Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Indicator motorina.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Victor_Renault
Salut,

Am si eu o intrebare pentru posesorii de Clio/Symbol 1.5 dci 65hp.

Cand motorina este pe terminate si se aprinde becul, se mai stinge la frana sau fara sa il influentezi?
La mine cand se aprinde becul franez mai tare, se stinge, si se mai aprinde peste 20km aproximativ. Tot joaca asa pana cand ramane aprins, probabil mai are 10km de mers. Asa se intampla la toate sau am eu probleme cu el?
rolly_010
dute cu masina la un texter, nu e normal asa ceva...
nini_cheloo
si la mine mai face asa ! si e normal pentru ca at cand franezi motorina face val in rezervor si ridica senzorul acela,sau cum se numeste...pana isi da seama mai mergi o distanta buna...sau at cand mergi pe un drum cu panta foarta mica (eu merg de la brasov la bran si sta aprins,cand ma intorc nu se apriunde deloc..)
Victor_Renault
E oarecum normal. La megane de exemplu nu face asa. Ai ajuns "pe pompa", face un beep si acolo ramane. La Clio e enervant chiar daca m-a obisnuit oarecum.
geluoradea
asa face chiar dupa ce se aprinde becul de rezervor gol, este cand se stinge, apoi iar se aprinde, bine ar fi daca nu am ajunge niciodata sa-l vedem aprins wink.gif
Victor_Renault
Pai rezervorul nu ar trebui sa aibe acele spargatoare de valuri? Repet, la Megane nu face. Clio-ul nu are spargatoare?
vallixx
Daca tu pui frana, motorina din rezervor se duce catre "in fata", indiferent ca ai sau nu spargatoare de val. Ia si tu un pahar, pune-i apa in el si inclina-l. Lichidul se duce catre partea inclinata. Nivelul creste. Este neimportant daca benzina se duce sub forma de val sau nu.

Si de aia iti pacaleste sonda.
Victor_Renault
Si eu care credeam ca la frana motorina se duce inapoi.....

Prietene, nu intelegi. Nu e ca la daciile vechi. Nu se misca acul instant in functie de groapa e vorba de zeci de km. Se apropie de rosu, se aprinde, franez, se mai aprinde PESTE CATIVA ZECI DE KM. Banuiesc ca in 20km revine motorina dintr-o parte inapoi unde era nu?

Este vorba de o variatie pe distante mari, nu instant.

Mai zic inca o data:

La majoritatea masinilor a ajuns pe rosu si ramane acolo, nu se clinteste. La al meu Clio are variatii pe distante mari NU INSTANT.

Este normal sau asa este facut turcismul? Multumesc.
vallixx
Oricat te-ar soca, motorina se duce catre in fata.....si nu catre inapoi....nici mie nu mi-a venit sa cred initial....dar am facut cercetari. tongue.gif
Iar daca cumva mergi la vale, motorina nu revine nici dupa 20 km. Banuiesc ca si asta vine ca un soc. icon_mrgreen.gif

Acum lasand gluma la o parte o intarziere este normala. N-as sti sa-ti spun cat de mare este intarzierea normala si cat de mare este intarzierea care ar trebui sa te ingrijoreze. Si mai cred ca tine de timp, nu de numarul de km, pt. ca la mine se manifesta altfel.

La munca trebuie sa las masina cu doua roti pe o bordura destul de inalta, deci masina sta niste ore bune inclinata. Cand am multa benzina in rezervor nu se vede nimic ca si variatie pe acul de la benzina, insa cand mai am putina, gen ultimele doua liniute, se vede.

Vin cu masina cu acul la penultimul bat, las masina inclinata, iar cand plec acul este aproape sub ultima linie si nu revine imediat ce indrept masina, ci ii ia niste timp sa revina. N-am stat sa cronometrez cat timp ii da, dar ideea e ca nu revine imediat.
Victor_Renault
Bun, problema lamurita. Asa face turcismul.
tudorelghiorghiasa
MAi eu cred ca ideea principala este aceea ca daca se aprinde becul imediat ar trebui sa facem o vizita la peco. Nu este important daca se mai aprinde sau se stinge becul la combustibil odata aprins daca i-l ridicam de fata sau spate pe cric sau pe borduri. Cert este ca se termina gazu'. Oricum nu este recomandat sa mergi cu becul aprins la combustibil. Eu personal, la 2 masini Clio posedate nu cred sa fi mers mai mult de 5 km "pe rosu" (la prima aprindere - chiar daca pe percurs se mai stinge becul).
Sa fie aceasta singura problema la Simboalele noastre.
Victor_Renault
Bine punctat.
darkofeel
Asa-mi face si mie biggrin.gif se aprinde beculetu' franez la semafor, se stinge, smile.gif) samd...
Val3ntin0
Mie cel de benzina nu mi se aprinde deloc.. Am facut o singura data o proba si am mers pana cand am crezut eu ca nu prea mai am benzina.. stiu ca am alimentat cu 40l cand am oprit si am facut plinul... Intra acul pe rosu, indica tot, dar bec aprins eu nu am vazut.. Astea au fost teste asa, ca nici eu nu am mers cu ea pe rosu, daca s-a aprins direct in peco am facut plinul.. si acum cand am gpl, tot am juma de rezervor de benzina..
dumiDude
dci-ul meu tot asa face... (la inceput am zis ca nu functioneste becul)Daca acum este la inceputul bulinei rosii nu se aprinde becul dar am mers de cateva ori mai mult pana s-a aprins cam aproape de jumatea bulinei rosii smile.gif Cand am alimentat am reusit sa pun 47l deci mai erau 3l.

