protuning
8 May 2011, 12:26
i-i place acest forum avem informatii pretioase pe el si am zis sa il mai inbogatim un pic cu acest topic aici vreau sa va dau informatii atat tehnice cat si de prturi pt ca multi ar vrea sa se apuce de o astfel de operatiune dar nu indraznesc din cauza lipsei preturilor.
de curand am hotarat sa reconditionez unul dintre motoarele 2068 td.
cum multi stiti am inca un topic pe acest forum un pic mai controversat in legatura cu combustibilul pe care l-am folosit .motorul pe care l-am dezfacut are undeva la 35.000 de km facuti pe amestec de ulei, motorina si putina benzina.proportiile au fost undeva la 45 L ulei +10-15L motorina + 1-3L benzina
la desfacerea motorului ma asteptam sa vad depuneri in camera de ardere sau pe supapema asteptam la probleme la injectie , dar nu a fost asa ! cea mai mare problema a reprezentato uzura motorului care s-a acumulat dealungul aniilor la pistoane si la axul cu came
piese cumaprate:
- camasa, piston,segmenti au costat 600 ron pe piston total 2400 ron
- rectificat chiuloasa 300 ron
-rectificat vibrochen 100 ron
-cuzineti 200 ron
-garnituri+semeringuri 400 ron
in curand revin cu poze
protuning
9 May 2011, 21:38
cateva poze cu setul nou, chiuloasa montata cu semeringul si garniturile de supape, supape slefuite,planeitatea facuta.
am pus si poze cu o camasa in care am pus un segment. se vede clar ca distanta de la deschizatura segmentului e de 5 mm in loc de 0.2 cat e de nou.uzura este atat pe camasa cat si pe segmenti
<span class='edit'>9 May 2011, 21:42:</span>
bloc motor curatat la fel toate piesele sunt curatate miticulos e o placere sa lucrii cu piese curate.
turbodxman
11 May 2011, 20:34
Foarte bine. Spor in continuare.
Ar fi de asemenea utila postarea tipului de motor pe care l-ai reparat (ex:J8S ... ) si codurilor camasilor, pistoanelor, segmentilor, fiecarei garnituri si semering + dimensiunile fiecarui semering.
Usurezi efortul de a cauta piese pt alti colegi de forum.
protuning
12 May 2011, 21:22
va multumesc pt aprecieri si sper sa va pot da cat mai multe informatii.
tocmai de 10 min am intrat in posesia unui manual de reparatie pt renault 25 am stiut in budapesta un magazin specializat doar pe carti tehnice si au manuale pt orice model de masina. cartea m-a costat undeva la 130 ron e nou nout ,cu aceasta ocazie voi deschide un topic in care voi posta cuprinsul lui si in cazul in care va intereseaza ceva informatii le voi posta aferent cat mai promt.
sa raspund la posturile voastre, motorul este modelul j8s , motorul este deja montat la olalta trebuie sa montam accesoriile + mai am de sudat pe la clopote daca tot am acces mai bun. maine revin cu poze voi incerca sa postez poze cu piesele si cu etichetele ,dar in cazul in care va intereseaza cevain mod serios de cumparat pot cere oferta de pret de la magazinul de unde iau piese.
dupa cum se vede si alti membrii al familiei au studiat problema
turbodxman
12 May 2011, 21:42
OK.
Buna achizitie manualul Haynes Renault 25 "toate modelele".
Cuprinde o sinteza pt fiecare model.
Este de asemenea, foarte util si anteriorul, daca se mai gaseste sa nu mai amintesc de Revue Technique sau documentatia de service Renault (MR249).
Codurile pieselor si dimensiunile semeringurilor ar fi chiar de ajutor pt multi.
Daca se poate fotografii cu codurile e si mai bine
protuning
12 May 2011, 22:05
turbodxman nu pot folosi pm pt ca nu am destule posturi.nu am piese de vanzare tin ambele masini
turbodxman
13 May 2011, 10:52
OK.
protuning
13 May 2011, 18:37
azi dimineata nu credeam ca voi auzii motorul torcand, dar se pare ca mecanicul nostru a fost destul de hotarat!am terminat de montat motorul si sa il montam la locsi toarce grozav.
am mai prins ceva informatii cu privire la puterea cu care trebuie trase surubele cam toate sunt date in Nm. am mai patit ca eram la cate un mecanic si cand vedeam ca el cica simtea din brand cat are de strans surubul ma umfla rasul.sa nu uitam ca avem bloc motor si chiulasa din aluminiu si conteaza cum le strangi sa nu distrui filetele!! voi posta trei pagini in acest scop di auto data.in rest pozele toate sunt facute azi se vede sporul de la inceputul zilei pana la sfarsit cu motorul montat
13 May 2011, 21:21:
inca cateva poze ca nu a mai mers netul la job
daca va uitati pe pasii de strangere arata in prima faza se strange cu ceia dinamometrica dupa care in a doua faza se trage in unghi cu scula din poza postata, fara care nu poti trage exact ca si in carte
protuning
9 Jun 2011, 21:35
tocmai mia sosit filtru de aer k&n,la pretul de 230 ron.parerea mea este ca nu merita banii avand in vedere ca nu modifica performantele motorului,se poate curata daca bine am inteles de vreo 3 ori,kitul de curatare este undeva la 50 ron si ajunge sa cureti de doua ori.eu il am la schimb cu alte produsedeale nostre.
gigimarga69
17 Jan 2012, 15:47
Salut, am si eu o intrebare vis a vis de montarea chiuloasei,am vazut pozele atasate cu pasii de urmat pentru strangerea corecta a chiuloasei,imi poti da mai multe detalii despre aceasta operatiune? Am facut rost de o cheie dinamometrica si scula gradata din imagine si nu stiu cum sa folosesc cheia cu scula respectiva.
Multumesc anticipat.
protuning
26 Jan 2012, 21:27
QUOTE(gigimarga69 @ 17 Jan 2012, 15:47)
Salut, am si eu o intrebare vis a vis de montarea chiuloasei,am vazut pozele atasate cu pasii de urmat pentru strangerea corecta a chiuloasei,imi poti da mai multe detalii despre aceasta operatiune? Am facut rost de o cheie dinamometrica si scula gradata din imagine si nu stiu cum sa folosesc cheia cu scula respectiva.
Multumesc anticipat.
i-ti atrag atentia ca foaia trasa la imprimanta de mecanic (vezi poza atasata) nu este buna !!!
daca te uiti la ordinea de strangere e ok dar merge doar pana la punctul 12 si daca te uiti se vede ca in fereastra cursorul nu e dus pana in josul paginii.eu am muscato! nu am stiut de ce mia suflat garnitura de chiuloasa la o luna nu a retezato ci sufla pe langa. cam greu mi-am dat seama de cauza mecanicul sa uitat cas cand iam zis ce magar a fost!
concluzia cel mai corect este sa faci strangerea dupa schita ce o primesti cu garnitura de chiuloasa pt ca forta poate diferii de grosimeagarniturii!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.