Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: renault kangoo 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
COSMYN MAXX
salutare ,am un renault kangoo cu motor de 1.5 dci/48kw si imi face probleme aleatoriu cand o accelerez in treptele 3,4 si 5 de la 3000 de ture se aprind in bord martorul de stop si martorul de bujii si intermitent simolul motorului cu stop in interior si daca iau piciorul de pe pedaua de acceleratie se sting si tot asa cand merg cu ea dar nu se simte nici o scadere de putere a motorului ,dimineata porneste ok la sfert de cheie .
am fost la service renault ploiesti au pus testerul pe ea si da DF137-presiune in rampa peste maxim,sub minim ,curent peste maxim.
au schimbat regulatorul de presiune-nu sa rezolvat,au verificat pompa -peste 1500 bari,au curatat toate conductele si distribuitorul de pe motor-nu sa rezolvat,schimbat toate injectoarele -nimik,filtru de motorina,curatat rezervor si conducte-nimik probata si cu alt calculator si tot nu isi revine nu stiu ce sa ii mai fac poate vreun sfat de la voi care ati mai avut probleme de acelesi gen va multumesc k sunt foarte suparat pe ea sad.gif
mikail
Salut . Ma confrunt cu aceeasi problema ( cod eroare DF137) aprinderea martorilor in treapta a 4 a si a 5 a la o turatie de 2100 - 2200 rpm.Am schimbat filtru , regulatorul de presiune, reparat injectoare( 3 buc.) , verificat pompa de injectie , curatat conducte . Acum voi schimba senzorul de presiune de pe rampa de carburant .
Te voi informa daca reusesc sa-i dau de cap .
COSMYN MAXX
ok astept raspunsul tau bafta la reparatie!
rawan84
Idem. Aceeasi problema numai ca la mine mi s-au ars 2 injectoare din cauza aceasta..a trebuit sa imi refac tot motorul....si ghici ce? tot se aprind numai ca acum am alta problema mai grava... nu mai trage masina in rampa...nici cand e goala... foatre greu adica urca ..nu ca nu urca...dar greu tare...
Stefi_R
De pe un alt forum, dar in engleza - nu stiu daca s-a verificat:

DF137 STORED:

PRESSURE REGULATION FUNCTION
1.DEF : Pressure < minimum
2.DEF : Pressure > maximum
3.DEF : < minimum threshold
8.DEF : > maximum threshold
4.DEF : Weak flow current > maximum
5.DEF : Strong flow current > maximum
6.DEF : Weak flow current < minimum
7.DEF : Strong flow current < maximum

NOTES: Conditions for applying the fault finding procedure to the fault stored::
The fault is declared present: with the engine running.

3.DEF
4.DEF
5.DEF
6.DEF
8.DEF
Check the fuel flow actuator connection.
Repair if necessary.

Measure the resistance between tracks 1 and 2 of the flow actuator, if it is not
approximately 5.3 Ohms ± 0.5Ω at 20°C, replace the actuator.

Check the condition of the 48 track computer connector B and replace it if
necessary.

Check the insulation, continuity and absence of interference resistance of the
connection:
computer connector B track M4 track 1 fuel flow actuator
Repair if necessary.

Check:
– that fuel is present in the tank,
– that there is no air in the fuel circuit,
– the condition of the diesel filter.
Repair if necessary

