Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Restaurare Renault 12 UK, 1971
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
bucatzel
Bai nene, dar ce preturi se practica pe insula aia?

Karmann-Ghia ala e practic de-abia iesit din rodaj, arata de-ti pica plombele, e rara, cu volanu' pe partea aia e deja incredibil de rara si e asigurata la doar 30.000? Suma care banui ca e-n directa relatie cu un teoretic pret de vanzare, totusi...

Ce imi scapa?
Dragos BN-LIA10
Felicitari si mult succes Remus!!!
remusro
QUOTE(bucatzel @ 16 Nov 2012, 22:01)
Bai nene, dar ce preturi se practica pe insula aia?

Karmann-Ghia ala e practic de-abia iesit din rodaj, arata de-ti pica plombele, e rara, cu volanu' pe partea aia e deja incredibil de rara si e asigurata la doar 30.000? Suma care banui ca e-n directa relatie cu un teoretic pret de vanzare, totusi...

Ce imi scapa?
*



Mda... Karmann Ghia ala e de belea, a doua masina din lume Karmann care e documentata a avea cel mai mic kilometraj, doar 8000 mile la bord (13000 km). In mod sigur proprietarul nu a ales asigurarea care trebuie.

Jaguarul E-Type rosu e asigurat la 103,000 lire, Ford-ul albastru la 30,000 lire si Renault-l meu la 8,000 lire. Ferrari, nu stim, dar probabil un 250,000 lire ph34r.gif . Cam asa.
crissti
BMW E36 parca nu-i din peisaj . wacko.gif
Cati dintre voi au vazut acel R12 ALB superb blush.gif . Le da clasa . cool.gif
deceneu32
Frumoasa expozitia.Felicitari participantilor! smile.gif
cosmin_2300
Superbe mașini, dar mie cel mai mult îmi place merțanu' (sunt "fan" modelul ăsta, deci nu se pune tongue.gif ) wub.gif
recinalcol
Englezii sant fani Jaguar E-Type,si sant sigur ca se va duce cat mai aproape de locul 1 daca nu va iesi si campioana tongue.gif
Oricum eu raman fanul lui Remus si Danut care au facut o munca incredibila.
Va tin pumnii de aici din uk (sa-mi fie rusine ca nu am reusit sa ajung la expozitie)
Bafta multa baieti.
remusro
QUOTE(recinalcol @ 17 Nov 2012, 23:18)
Englezii sant fani Jaguar E-Type,si sant sigur ca se va duce cat mai aproape de locul 1 daca nu va iesi si campioana tongue.gif
Oricum eu raman fanul lui Remus si Danut care au facut o munca incredibila.
Va tin pumnii de aici din uk (sa-mi fie rusine ca nu am reusit sa ajung la expozitie)
Bafta multa baieti.
*



Merci mult de incurajari, baieti.

Am vorbit azi cu proprietarul Jaguarului, a bagat 75,000 lire in restaurare. Pe dedesubt vopseaua este oglinda, exact cum e pe caroserie deasupra. La fel si Fordul albastru sau DS-ul. De Ferrari ce sa mai zic.

Am invatat si eu zilele astea ca terosonul este pentru ciobani, daca vorbesti de concurs de eleganta de top.

Si noi, 4 maini de teroson, ceara de cavitati si cu 20 kg de vaselina murdara deasupra.. wacko.gif

Suntem departe.
Andyno
stie cineva ce i cu dacia 1300 alba, pe sos.fundeni langa bezinaria rompetrol? zici ca acum este scoasa din fabrica...este parcata intr o fosta benzinarie care acum nu stiu ce firma este acolo.

masina arata superb, si sta de 2 ani acolo nemiscata.

seamana mult masina lui remusro, nu mi dau seama daca este renault, sau dacie....
remusro
Azi dimineata Renault-ul a fost sters de praf pentru ultima data inainte sa vina arbitrii...

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Dupa care, au venit baietii... Daca nu au cautat-o si in fund... Fete de poker, taceau si se bagau peste tot ca pestii.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Cred ca s-a speriat asta cand s-a bagat pe sub masina... ph34r.gif Ei abia terminasera Ferrari-ul si Jaguarul, care erau farmacie.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
danut 69-71
" Ghebosul " teroristul number one. radmasa.gif
remusro
Curatenie generala...

