nickudragan
20 Jul 2011, 15:14
Cumpar instalatie gpl pt r19 16v. Si mai am niste probleme cu el, de curand am spart baia de ulei, acuma pe la 7- 8000rpm, scoate un fum negru si arunca ulei pe evacuare. Nivelul de la ulei am vazut ca nu scade, de la ce ar putea fi? Cand am schimbat baia am vazut pe exteriorul tevii numai ulei.Ajutati-ma va rog.
R19/16v
20 Jul 2011, 15:34
Da' tre' sa fii un mare fel de snob sa pui GPL pe biata masina...
Uleiul n-are cum ajunge sa iasa pe evacuare decat sub forma de vapori, care de obicei nu se arunca.
Iar la 8k rpm n-ajungi. Fiind din '92 nu cred ca ajungi nici la 7k rpm.
nickudragan
20 Jul 2011, 15:46
Turata pe loc am vazut, arunca un lichid negricios pe esapament
sorin1983
20 Jul 2011, 15:47
Poate e doar cenusa uda...
nickudragan
20 Jul 2011, 22:51
De ce nu e bine sa o pun pe GPL?
mr_bombastic_dma_r19
20 Jul 2011, 23:03
gandestete cum s-ar simtii motorul ala pe gpl la 6900 rpm
si mie mi-a trecut prin cap sa il pun pe gpl, dar la motorul asta, e pacat de el sa-i pui gpl zic eu, daca vroiam consum i-mi luam un 1.4 renault 19 si-l mai treceam si pe gas, nu-mi mai luam 16v
20 Jul 2011, 23:04:pune si tu niset poze cu masina ta ca suntem si noi curiosi cum arata 16v-ul tau
nickudragan
31 Jul 2011, 17:17
Mi s-a dus garnitura de la galerie. aia de de sub capota. Se potriveste aia de dacie?
R19/16v
31 Jul 2011, 18:27
Da, orice merge de la dacie. 19le ala e ca un fel de dacie cu rombu' pe capota, nu-ti face probleme.
zeu_4u_sweety
31 Jul 2011, 21:53
mai ales la 16 v sigur gasesti sa mearga de dacie! nu stiu de ce aveti voi impresia ca toate piesele de dacie sunt mai ieftine decat ale altor masini ????
zeu_4u_sweety
30 Dec 2013, 21:09
Astazi am finalizat montarea instalatiei de GPL pe R19 meu 1.4, motor C3J. Am folosit o butelie cilindrica de 60 de L SH la care am inlocuit complet multivalva cu una noua, un transformator (plaman) Marini 88 Automatic SH pe care l-am reconditionat cu un kit de reparatie, un semikit de montaj, adica toate tevile si firele si relee, un mixer dedicat pentru corpul injector. Reglajul l-am efectuat cu analizorul de gaze de la statia ITP. De acum incolo sa vedem cum se comporta.
Poate ca multi or sa zica ca m-am zgarcit, sa pun gaz pe un motor 1.4, insa deoarece merg zilnic cu ea, nu prea imi da mana sa dau atatia bani pe benzina si o reducere de minim 30% e binevenita zic eu!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.