Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bicicleta mea de 50 de cai
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Speedy
Ca tot e la moda sa faci topic aici, dupa cum zicea un mare om, imi prezint si eu babuta pe care am reusit sa o iau sub stapanire ieri.
E un Suzuki Gs 500E din 92, 500 cmc, aproape 50 de cai si vreo 57000 kmp (nu s-au facut pe autostrazi tongue.gif )
As putea spune ca m-am grabit cand am luat-o, dar din punct de vedere tehnic sta foarte bine. Tot ce i-am gasit in neregula este un bec ars la semnalul stanga fata.
A avut 2 proprietari dintre care 2 femei. Una in Germania si una in Romania. Ultimul proprietar, un baiat de nota 10, cel de la care am luat-o\, mi-a zis ca a facut aproape 20000 km in 3 ani de cand o are, aproape numai in Bucuresti.
Initial imi doream un enduro, dar mi s-a parut foarte mare pentru un motor de incepator.
Am facut cam 50 km in oras de cand am pus-o intre picioare si imi place mai mult decat cu bicicleta. Am o banda numai a mea fara s-o impart cu alte masini. Soferii sunt atenti, imi fac loc. Maine vreau sa fac un drum mai lung pana la tara si inapoi (total vreo 180 km).
Necesita o vopsea noua, dar nu stiu daca o va primi de la mine.

Poze:

cosmin_2300
QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17)
As putea spune ca m-am grabit cand am luat-o
*


În ce sens? Sau mai bine zis, ce nu-ți place la ea? Cât ai dat pe ea?

QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17)
A avut 2 proprietari dintre care 2 femei. Una in Germania si una in Romania. Ultimul proprietar, un baiat de nota 10, cel de la care am luat-o\, mi-a zis ca a facut aproape 20000 km in 3 ani de cand o are, aproape numai in Bucuresti.
*


2 proprietari dintre care 2 femei ... dar ți-a vândut-o un bărbat? Deci a avut 3 rolleyes.gif

QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17)
Necesita o vopsea noua, dar nu stiu daca o va primi de la mine.
*



Măcar un polish, poate rezolvi așa problemele estetice. Dacă nu, o revopsire totală nu costă mult (mai ales că e naked).

S-o stăpânești cu plăcere și să te ducă unde vrei fără incidente!
Speedy
Multumesc Cosmin,

M-am grabit in sensul ca a fost al 2lea motor pe care l-am vazut si incercat. Si mai mult decat atat, am fost sa-l vad singur, experienta mea la motociclete fiind aproape de 0.
M-am ajutat doar de un "ghid de cumparare" gasit pe formul dedicat motociclistilor.
Initial m-a speriat anul de fabricatie si numarul destul de mare de km.
Dar la o pornire la rece m-a impresionat. A pornit "la sfert" si fara pic de fum chiar si dupa o acceleratie mai puternica in vreo 7000 rpm.

A fost cazuta de cateva ori si de-astea zic ca ar necestia o vopsea noua. Problema e ca pentru o vopsire trebuie demontata si eu am luat-o sa o folosesc nu sa o tin prin ateliere icon_mrgreen.gif
cosmin_2300
Mai mult de 2 zile nu cred că durează o revopsire ... asta la cuptor.
Legat de motor, cel mai bine-i faci un test de compresie, așa vezi exact care este starea motorului.

Tot nu ai zis cât ai dat pe "mobră" icon_mrgreen.gif

L.E.: și evacuarea ar merita vopsită că arată ca naiba ... eventual cromată wub.gif
L.L.E.: părerea mea este că arată mult mai bine cu jantele albe:

user posted image


L.L.L.E.: vezi că-ți lipsește carena de jos ...
Speedy
MObra a fost 800 iepuroi
the_tavi
Nu te speria de numarul de kilometri. Toate au in jur de 30 000 de kilometri la bord, cu bormasina... Daca motorul e in toate mintile, i-a fost schimbat uleiul si a fost "mangaiat" la nevoie nu ai nici o treaba cu kilometri.
E un motor bun de inceput, doar ca daca esti mai "infipt" s-ar putea sa simti nevoia de ceva mai cu vlaga dupa vreun an. Si in plus, daca vrei sa te dai mai mult touring, nu e chiar cel mai indicat. Pentru inceput si oras in schimb, e super ok.
Cu vopsitul nu e asa rau, insa daca nu iti demonteaza jucaria cei care iti vopsesc motorul trebuie sa iti bagi mainile sau sa ai pe cineva care sa o faca pentru tine.
Nu uita: nu ai niciodata prioritate, iar dreptatea de partea ta nu iti indreapta oasele!
Asfalt uscat si ai grija de tine!
Speedy
Multam,