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

18 Nov 2012, 01:41:
Danut Crainiciuc cu Mike Brewer:

user posted image
ydaniel
Dacia 1300 Ls de la dealerul consim de la fundeni este fix ,dacia cu 252km.acuma parca are 258 sau cam asa ceva.
ultima oara auzisem ca se cere 11.000e pe ea:))
sorin1983
bine ca ai reusit sa cureti pe la contra aripi macar... trebuia facuta luna se pare... ca sa se vada toate incheieturile originale ...
Andyno
si dacia dupa fundeni arata intr un mare fel!!..sta acolo nemiscata de peste un an..si in ger etc.
eu trec zilnic pe acolo.
medelin
E un an de cand o stii tu,dar sta de cand eram la liceu. (2009-2010!?)
Tin si acum minte ,intr-o zi trec pe acolo cu niste colegi mai fitosi,toti se uitau la mertane,bmw-uri.... eu ma uitam la dacia asta. Va dati seama ca faceau misto de mine. Dar de atunci s-a cam invartit roata... Merg iute si furios,eu merg cu dacia iar ei inca pe jos.!

In fine,asteptam jurizarea!
Felicitari pt munca depusa ,rezultatul este o bijuterie de masina!!
ydaniel
Astept cu mare curiozitate finalul!
quick
danut nu te-ai pricopsit cu vreo masina de la samsaru Mike Brewer? glumesc....

totusi remus, nu cred ca celelalte masini circula pe drumurile publice, cred ca au fost aduse cu platforma si mers poate cativa metri pe rotile lor....poate era un atu pt tine sa spui ca acest reno 12 circula si este masina ta personala de care te folosesti zi de zi,

oricum foarte bine ai facut ca ai terasonat-o.....cand o s-o scoti din circulatie poate merita facuta "farmacie' pana tunci ii foarte bine asa.

felicitari indiferent pe ce loc iesi.
remusro
Acuma ne-am intors de la show, franti de oboseala.

A castigat VW Beattle, care este o masina perfecta. Voi reveni cu detalii cand ma mai racoresc putin. smile.gif
sorin1983
adica se putea veni si cu modificari? nu conta sa fie originala?
ydaniel
Asta nu am inteles nici eu:unele masini erau standard,iar unele ceva ceva tunate.
crissti
Pff . Daca aveai arcurile taiate , vopsea cameleon ,jante BBS RM sigur castigai. biggrin.gif
Oricum sa fie aleasa din 3000 sigur este un castig. wink.gif
Squirrel
Nu știu cât ajută, însă pentru mine cel puțin este cea mai arătoasă alături de Ferrari…
Data viitoare ia un Gordini dacă nu un Alpine…Se poartă „rotunjimile”…

PS: „Zeița” (DS) avea febră musculară sau era cu lenjeria la vedere?
user posted image
remusro
Cu riscul de a fi plictisitor, dau aici un "copy and paste" a postarii mele de ieri pe frantuzoaica:
smile.gif
Mi-am mai revenit si eu dupa experienta de la NEC, care m-a invatat foarte multe. A fost prima mea participare la un show de top, si cand zic top, e top frate. Mii de masini aratand ca bomboanele pe standuri, peste 15,000 vizitatori tot week-endul, veniti din toata Europa. Presa, personalitati auto, comentatori, ce vrei si ce nu vrei.

Si eu si Danut am invatat foarte multe din asta, si imi cer scuze daca ma voi lungi putin - as dori insa si prietenii mei si colegii de pe Dacia Club, care poate nu au posibilitatea sa vada live asa ceva, sa ne asculte opiniile, pentru intregirea impresiei si intelegerea fenomenului mai in adancime.

Practic, e clar ca masinile se situeaza la niveluri diferite. Desigur, mergi printre masini si toate sunt minunate, si a mea si oricare dintre cele cateva mii prezente la show. Dar! Nu e chiar asa; impreuna cu Danut, am ajuns la concluzia ca pana la urma masinile clasice se situeaza in 4 mari categorii distincte:

1. Masini care arata frumusel, cateva probleme poate pe la caroserie, poate a basicuta ici colo, revopsite exterior, intretinute frumusel, spalate boboc tinute la garaj, dar clar nu perfecte. Insa minunate, bune de orice show!

