am fost si eu azi la o plimbare cu:
Renault Captur 1.5dci 90cp dynamique
-motorizarea ok. nu pot compara prea mult caci zi de zi merg cu altceva, dar din pct meu de vedere se misca ok.
- Design frumos exterior. spatele imi aduce aminte de alta masina dar nu reusesc sa pun punctul pe i.
- e tinereasca, e fresh, si are niste seturi de personalizare interior /exterior atragatoare.
- modelele de jante sunt mai urate decat la gama dacia (doar ca au diametru mai mare). idem ca si clio 4. ce draq au patit astia, ca faceau pt clio 2 niste jante sa ramai masca., scenic 1 la fel, scenic 2...
materiale placute la interior, design in noua linie renault, nimic sa ma impresioneze demn de lauda.
sistemul multimedia era cel ieftin gasibil si pe gama dacia, nu R-linkul
- updateurile la harti - aprox 60 euro cand va fi cazul...
- rlink beneficiaza de internet gratis 1 an de zile si apoi poti sa bagi alt sim (RDS anyone?!
)
- e deranjant cand ii aud pe vazatori cum tot o arunca pe aia cu "tableta" in sus si in jos. si la care vine intrebarea foarte naturala.
"se poate scoate?"
"nu"
"pai atunci nu e tableta, ci doar o interfata tactila a sistemului multimedia"
- claxonul. dificil al draq de folosit. trebuie sa imbungi cu forta in volan sa ragaie ceva.
- capacul de plastic (ala decorat si frumos) are marginile taioase. e construit naspa de fabricant. eu unul din intamplare in prima clipa cand am pus mana pe volan am dat exact de piciorul vertical al volanului si m-am agatat serios de el. nu l-am cautat. deci fail.
- butoanele de pilot/limitator viteza. creed ca mai bine le piteau sub bancheta din spate ca sunt la fel de cretin montate si acum. plus butoanele de pe volan aiurea. irosire de spatiu fu incredere, nu gluma.
- eu unul pw c4 folosesc chiar des comenzile de pilot si limitator si consider amplasamentul pe masina mea absolut intuitiv. totul se face doar folosind 2 degete, cu rotite de comutare si butoane gandite. nu te impreastii prin toata masina.
- comenzile audio, pitite dupa volan, bine ca mi-a aratat nenea de ele cand l-am intrebat de unde pot sa controlez si eu radio-ul, ca ma cam incurca sa caut pe touch screen si sa conduc in acelasi timp.
- husele cu fermoar mi se par geniale.
- bancheta culisabila in fata pt marire portbagaj. cu ea la maxim, cei din fata nu trebuie sa fie lacomi si sa isi mute si el scanele spre spate ca nu mai ai loc. eu am 1.80 si am putut sa stau in spate in conditiile in care scaunul fata era pozitionat normal. un lucru bun.
- sertarul- torpedou - idee excelenta.
creier zero mai departe caci nu e refrigerat. pai draq, pt o masina agrement, tinereasca bah, o sticla de cola la jumate daca vrei si tu sa tii la rece nu poti, au gandit acel departament sa nghesoi ce in el? scule?! dosare si birotica?!
ca volum ar fi incaput destule doze si sticle de bautura, mai ales utile la o drumetie mai lunga. pacat ca au dat-o in bara la final.
dotari de bun simt inca de la prima echipare cu diverse elemente utile.
epic fail - lipsa AC standard la prima dotare, dar ai alte dracovenii montate deja.
din preturile accesoriilor si optionalelor, pt cine vrea ceva mai special, clar te obliga sa cumperi ultima varianta.
cine vrea o masina inata, poate sa o ia. dar nu este o masina utila. e un clio mai inalt, sa nu ai frica ca strici bara in borduri sau hartoapele urbelor.