Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio porneste greu sau nu porneste deloc la rece
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3
Dannyel San
Va salut cu respect baieti si La multi ani , am si eu o problema pe care am intalnit.o si anul trecut..dar foarte putin insa de vreo 2-3 saptamani de cand a mai dat frigul, deja de la 1 grad in jos porneste la a 5-6.a cheie , ieri am dat peste 10 chei pana a murit bateria , am incarcat.o ,am dar iar si nu mergea, atunci am pus un prieten sa ii dea cheie si eu am apasat pe pompita de langa filtru de motorina si asa a pornit...tin sa precizez k acum o saptamana am fost la service si bateria e buna in schimb antigelul nu ( daca o avea vreo treaba desi stiu ca la pornire nu are) ! Rog persoanele care ma pot ajuta sa imi dea cateva sfaturi/ idei! multumesc
para06
Senzoru de turatie?
S4b1n
Verifica bujiile incandescente, le poti masura cu multimetrul intre capul bujiei si minusul bateriei, dupa ce scoti plasticele cu alimentarea care vin pe ele. Ar trebui sa aiba cam 1 ohm fiecare, daca nu, nu mai sunt bune. Asta in primul rand. Daca bujiile sunt bune ca rezistenta, cel mai bine o pui pe tester si vezi exact care e problema.
ady24
QUOTE(Dannyel San @ 3 Jan 2012, 11:56)
Va salut cu respect baieti si La multi ani , am si eu o problema pe care am intalnit.o si anul trecut..dar foarte putin insa de vreo 2-3 saptamani de cand a mai dat frigul, deja de la 1 grad in jos porneste la a 5-6.a cheie , ieri am dat peste 10 chei pana a murit bateria , am incarcat.o ,am dar iar si nu mergea, atunci am pus un prieten sa ii dea cheie si eu am apasat pe pompita de langa filtru de motorina si asa a pornit...tin sa precizez k acum o saptamana am fost la service si bateria e buna in schimb antigelul nu ( daca o avea vreo treaba desi stiu ca la pornire nu are) ! Rog persoanele care ma pot ajuta sa imi dea cateva sfaturi/ idei!
*



Salut ,din ce spui cel mai probabil se dezamorseaza pompa de injectie. Cand dai la para se intareste vreun pic ?
leonardmarian
am aceasi problema...numai ca a mea e pe benzina

3 Jan 2012, 16:39:
cred ca la mine nu ajunge benzina....poate fi filtru de carburant sau pompa?
Dannyel San
@ para am mai auzit de acest senzor, inca nu am ajuns la service cu ea am zis sa mai aflu cateva sugestii de la voi .multumesc

@s4bin zilele astea o sa ma duc sa imi verifice bujile desi nu cred k sunt arse , o sa revin oricum multumesc

@ ady te referi la pompita aia nu? sincer nu mi.am dat seama


Inca ceva , azi un baiat mai mi.a zis ca ar putea fi de la supapa de sens care el zice ca se afla in filtru, deci problema ar putea fi si filtru..
leonardmarian
la mine era cheia....ea era vinovata ca nu pornea masina...m-a costat 200 euro.
Dannyel San
@ leonard multumesc pentru idee o sa incerc ce.a de.a 2-a cheie , desi nu prea inteleg care ar fi problema din cheie..pentru ca la + porneste..
tudorelghiorghiasa
Am patit si eu acelasi lucru. Cheia era de vina. M-a costat anul trecut 100 euro. Dadea eroare de citire a cipului. Ambele chei faceau la fel. De vina era modulul de lla contact.
Dupa ce mergea 10 minute si se incalzea putin mergea perfect. Problemele apareau la temperaturi negative.
Dannyel San
@ tudorel multumesc frumos oricum o sa incerc si cu a 2-a chei, cum se poate verifica cheia? stie cineva ?

5 Jan 2012, 18:53:
Revin..iar a pornit fff greu si doar atunci cand am amorsat pompita. Am observat ca sunt destul de multe bule de aer cam pe tot traseul..de la ce sa fie? de la asta sa fie problema cu pornirea la rece?
dumiDude
Bule vei gasi pe retur ideea este ca pe tur cel care iese din mijocul filtrului alb parca este, pe el sa nu fie bule de aer! Daca ai pe el inseamna ca iti prinde aer pe undeva. Se vad bulele la relanti pentru ca este trasparent.

