Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Restaurare Renault 12 UK, 1971
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
remusro
Poze pe Renault UK: epilog.

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=6

Sfarsitul unei povesti de suflet. fleur.gif
speedy82
Pai acum pe topicul repsectiv, banuiesc ca vei pune poze cu plimbarile tale cu babuta restaurata, nu?
recinalcol
remusro in vreo 2,3 luni o sa ajung in Anglia,Sper ca o sa primesti o vizita sa vad si eu in realitate o asa minunatie.
Cat despre munca lui Danut nu cred ca este om care sa obiecteze ceva.
Numai bine si sarbatori fericite.
remusro
QUOTE(recinalcol @ 27 Dec 2011, 16:35)
remusro in vreo 2,3 luni o sa ajung in Anglia,Sper ca o sa primesti o vizita sa vad si eu in realitate o asa minunatie.
Cat despre munca lui Danut nu cred ca este om care sa obiecteze ceva.
Numai bine si sarbatori fericite.
*



Din pacate, masina sta frumusel intr-un garaj la socri, la 440 km distanta de Londra.

Mari plimbari inca nu am facut cu ea, abia mi-a venit din RO (pe 14 sept), ca am si dus-o la garaj (pe 1 oct).

Am decis sa o tin acolo peste iarna, 6 luni, ca sa evit iarna umeda din UK, plus ca nu imi pot permite un garaj la Londra. Ma duc sa o scot de acolo in jurul lui 1 aprilie 2012 si o voi aduce la Londra pentru vara. Daca vii la anul, atunci sigur vezi masina!

Pe 1 octombrie, cand am dus-o la garaj, nu am lasat-o din 120 km/h, cu masina plina ochi, familie, carucioare, bagaje. Treceam pe langa masini moderne pe autostrada si aia nu intelegeau ce e cu OZN-ul alb care trece pe langa ei...

Odata ce am ajuns, am spalat-o bec, am uscat-o bine de tot si am acoperit-o toata cu AutoGlym, practic cea mai buna ceara care se poate gasi in UK. Asa o las pana la anul, cu ceara pe ea. Asta o va proteja extraordinar, formand o pelicula impotriva umezelii. wink.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


@speedy 82: merci mult si de comentariul pe UK. Esti un mare scump! smile.gif
bucatzel
QUOTE(remusro @ 27 Dec 2011, 23:32)
Asta o va proteja extraordinar, formand o pelicula impotriva umezelii. wink.gif
*



Avusesem o idee pentru tine in directia asta, cateva post-uri mai sus, nu stiu daca ai observat-o.

QUOTE(bucatzel @ 15 Dec 2011, 16:12)
Nu mai stiu exact pe care topic ai pomenit ceva de umezeala, si cat de problematica e treaba asta in Anglia. Am si eu o intrebare: Daca tot tii masina mai mult in garaj, un dezumidificator ( cum ar fi asta, asa, la o cautare rapida) nu ar merita montat in garaj, incat sa mai reduca din efect? Bine, ar fi de dorit sa fie si garajul putin etansat pentru asta, dar oricum, aportul adus de asa ceva ar fi sesizabil pe termen lung.
*



Bine, asta nu exclude restul de metode de protectie, dar oricum...
remusro
QUOTE(bucatzel @ 15 Dec 2011, 16:12)
Nu mai stiu exact pe care topic ai pomenit ceva de umezeala, si cat de problematica e treaba asta in Anglia. Am si eu o intrebare: Daca tot tii masina mai mult in garaj, un dezumidificator ( cum ar fi asta, asa, la o cautare rapida) nu ar merita montat in garaj, incat sa mai reduca din efect? Bine, ar fi de dorit sa fie si garajul putin etansat pentru asta, dar oricum, aportul adus de asa ceva ar fi sesizabil pe termen lung.
*



Salut bucatzel

da, vazusem postarea ta, iti multumesc. M-am luat cu altele intre timp si am uitat de ea, sorry...

Problema cu dezumidificatorul este ca trebuie sa stea cineva tot timpul langa el sa ii goleasca containerul. Se strange apa in el ca la balamuc... si nu pot sa-l mai sacai pe socru-meu sa il goleasca o data la 2-3 zile... La cata apa e in atmosfera, se va strange mult.