2. Masini ca a mea care arata absolut incredibil, originalitate, deja proprietarii sunt dilimani si ar vinde-o si pe nevasta-sa pentru un alternator original sau o scrumiera nefolosita vreodata. Masini restaurate ca la carte, tinute la garaj, dar care inca merg pe strazi, sa-si faca ITP-ul, sau poate in vacanta prin Franta, pe la show-uri in aer liber, etc, etc. Indraznesc sa afirm ca, cam tot ce e in Romania in materie de masini clasice (Retromobil) se situeaza aici, maxim. Poate gresesc si imi cer scuze daca fac vreo gafa prin aceasta afirmatie, nu vreau sa ranesc pe nimeni, Doamne Fereste.

3. Masini de top - restaurari de peste 50,000 euro, nu conteaza daca e R12 sau Ferrari. Masinile arata nu impecabil, mai mult decat atat, se ajunge foarte aproape de perfectiune. Ele nu mai merg pe roti, sunt transportate in container inchis de la un show la altul, poate se mai conduc putin cativa zeci de metri in interiorul unui show inchis, ca la NEC, de la usa pana la stand. Masinile nu mai au teroson pe dedesubt, vopseaua este sticla, de absolut top, cum arata sus asa arata dedesubt. Astia sunt candidatii adevarati care iau premii la concursuri mari, cum e Meguiars unde am fost si noi. Proprietarii nu se uita la bani cand vine vorba de masinile lor, si aici vorbim zeci de mii de euro, sau freaca la ele toata ziua, petrecand mai mult timp in garaj ca acasa, ani de zile.

4. Masini efectiv bibelou. Se merge numai cu manusi si nu se pot atinge cu mana. Sa zic ca sunt perfecte, da, sunt perfecte. Restaurari de peste 70,000 – 100.000 euro, daca a aparut o zgarietura fina de cativa mm de o vezi numai cu lupa, ei restaureaza din nou masina, revopsire completa, etc. Daca se schimba o componenta sub masina, se ia piesa NOUA, se indreapta la chit asa noua cum e, se vopseste perfectiune si se monteaza cu manusi de bumbac. Daca ai atins surubul cu mana, il dai afara si pui altul in loc, neatins cu mana. Stiu ca pare ireal ce spun, dar nebunia atinge si astfel de limite. Astia sunt proprietari multi-milionari care au o echipa stabila sa vina se lase masina, sa instaleze masina la show si sa o preia de la show. Omul doar scrie cecuri si nu apare la show-uri sau la casa de licitatii.

Un astfel de caz este Ferrari-ul de pe standul nostru de Finala, masina de 2.5 milioane de lire. Care nu a luat!

Langa noi a fost un Jaguar E-type, castigator la el la nationale E-type (competitie dura tare in UK), mare onoare. Oglinda masina, de sus pana jos, deci eu nu am putut sa-i gasesc cusur. A aparut gagiul pe acolo, am vorbit cu el, e diliman rau si asta, il vezi ca e operat din primele secunde. A bagat 70,000 lire in restaurare... Si noi, cu terosonul si vaselina ca ghiolbanii... Masina noastra desigura e dulce si starneste zambete, dar cand le-ai pus cap la cap cu alea suparate, nu are saraca nici o sansa. La mine motorul desi este bec de curat, este de fapt foarte, foarte murdar, si nu ai ce face decat daca desfaci TOT, orice componenta, de la cutie la chiuloasa, orice fleac si cureti pana arata de belea. Apoi pui totul inapoi si nu mai pornesti motorul vreodata.

Danut nu a povestit de cei doi veniti cu Fordul albastru. Astia sunt nebuni de legat, i-am gasit acolo joi dimineata, in 3 ore noi am terminat masina, si ei abia au terminat portbagajul de facut, care oricum era bec, nici nu se apucasera de masina ca lumea. Seara ei inca lucrau, in tacere, e clar ca asta faceau de fiecare data, la fiecare show. Au muncit pe branci, si dimineata veneau primii sa o ia de la capat. Manusi, roti imbracate, langa masina aveau vreo 10 lazi mari de scule si echipamente (huse, sprayuri, etc, etc). Cand au auzit ca noi mergem pe roti cu masina le-a cazut fata!

