Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Iulikk
In cartea de la Solenza scrie acolo ca e bine sa mai folosesti aeru condintionat din cand in cand, chiar de-i frig afar'.
argon
Pacat ca n'ai ce folosi daca-i frig afara, ca nu porneste compresorul.
fuzzzy
Pe cat ca porneste?
argon
Depinde de marca, la Renault nu porneste neam daca e sub 2-3 grade afara, la alte marci porneste si se opreste in cateva momente. Ca porneste ELV-ul nu inseamna ca porneste si compresorul.
fuzzzy
Porneste si compresorul, doar ca depinde de cat de inghetata e masina/motorul. Pe langa faptul ca daca te bate mintea sa pornesti la temperaturi mai mici de -10 grade celsius sa zicem e posibil sa crape ceva prin instalatie...
Pauloo
Porneste compresorul atata timp cat temperatura exterioara e mai mare de 4 grade C si chiar e indicat sa-l pornesti si pe timp de iarna (atata timp cat temp exterioara iti permite) pentru lubrifierea compresorului plus ca se dezabureste mai bine parbrizul cu AC-ul pornit.
diesel_power
Porneste compresorul si iarna, daca mergi cu masina o distanta oarecare pana se incalzeste compartimentul motor. E foarte indicat sa il pornesti la maxim 2 saptamani. Este posibil sa nu ai probleme nepornindu-l toata iarna, dar este foarte probabil sa ai. Cine spune ca nu a avut probleme, a verificat temperatura cu termometrul sa ii iasa 4grade pe la aeratoare?
argon
Si aia e o prostie, sau ma rog, o chestie mult prea generala, tine de multi factori, printre care temperatura exterioara turatia motorului, si timpul scurs, exista pe forum un tabel postat pentru gama Dacia Logan.
Axe
QUOTE(argon @ 28 Mar 2012, 17:08)
Si aia e o prostie, sau ma rog, o chestie mult prea generala, tine de multi factori, printre care temperatura exterioara turatia motorului, si timpul scurs,
*


da, si efectul razelor de luna asupra papucilor de guma ! wacko.gif
Cred ca daca toti spuneam ca nu trebuie pornit, veneai sigur cu argumente ca trebuie pornit saptamanal ! radmasa.gif
argon
Mai bine da-i cu search si nu mai vorbi fara sa stii. Chiar exista procedura de testare a eficientei AC in manuale, si trebuie respectate niste conditii. Nu de alta dar arunca unul o aiureala ca aia cu 4 grade la aeratoare, si altii o sa-si faca griji ca nu le merge bine aerul, dupa ce , binenteles cum e si normal, nu le rezulta asa ceva dupa masuratoare.
Axe
Eu nu vorbeam de procedura de testare a eficientei AC neaparat ci de intretinerea sistemului, ulterior a venit vorba de testare dupa umplerea cu freon, era normal nu ?
Frigotehnistul mi-a confirmat ca in conditii normale de 30grd afara ar fi optim sa scoata cam 5grd pe aeratoare. Iti dai seama ca asta cade la 45grd. la umbra !?
In plus mi-a confirmat ca metoda de a porni aerul periodic este foarte utila pentru sistem.
Axe
Am facut un filmulet pe A2 in care se vede ce inseamna sa ai o laba fina ! icon_mrgreen.gif
Consumul la peste 120km/h este pe instant de 4.5 iar media pe 600km de autostrada la viteze 120-130 a fost de 5.1L/100
Acu sa mai vad carcotasii !? Atentie , nu am chip tunning d'ala de face CB-ul mincinos, nu s-a umblat la nimic inca din fabrica tongue.gif
Am lasat si sonorul original sa vada si urechea voastra cum suna 1.9dti tratat cu ulei 2T in motorina, zici ca-i electric wink.gif
Markos
argon scotea 3.8
Axe
....si Buce Lee 2 ! radmasa.gif
Markos
argon stie să meargă la aspirație, în spatele tirurilor wink.gif


Așa a făcut și cehul ăla, de l-a oprit poliția pe autostradă că mergea cu 115 la oră (era pe bicicletă).
Axe
Ce sa te mai obosesti sa mergi la aspiratie, il rogi pe ala sa te ia la shtanga din aia metalica, nici frana nu trebuie sa mai pui. Ii dai aluia o naveta de bere si te culci pe bancheta din spate, oricum iesi mai ieftin decat cu motorul pornit ! radmasa.gif
diesel_power
Erai in usoara incetinire in filmulet tongue.gif
Ai consum normal de motor 1.9 diesel. Eu cu un 1.9 TDI PD am scos tot 5.1 pe autostrada la viteze similare.