Deocamdata imi ajunge atat. Poate pe viitor un enduro. Vitezanele nu prea ma pasioneaza.
Sunt curios cat consuma mobra.
the_tavi
In jur de 4 - 4,5 - 5 litri / 100 km
Vezi aici:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-...e=2&powerunit=2
SiloS
Asa ceva am vrut sa imi iau acum vreo 2 ani...
Sa te bucuri de ea!
SorinCT
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si fara accidente. Avand in vedere ca nu e deloc sofisticata o vopsea noua i-ar face multe. Dar e de luat in calcul si faptul ca la inceput ai sanse sa o mai julesti ici colo.
the_tavi
Perfect de acord cu Sorin, mai las-o o vreme asa, pana cand o sa te obisnuiesti cu ea. Eu am trantit-o pe a mea in parcare, asa ca se poate! smile.gif
Markos
Pai, de obicei, un motor greu îl trantesti atunci cand stai, nu cand esti în miscare blush.gif
Speedy
Tocmai ce m-am intors de la plimbare. Am facut putin peste 200 km.
Mobra a mers bine, n-am ce sa-i reprosez.
M-am panicat putin la depasiri din cauza curentului de aer produs de masina din fata.
Am prins o portiune de drum pe la Sarulesti gara, unde mi-as fi dorit sa am enduro. Se lucreaza la drum si in loc de asfalt este un strat de piatra sparta.
Dupa aceasta portiune a urmat una si mai interesanta, unde ramasesera niste "dungi" in asfalt in urma frezarii asfaltului. Senzatia era dubioasa parca mergeam pe o linie de tramvai. Motoru efectiv juca sub mine. Dar nu m-am speriat si am reusit sa mentin un 50 constant.
In afara am mers cam cu 90-100 iar in comune 60-70. Dupa 100 nu prea mai imi place pentru ca e zgomotul prea mare. Am incercat si un 120 dar nu ma simt deloc bine la viteza asta.

A fost dragut dar oarecum obositor. Inca imi mai vajaie capul laugh.gif
cosmin_2300
Scoate parbrizul și vezi atunci cum e la viteze mari smile.gif
the_tavi
Markos, nici motorul lui nici al meu nu sunt niste monstri din punct de vedere al greutatii. Dar ai dreptate, cei mai multi si-au trantit motoarele de pe loc. Including me... Asta nu e rau, asa inveti ca tabla se indreapta. smile.gif

Speedy, foarte faina tura, insa ai mare grija, nu te aventura la mai mult decat iti permite experienta si iti dicteaza bunul simt! Eu zic, cand ai timp, sa mergi in poligon sau intr-o parcare mare sa exersezi jaloane si franerea de urgenta. Trebuie sa iti formezi reflezul sa nu te blochezi in frana de mana (fata) in timp ce mergi, pentru ca e o probabilitate mare sa o trantesti neavand experienta. Eu asta fac si in ziua de azi. Cand am timp, merg in poligon si exersez. Sunt un incepator cu motor si carnet de un an, si sunt constient cat suntem de perisabili. Si iti spun ca am reusit sa blochez roata fata si sa trantesc motorul la 20-30 la ora, neprovocat, fara un pericol imediat, doar ca m-am panicat, am franat fata si am intors roata. Asta e greseala de incepator . A fost bine pentru ca m-am reevaluat si mi-am dat seama unde stau.
In linie dreapta toti suntem zmei. Cand e sa reactionezi rapid insa, sa iei decizii in sutimi de secunda si sa franezi de urgenta, lucrurile se schimba. De unde si cazuistica bogata in accidentele de motor.
Invata sa franezi intai cu spatele, apoi cu fata. Dar asta e o intreaga poveste si exista multe teorii. Gasesti pe forum de specialitate mai multe despre ce si cum.
Ca si literatura de specialitate, eu iti recomand cu caldura topicul asta, in special posturile de inceput.

Bafta!
IntensBurnE
Frumoasa "bicicleta" ta Speedy . si eu imi fac planuri pentru un motor ,dar ca incepator in tainele sofatului pe motocicleta inca nu stiu ce sa aleg blush.gif .