Arbitrii au mers atat pe originalitate cat si pe calitatea masinilor. Nu stiu exact ce s-a intamplat, dar mi s-a spus ca primele 5 masini au fost separate de 5 puncte, dintr-un total de 400 de puncte!!! (arbitrii au marcat pana la 20 de puncte in 20 de categorii diferite, deci total 400). Noi nu am fost in primii 5, insa nici Jaguarul... Asta ma face sa ma simt mai bine... Am inteles ca Citroenul DS a venit al doilea, si intr-adevar arata INCREDIBIL. E a unui mos care de o viata freaca la el, este masina din Anglia cu cele mai multe premii castigate in total, nenorocire. Tipul o desface toata bucati de 25 de ani si o pune la loc, ii ia 4 saptamani sa se pregateasca pentru un concurs. Mosul are 75 de ani si dupa show, cu lacrimi in ochi, a pus un anunt ca vinde masina, ca nu mai poate sa o intretina la acest nivel. Mi s-a facut asa o mila de el, dupa ce ani si ani de zile te atasezi de un obiect la asemenea nivel emotional... Vroia 70,000 lire pe DS, face banii, fiind considerat de presa de specialitate ca cel mai impecabil DS din lume la ora actuala, a aparut in filme, etc.

In schimb, Mark Brewer a fost incantat de masina mea R12. A venit la stand si a zis ca vrea sa faca 3 interviuri, unul neaparat “cu Remus, care are R12-le ala incredibil!”. E clar ca a fost masina lui favorita de pe stand, si a zis in speech-ul lui cu microfon, ca a dat masina ca exemplu in toate cele 3 zile de NEC, cum o masina de 10,000 euro sta langa un Ferrari de 2.5 milioane, si arata cel putin la fel de fermecator! Mi-a luat interviu si am spus putin istoria masinii, l-am pomenit pe Danut si Mark l-a luat pe dupa umeri si pe el felicitandu-l pentru asa o restaurare incredibila. A fost totul un vis supra-realist, am filmat pe video si voi posta pe YouTube, sa vedeti cu totii.

Dovada ca Mark Brewer nu a mintit cand zicea ca e innebunit dupa Renault-ul meu este ca, cu 2 zile mai devreme, l-am prins la un alt stand, cu Ed China, si se facuse o coada de 500 persoane sa faca poze cu ei. Ma asezasem si eu la coada aia, si dupa 90 de minute mi-a venit randul... Cand am zis ca am si eu un Renault pe standul Finalei Meguiars, tipul a izbucnit: Ah, tu esti ala cu Renault-ul alb! Oh my God, I love your car so much!!! Si i-a dat un branci lui Ed China, zicandu-i: Ed, asta-i tipul cu Renault-ul ala alb de pe standul Meguiars!! Man, that’s an incredible car!! I love it, love it, love it!” Am ramas masca. A mai zis ca vine duminica sa prezinte castigatorul Finalei si ca vrea sa-mi ia interviu neaparat! Si asa a fost.

Ca sa scurtez postarea asta, vreau numai sa zic ca am trait un vis superb. Masina mea a fost admirata de mii de oameni, a aratat incredibil pe stand, i s-au facut poze cu miile. A fost o ocazie magnifica de promovare a brandului Renault 12. Oamenii zambeau la vederea ei si nu mai plecau de langa ea. A nimerit intr-o supa unde nu ii era locul, depasindu-si totusi conditia, dar ce ocazie minunata. Sunt fericit si onorat oricum pentru aceasta Finala. Din mii de masini sa aelgi 16... Si Renault-ul intre ele... E o treaba.

