...sad.gif(
Axe
Nu ti-ai facut niciun sistem pentru preincalzirea combustibilului ? Crescand vascozitatea, risti garniturile pompei de inalta presiune.
edy1092
Cand afara sunt 30 grade + la umbra ??? ce sistem de preincalzire sa-mi mai fac ? cand este frig afara adica de la 5 grade in jos nu mai bag ulei ... tongue.gif
Oricum masina si-a scos banii cu varf si indesat , am dat foarte putini bani pe ea, acum sunt pe + cu ea .
Ma repet, regret ca nu am luat 2 masini cu acest fabulos 1.9 dTI de 98 cp in urma cu 2 ani plange.gif plange.gif plange.gif plange.gif
espacern
QUOTE(edy1092 @ 25 Jun 2014, 19:03)
regret ca nu am luat 2 masini cu acest fabulos 1.9 dTI de 98 cp 


Sunt prin F destule Megane cu 1.9 DTI de 98 CP la 200-400€....banuiesc ca nu de bune sunt asa ieftine!

@+
Axe
Masina si motorizarea sunt f bune, sunt insa uzate moral iar lumea le da sa ia ceva mai nou.
espacern
Eu am spus de Franta tara unde circula multe 2CV/AX si Super5(se vand cu pret mai mare decat Megane DTI).....sau alea nu sunt "uzate"?

@+
Axe
Super 5 am avut atat pe benzina cat si pe motorina, nu se compara cu megane 1 nici in vis dar sunt masini de care oamenii se indragostesc si rezista in timp mai bine atat la pret cat si ca cerere pe piata. De 2CV ce sa mai vorbim ...

25 Jun 2014, 20:15:
Mi-am calculat taxa de timbru radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
espacern
Este gresit calculul tau....nu se introduce in calculator CO2 la E2!
Mie mi-a dat cam 1200€....e ceva reducere nu?

@+
Axe
Este reducere dar tot nesimtit de mare e "datoria" catre stat si nu inteleg de ce trebuie platita dar ma rog, cum spune si titlul, noi ramanem impreuna biggrin.gif
yomarius
Mai e putin pana cand vine decizia de la Curtea Europeana de Justitie cu privire la taxa. Sunt curios sub ce forma va fi reinventata apoi.
Axe
Am fost azi la itp, nu a iesit nimic(adica eroare) pe noxe, argon esti pe receptie ? Cand aduci cazanul la o comparatie ?
diesel_power
Floarea soarelui, dublu rafinat, 100% ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.