Asfalt uscat si cat mai multi km fara incidente! fiindca ii mare diferenta cand esti in masina si pe motor tongue.gif .Numai bine! happy.gif
sutica
Foarte frumoasa ! Am avut si eu pe mana un Suzuki Gs 500 ! Foarte fain ! E numa bun pentru un icepator ! Acuma am un gpz de 500 ! Asfalt uscat ! Si drumuri bune !!
Speedy
Multumesc la fel!

Poate sa ma lamureasca cineva ce-i cu furtunul acela de atarna pe langa motor? Am observat e mai e unul si pe cealalta parte.
Si am mai vazut ca imi iese niste ulei pe la un surub (poza 1). O sa incerc sa-l mai strang cand ajung acasa. Am verificat uleiul pe joja si nu pare a fi peste semnul de maxim.
Daca stau sa ma gandesc bine, problema cu ulei pe capacul de la motor am avut-o si la logan blush.gif
gibonu
@ Speedy

Felicitari pentru achizitie.
S-o stapanesti sanatos si sa ne povestesti turele pe care le vei face.

@ IntensBurnE
Depinde de cati bani ai.
Eu ti-am recomanda un BMW F 650 GS.
Este perfecta pentru un incepator.
Foarte docila si destul de comoda.
Plus ca are suficienta rezerva de putere pe care o poti folosi dupa ce capeti ceva experienta.
Daca ai si varianta cu ABS, cu atat mai bine.