Eu la o schimbare de filtru nu am strans bine capacelul de la filtru unde se purjeaza si nu vrei sa stii ca pornea greu iar in mers avea unele zgomote destul de fine dar sesizabile. Nu avea variatii de turatie dar se mai auzea la relanti ca si cum ai accelera usor. Aer mai poate fi si de la garnitura senzorului de apa filtru motorina sau pe la prinderile furtunelor.
Dannyel San
@ dumidude multumesc o sa incerc sa verific maine la toate furtunasele sa vad daca nu cumva prinde aer pe undeva
Dannyel San
VA rog sa ma ajutati, masina numai porneste deloc si nu pot ajunge la un service cu ea..spray.ul "de pornire" ma poate ajuta? ( stiu ca nu e indicat dar macar sa o pornesc odata) , daca da va rog sa imi explicati pe indelete unde trebuie sa pulverizez ( nu ma pricep imi cer scuze) , va multumesc anticipat
christypopescu
verifica:
senzor ax came, duze retur injectoare, etanseitate filtru combustibil, si nu uita si de cheie.

spray-ul se pulverizeaza in tubulatura filtrului de aer , de preferat inainte de filtru de aer. capatul tubulaturii e langa farul stanga
Dannyel San
Intr.un final masina a pornit ajutata de spray, am fost la service si am verificat bujiile si sunt toate bune ..urmeaza sa fac un tester...exista tester special pentru injectoare? sau un tesster iti poate arata mai tot cat si injectoarele? daca are cineva cunostinte unde pot face un tester bun si mai ales pentru injectoare va rog sa imi spuneti.
kla_
Injectoarele mie mi s-au testat cu niste furtunase legate de niste eprubete gradate si care permiteau sa se vada cantitatea de combustibil pe care injectoarele o dadeau pe retur. O cantitate prea mare evident inseamna ca de injector trece prea putin combustibil si, pe cale de consecinta, exista probleme.
Dannyel San
1 @ kla multumesc pentru informatie dar ma intereseaza si unde ai testat
2 azi am luat legatura cu un mecanic de la meridian , i.am spus povestea masinii mele iar el mi.a zis ca daca masina porneste ( amorsata sau chiar cu spray ) si dupa ce o opresc , ea porneste la prima cheie, nu are nimic la injectoare. m.a sfatuit sa schimb filtru de motorina acesta avand si acea supapa unisens care poate fi problema, am inlocuit azi filtrul de motorina cu unul original renault, masina a stat nepornita vreo 3 ore dupa care a pornit la prima cheie! mai multe detalii o sa dau maine dupa ce va trece o noapte de frig ! sper ca asta sa fi fost problema !
kla_
Mie mi-au testat-o la o reprezentanta Renault. Intamplator la Buzau insa cred ca toti se pricep. Si a mea a avut probleme cu pornirea la rece (fara spray dar uneori impinsa sau trasa) si marturisesc (am mai spus si pe alte topicuri) ca n-am scapat fara schimbarea injectoarelor si, din pacate, a pompei de injectie.
Pana sa schimb injectoarele tot asa multi mecanici mi-au schimbat filtrele de motorina (uneori chiar dupa 2000 km). Asta vara (e drept ca nu la reprezentanta) mi-au demontat injectoarele si le-au dus pe bancul de probe ca sa-mi spuna ca sunt bune (erau evident pregatiti sa imi comande unele noi). In concluzie sper, pentru binele buzunarului, sa fi fost in cazul tau doar filtrul.
Meister
Mie imi face aceleasi figuri de vreo 3 luni, in ultima vreme moare de pe o ora pe alta. Ultimul service vizitat m-a tinut o zi in sala de asteptare sa-mi zica ca ma sina e ok, ca nu are nici o problema!!! Si asta era cel mai sofisticat/dotat service din lista celor vizitate. Nu au descoperit nici o problema, cel putin nu una sa o vada ei pe calculator. Mi-au dat perversa cu filtru de motorina, cu toate ca mai schimbasem 2 inainte, dar nu erau "originale" zic ei. A doua zi iar a murit masina. Posibil sa aiba dreptate pe undeva pentru ca erori la pompa de injectie si injectoare sau alti senzori nu exista. Deci unul din componentele fara senzori face belele. Nici varianta cu cheia nu vreau sa o cred pentru ca daca imping putin masina sau o tractez o ia din loc. In afara de asta am pornire de motor din telecomanda de la alarma, pornire care foloseste alt cititor de cip situat departe de cel de contact si tot asa moarta e masina. Urmatorul lucru cred ca o sa inlocuiesc para de amorsare si tot circuitul de tevi de la rezervor. Vreo 500 de lei in total. Cu toate ca m-am uitat la un amic care are acelasi tip de masina, si el are aceeasi cantitate de bule de aer pe retur, la fel se simte si para lui de amorsare cand apesi pe ea... Un lucru e sigur! Am terminat cu service-urile si cu constatarile. 500 de lei pe constatari, 5 diagnoze diferite si 0 rezultate pana acum.