De apreciat silentiozitatea masinii.
Axe
La final mi-a scapat piciorul ca doar nu-s pilot automat ! smile.gif
DMP
Toarce foarte frumos motorasul. smile.gif
Ce ulei ai in el?
Axe
Castrol Magnatec Diesel 10w40, dar nu de la uleiul de motor toarce asa ci de la faza asta
Axe
Ma apropii usurel de bariera celor 100.000km si azi i-am facut un cadou: becuri de interior si lampi numar cu 9 leduri cree, arata exceptional, inauntru poti sa citesti iar la spate zici ca am un far indreptat spre asfalt ! smile.gif Atat eu cat si ea suntem foarte multumiti de rezultat.
Cred ca voi inlocui toate beculetele cu astfel de leduri.
Axe
QUOTE(Axe @ 28 Apr 2012, 20:34)
Ma apropii usurel de bariera celor 100.000km
*


Mai nene, daca nici dupa perioada asta ploioasa in care cu durere in suflet a trebuit sa merg numai cu masina, nu am ajuns la mult ravnita suta de mii de km, inseamna ca nu sunt in stare ! tongue.gif
diesel_power
Nu stiu cum ai reusit tu sa mergi cu masina in perioada asta ploioasa, ca mai mult stai in trafic decat mergi.
b06fcn
QUOTE(Axe @ 30 May 2012, 19:09)
Mai nene, daca nici dupa perioada asta ploioasa in care cu durere in suflet a trebuit sa merg numai cu masina, nu am ajuns la mult ravnita suta de mii de km, inseamna ca nu sunt in stare !  tongue.gif
*



Daca vrei, te ajut eu cu mare placere...Tocmai ce am trecut-o pe a mea de bariera celor 180.000... dry.gif
Axe
biggrin.gif ma gandeam s-o inchiriez vreo 2000km sa treaca de bariera asta psihologica pt ca de 11ani nu-i in stare ...!
b76bgaarh
daca mergi atat de mult, de ce ai nevoie de masina si mai ales diesel?

b06fcn
QUOTE(Axe @ 31 May 2012, 13:38)
biggrin.gif ma gandeam s-o inchiriez vreo 2000km sa treaca de bariera asta psihologica pt ca de 11ani nu-i in stare ...!
*



Doar 2000 mai sunt de facut? Asta e simplu, te duci pana la Viena si inapoi si ai rezolvat-o...va intoarceti fericiti amandoi...
Axe
Pai nu am nevoie, daca mi-ar da cineva la schimb o d'asta o dau cu drag, ma jur:
user posted image
b06fcn, ce sa caut eu la Viena, pe principiul daca mi-e frica de fantome, ce sa caut noaptea-n padure ! icon_mrgreen.gif
Axe
Tocmai am aflat coeficientul aerodinamic al acestei masini = 0.330 , pare destul de bine nu ?
Voi stiti cat are modelul vostru ?
argon
Cum sa fie bine bre, ca Espace are 0.31, si e ditai cutia radmasa.gif
bucatzel
Si priusu' are 0.25-0.26, daca nu ma insel, si s-au chinuit de i-o luat naiba sa-l obtina.

Si argoane, iara te grabesti sa comentezi. Coieficientul ala are treaba cu forma, nu suprafata. Ele se inmultesc dupa aia.

Axe, vezi p-aci unde te clasezi tongue.gif
Axe
Pai ma clasez pe acelasi loc cu Mazda RX-7, e ceva nu ?
Sunt convins ca alte masini stau mai bine tocmai de aceea ma gandeam sa renunt la oglinzi si sa-mi pun camera pe spate ! radmasa.gif
argon
Cu ce te incalzeste cum stai? Chiar nu conteaza, tot poluezi grupa mare cu diesel-ul euro 2, indiferent de CX.
Axe
Haidy nu ma-nnebuni, e nasol asta ?! wacko.gif As putea fi parnaiabil ?! blink.gif radmasa.gif
argon
Nu, dar nu se pupa deloc cu atitudinea ecofriendli, biciclism , alea alea. In Germany nici n'ai avea ce cauta cu ea in centrul oraselor, amenda e cat casa.
MuciX
In tara aia de care vorbesti sunt agreate catalizatoarele aftermarket care fac orice masina "ecofriendli" in acceptiunea reglementarilor. wink.gif
Axe
QUOTE(argon @ 7 Jun 2012, 18:25)
Nu, dar nu se pupa deloc cu atitudinea ecofriendli, biciclism , alea alea. In Germany nici n'ai avea ce cauta cu ea in centrul oraselor, amenda e cat casa.
*


Atitudinea mea "eco" vine si din pur egoism, vreau sa fiu sanatos, in forma si sa le-o dau toata la petrolisti !!! sleep.gif
De aceea merg pe bicicleta atat la munca cat si aproape zilnic la ture de 40-70km iar in we 150km ! smile.gif
Indirect sunt si eco pt ca folosesc in medie masina 8000km/an, iar acum dupa reparatie scoate la fel de mult fum cat aragazul, adica deloc ! Altii care au masini mai putin poluante dar merg de zece ori mai mult ca mine sunt mai frendli ?!
andri1940
Laguna 1 are Cx 0,3.