P.S. Deocamdata n-o vand pe a mea.
N-am inca bani suficienti pentru un R 1200 GS.
Speedy
Azi n-am avut chef sa stau in casa, cu toate ca aveam cu ce sa-mi ocup timpul, dar vremea frumoasa m-a facut sa-mi pun casca pe cap si sa cobor la mobra.
Am luat-o si pe pretena cu mine si am apucat in jos pe Giurgiului cu directia Comana.
Iesim repede din Bucuresti si mergem linistit cu 60km/h cu varfuri de 80. Drumul e cam denivelat si cam ne zdruncina.
Se asfalteaza pe portiuni si doua benzi se transforma in una. Depasesc un TIR, apoi ma depaseste si el, il las sa se duca.
Ajungem la primul giratoriu mare si ne arata Comana la stanga. Lasa ca n-o luam pe aici. Stiu eu de pe Google Maps ca mai e o intersectie.
Asa este, am avut dreptate, ajungem la Calugareni si indicatorul ne arata Comana la stanga.
Il ascultam si facem stanga pe un drum plin de gropi, abia pot sa merg cu 30. Oare s-o raci motorul la viteza asta?
Mai mergem cativa kilometri prin comuna si asfaltul bombardat dispare lasand loc la un drum pietruit.
Iar ajung la ideea ca mi s-ar fi potrivit mai bine un enduro, dar se pare ca drumul asta pietruit e mai lin decat cel asfaltat.
Mergem cu a 4a, cam repede totusi, retrogradam in a 3a si o lasam mai incet. Dam din nou de asfalt si de comuna Comana. Si asfaltul este bun.
Imi fac de cap cu 90 dar Aura ma bate pe spate si o las la 60. Vedem in stanga manastirea dar nu oprim.
Ajungem in centrul comunei unde ne oprim la o harta-indicator. Ne dam seama unde suntem si pe unde trebuie s-o luam.
Incalecam si pornim iar la drum. Asfaltul se termina din nou si incepe un drum pietruit pe care nu pot sa merg mai mult de 30.
Am in fata un microbuz care face un nor de praf. Trag pe dreapta si il las sa se duca. In pauza ne gandim ca ar fi mai interesant sa mergem fara casti, oricum nu depasim 30.
Si pornim cu vantu-n plete, dar nu facem 100 de metri, cand vad o masina pe dreapta. E un logan, parca ar avea ceva pe capota, niste girofare.
Da, era chiar politia. Sa opresc sa ne punem casca sau sa mergem asa. Doar nu ne-o opri pe drumul asta.
Opresc totusi sa ne punem castile, cand aud un glas care imi zice cam asa: "Vino incoace sa nu vin eu la dumneata!"
Ce sa fac, m-am conformat.
Imi face semn sa opresc pe dreapta de la viteza astronomica cu care ma deplasam. Opresc motorul si incep intrebarile pe un tot autoritar:
-De ce nu purtati castile?
-Pai sa vedeti ca acum 50 de metri le-am dat jos.
-Documetele!
Ii dau talonul si imi aduc aminte ca asigurarea n-o am la mine si rovinieta nu am deloc. Deja incep sa-mi tremure mainile pe portofel.
Ii dau si permisul si buletinul.
Ma intreaba:
-Ati consumat alcool? si se apleaca usor spre mine.
-Nu! raspund promt si-i trag o rafala de aer din adancul plamanilor.
-De cati centimetri e?
-De 500! zic mandru
-Sa va puneti castile acum! si imi da actele.
-Ii multumesc, le bag de-a valma in portofel pornesc motorul si plec repede pana sa-si mai aduca aminte ca asigurarea si rovinieta nu mi-a cerut.
Sunt bucuros ca am scapat. Si deodata incepe si asfaltul bun. Am revenit iar la viteza de croaziera, adica 60.
Trecem calea ferata si ajungem intr-o comuna, Vlad Tepes ii zice. Urmam drumul cu asfalt pana cand acesta ne duce intr-o alta padure. Si acolo se si termina.
Pe GPS vad ca drumul ajunge in Comana, dar e cam noroi si hotaram sa ne intoarcem.
Dar eu pe la Garcea nu mai vreau sa trec si pana sa ajungem la el vad un drum blocat cu 2 parapeti din beton.
In stanga lor unu cu un Matiz se crede cu Jeepu si vrea sa-i ocoleasca printr-un mare sant. Nu stau sa vad daca reuseste si ma strecor printre parapeti.
Drumul e lin si ne permite sa mergem cu a 3a. Ajungem la o intersectie si vedem niste indicatoare si pe unul din ele scrie ca aici este rezervatie.
Nu prea m-as aventura cu motorul, dar nici acolo n-as vrea sa il las. Ii dau bice mai departe.
Ne intalnim cu cativa oameni care acum probabil ne injura pentru zgomotul pe care il face mobra si imi aduc aminte cum ne deranjau la munte Atv-isti.
Las capul in jos, imi cer scuze in gand si merg mai departe vreo 50 de metri unde vad mai multe masini. Astia cum or fi intrat aici? Opresc motorul si aud maneaua.
Vad o punte de lemne putrezite si imi aduc aminte de pozele colegilor biciclisti. Merg pe punte dar nu gasesc niciun foisor cum stiam eu din poze.
Gasesc in schimb un luminis cu niste persoane. Unii fac gratare altii fac baie in apele Neajlovului.
Ne intoarcem repede sa nu-i deranjam. In Comana ajungem pe alt drum, pe unde circula mai multe masini. Ne oprim la o inghetata apoi plecam spre Bucuresti.
De data aceasta mergem spre Gradistea si ajungem in Adunatii Copaceni. De acolo cunoastem drumul pana acasa.
In jilava unu cu un Land Cruiser imi da emotii cand imi taie calea intorcand pe linie continua. Dar la viteza mea de 60 nu-mi face probleme.
Il depasesc si ii dau un claxon scurt dar nu ma baga in seama. E prea ocupat cu conversatia la telefon.
Ajungem si la Piata Progresu. De aici mai e putin pana acasa. Ajungem dupa 3 ore si jumatate si aproape 100 km.
Sper ca nu v-am plictisit cu atatea detalii. smile.gif
the_tavi
Speedy, eu zic ca iti asumi o responsabilitate cam mare, mergand cu pasager. Ia-o incet, ai grija de tine si de ceilalti! Reflexele nu sunt inca formate.
Asfalt uscat!
gibonu
QUOTE(Speedy @ 14 Aug 2011, 22:26)
Ii dau talonul si imi aduc aminte ca asigurarea n-o am la mine si rovinieta nu am deloc.
*



La motocicleta nu se plateste taxa de drum (rovigneta).
http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=52

Taxa de drum platesc doar vehiculele cu cel putin doua axe.

Nici in Bulgaria nu se plateste taxa de drum la moto.
La fel, nici taxa de pod la Giurgiu - Ruse.
Sau cel putin asa era in mai anul asta cand am fost ultima data pe acolo.


