Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme generale Renault (noul) Symbol
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
BannedHost
Cum ca celalalt topic a fost inchis doresc sa cer niste pareri inainte sa merg la garantie despre comportamentul "ciudat" al motorului meu.

1. Sunetul motorului care in cam 60% suna a motor diesel. Si vibreaza putin motorul si schimbatorul. In masina stand pe scaun nu se aude nimic
2. Turatia motorului mi se pare cam mica
3. Cand schimb viteza din 1 in treapta 2 parca "da in nas" adica parca intra in frana de motor de incetineste si pe urma incepe sa traga desi eu accelerez cand las ambreajul si nu il las foarte brusc. In celalalte trepte nu are nicio problema.

Am atasat 3 filmulete cu pornirea la rece, capota deschisa si motorul stand la ralanti la cald.

Si o poza cu relantiul.
Poza cu acul turometrului

Pornire la rece

Ralanti cu capota deschisa

Ralanti cu motorul cald

Deci posesori de 1.2 16v va rog sa imi dati niste pareri cum e la voi.. Nu cunosc pe nimeni in oras la mine sa aibe motor de 1.2 16v sa vad "live" ce si cum.
cmandrei
1. Sa zicem ca suna "mai ciudat", dar sincer imi pare ca aparatul cu care ai filmat "distorsioneaza" putin zgomotul si deci o opinie clara nu se poate.
2. Atata timp cat masina nu vibreaza si relatiul este stabil, ti se pare da smile.gif
3. Nu vreau sa fiu nici magar nici carcotas ... dar una din problemele "pana te obisnuiesti cu o masina" este treapta a doua smile.gif ... cred ca trebuie sa te mai obisnuiesti ... sau sa te inveti cu ea ... daca totusi caraie cu pedala de ambreiaj complet apasata sau alte probleme de acest gen atunci ar putea exista o problema ... altfel parerea de mai sus ramane.

Pornirea mi se pare foarte ok.

De cand am cumparat masina si de peste 130.000 km mi se pare ca tacane urat si ca mai are putin sa se desprinda ceva din motor - dar se pare ca asa ii place.
Uneori nici eu nu stiu daca masina e pornita sau nu ... asa de mic "pare" relantiul. Dar un test pe computer mi-a aratat ca defapt totul e in limitele normale.
BannedHost
Pai inainte de aceasta masina am mai condus vreo 3 modele / marci dar niciuna nu facea asa in treapta 2 .. De tremurat parca tremura putin schimbatorul si motorul dar stand in masina nu se aude decat pompa de benzina de undeva din spate ..

Aparatul parca distorsioneaza un pic dar sunetul de "diesel" tot se aude.
Spre sfarsitul primului video se aude un scartait. Din cate am inteles e de la cureaua de accesorii sau de la rulmenti. E de bine ?
MuciX
1) Si kangoo-ul asta suna tot a diesel cateodata. Ce-i drept, are mai multi km. La service - asa face toate.

2) In legatura cu ralantiul, daca te uiti tu in poza pusa de tine, vei constata ca acea scala porneste de la 500 rpm, deci ce iti indica tie acolo este umpic peste 750 rpm. Aceasta este turatia de ralanti normala a acestui motor, ba chiar am inteles ca sunt versiuni mai noi ale acestuia care au turatia de ralanti in jurul valorii de 650 rpm. Stai calm.

3) N-are rost sa repet, ii dau perfecta dreptate lui andrei.


