@ Val Pangica
Frumos , felicitari pentru proiectul tau .
Ai sarit niste etape .
De regula , criticile sunt din cele mai constructive si nu trebuie sa le iei ca pe un afront ( depinde si din partea cui vin criticile , ai dreptate ).
1. Dezamagitor ca ai putut " Viola " o dacia 1300 din 1977 cu vopsea metalizata . Daca vei dori s-o faci " Vehicul Istoric " nu vei reusi pentru ca in 77 nu aveau in paleta coloristica vopsele metalizate .
2. Bani aruncati pe fereastra , vazand vopseaua veche prin anumite locuri ( chiar daca este acoperita de bord, panouri usi , piele ecologica pe stalpi , totusi stalpii nu au fost imbracati pana in podea , doar pana la jumatate .
3. Faptul ca ai acceptat sau ai ales acesta solutie de compromis ( din punctul meu de vedere ) , ma lasa rece . Ma refer la Terosonul din compartimentul motorului si fusta fata a masinii (* alegerea iti apartine si nu te pot condamna ) .
Ydaniel iti recomanda sa dai cu ceara de cavitati pana a incepe sa echipezi masina si s-o borasti toata . Mai cunosc un exemplar care-mi spunea ca a lucrat in fabrica , este drept , dar nu in anii 1969-1980 si nu are cum sa cunoasca echiparile din anii respectivi .
De exemplu in 1970 sunt facute 4 modele de 1300 ( daca este necesar le pot enumera cu exemple de masini care imi apartin sau mi-au apartinut .
4. Ai facut afirmatia ca stii Daciile de la Suceava , eu sunt proprietarul celor 5 Dacii aparute si in revista " Masini de Legenda " desi sunt 7 Dacii de toate si un Renault 12 Gordini . Nu cred ca trebuia sa aduci la cunostinta unora sau altora cu ce masina te dai tu zi de zi , nu cred ca esti obligat sa furnizezi aceste informatii sau sa te justifici in fata cuiva .
O alta parere personala este ca ai cromat capacele si oglinzile care sunt facute din inox si puteau foarte bine , sa fie slefuite si aratau ca noi , oricum alegerile facute , iti apartin in totalitate .
Spedy 82 a afirmat : Daca tiei iti place si te simiti bine , totul e OK . Acesta restaurare n-o faci nici pentru mine , nici pentru altii , dar daca vei participa la anumite evenimente ai sa faci comparatie intre masina ta si a altora , dupa care vei regreta anumite lucrari exectutate la acesta " Frumusete "
Mai sunt sufiecente de scris dar nu vreau sa-ti tin o prelegere incat sa fie plictisitoare .
Daca pot sa te ajut cu ceva , sunt deschis orcarui gen de discutii pro sau contra . Este o parere personala din partea unui coleg de suferinta , ceea ce presupune " Dacia 1300 " si nu numai .
Danut Crainiciuc . ( daca consideri acest mesaj a fi unul ofensator , te rog sa-l stergi , ai tot dreptul fiind topicul tau si nu te voi mai deranja )
PS . Tocmai am terminat de restaurat acel Renault 12 cu volanul pe invers de la Londra .
Daca doresti , te poti inspira de aici , Opera imi apartine in toatalitate .
http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...lay&thread=1608