catalincre
3 May 2011, 09:32
Din ciclul pentru ca se poate am umblat si eu un pic la look-ul Reno-ului meu. Modificarile au si rol de protectie (doua bari de torsiune rupte in 2 saptamani) pe langa rolul de crestere a performantei (alta stabilitate in curbe si alta distanta de franare).
Comentarii?
Ia sa vedem!
Vecinul are Kangoo 4x4, in timp ce tu l-ai coborat.
alexgabriel26
4 May 2011, 17:23
Salut , ma intreb cum se aude plasticul din interior la drumurile noastre acum ca ti-ai lasat kanguru mai jos:D
4 May 2011, 17:32:
Ti-a scazut consumul de carburant cumva? Barele de torsiune s-au rupt datorita coborarii suspensiei???
catalincre
5 May 2011, 09:53
Plasticul se aude la fel cu conditia sa nu ai obiecte tari depozitate in spatiile respective direct pe plastic. Despre consum nu stiu nimic dar am sa-l urmaresc, barele s-au rupt din cauza ca era ridicat si se torsionau prea mult la denivelari, acum se torsioneaza mai putin dupa care intervine tamponul de guma.
alexgabriel26
5 May 2011, 13:27
Si eu vreau sa o las mai jos pentru ca in sensuri giratorii si curbe zici ca ma ridic pe 2 roti=)) si mi-e frica sa nu o pun de-a latu'
george0
7 May 2011, 10:23
Da arata si se comporta altcumva in viraje e fain ... In general kangoo au stabilitate proasta in curbe... daca iei o curba mai tare si mai ai si pe cineva in dreapta il muti de pe scaun...
bubu782001
24 May 2011, 13:17
Stelutele alea au un deosebit rol la stabilitate
catalincre
25 May 2011, 18:40
Stelutele sunt din iridiu si au rol de centrare a caroseriei. Masina e a sotiei si au rol de a motiva cheltuiala facuta cu arcurile, i-am spus ca au costat cat arcurile si resetarea barii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.