Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reparatie cap hidraulic pompa de injectie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
cetebagi
Salut! Am o mare problema, mai ales ca se apropie vara. Am un Clio 1.5dCi din 2002, cu 90000km. Problema este ca porneste foarte greu la cald. La rece porneste perfect. Am facut testul de retur la injectoare, si a iesit ok. Am pus-o pe tester, la Serus, iar mecanicul respectiv mi-a zis ca e de vina capul hidraulic de la pompa de presiune.
Aveti idee cam cat costa reparatia capului hidraulic ? Pt ca o pompa cu totul costa o caruta de bani. Am inteles ca in Bucuresti s-ar repara doar capul hidraulic, dar nu stiu unde.
Astept sugestii. Multumesc!
verde
Cu ID-ul ala crezi ca se baga cineva sa raspunda? !!
Mai repede cred ca e regulatorul de presiune de pe pompa. Ce a iesit la diagnoza ? lipsa presiune ? mai da niste detalii.
radunre
Citeste aici http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=94217
Cei cu probleme asemanatoare au curatat senzorul de turatie aflat la imbinarea dintre motor si cutia de viteze.
cetebagi
Senzorul ala de turatie l-am curatat, dar degeaba.
Pe tester a aratat presiune maxima depasita in rampa.
Filtrul de motorina e nou, toate filtrele sunt schimbate.
verde
Pai si ce ai cu capu hidraulic daca pompa creeaza presiune ?
Repet: ori regulatorul de presiune(care regleaza presiunea) nu lucreaza ,e defect-blocat-sau nu primeste comanda, ori ai injectoarele blocate pe inchis. Ipoteza cu injectoarele e nula caci inteleg ca merge totusi masina , deci..... si schimba mecanicu care a vrut sa-ti vanda degeaba o pompa sutita de pe alta masina.
cetebagi
Injectoarele lucreaza bine. Odata pornita masina, merge frumos, relantiul nu oscileaza, masina nu scoate fum deloc...
Regulatorul de presiune se poate repara ? Si cam cat ar costa, estimativ,sa ma pregatesc sufleteste ? Sau cat ar fi unul nou ?
verde
Daca merge frumos si ralantiul nu oscileaza dute la altcineva sa faci diagnoza ca nu cred ca e din pompa sau regulator.

23 Mar 2011, 14:34:
Care a fost motivul de schimbare a senzorului din rampa? Esti sigur ca ala pus acum e bun ? A fost luat din magazin ?
Ala e f sensibil la socuri macanice.
ady24
QUOTE(cetebagi @ 23 Mar 2011, 13:08)
Injectoarele lucreaza bine. Odata pornita masina, merge frumos, relantiul nu oscileaza, masina nu scoate fum deloc...
Regulatorul de presiune se poate repara ? Si cam cat ar costa, estimativ,sa ma pregatesc sufleteste ? Sau cat ar fi unul nou ?
*



Din pacate imv'ul(regulatorul de presiune) nu prea ai cum sa il repari. Sunt cazuri extrem de rare cand mai reusesti sa il cureti, apoi suflat la un compresor. Unul nou e in jur de 500 ron, pretul difera de la magazin la magazin.
verde
Iote ce zice manualu. Daca-mi aduc bine aminte pe topicul "problema cu injectia revine" sau unu din cele cu pornire grea scria cineva despre un senzor temperatura aer defect si parca si cel de apa a fost semnalat in alt caz . Ideea e ca de fiecare data se ajunsese la -injectia domne e de vina-. Fiecare din parametrii aia enumerati la gestiune motor pot fi implicati . Cauta pe cineva care stie ce face cu laptopu si fa o diagnoza atenta si serioasa. Senzor temperatura motorina cum zic aia in document pe pompa .

23 Mar 2011, 21:44:
si ceva despre sonde
materiale extrase din manual vezi topicul-- link-uri si topice importante.
boni
Salut ai reusit sa i dai de cap la problema ? ca si eu am acelasi simptom dimineatza porneste bine dar dupa ce se incalzeste motoru pleaca la a 4 sau 5 cheie in rest masin merge perfect am curatat si eu senzoru de turatie (captatoru) la serus cand am dus o la diagnoza ia dat un senzor de pe pompa de motorina ala din stanga cum te uiti la motor care cica nu e bun acum nu stiu ca simtomu lu ala i sa parut ciudat ca normal numai trebuia sa mearga acu o dadea ca ar fi de la niste contace pe acolo imperfecte ....... la alt mecanic mi a zis ca e posibil sa fie capu hidraulic de la pompa
surube
Cred ,ca e senzoru presiune combustibil decalibrat ,e infipt in rampa sferica !Deaia arata pe diagnoza suprapresiune! Metzger 0906213 , e vreo 150 ron unu!Vemo v46 72 0132 ,asta e mai scump!
z_fdd bacau
colegu, postarea omului e din 2011, cred ca si-a rezolvat treaba intre timp smile.gif
surube
Zicea ca a fost microsupapa de sens a capului hidraulic!Nu mai tinea presiune !A cumparat un kit de reparatie cap hidraulic pompa delphi ....e vreo 2 milioane !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.