Asa ca ii dau inainte cu ceara si gata. Masina e oricum destul de protejata.

Merci inca o data de sfat! cheers.gif
bucatzel
Pai pe evacuarea aia de apa se poate trage un furtun care sa-l scoti afara din garaj. Ea oricum degajeaza fix apa, asa ca aia se poate duce absolut linistita in pamant, canalizare, ce-o fi mai aproape.

Poate n-am fost prea clar, io ziceam de un dezumidificator mecanic, nu chimic.
Dezumidificatoarele astea mecanice sunt un fel de instalatii de aer conditionat mai restranse ca si functionalitate. Si si la instalatiile de A/C ai o evacuare undeva in exterior a apei obtinute din dezumidificare. No, ceva in genul asta fac si dezumidificatoarele mecanice, doar ca nu au doua corpuri separate, si nu asigura si racirea spatiului in care se monteaza.

Mie personal mi se pare o solutie destul de buna, pentru ca scazand umiditatea mediului ambiant, pana la urma scade umiditatea si in coltisoarele mai greu accesibile ale masinii.

Recunosc, n-am nici cel mai mic habar cat de eficiente sunt de fapt jucariile astea.
danut 69-71
QUOTE(recinalcol @ 27 Dec 2011, 18:35)
Cat despre munca lui Danut nu cred ca este om care sa obiecteze ceva.

*


In Romania , cu siguranta se gasesc si 2-3 carcotasi .
Multumesc frumos de aprecieri .

@ Remus , vad ca ai copiat modelul din Romania , stergatoarele ridicate sa nu se calce gumele . tongue.gif
Laurentziu83
Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul.
Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru.
remusro
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Dec 2011, 23:10)
Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul.
Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru.
*



Domnul Crainciuc, te rugam treci la tabla. Lamureste care e faza.

Eu unul pot sa spun ca incalzirea la mine era varza inainte, era umezeala continua in masina, huruia ca naiba cand ii dadeai drumul. De incalzit, incalzea, dar aerul nu avea putere deloc.

Danut a sesizat a robinetul era blocat, si imi trimitea vapori de apa in masina, de aia aveam tot timul geamurile aburite. Apoi, a schimbat si aeroterma, acum iti faci freza in jetul de aer. Functioneaza totul perfect acum!!

Danut poate s spuna mai multe. smile.gif
Filip
Banuiesc ca sistemul este identic cu cel montat pe D 1300 nu?
Ov
Sistemul este identic, inclusiv robinetul de incalzire in partea STANGA a bordului desi el are butonul in dreapta. Transmisia se face pe sub bord cu un sistem de sfori si rotite exact ca la scala unui radio vechi smile.gif
danut 69-71
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Dec 2011, 01:10)
Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul.
Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru.
*


Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie , la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara .

Sistemele sunt identice cu cele de la Renault , din fabrica nu au fost foarte bine izolate , daca totul functioneaza ca la carte , aeroterma , robinet , termostat si izolat compartimentul caloriferului , exclud ideea de a merge cu cojocul pe tine in masina .
In 15 minute de functionare a masinii in gol , dai caldura de la 10 la 4 .
Daciile facute prin anii 80 aveau aceleasi simtome de disconfort .
gsalexandru
Absolut superba masinuta. Felicitari
speedy82
@remusro: cu mare placere. Dar nu m-am putut abtine cand i-am vazut acolo pe toti gramada:P

QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Dec 2011, 23:10)
...Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul...
*



Nu trebuie generalizat, doar ca ai avut nesansa sa nimeresti o astfel de masina wink.gif

QUOTE(danut 69-71 @ 7 Jan 2012, 00:10)
Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie, la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara.
*



Pot sa sustin aceasta afirmatie cu experienta proprie. Chiar am reusit sa fac un posesor de audi a6 sa se uite la mine ca la masini straine cand stateam la semafor, in toiul iernii, cu un frig de crapau pietrele cu geamul de la sofer deschis un sfert si in camasa, fara sa imi fie frig absolut deloc (evident, cu caldura data la maxim si aeroterma pornita) biggrin.gif
BZN
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Jan 2012, 00:10)
Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie , la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara .

