QUOTE(albine @ 10 Sep 2015, 22:18)
Parere personala pentru un forum democratic.
Un automobil odata ce a trecut prin procesul de restaurare isi pierde din originalitatea sa. Piesele care nu mai pot fi folosite sunt refacute, interiorul de cele mai multe ori este inlocuit, si desi pastreaza pe cat posibil specificatiile fabricii totusi o parte din originaliatea initiala a disparut.
Stati linistit ca nici 1300-le pe care il aveti nu este culmea originalitatii... pornind de la consumabile si alte chestii, recomand sa desfaceti complet masina si sa verificam... Piesele romanesti in general au anul trecut pe ele. Pentru multi dacioti, daciile facute cu francezii au mai multa valoare, deoarece "renault-ul 12 cu adevarat asamblat in romania" si nu replica cu piese 100% romanesti, au fost "facute" intre 1969 si 1972, ce-i drept putine piese au fost asimilate intre 1970 si 1972 ceva nesemnificativ fata de 1977/1978.
Eu personal am indragit daciile 1300, dar in acest timp multi dintre noi au "uitat" modelele 1310 si le-au pupat in dos pe cele 1300, ca masina dvs se apropie de 50.... asa si eu ma apropii de pensie peste cativa ani.....Si colectionarii nu sunt niste snobi cu bani, unii chiar muncesc foarte tare cu sacrificii enorme desi nu etaleaza acest lucru ca sa le puna la punct si cineva se gaseste sa spuna ca..mmmm ....e naspa....urat din partea dvs...aceasta jignire.
Tot personal v-as sugera sa va luati dacia "tipla" si sa va mutati in alta tara unde "originalitatea ei de fabrica" e respectata si unde puteti concura si altor masini, poate obtineti un premiu !
Scuze de offtopic, domnu' Ovidiu, multa bafta in viitoarele proiecte
Daca e rost de warn asta e, multi se regasesc in comment.
Multumesc !