Nu inteleg din ce cauza nu se recomanda sa mergi pe rezerva! Ori impuritati ori apa tot la fund raman si sunt trase de pompa insa filtrul de motorina ar trebui sa avem grija sa-l schimbam mai des. Daca filtrul nu este imbacsit nu trebuie sa treaca nimic si sa ramana la baza lui (la luna il mai purjez) Eu unul in aprox 8000km schimb cu unul nou (reno serus 115ron) nu mi se pare o avere.
Val3ntin0
Inca un mister al masini renault 168.gif
Dar atata timp cat tu ai nevoie de masina, trebuie sa o si alimentezi si cum se si recomanda sa nu mergi cu ea pe rosu sau sa ramai in pana prostului.. important este sa alimentam si totul e ok smile.gif
Focusufd
pt mine ar fi important sa pot merge acum pana cand ramane cat mai putina motorina in rezervor dar totusi sa nu se opreasca,pt ca am nimerit niste motorina proasta si e de vara.acum a dat frigul si as vrea sa combin motorina de iarna cu cat mai putina din aia proasta din rezervor.
din pacate becul ba se aprinde ba se stinge nu ma lamureste de loc.cand s-a aprins prima data am resetat km,acum am vreo 60 dar ba se aprinde ba se stinge cred ca pana la urma o sa raman in pana prostului.sper sa se amorseze usor utilajul
RazvanF
Vei avea de apasat la para biggrin.gif
Focusufd
Am mai mers vreo 10 km și s-a stins al dracu. Am înțeles ca mașină asta consuma puțin da chiar sa crească motorina în rezervor...
andutu
si daca masina e in panta cu botul spre deal , sau urcata pe bortura cu partea stanga inclinata inferior fata de cea dreapta acul se va duce usor in jos , invers acul va urca usor , se observa cel mai bine cand ai o liniuta smile.gif daca doar ce intri pe rosu nu o sa stea din prima in permanenta aprins , dar e bine de tinut minte cand s-a aprins prima oara.
Acest fapt se datoreaza ca indicatorul este situat pe partea dreapta spre capatul rezervorului dinspre interiorul masinii.
verde
Nu creste motorina in rezervor , dar daca se schimba media de consum in timpu mersului , estimarea autonomiei posibile e alta si poa sa stinga becu. Adica io am inteles de la a mea ca daca merg batraneste cu 4% , la 4 litri se aprinde becu. Daca bag picioru si merg cu 6 % , la 6 se aprinde (valabil la cele cu computer de bord, evident). Daca gresesc , mea culpa.
Resetezi computeru de bord si pleci , imediat consumul mediu e aproape cat cel instant si se aprinde becu;pe masura ce mergi consumu mediu scade si asa becu se stinge.
slider2
sa stii ca la a mea daca am putina motorina in rezervor si pornesc motorul, resetez cb-ul iar becul se aprinde pe masura ce merg si consumul mediu scade becul totusi nu se mai stinge
RazvanF
Nu mai sta mult cu rezervorul gol ca suprafata de condens creste si vei avea multa apa, sa vezi atunci bucurie pentru pompa si injectoare.
Focusufd
Nu prea stau eu cu rezervorul gol de obicei dar acum e un caz special. Auzisem și eu de treaba asta cu condensul dar din câte știu eu condensul apare in cazul diferențelor de temperatura, ceeace la rezervor nu prea e cazul
vasilecool
ba e cazul... afara sunt temperaturi negative . motorina, se intoarce pe retur incalzita bine de motor . cald+rece=condens in rezervor
Focusufd
Da mai, ai dreptate. La asta nu ma gândisem. Și cu cât e mai multa motorina rece în rezervor aia calda care vine se raceste mai rapid. Dar trebuie sa meargă o vreme mașină pana apuca sa se încălzească pompa de injecție sau unde o fi returul.
Crank
Zilele astea, dupa un drum destul de lung, 600 km, la intrarea in oras, mi s-a apins becul...in seara aia nu am mai avut chef sa merg si pe la benzinarie, asa ca am mers a doua zi dimineata...Am alimentat cu 20l, problema e ca becul inca a ramas aprins, liniutele mi le afiseaza corect, dar becul ramane aprins, si nu imi apare nici cati km mai am de facut...Stie careva ce e de facut ? (zilele astea am de gand sa ii fac plinul, si sa o duc intr-o parcare subterana, ma gandesc ca poate de la frig s-a intamplat ceva, si a ramas becul aprins...)
Renault Symbol, 1.5dci 82cp
Crank
si-a revenit dupa ce i-am facut plinul biggrin.gif
alexgeogabriel
Da e cunoscuta treaba, mi s-a intamplat ca mi aveam 6-7 l in rezervor si completez de 50 lei, merg 5 km si mi se aprinde indicatorul cand eram pe a doua linie alba, am mai completat cu inca 100 lei si a disparut. De atunci nu a mai facut, eu am benzina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.