Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2011 Renault Captur Concept (? )
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3
aphophis
Preview la viitorul mini suv renault?


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

bion
Renault Captus crossover cu trei usi fotografiat si filmat intamplator in Portugalia de ziaristi olandezi.Portiere stil fluture . Mai e un concept car cu cinci usi.Intersante rotile. Or fi din alea cu jante elastice testate de Michelin?
Vanzatorul de Iluzii
Mie mi se pare o mixtura intre conceptul Duster si realul Juke la dimensiuni de Murano. Genele Nissan par mai puternice.
Oare unde il vor fabrica? In Marea Britanie parca linia era plina de Qashqai, in Coreea de Sud cred ca s-au lamurit ca nu prea merge (vezi Koleos). Oare vor adapta o uzina din Franta (Douai, Sandouville)?
adimfx
Cam asa arata, l-a prezentat Ghosn in conferinta de presa cu planul strategic pe 6 ani:

user posted image

http://www.0-100.ro/2011/02/10/renault-cap...are/#more-24025
Highwayman
Forma farurilor imi aduce aminte un pic de noua linie VW.

10 Feb 2011, 15:14:
Si spatele (lipseste in pozele din linkul de mai sus):
[attachmentid=1627695752]
b76bgaarh
ce fata de touareg are.
rtBK
chiar interesante rotile..
xjc0c0
&feature=player_embedded#at=49
william
Atragatoare forma iar jentile sunt spectaculoase.
Alexu7
mie-mi plac semnalizarile smile.gif
Highwayman
Renault mai pregateste un concept pentru Geneva:
http://www.autobild.de/artikel/renault-r-s...11-1559509.html

(m-am gandit ca informatia se va pierde daca o pun la "Stiri pe scurt").
aphophis
poze de la geneva:


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

sursa: http://es.autoblog.com/2011/03/01/ginebra-...renault-captur/
Bacu
http://www.renault.ro/gama-renault/mini-si...CFXDLtAodOz0AbQ

frumoasa masinica. dupa cum arata interiorul se pare ca este derivata din noul clio.
spy_oh_joy1389
Pe dedesubt este Clio 4, care la randul sau e un Clio 3.
P-A-C-O
b76bgaarh
http://videos.tf1.fr/auto-moto/plein-phare...rs-7892717.html

concurenta de clasa
Squirrel
aka Samsung QM3...
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
b76bgaarh
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/5...r-premier-duel/

continua lupta de clasa... de data asta si cu preturi.
boga81
Beneficiind doar de tracțiune pe puntea frontală, lipsa unui sistem integral 4x4 este suplinit printr-un surogat, adică de un diferențial mecanic cu alunecare limitată RX2 și de un sistem de asistare la urcarea pantelor.

http://citynews.ro/auto/variatiuni-pe-tema...ur-2013-1237974

oare?
tomageorgian
Renault Captur Zen dCI 90cp S&S 20.870euro


si


Renault Clio Estate Expression Tce 19520euro
b76bgaarh
http://www.turbo.fr/renault/renault-captur...renault-captur/

test in franta.
b76bgaarh
http://videos.tf1.fr/auto-moto/essai-video...ur-7925703.html

alt test in franta
Squirrel
b76bgaarh
http://www.autobild.de/artikel/opel-mokka-...ch-4174357.html

vs in germania contra opel.
adimfx
Au inceput sa apara si testele in Ro

http://0-100.ro/2013/04/30/prima-impresie-renault-captur/
tomageorgian
GPS-ul de pe Captur este un ....




in afara de R-link
spy_oh_joy1389
Din ce revista e poza? Chiar asa e si variana de serie? Ca mi-e greu sa cred ca au pus media navul de pe dacia avand in vedere ca e identic cu cel de pe clio iv si difera numai masca.
tomageorgian
Din autoplus, si e varianta de echipare ZEN, adica a 2a
tomageorgian
S-a lansat Renault Captur în România.

De la 12.600 euro.

Interesant!
chris_t
23-26 mai Porti Deschise la Captur.
Diac
L-am vazut de aproape. Frumusel si cu garda la sol mare.
tomageorgian
Renault Captur

Motorizări benzină:

Authentique Energy TCe 90 - 12.600 euro
Expression Energy TCe 90 - 13.800 euro
Expression TCe 120 EDC - 16.100 euro
Dynamique Energy TCe 90 - 14.900 euro
Dynamique TCe 120 EDC - 17.200 euro

Motorizări Diesel:

Authentique Energy dCi 90 - 14.000 euro
Expression Energy dCi 90 - 15.200 euro
Dynamique Energy dCi 90 - 16.300 euro

Se cam bate cu Dusterul biggrin.gif
AndreiMR
Foarte scump motorul de 1.2...17.200 de euro sunt multi bani pentru un clio putin mai inalt. Macar de era 4x4...
boga81
mai multe poze si info

http://0-100.hotnews.ro/2013/05/21/renault...der-in-segment/

mda, nici macar diferential RX2... pacat
Diac
[attachmentid=1627888527]