Referitor la casca, fara sa ma intentia de a face pe desteptul, subscriu la ceea ce ti-a spus deja the_tavi.
Nu te mai juca de-a Renegatul ca s-ar putea sa se termine urat.
Speedy
Uau, mersi de informatii. Chiar nu stiam ca nu se plateste rovigneta la moto. icon_mrgreen.gif
Astazi mobra se odihneste pentru ca am luat bicicleta.
Din punct de vedere tehnic n-am ce sa-i reprosez, doar ca am pierdut capacelul de la becul de faza lunga. sad.gif
Am descoperit intre timp si pe unde se prelingea uleiul: pe la intinzatorul de lant. Am mai strans putin surubul si vad ca nu a mai curs. Ce-i drept nici nu am urcat in ture foarte mult. In a 6a la 60km/h am 3000rpm.
Speedy
Azi mi s-a intamplat o chestie foarte ciudata.
Mergeam eu prin oras si am observat ca nu mai sta ralantiul la 1500rpm cum ar fi normal ci a coborat la 1000 si parca vrea sa se opreasca motorul.
Trag pe dreapta, verific benzina. E ok se mai vede benzina in rezervor. Nu e el plin dar nici gol.
Merg mai departe vreo 2 km si ajung unde aveam treaba. Opresc si revin dupa o ora.
Pornesc dar parca tot asa vrea sa se opreasca. Si chiar se opreste.
Trag socul pornesc si vad ca e ok, acum sta in ture. Pe drum, cand vreau sa accelerez parca se chinuie si nu vrea sa sara de 4000.
Mai merg 1 km si moare la o trecere de pietoni. Reusesc sa o pornesc intr-un final si ma indrept spre cea mai apropiata benzinarie.
Pana acolo merge in suturi parca ar fi inecata si mai moare de vreo 2 ori.
Ii fac plinul o pornesc (greu) si vreau sa plec. Nu se accelereaza si imi da in nas.
Reusesc sa plec totusi tragand foarte usor de acceleratie. Partea buna e ca ralantiul si-a revenit la 1500 dar de 4000 tot nu vrea sa treaca. Merg asa usor si parca isi revine, iar aproape de casa si-a revenit complet. Trage la fel de bine ca inainte.
Mi-am luat niste injuraturi si claxoane de la niste soferi ca abia reuseam sa plec din intersectie.
Are cineva vreo idee de la ce poate fi?

cosmin_2300
Benzină proastă?
Bicicleta are filtru de benzină? Poate nu ar fi rău să-l schimbi ...
vis-a-vis
Si eu am cochetat mult timp cu ideea de GS 500, dar mi-am dat seama ca as fi aratat ca pe bicicleta, asa ca am luat cel mai mare motor ieftin biggrin.gif
Probabil ca face figuri pt ca se-ncalzeste, ea fiind racita cu aer. Nici tu nu cred ca te strecori repede in trafic ca sa se raceasca. Daca mai e si reglata pe consum mic, adica mult aer, aia e... merge motorul foarte cald.
Foisorul de pe Neajlov nu mai exista, a ramas doar pontonul de sub el... nici ala-ntreg.
M-ai facut sa rad cu rovinieta ras hohote.gif
Markos
QUOTE(vis-a-vis @ 19 Aug 2011, 22:32)
M-ai facut sa rad cu rovinieta ras hohote.gif
*


Nu trebuie lipita de ghidon? huh.gif
vis-a-vis
Pe viziera castii tongue.gif
mk2
Stiu ca e o intrebare stupida, dar, "mobra" are pompa de benzina? Ca daca-i prin cadere va trebui sa mergi mereu cu rezervorul plin.
vis-a-vis
N-are pompa, dar ar fi aberant ca producatorul sa nu se fi gandit sa puna carburatoarele sub nivelul minim din rezervor tongue.gif
E bine de verificat tot traseul. Robinet infundat, carburatoarele jegoase...
Speedy
Azi dimineata a mers ok. Bine ca si-a revenit.

Am calculat si consumul: 4,3% 100km in afara si 140km in oras.
Speedy
Ieri am dat o tura pana la Snagov pe ruta Bucuresti-Tunari-Dimieni-Manastirea Caldarusani-Snagov-DN1-Bucuresti.
Am adunat in jur de 100 km. Mobra a mers impecabil, iar asfaltul a fost bun spre foarte bun.
Am vizitat manastirea Caldarusani, un loc foarte frumos si linistit.
In Snagov am incercat sa ajung la lac, dar nu am reusit pentru ca pe marginea lacului sunt numai vile. Un singur drum ducea la lac dar era un spatiu foarte ingust si multa lume care statea la soare sau facea baie.
Am iesit in DN1 care, evident era foarte aglomerat.
Am mers cu 90-100 dupa cum mergea coloana si imediat am ajuns in Bucuresti.