@Dannyel San - asteptam sa vedem rezultatul....
kla_
Mie legat de bule ultimii mecanici (dar nu doar ei) mi-au spus ca nu afecteaza in nici un fel mersul motorului pentru ca nu este injectie pe sistem clasic si ca pompa de injectie functioneaza ok chiar daca sunt acele bule pe conductele spre (dar mai ales) dinspre pompa/ injectoare.
Dannyel San
Dupa 15 ore de stat masina a pornit la prima cheie !

11 Jan 2012, 00:44:
Va salut , din pacate revin cu vesti proaste..minunea a tinut cam 30 de ore ... ieri dimineata dupa ce masina a stat 15 ore a pornit la prima cheie...dupa alte 7 ore iar la prima cheie..e dupa vreo 5 ore nu a mai pornit, am dat vreo 4-5 chei nimic..pana la urma am mai dat cu niste spray si a pornit..nu ma pricep dar nici nu inteleg dc cand dau cu acel spray in Filtrul de aer porneste ?!?! daca o iau asa pe bajbaite dupa toti "specialistii" o sa ajung sa schimb toata masina si tot nu va pornii.. va rog cine mai imi poate da sfaturi sa ma ajute! multumesc
vali_mester
Se dezamorseaza pompa de injectie,trage aer pe circuitul tur.Cred ca exista o rosatura in zona capacului de plastic de la distributie.Eu am patit asa ceva si nu am reusit sa-i dau de cap pana s-a fisurat conducta ,au aparut bule mari de aer pe conducta tur si a inceput sa curga motorina pe jos.Incearca cu motorul oprit sa bagi mana stanga si sa controlezi conducta de motorina tur la partea inferioara a capacului de la distributie.
Meister
La mine minunea dureaza de 4 zile si 200km! Inserat intre conducta care vine din rezervor si partea de jos a parei de amorsare o supapa unisens. Daca mai face figuri, ma gandesc sa inlocuiesc toata instalatia furtune/para/tevi cu 500 de lei.
Dannyel San
Am fost cu masina , am pus masina pe tester si in prima faza a dat doar o eroare de presiune..a scos regulatorul de presiune l.au curatat si verificat si e bun, injectoarele la fel.. mi.a zis k se dezamorseaza pompa..mi.au schimbat pompita (para) si un furtunas ..de atunci in 3 zile mi s.a intamplat o singura data dimineata sa nu porneasca..am fost azi cu masina iar la service au verificat returul injectoarelor..al 4.lea a zis ca da putin mai multa motorina dar ca nu e aia cauza..in principiu mi.au zis sa mai puna o supapa de sens dar au renuntat la idee..mi.au zis cu prima ocazie cand numai porneste sa o duc sa o las o noapte la ei si sa porneasca ei dimineata masina..sper sa numai fie nevoie ! o zi buna la toti
demorra
va salut,

am scris si la sectiunea clio 3 dar doresc sa scriu si aici poate va ajuta pe cineva

masina mea : clio 3, 1.5dci, 126.000 km, an 2006

am avut aceeasi problema cu pornitul la rece. abia la a 3-4 cheie o lua sau mai recent doar impinsa. mi-am terminat si bateria tot incercand. m-am dus la un electrician care mi-a zis sa ii fac o spalatura la pompa de inalta presiune. am fost la reprezentanta in cluj si cu 330 lei mi-am facut operatia. totul a durat cam 50 minute. de atunci( 5 zile) masina porneste ca si cum ar fi noua. pana acum temperatuta minima a fost de -5 grade si a pornit " la sfert" .

am mai avut o eroare la accelerare brusca in treapta a 5-a, mesajul INJECTION FAULT. problema s-a rezolvat prin schimbarea kitului la injectoarele 2 si 3 care dadeau prea mult pe retur.

acum totul e ok.