Desigur, am invatat multe. Probabil, cel mai important este ca sunt un om norocos. Ma bucur ca nu am o masina din categoria 3 sau 4, pt ca din momentul ala eu traiesc pentru masina si nu invers, devin sclavul ei. Ma bucur ca nu am ajuns operat ca aia cu Ford-ul sau ca mosul cu DS-ul sau ca ala cu Jaguarul, sau aia cu Mini-ul, etc. Eu sunt un om normal, pasionat, diliman desigur, dar normal. Am o familie si multe alte chestii de care sa ma bucur in viata. Intre cele mai importante, Renault-ul meu 12 care e de nedescris de frumos si prientenii mei facuti prin intermediul acestei masini, cu Danut in frunte. Am fost doi nebuni frumosi care s-au dus pana in panzele albe pentru o idee. Si cu asta ramai in viata, nu cu trofeul in sine. smile.gif

Nu voi ajunge niciodata ca astia care nu isi tin masina nici in sufragerie, ca e prea murdar pe covor. blink.gif

Si acum, cateva poze:

Sosire la Brimingham la show-ul NEC, joi dimineata, chiauni de nesomn (a se observa din prima poza cum sosesc shalaii, cu camion inchis, si cum sosesc amarastenii, cu platforma inchiriata):

user posted image

user posted image

user posted image


Mike Brewer este extaziat de Renault si nu mai conteneste cu laudele!

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

dacia baba
Doar ata pot spune, este superrrrrrrrr .
cosmin_2300
Bravo, felicitări!

P.S.: băi nene, da' Ed ce înălțime are???
prody
Super, intr-adevar, felicitari inca o data !
remusro
Merci mult, baieti!

Inca cateva alte poze:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Si, cum le potriveste soarta...

Cand am plecat de la show, cu masina plina OCHI de piese, un interior complet de R12 in portbagaj (fete de scaune si bureti), un bord complet cumparat sa il am de rezerva, cutii peste cutii si scule, ce vrei si ce nu vrei, cum am plecat de la show, pe sosea vedem DS-ul mosului tras pe dreapta (adica pe stanga, ca asa e in UK! laugh.gif )

Nu-i mai pornea si gata. Trecea lumea pe langa el saracul si el se dadea de ceasul mortii, era si frig rau si mosul dupa 3 zile de show, obosit rupt, era disperat.

Am oprit noi sa-l ajutam. Danut s-a apucat de masina, nu avea scanteie deloc, s-a tot chinuit vreo ora si jumate, era si tarziu si vroiam si noi sa ajungem acasa la Londra. Dar, Danut a stat in frig si a facut tot felul de incercari, nu pornea neam. Am impins la ea in sus si in jos pe sosea, Danut a schimbat bobina, dat curent de la altul, s-au desfacut fise, carburator, ce vrei tu... In cele din urma, a pornit DS-ul cu o platina si condesator ce le gasisem prin torpedou la mine... Dupa o ora si jumate de munca, si frigu' draq. Eram si nemancati si rupti de oboseala wacko.gif

Mosul s-a bagat in masina, tremura de frig, Danut i-a dat haina lui sa se imbrace, inca de la inceput. Ne-a multumit cu lacrimi in ochi, zicea ca lumea nu se opreste in UK sa ajute, cum de ne-am oprit noi... Si i-am zis ca suntem romani, de aia.

Azi mi-a trimis un sms sa-mi mai multumeasca o data.

Astea sunt momentele frumoase cu care ramai.

user posted image

user posted image

user posted image


Masina puscariasilor ras hohote.gif :

user posted image

user posted image

A se observa in pozele de mai sus prosopul pe care Danut m-a pus sa scot din bagaj ca sa-l punem pe aripa la Citroen. Asa o masina merita sacrficat un prosop, bine ca nevasta-mea nu se baga pe Dacia Club sa vada unde a ajuns prosopul ei...

Oricum, masina aia este un monument de curatenie, mi-e ca am murdarit aripa cu prosopul meu, cat era el de curat! radmasa.gif
MuciX
Remus, subscriu, este foarte bine ca ai o masina din categoria 2 si nu trebuie sa o depasesti.
quick
remus, tu deja imi devi antipatic tongue.gif
speechless.

astept cu interes clipurile cu interviu cu mike si ce mai ai tu pe-acolo
Squirrel
Mno, pentru alea două găleți de vaselină(grease) din franțuzoaică, nu se putea mai bine!
user posted image
Este unul din topic-urile pentru care am tot revenit pe acest forum!