AFTER REPAIR: Follow the instructions to confirm repair.
Deal with any other possible faults.
Erase the stored faults
----
Ce este si unde se gaseste acest "fuel flow actuator"? Poate colegii mai cunoscatori sa ne ajute. E clar ca e ceva electric/electronic si ca are legatura cu combustibilul smile.gif
ady24
Este vorba de senzorul de presiune de pe rampa. wink.gif
COSMYN MAXX
lam schimbat si tot la fel face nu stiu ce dracu sa ii mai fac dar deocamdata mam obisnuit cu ea asa acum vad din cand in cad mai face si la trepta a2-a si a3-a care nu facea o sa mai sap sau mi- a recomandat cineva un service delphi sa imi mai faca odata testul la pompa si injectoare sau ma gandesc sa iau un motor de la dezmenbrari de pe una lovita si scap de griji biggrin.gif
Stefi_R
Nu te supara ca-ti zic, dar eu as verifica si legaturile la acel senzor (fire, conectori) sa nu fie ceva bulit pe-acolo cu vreun contact. Cu motorul de schimb ar fi o idee buna daca gasesti in stare functionala si convenabil. Numai bine si succes!
baciudibaciu
Din ce am patit eu : in aceleasi conditii de turatie si/sau trepte de viteze,se aprindeau becurile de ziceai ca a venit Mos Craciun .Am schimbat duzele de la doua injectoare si problema s-a rezolvat .
COSMYN MAXX
la mine e pompa de inalta cand se incalzeste motorul nu imi mai baga presiune si trage si aer pe la semeringuri ca pe returul pompei se intoarce motorina cu bule de aer deocamdata merge si asa dar pana la iarna trebuie sa schimb/repar pompa sad.gif
Crist1_
Nu stiu daca are legatura directa dar la mine a disparut problema odata cu alimentarea cu motorina de iarna (acelasi motor de 48kw). De asemenea, puterea a crescut sesizabil, insa s-a accentuat si zgomotul motorului.
COSMYN MAXX
am schimbat pompa si acuma e ok biggrin.gif sper sa tina cat mai mult
rawan84
cat te-a ajuns pompa de inalte? nou sau reconditionata? de unde ai luat-o?
COSMYN MAXX
am gasit un renault kangoo 2009 rasturnat cu dauna totala care il dezmembra omul si iam luat pompa 750 ron dupa multe negocieri si mam bucurat ca avea decat 22.000 km si montajul 100 ron cu tot cu stergere erori si test acuma e ok merge super si nu se mai aprind martorii in mers
alexandru949
Clio Symbol 1.5 dci 60kw din 2005, 175 000 km.
Am cod eroare DF 137 Funcie reglaj presiune rampa , presiune peste maxim. Masina pornea cand avea chef.....la prima cheie ,la a doua .....,la a treia sau deloc fie la cald fie la rece, cand pornea avea o ingatuiala de parca sa-ar fi oprit dupa care mergea, relantiul este stabil fara fluctuatii nu se ingatuie la demaraj dar parca nu trage asa cu usurinta cum o facea altadata. Am schimbat filtrul de motorina cu unul nou, am verificat sa vad daca este pilitura in cel vechi.....si nu am gasit nimic, testat retururile de injectoare si este ok.
Am schimbat regulatorul cu unul nou,- eroarea persista, inlocuit senzorul de presiune rampa cu unul sh de data asta......erorea persista .......si tot se balbaie la pornire.
Nu stiu ce sa ii mai fac......poate are cineva alte idei pentru ca nu prea mai am incredere sa plec cu ea la drum impreuna cu familia ca nu stiu unde ma lasa .
George.Gabriel88
Eu am o problema mult mai ciudata, masina respectiv un Clio 1.5 dci 2002,am stocate 3 erori df 113,df 071 simdf 137 cea cu presiunea in rampa,erorile nu le pot sterge raman stocate ,masinuta a avut reparate toate cele 4 injectoare,pompa injectie(3 buc)..si degeaba, porneste cand la sfert de cheie cand la a 10 cheie,de multe ori nici nu invarte electromotorul,mai nou cand nu o pot porni nicicum, trasa porneste sigur ...cel mai nasol e ca raman cateodata cu ea in pana cand o las la relantiu..si greu o mai pornesc. Acum am zis ca o sa iau un kitt de pornire,uch +chei+butuc+ecu..Intrebarea e :poate sa faca simptomele din cauza imobilizatorului cele de mai sus?intr un post citisem ca odata ce a pornit motorul nu mai are treaba imobilizatorul,deci nu ar trebuii sa se opreasca masina la relantiu.
alexandru949
La tine poate fi senzorul de la pompa de injecție, eu am curățat injectoarele și se pare că sa rezolvat , Curățarea cu ultrasunete a pulverizatorului
einstein1984
dar rezervorul l-a curatat de pilitura?
ccoto
Nu cumva ai electromotorul pe duca si nu invarte suficient de repede motorul (uneori nici nu invarte elecromotorul-citez)? In cazul asta, pompa de inalta nu dezvolta suficienta presiune. Cel mai bine e sa pui tester cand dai la automat sa vezi presiunea din rampa.
einstein1984
pai nu porneste sub 250rot /min, nici nu deschide injectoare
busu 12
Verifica presiunea pe retur la injectoare.Daca da jet mare si umple borcanele mult e problema.
Ai incercat cu alta baterie buna sa pornesti motorul?
Mai poate fi din perii sau bucsi uzate din electromotor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.