Numai bine!
al1n
1- parca suna a diesel , dar la mine is putini km si sper sa treaca, schimbatorul vibreaza putin cred ca asa e la toate medelul asta, la motor nu m-am uitat sa vad daca vibreaza si nu cred ca e normal ca se creeaza rezonanta in caroserie si nu e de bine
2-turatia pare mica dar iarasi cred ca asa sunt toate modelul asta si in poza e ca la mine, n-am avut probleme legat de ralanti
3-da un pic in nas mai ales daca e plecare cu motorul rece, cu motorul cald merge f bine, mai degraba mie mi s-a intamplat ca de cel putin 7-8 ori sa nu reusesc sa o bag bine intr-a 2-a si sa ramana pe liber, paraca imi agata sau cum zic colegii poate inca nu sunt obisnuit de aceea eu nu ma alarmez deocamdata cu nimic si astept sa vad daca are masina ceva sau am eu... pornirea mi s-a parut f buna la tine, nici eu n-am avut probleme si sper sa nu avem
Andrei LGN
Exact cum ai tu acul turometrului e si la 1,4 8V al meu, corespondent la diagnoza, turatia e variabila intre 725-765rpm. Deci aici nu-i nici o problema. Intr-adevar, cam vibreaza si se misca schimbatorul, chiar daca am schimbat bieleta preluare cuplu motor prinsa de CV si caroserie, insa suspectez suportul CV, pentru ca mi-am reglat culbutorii, si am suspendat roata dreapta fata, bagat in a3-a sau a4-a, si am invartit de roata, si spre surpriza mea, se misca in partea cutiei pe distanta de ordinul centimetrilor - minim 3cm poate si mai bine; iarasi cand plec de pe loc, sau schimb a -2a, simt un joc odata cu miscarea schimbatorului de viteze. Naiba sa le ia de suporturi, mai ales bieleta aceea, care la mine e non-torsadata, mi se pare o gluma fata de cea a loganului, unde nu simt nici cel mai mic joc al schimbatorului. O sa schimb si suportul CV, si daca face la fel, ma enervez, arunc bieleta aceea care mai e si un car de bani si fac unul din tabla de 3-4mm si adio, fie ce-o fi, sa crape ce-o vrea, daca nu e bine ce fac laugh.gif
IDF
Am ajuns si eu la 3000 km cu symbolu' meu.. Comportamente:
- in continuare sta relantiu jos la 500
- faza cu schimbatu 1 -> 2 asa e in ture mici. Nu am observat sa se intample in turatii mai mari, oricum o plimb pe la 3-4000.
- pentru BannedHost: stai linistit, asa suna si a mea, prr-prr-prr-prr[...].

Cam atata de zis, chiar si dupa ceva drumuri mai lungi nu sunt incantat de masina. Consumul e destul de mare, subdimensionat motorul. Am in oras [ Timisoara ] undeva pe la 10-11 L cand ma plimb asea cu drag, si cam 8 in trafic si mers la consum. In afara sub 6.4 nu am reusit sa scot, cu masina goala, majoritatea distantei cu o viteza de aprox. 90-100 kmph, drumul a fost timisoara - bucuresti, bucuresti - timisoara.
Cred ca o scot la vanzare anu' asta.
csimby
IDF, dupa ce am trecut de 3200-3300 de km masina a devenit putin mai vioaie. Referitor la consum, eu in oras am 7-8 si in afara 5,5. Bine, in oras conduc ca un batranel biggrin.gif . Consumul de 5,5 l-am scos pe Traseul Tg-Mures-Bucuresti si retur, dar m-am dus absolut relaxat nu ma grabeam. In schimb pe bucata de autostrada A3, ca sa pot sa mentin viteza de 130 km/h, trebuia sa tin turatia pe la 4000 in viteza a 5-a unde avea un consum de 8,5 blink.gif .

Referitor la turatia la relanti, eu zic ca la voi e normal, la mine sta undeva la 800. http://www.symbol.renault.com/ro/ mergeti la "Placerea de a conduce" si alegeti motorul de 1,2. Aici scrie asa: "arborele cu came si culbutorii cu rulmenti, care functioneaza dupa reguli de admisie specifice, precum si reducerea nivelului de ridicare a supapelor scad regimul motor la relanti pana la 650 tr/min" Aceleasi text apare si in brosura masinii.

De turatia scazuta se plangeau si posesorii de Symbol din Brazilia. Cred ca lipsea putina informare din partea Renault...
IDF
Nah, sa spunem ca nu e chiar o problema turatia relantiului, ca-i silentioasa. Eh, o sa se mai duca putina vreme pana ma obisnuiesc cu ea, grea trecere de la 2.9 la 1.2. biggrin.gif
caine
Banned si la mine sta la fel turatia la relanti desi e motor de 1,4. si mie mi s-a parut mica turatia (in jur de 550-600), cred, dar acum, ca vad ca la mai multi e asa, probabil ca-i normal. cand porneste aerul conditionat creste pana pe la 900-1000 rot/min, ai observat asta?
BannedHost
Cand pornste compresorul la mine creste pana la 900 si scade inapoi laugh.gif

Deci sunt ok simptomele..