Sincerele mele felicitări pentru pasiune și admirație pentru caracter!
danut 69-71
QUOTE(quick @ 18 Nov 2012, 23:56)
danut nu te-ai pricopsit cu vreo masina de la samsaru Mike Brewer? glumesc....

*


Nu m-am pricopsit cu nimic, poate se pricopseste el cu una de la mine. radmasa.gif

remusro
Remus si Renault-ul sau ureaza toti prietenilor si colegilor de pe Dacia Club La Multi Ani si sa ne vedem sanatosi in 2013. cheers.gif

user posted image
harby ;))
Sarbatori fericite ,dl. Remus!!!
razvan32
sarbatori fericite

26 Dec 2012, 14:56:
tuturor daciotilor biggrin.gif
remusro
Salutare tuturor,

Ca sa nu moara topicul asta de tot, mai adaug niste poze recente (postate si pe rantuzoaica de altfel acum vreo 2 saptamani).

Deci, noua husa de interior, potrivita marcii Renault biggrin.gif :

user posted image

user posted image


De asemeni, colace de roti pentru sezonul de iarna icon_mrgreen.gif @

user posted image

user posted image


Si am indraznit sa scot domnisoara la un dus rece de Londra:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
Squirrel
Dar și când s-o duce iarna…
remusro
Nebunia la ea acasa (sau la mine acasa radmasa.gif )

Tot ce vedeti aici sunt Dacii 1300/Renault 12 si toate sunt diferite:

user posted image

user posted image

user posted image

Ole! laugh.gif
MuciX
Ai report de la mine! mad.gif

LE: te putem vedea in ultima poza tongue.gif
bucatzel
Zi macar ca junioru' are propriul set de reno-uri cu care se joaca, si nu sta numa' si saliveaza uitandu-se la ale tale tongue.gif

L.E. Printre ele se vad si cateva care n-au geamuri transparente. Sunt cumva cele romanesti din plastic cu care ne jucam cand eram noi juniori?
lupul-sur
Domnilor deabii acum am dat de acest topic si am citit fiecare pagina de la un capat la altul. Nu exagerez mi-au dat ;acrimile. Felicitari si sa aveti parte numai de fericire, numai pentru cata bucurie mi-ati adus.
cdadan
Nu vad ce-ar fi de plans p-aici, dar na, fiecare cu sensibilitatile lui. unsure.gif
remusro
QUOTE(bucatzel @ 19 Jan 2013, 14:12)
L.E. Printre ele se vad si cateva care n-au geamuri transparente. Sunt cumva cele romanesti din plastic cu care ne jucam cand eram noi juniori?
*



Este, este, alea este. biggrin.gif

Insa mai sunt unele Tomte norvegiene, tot fara geamuri transparente.

QUOTE(lupul-sur @ 19 Jan 2013, 14:58)
Domnilor deabii acum am dat de acest topic si am citit fiecare pagina de la un capat la altul. Nu exagerez mi-au dat ;acrimile. Felicitari si sa aveti parte numai de fericire, numai pentru cata bucurie mi-ati adus.
*




Mii de multumiri! Sunt onorat de asa reactie la citirea topicului meu! smile.gif
Prognosis
BIG LIKE! Felicitari Remus!
r3d
la fel ca si colegu de mai sus mai mai sa imi dea lacrimile.super masina la cata munca sa depus la aceasta masina sincer as tino in casa.si felicitari pentru tot ce a-ti facut pentru aceasta masina.
the_tavi
Bravo Remus, jos palaria!
81mat
Renault- ul e vedeta pe Facebuci si in o ipostaza naspa http://www.facebook.com/photo.php?fbid=348..._count=1&ref=nf
Ov
Eheeee, sa tot ai o mașină ca a lui Remus la 20 de ani wub.gif wub.gif
BN64FLO
Comentam intr-un alt link de pe facebook cu aceeasi poza ca r12 lui Remus valoreaza cat una din celelalte masini!ce n-as da sa am unul din ala la 20 de ani!!!
quick
ala de-a facut poza respectiva ii vreun cocalar, de unde sa stie el ce nestemata are remus in dotare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.