A implinit 2 saptamani de cand e la mine si vreo 600 km. Saptamana asta trebuie sa imi pierd o zi sa ma duc sa o inmatriculez sad.gif

Speedy
Azi am reusit sa ajuns la RAR in Voluntari. A mers foarte repede treaba acolo. Totusi mi s-a parut cam mare taxa de 100 de lei dar asta e viata...
Luni seara am reusit performanta sa dau cu ea de pamant chiar la intrarea in parcarea subterana a blocului.
M-am intalnit cu un vecin pe rampa si am oprit sa-l salut. Mare greseala am facut caci fiind inclinatia mare si in curba, motorul s-a aplecat spre dreapta si n-am mai reusit sa-l tin (aveam si plinul facut). I-am dat drumul cat de usor am putut dar tot s-a indoit putin manerul de la frana de mana. A avut grija baiatul de la RAR sa-mi atraga atentia cu nu voi trece ITP-ul cu manerul stramb.
In rest in trafic totul este OK pana acum. Soferii sunt de treaba (majoritatea), important este sa te vada. Mai multe spaime am tras pe bicicleta decat cu motocicleta.
Ma gandesc totusi sa-mi pun un claxon mai puternic, parca asta de-l am acum e prea anemic.
Ma batea gandul sa dau o fuga pana la munte sa incerc si niste drumuri virajate (Cheia, Transfagarasan) dar parca e prea mult drum de mers cu motorul intr-o zi, ma mai gandesc.

Cam atat ar fi de povestit deocamdata. See you next time tongue.gif

Speedy
Azi am mai adaugat niste km la bord pe ruta Bucuresti-Oltenita-Giurgiu-Bucuresti.
Pana la Oltenita am mers mai repejor pentru ca stiam destul de bine peisajul. Am traversat orasul si m-am dus la Dunare unde am facut si vreo 2 poze.
Noutatile aveau sa vina pe drumul ce leaga Oltenita de Giurgiu. Grija mea cea mare era starea asfaltului, dar pana la urma m-am speriat degeaba. Nu au fost probleme.
Drumul foarte liber, rar trecea cate o masina. Am intalnit si cativa motociclisti cu care m-am salutat.
In apropiere de Giurgiu am facut dreapta spre Bucuresti. Aproape de casa am facut plinul bestiei care mi-a baut 7,5 litri in 238km, adica vreo 3,1 l%


[attachmentid=1627748981] [attachmentid=1627748982]
gibonu
@ Speedy

Stiu bine bucata Buc - Oltenita - Giurgiu - Buc.
Am facut-o si io de cateva ori anul asta.
Este perfecta pentru o plimbare relaxata de cateva ore.
Mai ales bucata Oltenita - Giurgiu.

Eventual, daca nu vrei sa ajungi la Oltenita, poti merge pe scurtatura.
Dupa Fumusani, faci dreapta pe directia Heresti - Hotarele - Greaca si apoi continui alegarea spre Giurgiu.
Si pe aici drumul este bun in ceea ce priveste asfaltul.

Bafta in continuare.
Speedy
Stie cineva cum se prezinta asfaltul pe aici ?
Speedy
Azi m-am gandit sa profit de vremea de primavara si am iesit la o mica tura prin oras.
Intre timp motorul a primit o spoiala din 2 tuburi de vopsea la sprei. Fiind prima mea tentativa de a vopsi ceva, a iesit cam aiurea dar macar am scapat de auriul ala oribil si zgarieturile pe care le avea.

Pentru primavara terbuie sa-i schimb anvelopele ca sunt din 2005, sa-i iau baterie noua, si un schimb de ulei.

[attachmentid=1627776487]
[attachmentid=1627776488]
cosmin_2300
Din poze arată foarte bine!
Și cu picături dacă-i vopseaua și tot e mai bine ca auriul ăla icon_mrgreen.gif
Markos
Arata supermisto, parerea mea smile.gif
Speedy
Mersi!