bafta
Dannyel San
@ demorra deci sfatul ar fi sa ii fac o spalatura la pompa de inalta presiune ?!
demorra
dannyel san:

la mine imi ramaneau blocate niste pistonase undeva in pompa de inalta presiune ( asa mi-a explicat mecanicul - eu nu ma pricep deloc) care dupa spalatura respectiva si-au revenit la normal. spalatura a costat 330 lei din care 150 lei a fost solutia, restul fiind manopera 55 lei parca si un filtru de benzina cu furtun atasat.
baietii de la renault din cluj stiu de aceasta problema si mi-au zis ca cei mai multi care au simptomele mele scapa cu acea spalatura, restul fiind nevoiti sa schimbe pompa cu totul.
eu am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer, bujiile, bateria, 2 injectoare si tot nu pornea decat cand era cald. dupa spalatura e ca si noua.

oricum rau nu are ce sa iti faca acea spalatura ( doar la buzunar)

succes
Dannyel San
@ demorra iti multumesc o sa tin cont de sfatul tau si o sa vad ce voi face!
r.ovii
ai rezolvat-o, cu spalatul pompei?
Dannyel San
salut, nu am apucat sa spal pompa pentru ca de vreo 2 saptamani de cand mi.au schimbat o parte din furtun si para nu a mai facut figuri, a pornit la prima cheie :-??
Claudiu93
Salut.In mare aceeasi problema o am si eu , sa va povestesc putin:a venit iarna masina a inceput sa porneasca ceva mai greu dimineata (sub 5 grade) , gandidu-ma ca e ceva normal , apoi intr-o zi nu a vrut deloc sa o ia decat pana am dat la pompita aceea .Apoi vreo 2 zile numai figuri a facut:am schimbat bujiile masina a pornit bine dimineata iar a 2a zi dimineata nu a mai vrut sa porneasca deloc .Am schimbat si filtru de motorina si tot nu a pornit . Cea mai buna solutie este sa fac spalatura la pompa de inalta sau sa schimb para + conducte ?
mihai leu
cati km are masina?
daca are peste 100 mii si nu s-a umblat la injectoare alea sunt, adica da unu sau 2 din ele motorina mai multa pe retur -vezi test injectoare- ca simptome cand porneste merge la relanti un pic galopant adica nu rotund
mai poate fi si releul ce ajuta la preincalzirea bujiilor- acela se schimba, insa mai multe iti pot spune cei care conduc DCI zilnic- eu doar ocazional
unchiul meu a schimbat si bateria de 6 ani , in noiembrie si bujiile incandescente la un logan din 2006 si nu l-am auzit sa mai aibe probleme
Claudiu93
masina are 58.000 si sunt unic proprietar , nu am umblat la injectoare pana acum
@te referi la releu acela din cutia de langa baterie ? am sa incerc sa il schimb cu prima ocazie
TER
QUOTE(kla_ @ 9 Jan 2012, 21:49)
n-am scapat fara schimbarea injectoarelor si, din pacate, a pompei de injectie.
*


poti sa ne spui cat a fost pompa de injectie?

QUOTE(Dannyel San @ 16 Jan 2012, 12:15)
mi.au schimbat pompita (para) si un furtunas ..
*


despre ce para e vorba? cea de la filtrul de motorina?

QUOTE(demorra @ 16 Jan 2012, 14:34)
m-am dus la un electrician care mi-a zis sa ii fac o spalatura la pompa de inalta presiune. am fost la reprezentanta in cluj si cu 330 lei mi-am facut operatia.
*


poti detalia putin? m-ar interesa si pe mine o astfel de spalatura dar ce trebuie sa le cer mai exact celor de la service sa faca? intreb pentru ca mie mi-au zis ca au o solutie la 200 lei (arata ca un energizant) in care ziceau ceva de genul ca se baga si turul si returul si se lasa la relanti pana se duce toata aia in instalatia masinii; cica i-au mai facut asa ceva unuia si ala n-a mai avut probleme.