De azi dimineata smile.gif Din cate am inteles jantele alea nu sunt disponibile in Romania. Cu acoperisul ala negru e gata tunat.
Diac
Uitasem: husele de la scaune sunt cu fermoar. Se desfac si se baga la masina.
Bancheta spate culiseaza inainte-inapoi pentru a regla mai bine spatiul portbagaj/picioare pasageri. La portbagaj mai exista un spatiu pentru diverse obiecte sub planseu, ca la Clio 4 break.
AndreiMR
O sa merg si eu la un drive-test zilele astea. Sper sa aiba un 1.2 tce pentru test, ala mi se pare singurul motor care merita luat in calcul. Pe langa husele cu fermoar, o alta "inovatie" e torpedoul care se deschide exact ca un sertar de frigider...
Diac
Chestii mici care iti fac viata la bord mai placuta.
tomageorgian
Deci sunt pe aceeasi platforma, la 1.94 m-am simtit mai inghesuit intr-un Captur decat intr-un Clio IV.

Si inca ceva : prea mult plastic tareeeee, daca apesi pe el deja scartaie.

p.s. E scump rau 1.2 TCE cu EDC in varianta Dynamique (macar de avea acelasi pret cu dCI 90, dar asa e mai scump cu 900e sad.gif)
boga81
am fost la test drive aseara si am ramas dezamagit:
- nu e spatiu la genunchiul drept. loveam cu el in bord si a trebuit sa dau mai mult scaunul in spate. astfel, pozitia la volan era chiar incomoda pentru mine. in clio am stat muuult mai bine.
- directia troncanea pe denivelari scurte
- plansa de bord e din plastic tare, nu moale ca la clio IV
- tableta aia de la Sandero/Logan arata ca nuca in perete integrata. se vede de la o posta ca e din alt plastic.
- plasticul de pe exteriorul usilor din partea de jos se indoaie pe sub usa si iese cam 1-2cm spre interior. daca dai din picioare cand vrei sa cobori, poti sa il atingi/rupi.
- pe dedesubt e un mini scut metalic, dar nu e lung, ci doar in partea din fata. nu m-am bagat sub ea, dar cred ca nu era si sub baia de ulei. cost reduction???
- in schimb, interesant torpedoul
meganus_bicorpus
In urma vizitei facute la dealer am ramas placut surprins de ce am vazut, o masina cu o piata limitata insa, exact ca la CLIO 4.Cine vrea asa ceva o vrea pentru calatorii pe drumuri neamenajate, pentru utilizarea impreuna cu cateii, purceii si prietenii proaspat culesi de prin santuri..astfel nu imi explic prezenta huselor detasabile (ZIP).
Torpedoul este o culme a tehnicii si a design-ului..din pacate o culme negativa, senzatia e clar de tavaita de frigider.Spatiul interior si fata si spate pentru mine este generos, sunetul instalatiei audio este OK, meniul este in romana si la tabloul de bord iar sistemul de navigatie are deja toata Europa inclusa in memorie.
Nu mi-a placut capacul de la priza de 12V si nici faptul ca nu are cotiera, in rest masina este OK ca design, consider ca este alternativa Renault la STEPWAY..mai dotata dar si mult mai scumpa
aphophis
l-am vazut si eu astazi, orange + nu mai stiu ce culoare, deocamdata doar de afara din goana masinii. Arata ff bine, cred ca alaturi de opel mokka e cel mai fain mini suv de pe piata.
argon
Am ramas dezamagit, motorul de 900 cc e degeaba, la performante dinamice de Logan 1.4 , iar consumul mai mult decat dublu la ce da producatorul , la mers normal. Ca finisari, Low cost toata ziua, de fapt cred ca asta si e huh.gif

De aratat arata bine, dar nu anunge.
Diac
Husele cu fermuar sunt foarte utile. Copii mai dau ciocolata prin masina, inghetata, suc, etc. Poate mai si borasc. Oamenii mai si mananca in masina, au copii mici, catei. Nu toti suntem maniaci cu masina sa o tinem farmacie in interior. Presupun ca partea detatsabila se poate si inlocui in caz de arsura cu tigara, de exemplu.