Ghidonul mai trebuia sa-l vopsesc dar n-am mai avut rabdarea sa-l demontez.
Cu bateria sper s-o fi rezolvat. Am desfacut-o si am obs. ca nivelul electrolitului era foarte scazut, asa ca am mai completat cu niste apa distilata si vad ca acum porneste bine, adica acum 2 zile ca joi am pornit-o ultima data si am dat o fuga pana la Branesti.
Acum trebuie sa-mi comand 2 stickere pentru rezervor sa iasa ceva de genul asta: [attachmentid=1627777345]

Sunt multumit de ea, mai ales ca anul asta schimba prefixul. Face 20 de ani. tongue.gif
Sudsemnatu
ti-am citit tot topicul, f frumos smile.gif

Am avut si eu 2 bucati si am calarit vreo 5..dar m-am hotarat sa renunta pentru o perioada. Mi se trage de la forumul motociclism.ro, o sa intelegi cu timpul smile.gif

Motocicleta ta..e un foarte corecta din toate punctele de vedere. Nu costa nici mult, motorul e bunicel si daca ai grija de ea..o sa o tot calaresti.

faza cu motorul...ca nu iti tragea, ti-a raspuns f bine colegul vis-a-vis. Incearca oricum..din cand in cand sa mai alimentezi si cu benzina mai buna..chiar o sa simti diferenta. Eventual si cu un efix..care curata carburatorul ala..cat de cat. Poti sa ii mai faci si o sincronizare/curatare de carburator ( o sa simti ).

F bine ca schimbi anvelopele...2005 e un am vechi pentru ele...si ai grija cu ele mai ales pe vremea rece-asfalt rece...cauciucul nu se inmoaie deloc sa prinda aderenta. Sa nu mai zic de ploaie.

In rest...asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi ( intentionez sa imi cumpar si eu alta cat de curand smile.gif )...dar eu sunt inalt si imi trebuie ceva mai mare.
Speedy
[attachmentid=1627778405]
Asta este benzina din rezervor pe care am tras-o inainte sa demontez.
Nu prea se vede clar din poza, dar pe fund s-a depus numai rugina.
Banuiesc ca de aici era problema cu opritul motorului.

Ar fi frumos sa ne intalnim la o tura toti cei cu motoare de pe forum, dar pana la Primavara mai este... smile.gif
corbex
Un spalat si sincronizat de carburatoare o face sa mearga ca noua.
cosmin_2300
QUOTE(Speedy @ 7 Jan 2012, 13:19)
Acum trebuie sa-mi comand 2 stickere pentru rezervor sa iasa ceva de genul asta:
*


Mai bine amâni treaba cu stickerele până o vopsești cum trebuie (că spuneai că nu-ți place ... cu 200 de lei eu zic c-o rezolvi).

Asta e doar părerea mea tongue.gif
Speedy
Nu o mai vopsesc acum. Asa va ramane tongue.gif Cu stickerele m-a ajutat cu coleg de serviciu.
Asteptam vremea frumoasa sa iesim la o tura.

[attachmentid=1627778434] Asa arata filtrul de benzina. Cand mai era putina benzina in rezervor probabil se colmata cu rugina aceea, ceea ce ducea la oprirea motorului.
cosmin_2300
Vezi că ai greșit poza icon_mrgreen.gif


L.E.: dacă nu folosești diacritice ... am citit "arăta" happy.gif
Speedy
[attachmentid=1627778435] [attachmentid=1627778436]
Nu am gresit tongue.gif
Acela este filtrul. Altul in afara de cel din poze (care intra in rezervor) nu mai este, sau nu am gasit eu biggrin.gif
cosmin_2300
Inițial citisem "așa arăta filtrul de benzină" și mă așteptam să văd poză cu filtrul tău plin de rugină tongue.gif
vis-a-vis
QUOTE(Speedy @ 31 Aug 2011, 16:03)
A avut grija baiatul de la RAR sa-mi atraga atentia cu nu voi trece ITP-ul cu manerul stramb.
*

Incearca la Adistar, iesi ieftin si rapid, sefu' service-ului e motociclist wink.gif
Pe soseaua Fundeni, sub/langa pod, inainte de Autosoft.
user posted image


QUOTE(Speedy @ 31 Aug 2011, 16:03)
Ma batea gandul sa dau o fuga pana la munte sa incerc si niste drumuri virajate (Cheia, Transfagarasan) dar parca e prea mult drum de mers cu motorul intr-o zi, ma mai gandesc.
*


Sunt drumuri virajate si misto pe partea Campina-Valea Doftanei. Nu-s asa departe.
Sudsemnatu
du te dupa ce schimbi anvelopele:) o sa simti altfel totul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.