Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Clio 1.5 dci - probleme pornire
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
DanT
Salut. Am ajuns azi la munca am oprit masina. Cand sa plec seara spre casa nu a mai pornit.
Pun contactul se sting toate ledurile ii dau cheie se invarte electromotorul dar nu porneste. Farurile se aprind.. pe parte de electrica e totul ok. Pe bord nu se aprinde nici un bec care sa imi indice vreo problema.. Are cineva vreo idee?
ady24
Va salut, in momentul in care dati de pornire, beculetul rosu (imobilizatorul) se stinge ?
biciu
Salut!

Cand dai la cheie, electromotorul invarte in continuu sau se opreste singur la un moment dat?
Eu am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi de la conductele de alimentare. Una dintre ele era fisurata, tragea aer, si se dezamorsase pompa. De pornit masina pornea dar dupa ce o chinuiam bine dand la cheie..
DanT
salut. electromotorul se invarte la nesfarsit iar ca led-uri.. raman aprinse doar cele care se aprind in mod normal. nu am cartea langa mine..
ady24
Poti incerca in felul urmator, desfaci conductele din captul injectoarelor, (nu cele de la rampa) si dai la automat, vezi daca iese motorina pe la ele. Daca iese, nu ar fi nici o problema cu pompa. Apoi inceraca a o pornesti cu orice spray, repet orice spray dar numai nu din acela de pornire pentru ca este mutl prea puternic si afecteaza motorul. Dai cu putin spray in admisie si ar trebuii sa o ia daca e de la injectoare. Daca injectoarele nu dau pe retur si masina nu porneste nici cu spray atunci ai probleme cu senzorii ori de la volanta ori cel de la axa came.
vali_mester
Buna seara,Va solicit si eu cu o problema aparuta azi la Clio bicorp dci 60 kw(82 CP)Am pornit dimineata fara probleme,iar acum am ajuns acasa cu RATB,motorul nu vrea sa porneasca,cand il invart ramane aprins martorul STOP din stg. sus a afisajului si martorul acumulator(care normal se stinge dupa pornirea motorului).Va multumesc anticipat pt.orice idee.
aurelyan
http://www.reno.ro/-t44129.html
vali_mester
Azi dimineata(ora 9)dupa ce am invartit motorul aproape un minut a pornit si nu a scos fum pe esapament.Am tinut motorul la 3500 rot/min timp de 10 minute pana au ajuns la jumatate liniutele care indica temperatura motorului.La ora 16 cand am vrut sa plec acasa nu a vrut sa porneasca,am invartit motorul 5 minute pana am descarcat acumulatorul.Am vorbit la un service si mi-au spus sa pornesc motorul cu ajutorul unui spray de pornire si sa o duc acolo,ca sigur sun probleme la injectoare,ca nu face presiunea necesara in rampa si este blocata injectia.(am desfacut si eu returul de la injectoare si nu curgea nimic cand invarteam motorul).Maine o iau dela inceput.
ady24
In acest caz poate sa fie vorba de contact imperfect sau chiar sa nu functioneze vre'un senzor, ori cel de la axa cu came ori cel de pe volanta, de asemena mai poate sa fie si regulatorul de presiune de pe pompa.Cel mai sigur mergeti si faceti o diagnoza pentru a depista cauza.
vali_mester
Am reusit azi sa pornesc motorul,a pornit destul de repede dar trepida foarte tare,avea un injector blocat(ramanea aprins martorul de bujii incandescente).M-am dus imediat la dl.Nicu in Giulesti.Pe drum,dupa 2km parcursi,injectorul s-a deblocat dar ramanea aprins martorul de bujii incandescente.La diagnoza dl.Nicu a gasit memorat in calculator injectorul 3,l-a scos, curatat si verificat si a sters din calculator defectul(nu mai ramane aprins martorul)Cu aceasta ocazie,am inlocuit filtrul de motorina(dl Nicu a precizat ca in mod obligatoriu sa schimb filtrul cu unul Delphi),oringul dela senzorul de apa si 2 bujii incandescente.Cred ca acest defect,nu pornea,se datoreste unui contact electric,inainte sa incerc sa pornesc am scos cele 3 cuple de pe pompa de injectie si am strans un surub care prindea la masa doi papuci in zona dr.sus acumulator(a umblat la el cei care au montat alarma si nu l-au strans bine.)Astept sa vad ce se intampla maine dimineata.Am fost foarte multumit de profesionalismul dlui Nicu Paraschiv si il recomand tuturor forumistilor care au probleme cu injectia.
vali_mester
Buna seara,Sunt dator cu noi amanunte in legatura cu pornirea.Vineri dupaamiaza se repeta situatia de mai sus,nu vrea sa porneasca,am invartit electromatorul pana am descarcat acumulatorul.Azi am tinut la incarcat acumulatorul timp de 3 ore si culmea a pornit mai greu dar a pornit.Cu aceasta ocazie am observat o mare cantitate de aer pe tubul de tur care vine de la rezervor la filtru,care nu exista joi cand am fost la dl.Nicu.Am oprit motorul,si am inceput sa amorsez circuitul de motorina din pompita si am auzit cum sufla motorina in capacului de plastic de la distributie.In aceasta vara am facut distributia la service in Nicolae Grigorescu si mecanicul de acolo nu a clipsat conductele de motorina in capacul distributiei,ce a condus la roaderea conductei de tur de cureaua de accesorii.Am taiat conducta de plastic in zona respectiva si am pus 30 cm.furtun special pt.motorina si doua coliere.Sper sa tina acest provizorat pana la schimbarea conductei.In incheiere rog forumistii care au schimbat aceste conducte sa-mi spuna si mie unde le-au schimbat si la ce pret.Multumesc pt atentie.
gaby_steaua_01_08
salut aceeas problema o am si eu si nustiu ce sa fac...la prima cheie nu o ia dar la urmatoarea o ia intoadeauna si nustiu ce sa ii fac...si de la un timp mi se aburesc si geamurile chiar daca e pe cald sau pe rece care ar fi problema ?ms
meggeo81
verifica pozitia rolei pompei de motorina. 18 dinti de curea intre semnele de la cele doua role, pompa si axa cu came. asata daca ai 1,5dci.

iar cu aburitul geamului, iti curge pe la calorifer sau furtunele de la calorifer nu tin etans. pentru moment lasa slabit busonul de la vasul de expaniune, iar cind ai timp verifica in bord caloriferul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.