Povestea mea aici:
QUOTE(TER @ 31 Jan 2012, 10:15)
Vineri, 27.01.2012 masina mea a pornit destul de greu dimineata cand sa plec la serviciu (am dat la automat de 2 ori, dar am tinut mult). Am ajung la giob iar seara, cand sa plec, nimic...moarte clinica. Am crezut ca e slaba bateria si am pus cabluri de la un coleg si iar i-am dat pana ne-am plictisit...cosciug. Am incercat tras, nimic. (precizez ca nu se auzea niciun bazait, nimic cand puneam contactul). A venit un prieten de acasa si m-a luat la sufa. Cand am ajuns in oras, in drum spre service, i-am dat a III-a si a luat-o. (p-orma mi-am amintit ca nu am schimbat filtrul de motorina decat la 10.000 in conditiile in care eu acum am 118.250). Sambata dimineata am mers in service si i-au pus perfuziile, rezultand 2 bujii arse si pompa care nu lucra deloc. Eu am insistat ca e de la filtru, cunoscand faptul ca vor sa-mi bage piese cat mai multe si scumpe. Au pornit-o cu spray ca ziceau ca nu pot testa injectia daca nu porneste (nu ma pricep, intelegeti voi). Dupa ce-au pornit-o si au lasat-o cateva minute sa mearga au oprit-o si au testat-o din nou. Rezultatul = injectoarele nu au nimic dar cica pompa nu lucreaza cum trebuie si imi va mai face probleme. Am schimbat filtrul de motorina si cele 2 bujii arse (total 408 lei) si a mers perfect pana azi dimineata cand din nou nu a mai vrut sa porneasca...am dat la automat de vreo 7 ori, apoi am plecat pe jos la un peco sa cumpar un resuscitator (Caramba Blitz-Start a fost castigatorul). Ne-am intors acasa (uitasem sa va zic ca a mers si javra dupa mine) si am mai incercat o data inainte de a o parfuma. De frica a luat-o si am plecat spre serviciu. Acum astept cu infrigurare ora plecarii sa vad ce se mai intampla.

Mentionez ca:
1. Erau -14 grade Celsius.
2. Masina e din ianuarie 2008 si e varianta de 83 de CP.
3. Scorul pentru pompa de injectie (pe care mi l-au zis in service) ar fi de 3.000 lei (cu tot cu nu stiu ce conducte si manopera)  death.gif
Voi ce credeti, am vreo sansa sa scap fara minunata operatie de inlocuire a pompei? Daca nu, oare nu se gaseste pe undeva si mai ieftina?
*




QUOTE(TER @ 1 Feb 2012, 09:29)
Bine ca m-ai intrebat, ca oricum vroiam sa vin cu un update*. Ca sa-ti raspund, masina porneste greu doar la rece (cateodata) iar odata pornita si incalzita porneste la sfert de cheie.

*ieri, la -14 grade de-abia de-abia a pornit si azi dimineata, la -19 grade a luat-o imediat, 1-2 secunde la automat si a pornit. Habar n-am ce cauzeaza comportamentul asta ciudat.
*


meggeo81
daca masina, dupa ce iti porneste, sta pornita, si te mai si deplasezi cu ea, atunci nu e cazul de schimbat pompa.
pt mai multe detalii aiPM.
succes!
TER
Scuze dar nu am primit niciun PM. O fi de la mine?
demorra

spalatura respectiva a fost facuta exact cum ai zis si tu. se pune o solutie intr-un recipient si de acolo se trage un furtun catre motor( tur) si se lasa pornit pana se termina solutia. a durat aproximativ 50 minute. pe mine m-a costa 330 lei in cluj la reprezentanta renault. solutia a costat 160 lei, am mai platit furtunul , un filtru de benzina si manopera. dupa spalare am simtit diferenta. din cate am inteles se numeste asa: spalarea pompei de inalta presiune. cand le-am zis au stiut despre ce e vorba.
eu aveam la masina 126.000 km cand am facut operatiunea. 1.5 dci
Claudiu93
QUOTE(demorra @ 1 Feb 2012, 16:44)
spalatura respectiva a fost facuta exact cum ai zis si tu. se pune o solutie intr-un recipient si de acolo se trage un furtun catre motor( tur) si se lasa pornit pana se termina solutia. a durat aproximativ 50 minute. pe mine m-a costa 330 lei in cluj la reprezentanta renault. solutia a costat 160 lei, am mai platit furtunul , un filtru de benzina si manopera. dupa spalare am simtit diferenta. din cate am inteles se numeste asa: spalarea pompei de inalta presiune. cand le-am zis au stiut despre ce e vorba.
eu aveam la masina 126.000 km cand am facut operatiunea. 1.5 dci
*