...
*


Cam greu de crezut, pentru un om normal. Cu un sistem auxiliar, poate. Caloriferul standard, montat acolo, n-are cum sa asigure un asa confort.
liviu05
Subscriu la ideea ca nu trebuia sa stai cu cojocul! Eu faceam traseul Campulung Muscel - Brasov cu daciuta mea si, pentru cei ce stiu traseul, cand ajungeam la combinatul de ciment , la Namaiesti geamurile mele erau dezaburite iar la mausoleul de la Mateias aveam vizibilitate perfecta prin luneta care nu avea degivrare masina fiind fabricata in 1978. In functie de saptamana de circulatie (par-impar) mergeam la Bucuresti cu colegii care aveau acolo benzina cat cuprindeau si ma alimentam si eu de la ei. La drum intins, nu aveam nevoie sa pornesc aeroterma. Caldura foarte bine functionala, eram foarte multumit! Evident, nu in camasa, cu un pulover dar fara sa stiu ce este aia sa dau cu racleta pe geam sau cu carpa.
medelin
@bzn
Te asigur ca si a mea manifesta aceleasi sintome...doar ca scartaie putin aeroterma din cand in cand. Sa nu mai spun ca in regim de viteza (70-80) poti opri aeroterma.Eu nu am mers niciodata cu a mea la asemenea temperaturi negative,dar cred ca ar face fata cu brio.
Laurentziu83
QUOTE(speedy82 @ 7 Jan 2012, 22:15)
Nu trebuie generalizat, doar ca ai avut nesansa sa nimeresti o astfel de masina wink.gif
*


Din pacate nu sunt de acord cu aceasta explicatie. Vorbesc de o masina NOUA, cumparata de tatal meu in septembrie 1998, cu 10 km pe bord, la care in decembrie statea tatal meu cu carpa pe parbriz sa-l dezabureasca si mai si huruia ventilatorul de te scotea din masina. Chiar voiam sa mergem la garantie cu ea, intrucat la Oltcit-ul dinainte aveam caldura berechet si iti faceai freza la ventilator, dar am mai intrebat si pe altii si ne-au spus ca mergem degeaba. Daca vorbeam de un SH trecut prin 1000 de maini, mai inteleg, dar asa...
Bine, nu te congelai, dar la drum lung la temperaturi negative nu puteai sa stai in pulover in ea, cum stateam in Matiz la -25 de grade. Primul lucru pe care il fac atunci cand ma sui intr-o masina iarna si plec la drum e sa dau haina jos de pe mine, ma incomodeaza la condus.