Fara suparare, dar la 800 km/an nu ai nevoie de masina.

Faptul ca folosesti mult bicicleta nu poate fi decat de laudat, iar cum un hibrid (gen ala al lui Ponta, de 100.000 euro) e mai greu de procurat, poti sa renunti lejer la serviciile unui automobil cu motor clasic in aceste conditii.
Axe
Pai nu prea pot pt ca m-am obisnuit prost, o data la doua saptamani merg la supermarket si iau cam tot ce-mi trebuie in casa, ori alea ie grele bre ! biggrin.gif
In plus mai merg si eu pe vreme nasoala sau cand plec in afara orasului cu trebi.
espacern
QUOTE(Axe @ 7 Jun 2012, 20:18)
scoate la fel de mult fum cat aragazul, adica deloc !


Gazele poluante cele mai nocive sunt incolore/invizibile.

Sa nu vorbim de produsele "anexe":ulei/placute/etc....

@+
pishky
QUOTE(argon @ 7 Jun 2012, 18:25)
Nu, dar nu se pupa deloc cu atitudinea ecofriendli, biciclism , alea alea. In Germany nici n'ai avea ce cauta cu ea in centrul oraselor, amenda e cat casa.
*




QUOTE(Axe @ 7 Jun 2012, 19:18)
Atitudinea mea "eco" .....merg pe bicicleta atat la munca cat si aproape zilnic la ture de 40-70km iar in we 150km ! smile.gif
Indirect sunt si eco pt ca folosesc in medie masina 8000km/an, iar acum dupa reparatie scoate la fel de mult fum cat aragazul, adica deloc ! Altii care au masini mai putin poluante dar merg de zece ori mai mult ca mine sunt mai frendli ?!
*




s-a inteles da? (pt domnu argon),
daca o persoana care merge cu bicileta nu e eco......
cj98czh
Ce sa spun de cand a trecut Argon de la cotet la E4 ... a devenit eco ... ma lasi ...
argon
Iar te-ai trezit destept, un benzinar non euro e mai putin nociv si poluant decat un diesel euro 2. Asta daca ar conta, ca eu nu-s ecologist, miserupe de mediu si euro 4.
espacern
Voi confundati gazele poluante cu funinginea.

Adica CO2 si NOX......

@+
Axe
Stati ma cuminti, probabil nu ati vazut cum porneste o masina de pompieri, un autocar vechi aflat in slujba institutiilor, o locomotiva diesel, etc. etc.
Pai un start la astea polueaza mai mult ca mine tot anul radmasa.gif
dizzy
La 8000 km/ an nu ai nevoie de un diesel. Dar daca il ai in fata casei si merge bine, de ce sa-l schimbi? De moda, fite? Poluare? Oricat ar polua o masina EURO2, per ansamblu, daca mergi putin cu ea e mai bine decat daca o arunci si cumperi una noua EURO5. Bucura-te de ea, nu mai pleca urechea la toti stiutorii.
espacern
QUOTE(dizzy @ 8 Jun 2012, 16:31)
Poluare? Oricat ar polua o masina EURO2, per ansamblu, daca mergi putin cu ea e mai bine decat daca o arunci si cumperi una noua EURO5.


Pentru cine e mai bine?

@+
Axe
QUOTE(dizzy @ 8 Jun 2012, 15:31)
La 8000 km/ an nu ai nevoie de un diesel. Dar daca il ai in fata casei si merge bine, de ce sa-l schimbi? De moda, fite? Poluare? Oricat ar polua o masina EURO2, per ansamblu, daca mergi putin cu ea e mai bine decat daca o arunci si cumperi una noua EURO5. Bucura-te de ea, nu mai pleca urechea la toti stiutorii.
*


Singurul motiv pt care vroiam sa o schimb este ca-mi plac "ascutitorile" gen Smart pentru modul in care se strecoara si ca parchezi oriunde. In rest, am doar laude pentru acest model.


QUOTE(espacern @ 8 Jun 2012, 16:06)
Pentru cine e mai bine?

@+
*


Probabil s-a referit la buzunarul meu care ar ramane mai plin ca masina buna am si nu merita sa o schimb. smile.gif Corect.
dizzy
Pentru buzunarul lui Axe e mai bine.

E mai bine si pentru mediu pentru ca cel mai putin polueaza o masina nefabricata.
Axe
Corect, pe acelasi principiu, cel mai cuminte copil e ala neconceput ! radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.