Inteleg ca torpedoul e ca un sertar, nu? Pai atunci e hiper practic pentru ca ajungi usor pana in capat.
tomageorgian
Duster vs Captur
P-A-C-O
Un comparator Stepway vs. Captur era mai elocvent, avand in vedere faptul ca au majoritatea solutiilor constructive in comun... parerea mea!
tomageorgian
Ei au comparat Sandero cu Clio Collection, Stepway cu CLio IV, Dokker cu Kangoo si Lodgy cu Scenic

25 May 2013, 16:14:
...........................................................
dan22y
Fost la drive test cu R. Captur. Varianta de 1.5dCi Energy 90cp. Am bagat vreo 15km, consum de diesel, trage ok pt. caroseria ei, insa nu ceva fenomenal. Consum afisat vreo 5.7litri/100km la 31km/h viteza medie.
Frumusel pe dinafara, pozitie inalta la condus, gume 205/60/16, interiorul ceva varianta mai slabut dotata, MediaNav insa AC manual.
Se conduce ok, zgomote la denivelari rapide sau gropi, scump pentru ce ofera. Plasticaraia ieftina din interior si stilul glossy adoptat pt volan si consola centrala nu ma da pe spate. E pt. don'soare dupa parerea mea sleep.gif
[attachmentid=1627888952] [attachmentid=1627888953] [attachmentid=1627888954]

LE: am corectat...era MediaNav
tomageorgian
Daca aia e masina cu care ai facut drive test, sa stii ca ala e MediaNav, nu R-link.

Asa arata R-link-ul
T.rac3Er
am fost si eu azi la o plimbare cu:
Renault Captur 1.5dci 90cp dynamique
-motorizarea ok. nu pot compara prea mult caci zi de zi merg cu altceva, dar din pct meu de vedere se misca ok.
- Design frumos exterior. spatele imi aduce aminte de alta masina dar nu reusesc sa pun punctul pe i.
- e tinereasca, e fresh, si are niste seturi de personalizare interior /exterior atragatoare.
- modelele de jante sunt mai urate decat la gama dacia (doar ca au diametru mai mare). idem ca si clio 4. ce draq au patit astia, ca faceau pt clio 2 niste jante sa ramai masca., scenic 1 la fel, scenic 2...

materiale placute la interior, design in noua linie renault, nimic sa ma impresioneze demn de lauda.

sistemul multimedia era cel ieftin gasibil si pe gama dacia, nu R-linkul
- updateurile la harti - aprox 60 euro cand va fi cazul...
- rlink beneficiaza de internet gratis 1 an de zile si apoi poti sa bagi alt sim (RDS anyone?! icon_mrgreen.gif )
- e deranjant cand ii aud pe vazatori cum tot o arunca pe aia cu "tableta" in sus si in jos. si la care vine intrebarea foarte naturala.
"se poate scoate?"
"nu"
"pai atunci nu e tableta, ci doar o interfata tactila a sistemului multimedia"

- claxonul. dificil al draq de folosit. trebuie sa imbungi cu forta in volan sa ragaie ceva.
- capacul de plastic (ala decorat si frumos) are marginile taioase. e construit naspa de fabricant. eu unul din intamplare in prima clipa cand am pus mana pe volan am dat exact de piciorul vertical al volanului si m-am agatat serios de el. nu l-am cautat. deci fail.

- butoanele de pilot/limitator viteza. creed ca mai bine le piteau sub bancheta din spate ca sunt la fel de cretin montate si acum. plus butoanele de pe volan aiurea. irosire de spatiu fu incredere, nu gluma.
- eu unul pw c4 folosesc chiar des comenzile de pilot si limitator si consider amplasamentul pe masina mea absolut intuitiv. totul se face doar folosind 2 degete, cu rotite de comutare si butoane gandite. nu te impreastii prin toata masina.

- comenzile audio, pitite dupa volan, bine ca mi-a aratat nenea de ele cand l-am intrebat de unde pot sa controlez si eu radio-ul, ca ma cam incurca sa caut pe touch screen si sa conduc in acelasi timp.

- husele cu fermoar mi se par geniale.
- bancheta culisabila in fata pt marire portbagaj. cu ea la maxim, cei din fata nu trebuie sa fie lacomi si sa isi mute si el scanele spre spate ca nu mai ai loc. eu am 1.80 si am putut sa stau in spate in conditiile in care scaunul fata era pozitionat normal. un lucru bun.
- sertarul- torpedou - idee excelenta.
creier zero mai departe caci nu e refrigerat. pai draq, pt o masina agrement, tinereasca bah, o sticla de cola la jumate daca vrei si tu sa tii la rece nu poti, au gandit acel departament sa nghesoi ce in el? scule?! dosare si birotica?!
ca volum ar fi incaput destule doze si sticle de bautura, mai ales utile la o drumetie mai lunga. pacat ca au dat-o in bara la final.

dotari de bun simt inca de la prima echipare cu diverse elemente utile.
epic fail - lipsa AC standard la prima dotare, dar ai alte dracovenii montate deja.

din preturile accesoriilor si optionalelor, pt cine vrea ceva mai special, clar te obliga sa cumperi ultima varianta.

cine vrea o masina inata, poate sa o ia. dar nu este o masina utila. e un clio mai inalt, sa nu ai frica ca strici bara in borduri sau hartoapele urbelor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.