Acesta a fost si rolul intrebarii mele de mai sus, sa vad cum ar fi putut Renault sa lanseze pe piata o masina cu un sistem de climatizare atat de prost, sa fie si aleasa masina anului, si apoi sa o aleaga si romanii drept o masina demna de fabricat. Concluzia e ca Renault cand a lansat-o pe piata a captusit cat de cat compartimentul caloriferului, a pus un robinet mai de doamne-ajuta si un ventilator decent, care mai si sufla. Romanii..."lasa bah ca merge asa".
iulian'71
De multe ori robinetul de la 1310 nu se deschidea suficient. Eu in inteligenta mea sclipitoate(?) am desfacut capacele caloriferului si la doua din cele 4 conducte le-am eliminat tijele in forma de cruce ce se aflau in interior. Alta "modernizare" a fost si inlocuirea robinetului cu unul de 1/2 inch, comanda facandu-se doar cu capota ridicata. Ventilatorul cu doua trepte a fost luat de la dezmembrari de pe una din '86 adusa din Germania, izolarea in jurul lui facand-o cu silicon. Treapta a doua era ceva mai puternica decat cea unica de la ventilatoatele cu o singura treapta. Caldura dadea dar tot ca si in cazul lui Laurentziu83 parca mai multa dadea Oltcitul pe care l-am avut. Oltcitul l-am avut de nou pe cand Dacia am luat-o cu nevasta si era recarosata dar prost exececutata lucrarea, asa ca am fost nevoit in 2002 sa o dezechipez complet si sa montez pe ea tot ceea ce s-a omis din uitare sau comoditate. Imi pare rau ca nu am imagini cu ea, acum fiind topita de mult (2009).
Ca un upgrade la clasice se mai montau niste captatoare de aer pe grila a caror rol era de a mari debitul de aer ce trece prin calorifer si astfel se mai imbunatatea dezaburirea si climatizarea, dar acestea erau valabile mai mult in extraurban.
cristio_79
Comparati degeaba sistemul de pe Oltcit cu cel de Dacie. Oltcitul avea racire pe aer si o alta aeroterma. In ala chiar stateai in chiloti daca vreun destept de mecanic nu "uita" sa puna toate componentele la loc dupa vreo reparatie.
Sistemul de pe Dacie era dezastru dupa parerea mea, munceai de-ti sareau capacele sa-l faci sa bage ceva mai bine. Degeaba i-am pus aeroterma noua, robinet de bronz etc. Doar dupa ce am pus o aeroterma suplimentara am fost multumit. In schimb, in cea cu bord CN chiar am stat in camasa cand afara erau -20 de grade noaptea.
sutica
Eu in dacia 1300 aveam caldura de nu puteam sta .... smile.gif in mers ..... am mers pana la craiova ... cu dacia 1300 din 74 , 4 persoane in masina + bagaje ... si nu am avut probeleme cu dezaburirea .. si caldura o opream ... ori o dadeam pe jumate ca nu mai puteam sta de caludura smile.gif Niciodata nam avut probleme cu caldura in dacia 1300 , in schimb in 1310 ........
iulian'71
QUOTE(cristio_79 @ 9 Jan 2012, 11:28)
Comparati degeaba sistemul de pe Oltcit cu cel de Dacie. Oltcitul avea racire pe aer si o alta aeroterma. In ala chiar stateai in chiloti daca vreun destept de mecanic nu "uita" sa puna toate componentele la loc dupa vreo reparatie.
Sistemul de pe Dacie era dezastru dupa parerea mea, munceai de-ti sareau capacele sa-l faci sa bage ceva mai bine. Degeaba i-am pus aeroterma noua, robinet de bronz etc. Doar dupa ce am pus o aeroterma suplimentara am fost multumit. In schimb, in cea cu bord CN chiar am stat in camasa cand afara erau -20 de grade noaptea.
*



@cristio_79. Oltcitul nu avea aeroterma ci doar un ventilator mai puternicsi mai bine plasat decat la Dacie. La Oltcit in perioada rece se monta un panou in spatele calandrului si daca tuburile de transfer a aerului de racire a motorului catre cabina nu erau asezate corect sau erau rupte te simteai cam ca in frigider si ar mai fi si carenajele motorului care la fel, cum ai scris si tu, daca nu erau toate acelasi rezultat ar fi fost. Eu am facut paralela cu Oltcitul deoarece in anii '80 si '90 masinile au fost in paralel fabricate si in plus eu le-am avut pe ambele si le cunosc foarte bine din toate punctele de vedere chiar daca nu am desfacut Oltcitul piesa cu piesa fiindca nu a fost nevoie.
danut 69-71 a aratat cum a reconditionat R12-le inclusiv sistemul de climatizare cu maxim profesionalism chiar mai bine lucrat decat in uzina, parerea mea, ca in service nu ai sa vezi asa ceva, pasiune maxima din partea lui.
danut 69-71
Da , parerile sunt impartite .
Cine doreste , pot sa demonstrez contariul spuselor unora dintre voi .

Remus poate sa comfirme diferenta pe care o sesizat-o pe propria-i masina .