Mai ramane sa merg la ei sa faca ceva cu capota :| Ca se deschide numa cand vrea ea ..
bardu
BannedHost, cam des umbli la capota avand in vedere ca masina e noua wub.gif .
De la atatea neajunsuri cate vad ca are masina asta mi se pare ca nu merita sa o cumperi nici pentru taxe nici pentru consum, darmite pentru confort.
Nasol experimentul Noul Symbol.
BannedHost
Pai daca s-ar putea pune pe altundeva lichidul pt. parbriz ...

Sincer la banii pe care i-am dat, fiind o masina noua nu mi se pare rea deloc.

In oras vad tot mai multe symboluri model nou in fiecare zi ..


Neajunsuri la ?

Poate nu sunt obisnuit eu cu ea dar chiar trage bine pentru un motor de 1.2 adica 1149 cmc
mmvoicila@yahoo.com
Sa va spun problemele de la symbolul meu 1,2 16 v, fabricatie 2008, 37 000 km:
- de cand a venit iarna porneste foarte greu, dupa mai multe incercari
- relantiul oscileaza, de cand am cumparat-o undeva in jur la 600 turatii, cand in sus cand in jos nu ramane stabil la 600 turatii
- cand am facut cea dea doua revizie, singur acasa, nu am fost cu ea la reprezentanta, am observat ca vasul cu lichid pentru servodirectie era apraope gol, deci s-a scurs lichidul de servo dar nu stiu pe unde, ca nu am observat pete sub masina niciodata,asa ca verificati-l si voi din cand in cand
- maneta de viteze care agata in treapta a doua se simte si la mine
- stergatoarele de ploaie cred ca nu sunt pozitionate bine pentru ca dupa ce le folosesc imi ramane o dara de apa pe mijlocul parbrizului,care se scurge de sus in jos pe parbriz, asta cand folosesc si apa din rezervorul cu apa ptr parbriz
- la frana de motor se observa cum maneta de viteze tremura si se misca spre bordul masinii
- ce am mai observat (poate mi se pare) ca uneori atunci cand jos e zapada, cand ploua sau apa mai multa pe jos, directia se comporta cam ciudat in sensul ca nu prea mai are stabilitate si cam pleaca unde vrea ea, o controlez cam greu. Fac comparatie cu vechea Dacie unde nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva.
- cateodata se aprinde martorul la benzina chiar daca eu am 15-20 l in rezervor.
- consumul cam mare ptr un motor de 1,2l: 6,5 exterior si 8-9 in oras.
- anvelope foarte proaste din fabrica CONTINENTAL, dupa 30 000 km le-am schimbat pe toate ,erau tocite de tot
bardu
Daca esti asa multumit de ea de ce te tot plangi ca o ... (am pus trei puncte ca sa nu scriu un cuvant urat )?
Si legat de luchidul de parbriz, daca nu ai inteles gluma poti sa ne spui cam de cate ori pe luna umbli la lichidul pentru parbriz, ca eu nu stiu deastea.
Andrei LGN
QUOTE
la frana de motor se observa cum maneta de viteze tremura si se misca spre bordul masinii


Asa a facut de noua, sau dupa cei 30.000km? Seamana cu problema de la vechiul symbol in privinta asta - suporti de cacao si bieleta preluare cuplu si mai de cacao.
BannedHost
Pai, vroiam sa stiu daca sa ma duc sau sa nu ma duc la ei sa vada ce si cum... Am cerut niste pareri de la alti utilizatori de acest tip de motor. Ti ase pare ca m-am plans? Daca da am facut-o pentru ca nu mi sa parut normal acel sunet .. Dar daca si la altii e la fel, jos palaria.

Lichidul de parbriz cam de 2-3 ori pe luna.. Dar capota o deschid mai des. (ca imi place mie sa verific daca totul e la "locul" lui). M-am prins de ceea ce ai zis, dar eu ti-am raspuns asa cum sta treaba.

