QUOTE(alexandru_man @ 30 Jun 2016, 19:54)
Mergi si cumperi hartie abraziva de 1000 si 2000 si un spray cu lac te pui frumos cu hartia de 1000 si apa si iei la mana farurile apoi faci la fel cu cea de 2000 spre finalul lucrarii vor avea un aspect mat sa nu te sperii,le degresezi le stergi bine si dai 3 straturi de lac si ai sa fii uimit de rezultat
Colega, Alexandru, îmi permit să te contrazic, dar nu o fac doar de dragul de a nu fi de acord cu matale!
Iată motivele mele:
1.Lacul se comportă mai prost la miile de micro-impacturi, diferențe de temperatura, spălări repetate, etc, dat fiind faptul că este casant.Folia se comportă mult mai bine sub aceste aspecte.
2.Lacul deteriorat se îndepărtează muuult mai greu de pe suprafața pe care a fost aplicat.
3.Este preferabil să se aplice un singur strat protector, recte folia, decât trei!! straturi.Este suficient ca un singur strat de lac să fie aplicat greșit și s-a dus naibii toată munca!
4.Oricât de transparent ar fi lacul, tot va da o tentă gălbuie farului.Nu-ți spun povești!Văd(în mod critic) câteva zeci de perechi de faruri pe săptămână.
5.Aci îs oleacă măgar!
Marksman-u' îi aitist!Io îs de părere ca zugravul să dea cu trafaletul, electicianul să pună prize, iar IT-istul să-și vadă de biții lui!Decât să piardă alde marksman o zi lustruind la faruri, mai bine să producă(clămpănind oleacă pe taste) banii necesari unei recondiționari profesionale a farurilor.Strict ăia doi cenți ai mei!
QUOTE(marksman @ 1 Jul 2016, 11:05)
[...]
LE: in alta ordine de idei am recuperat Fordul. Marian-j l-a avut in grija zilele astea, l-a pus la uscat, l-a plimbat, si l-a asamblat la loc. Azi dimineata m-a preluat de acasa si mi l-a predat "la cheie". Multumesc mult!
Îmi mulțumești pentru ce?
Păi nu la aia îți sunt buni pretenii, adică să te ajute cănd ai nevoie?
Dar știi la ce îți mai sunt buni pretenarii?Să-ți tragă niște(binemeritate!!) șuturi in cwr!!Ce se mai aude cu ambreiajul ăla?
QUOTE(bmwh548 @ 1 Jul 2016, 12:07)
Ai sa fii uimit cat de prost a iesit si cat de mult a scazut vizibilitatea pe timp de noapte.
Ceva abraziv fin (de preferinta slefuire uda), polish, iar la final folie. Farul de Logan are niste forme simple, se poate folia foarte usor. Si cand se matuieste folia ai dat-o jos, ai curatat si ai pus alta. In 10 minute e gata. Cand se matuieste lacul te apuci iar de slefuit, polishat si lacuit. Pierzi jumatate de zi.
Subscriu la spusele dumitale!
Mi-am expus mai sus motivele.
Bref:marksman-e, vezi-ți de treabă!Nu te apuca de o treabă la care ai șanse minime să iți iasă bine.Prin bunăvoința colegului Bwwlan,ai deja două oferte.Vezi care îți convine mai mult.
L.E.
Uite!Știi in ce hal erau farurile tigăii mele.Au deja un an de la polishare&foliere.
[attachmentid=1628039003] [attachmentid=1628039004]
Ca să nu mai spun că din cuponul de folie alocat recondiționării farurilor mi-o mai mai rămas și un rest, rest cu care mi-am protejat dispersoarele lămpilor de ceață anterioare.Știi când se hăhăiau bolunzii de mine, nu?Restul de folie rămas semăna cu o pereche de chiloți de muiere.