Masinile sunt ca si femeile : Unele focoase si altele frigide .
iulian'71
Zicala "Ai masina ai belea, ai nevasta mai ceva" la masini e valabila de cand lumea.
Cei cu ceva ani mai multi, poate isi mai aduc aminte ca pe vremuri cand cumparai o masina, de regula Dacia noua, puteai sa ai norocul sa fie foarte buna sau cu ceva probleme.
ydaniel
Aeroterma de dacie 1300 :la -20 gr exterior in interior ai cam 18 gr.Asa am gasit eu intr-o notita de utilizare gasita pe la remat.
Laurentziu83
Daca as mai fi avut dacia, l-as fi invitat eu pe cel care a scris notita aia sa se imbrace ca pentru 18 grade si sa-l pun sa mearga cu ea cand afara sunt -20 de grade. Nu de alta, dar la -20 de grade afara, nu stiu daca in masina erau grade pozitive.
O masina obisnuita, cu un calorifer plasat in habitaclu nu mai sus fata de radiatorul masinii, cu un ventilator decent, iti face intr-adevar in masina 18-20 de grade cand afara sunt -20 de grade.
argon
Iti face caldura si Dacia cu bord CN mai mult decat trebuie. Dar 1300 si 1310 cu bord scoica, veci nu-ti da caldura, imi amintesc la -20 de grade la drum lung cu geaca si caciula in masina, cu tot cu carton la radiator. Cum e din fabrica, ca modificari se pot face ph34r.gif
aditza579
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Jan 2012, 22:28)

Acesta a fost si rolul intrebarii mele de mai sus, sa vad cum ar fi putut Renault sa lanseze pe piata o masina cu un sistem de climatizare atat de prost, sa fie si aleasa masina anului, si apoi sa o aleaga si romanii drept o masina demna de fabricat.
*


Vezi, ca Romanii nu au "cules" masina de la Francezi dupa ce aceasta a aparut, ci Francezii au lasat se se inteleaga ca au dezvoltat in parteneriat proiectul cu Romanii cu toate ca ei defapt au proiectat singuri masina.

QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Jan 2012, 10:53)
Daca as mai fi avut dacia, l-as fi invitat eu pe cel care a scris notita aia sa se imbrace ca pentru 18 grade si sa-l pun sa mearga cu ea cand afara sunt -20 de grade. Nu de alta, dar la -20 de grade afara, nu stiu daca in masina erau grade pozitive.
O masina obisnuita, cu un calorifer plasat in habitaclu nu mai sus fata de radiatorul masinii, cu un ventilator decent, iti face intr-adevar in masina 18-20 de grade cand afara sunt -20 de grade.
*


Eu in a mea Dacie, productie '78, nu am mers la o temperatura de sub 0*, dar pot spune, ca noaptea, la vreo 2-3*, prin Octombrie, stand pe loc, am deschis robinetul la calorifer si am pornit aeroterma, dupa ce s-a incalzit motorul, si iti spun, ca in 2 minute stateam in tricou si mi-era cald. Intr-o Dacie din 2001, cu bord CN, nu au existat probleme. Tot prin Octombrie era, anul acesta, si baga caldura foarte tare, la maxim 1 minut dupa ce am pornit motorul.
Dan_kalibra
Am citit tot topicul pe nerasuflate. Tot respectul pentru Remus si pentru Danut si toata admiratia mea pentru pasiunea de a face, fiecare in felul lui, lucrurile sa tinda spre perfectiune. Bafta !
danut 69-71
QUOTE(Dan_kalibra @ 21 Jan 2012, 04:25)
Am citit topicul pe nerasuflate. Tot respectul pentru Remus si pentru Danut si toata admiratia mea pentru pasiunea de a face, fiecare in felul lui, lucrurile sa tinda spre perfectiune. Bafta !
*


Multumim frumos .
remusro
post-336-1110552475.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Pentru bucuresteni, Remus Azoitei (cunoscut pe aici ca remusro - ala cu R12 englezoi biggrin.gif este solistul Filarmonicii George Enescu de saptamana viitoare, interpretand concertul de vioara de P.I. Ceaikovski.

Concertele vor avea loc la Ateneul Roman joi 29 si vineri 30 martie, cu incepere de la orele 19:00.