Pai mie daca nu imi porneste masina cum pot face spalatura respectiva ?
Am si eu o intrebare stie cineva cum se reseteaza calculatorul ?
demorra
eu reuseam sa o pornesc trasa. dupa ce a pornit am dus-o la renault.
daca nu iti porneste incearca sa o tractezi pana la service, asa macar iti pot face si un test sa vada exact ce buba are.
Dannyel San
@ TER da, despre acea pompita (para) este vorba , acea pompa are o supapa de sens in ea iar acea supapa era dusa..dupa 2 saptamani..si dupa -10 -14 grade ( pornea putin mai greu dar pornea la prima cheie) . azi dimineata dupa -20 de grade nu a mai pornit, din cate am observat e bateria foarte slaba..nu avea forta sa invarta, becurile deabia palpaiau.. deci cred ca de la baterie? vreo idee :-??
TER
Incerarca sa iei curent de la alta masina si vezi cum/daca porneste. Iar pentru ca ai zis ca pornea putin mai greu dar totusi pornea la prima cheie zic ca nu ar strica sa verifici si bujiile, sa nu fie arse. (si la mine pornea mai greu cu 2 bujii arse). Din pacate, nu-ti pot indica o metoda pentru a verifica, dar stiu sigur ca pe-aici pe forum am vazut explicata operatiunea. Daca nu, o duci in service si-ti zic aia, dar costa mai mult.
Dannyel San
@ TER bujiile sunt verificate ( e usor sa le verifici singur sau e 5 lei la service) , asta am sa fac azi o sa iau curent, dak porneste inseamna ca de la asta e
laurentiu2002
m-a sunat ieri la pranz tata, ca nu -i porneste masina, symbol dci din 2005 (aprox 63 000 km). masina nu a fost folosita de cand a dat frigul, doar pornita o data la doua zile (cateva ture in cartier, in total cca 20-25 de minute de mers la doua zile).
Ieri la pranz, i-a dat la automat pana aproape a murit bateria, nu a pornit. Tot ce i-am facut aseara a fost sa strang de cateva ori pompa de langa filtrul de motorina inainte sa-i dau la automat. A pornit fara probleme. Acum, nu stiu care a fost cauza, insa tare suspectez ceva influente si din cauza motorinei
ady24
Cel mai probabil iti trage aer pe la filtru de motorina. Ai filtru cu senzor pe el ?
Dannyel San
ca sa vezi daca iti trage aer in primul rand trebuie sa te uiti daca ai bule pe conducte in special pe tur, pe retur cica e normal dar nu exagerat Sau daca ai putina motorina in ea si o pornesti rar ,de la frigul care e acum motorina devine mai vascoasa si poate nu trage bine ..nici a mea nu a mai pornit de ieri..dar la mine da semne ca e slaba bateria..am dus.o la cineva sa o tina noaptea asta la redresor..am sa vad maine daca, cauza era bateria! bft baieti la "insanatosirea" masinilor
Ranga
Baieti, exista in comert antigel pentru motorina. smile.gif


Referitor la pornire. De dimineata i-am dat 7-8 chei si in final a cedat bateria. Am cumparat un spray 2+2 si i-am dat putin in nas. A luat-o la prima cheie.
Dannyel San
@ Ranga - Baieti, exista in comert antigel pentru motorina. - eu sincer nu inteleg

"Referitor la pornire. De dimineata i-am dat 7-8 chei si in final a cedat bateria. Am cumparat un spray 2+2 si i-am dat putin in nas. A luat-o la prima cheie." stiu ca oricum nu e bine sa fie pornita cu spray
Ranga
Daniel, tu ai scris asta -"de la frigul care e acum motorina devine mai vascoasa si poate nu trage bine ..nici a mea nu a mai pornit de ieri. "

iar eu ti-am spus ca exista antigel pentru motorina. ce nu intelegi?
adica pui antigel in motorina si aceasta nu se va mai ingrosa...


Apropo de spray. Nu e bine sa fie pornita cu spray, e bine sa o lasam asa sau eventual sa ne ducem cu ea la baietii din service, ca doar sa manance si gura lor ceva, nu? wacko.gif
Eu i-am dat un singur fas si a pornit usor. smile.gif

Fiecare face cum crede. Unii il folosesc, altii se duc la service.
TER
Ranga, nu sari asa pe om, si-a dat si el cu parerea. In plus, sunt de acord cu el, nu e bine sa fie pornita cu spray, e bine sa functioneze ea normal. Daca era bine, ti-o livra producatorul cu spray cu tot smile.gif.
Bafta!
barcelona
A gresit omu,nu se pune antigel,se pune aditiv pentru motorina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.