Pentru rezervari bilete:

http://fge.org.ro/ro/bilete-si-abonamente.html

Vineri dupa ultimul concert, se va pune de o masa apocaliptica, undeva in zona Ateneului. Apelam la toti forumistii sa puna umarul la hectolitrul de bere care se va prezenta la fata locului... 8)

user posted image
catalinSV
QUOTE(remusro @ 27 Mar 2012, 11:07)



Concertele vor avea loc la Ateneul Roman joi 29 si vineri 30 martie, cu incepere de la orele 19:00.




Frumos coane,la TV te putem vedea pe vre-un program? biggrin.gif .Multa bafta la concerte tongue.gif
remusro
Din pacate, nu se va transmite la radio... blush.gif
adiblu
Felicitari pentru aparitia in ultimul numar din revista Auto Motor si Sport.
Multa bafta in continuare cu pasiunile tale!
razvan_89
felicitari!!! ai o masina nota 20 wub.gif .
remusro
Am fost in Franta!! smile.gif

user posted image

user posted image

user posted image
danut 69-71
Ce poze frumoase si clipe de neuitat. wub.gif
Squirrel
Très beau! S-au prins și „licuricii” în ultima imagine!
E o bijuterie ambulantă!
Multe satisfacții de pe urma ei!
remusro
Desi am varsat niste poze si pe frantuzoaica, o sa dau drumul la si mai multe aici. Scuze celor care vad acum unele din ele pentru a doua oara!

Deci, vizita la reuniunea R12 din Franta pentru mine a inceput pe 13 iulie cand Danut Crainiciuc si sotia au sosit la Londra, purtati de tigaia din 1969, numar de sasiu 00090 (adica a 90-a Dacie scoasa in Romania). 8)

user posted image


Pe 19 iulie ne-am indreptat hotarat cu doua masini spre Dover, pentru imbarcare pe feribot, cu directia Paris.

user posted image

user posted image



Pana si pe feribot arata bine impreuna!!

user posted image


Vive la France! biggrin.gif

user posted image


La Paris, parcare in intersectie ca taranii. Trebuia un espresso...

user posted image


Efectiv cateva secunde mai tarziu, lumea in jurul lor... 2 OZN-uri au aterizat pe acolo.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Lumea si-a mutat obiectivele aparatelor foto de pe turn pe tagai... <-o

user posted image

user posted image

user posted image

Va urma. smile.gif
remusro
Partea a 2-a:


Pe 20 iulie tigaile s-au deplasat de la Paris in centrul Frantei (CHIAR centrul Frantei), in localitatea La Chatre, un fel de comuna/municipiu, care detine si un circuit mic de rally. Cred ca... stiti unde se va ajunge... Au venit Gordini-uri sa se calareasca. Si noi sa chibitam de pe margine, desigur!

In orice caz, la La Chatre, baietii posesori de R12-uri au intins corturi, etc, au venit cu catel, purcel, rulote, pentru 3 nopti de petreceri, un adevarat week-end... Am ajuns si noi printre ei vineri seara.

user posted image

user posted image

user posted image


A doua zi, baietii s-au mutat pe circuit! Sau cine a vrut sa ia parte. Am vazut si eu pentru prima data pe viu cum se dau astia in Gordini-uri, macar nu am murit prost... Intra in serii de 4-5 masini pe circuit, fac 1-2 ture ca sa incalzeasca motorul si cauciucurile bine dupa care se iau la intrecere.

Tipii sunt absolut sinucigasi... Sa mergi in 3 roti in curbe e ceva curent... Trageau de masini si mi s-a parut incredibil cat de repede mergeau - e adevarat ca nu erau sanatosi la cap... Rupeau masinile in serii de vreo 20 minute, ieseau afara si ridicau capotele sa raceasca motorul. A fost ceva deosebit, am ramas foarte impresionat. Unul a iesit in decor si a lovit masina, era mort de oftica.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
ydaniel
tare simpatic gordiniul galben!!
remusro
Tot din partea a 2-a:


user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


16 Aug 2012, 14:51:
In cele din urma m-a luat tipul cu Gordini rosu latit la el in masina, si-a facut pomana... Mi-a dat o casca si m-a intrebat ce am avut la micul dejun... Am zis oua... A zis ca e bine, acum le face omleta... Fratilor, m-a ametit... Dupa 20 de minute nu mai stiam de capul meu, mi-era si rau si ametisem... E nebun ala... DE LEGAT! Deci intri in curba cu 130 la ora si practic ar trebui sa fii in zidul de protectie, dar cumva nu esti... :-smile.gif :-smile.gif :-smile.gif

Eu sunt ala cu tricou albastru si casca:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


A luat si Danut o portie de omleta... <-o <-o <-o

user posted image

user posted image

user posted image


AlexNIT
superbe toate 12'urile Gordini
STORMTROOPER
Domnu vedeta de talie internationala te rog sa precizezi urmatoarele:
1. De unde ai facut rost de casca?
2.Cam cum poate fi descris in cuvinte, asta daca poti, sunetul unui Gordini pe pista?

Ville danke meine herr.

L.e. Hai sa-ti fac un pic de concurenta aici la tine pina ma invrednicesc eu sa fac curat in poze si sa ma pun pe scris opinii&impresii de calatorie.
remusro
QUOTE(STORMTROOPER @ 16 Aug 2012, 19:22)
Domnu vedeta de talie internationala te rog sa precizezi urmatoarele:
1. De unde ai facut rost de casca?
2.Cam cum poate fi descris in cuvinte, asta daca poti, sunetul unui Gordini pe pista?

Ville danke meine herr.
*



Ha ha, domnu calator international, casca mi-a dat-o unul isi zice Storm trooper. Eu i-as zice mai degraba Nice guy trooper, baiat bun si valabil, ai baza-n el. icon_mrgreen.gif

Ca sunet de motor Gordini, ce sa zic. Ai doua carburatoare Weber, avans mare de pici, relanti si mai mare si intrerupt, tobe late si piloti furiosi. Turate, motoarele suna a fabrica ragusita. Cam asta e salata acustica! radmasa.gif





16 Aug 2012, 22:22:
Ca sa continui cu pozele:

La urma, toata lumea a fost invitata sa intre pe circuit, cu mic cu mare, pentru o poza de familie!

Eram in paradis... biggrin.gif biggrin.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Seara, bauta grea de tot. Culmea, am primit o macheta ca premiu, s-au acordat premii la toti cei veniti de departe! (1/43 Solido Gordini). Bravo Dragos!!

user posted image

user posted image

user posted image



La bauta apare tipa asta, care e absolut mortala. Tipa s-a dus la Danut, care e doctor in echipari R12, ce piese, ce producator, in ce an au fost introduse, el stie tot. L-a luat pe Danut la intrebari, au vorbit ore intregi, s-au tot uitat la masini, Danut a ramas MASCA. Nebuna stia tot, pana si numerele de cod de la piese...

Am intrat si eu in vorba cu ea, e dusa cu capul rau de tot. Tipa are cercei din machete R12, tatuaje, etc. Mi-a aratat fotografii cu ce are ea acasa... Doamne... Are un TEMPLU R12 pe bune!!!!! Pe un zid a aranjat machete, reviste, poze de epoca...TEMPLU!!!!! Mi-a spus ca noaptea doarme cu machete 1/18 R12 langa ea sub pat, e nebuna de legat, frate... 10561582.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

kum
Felicitari vecine!
Galatiu' nu te-a uitat! smile.gif
aurel82
Sincere felicitari
remusro
QUOTE(kum @ 17 Aug 2012, 09:37)
Felicitari vecine!
Galatiu' nu te-a uitatsmile.gif
*



Merci mult esti dragut, dar nu mai baga din astea, ma simt jenat. smile.gif
Nu cred ca numele meu merita atata atentie! cheers.gif

QUOTE(aurel82 @ 17 Aug 2012, 09:55)
Sincere felicitari
*



Multumesc! smile.gif
MuciX
Ei, lasa modestia pentru cei care nu au cu se sa se laude.
Sunt sigur ca pe langa putin talent, titulaturile alea au mancat foarte mult timp, munca si alte sacrificii, asa ca simte-te bine, culege roadele ca e pe barba ta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.