QUOTE(Andrei LGN @ 7 Jan 2011, 19:24)
Asa a facut de noua, sau dupa cei 30.000km?  Seamana cu problema de la vechiul symbol in privinta asta - suporti de cacao si bieleta preluare cuplu si mai de cacao.
*




Asa face si la mine, la o plecare brusca pe carosabil umed sa vezi acolo cum sare schimbatorul..

Dar sa trecem cu vederea ...
SandelBS
Eu am avut probleme cu capota pana cand n-o mai puteam deschide singur, imi mai trebuia o persoana sa fie in masina si eu sa ridic putin capota din fata. Am rezolvat problema la service mach1, ma tot intrebau daca am avut accident frontal, eu l-am luat pe "nu" in brate si mi-a facut capota de se deschide fara probleme acum.
Legat de anvelope, am mers cu cele cu care a venit masina aproape 50000 km si abia la primavara daca e sa le schimb.
Pana la 3000 km, nu aveti de ce sa va plangeti de consum, mai asteptati, o sa mai scada putin. Si pana la urma, daca tii la economie de carburant iti iei diesel.
Cand e zapada, ploua, noroi etc, daca n-ai anvelope cum trebuie normal ca masina nu se comporta ca pe asfalt uscat ca-n palma. In plus mai e si abilitatea soferului care face diferenta.
Explicase cineva de ce oscileaza la ralantiu , ca e normal, de exemplu mergeti cu masina pe undeva pe zapada putin mai mare, lasati pe liber si rotiti volanul sa vedeti ca si acolo oscileaza pana la 1000 rpm.
Singurele probleme ar fi chestia cu problema de soft cand la rece tre sa-i dau mai multe chei si ca a inceput sa scartaie pe la incuietori (pe stalpi) bine asta datorita drumurilor pe care am mers si cu viteza cu care am mers.
Am trecut de 60000 km. (cost revizie 60000 - 279 lei asa ca fapt divers)
al1n
nu cred ca sunt nemultumiri exprimate de unii, sunt doar chestii pana se obisnuieste fiecare cu masina lui cred ca fiecare cand si-a luat masina se gandea la fiecare sunet din ce cauza e si daca e bine...pot zice ca franele imi scartaie ingrozitor la franari usoare, dar asta nu inseamna ca trebuie sa vand masina ca poate toate fac la fel, fiecare anumite pretentii de la masina lui si poate nu se ridica la asteptari

nu stiu de ce zic unii ca masina nu ar fi confortabila, mai ales ca sunt posesori de symboluri cu motoare mai mai mari sau diesel, sau comfortul nu se refera si la sunetul motorului care oricum e mai mare ca la 1.2, in rest acelasi AC, aceeasi servo...eu nu am deschis capota decat de 3 ori asta nu inseamna ca e gresit ca altul sa o deschida in fiecare zi, si motorul de 1.2 e bun pentru orash nu pentru raliu
titilev
LA MULTI ANI LA TOT POPORUL pt ca e primul post pe anul asta
referitor la sunetul motorului asi spune ca are un sunet chiar frumos de motor mare(intradevar suna putin a diesel)
turatia motorului atita timp cit merge rotund cred ca este normala
la schimbarea vitezei 1 cu 2 si mie mi se pare un pic mai ciudat dar nu ceva care sa imi displaca
Si acum pt circotasi care arunca banii din buzunar fara sa stie ce vor:
masina asta are motor de 1149cm3 nu poate merge ca una cu motor de 1,4 sau una de 1,9
consumul este chiar decent pt cei care cer de la acest motor atit cit poate sa dea(pt cei care ii intereseaza pot vedea un filmulet pe you tube cu consum afisat de CB,consum real nu afisate de masini care coboara cine stie ce panta)
ca orice masina are si citeva neajunsuri dar sunt sigur ca si masinile scumpe au,macar eu nu am dat n-spe mii de euro pe ea

Scuzati de oftopic dar anumite lucruri mai trebuiesc reamintite
drumuri bune la toata lumea
tubu
Acu..sper ca nu supar pe nimeni daca postez si eu care am si un Sandero de 1.2 16v, atata timp cat posteaza si alti colegi care au Clio dar nu 16 supape. Ma rezum insa numai la sunetul motorului nu si la celelalte probleme care pot fi diferite de la marca la marca. Asadar, avand in vedere ca la al meu Sandero,la ralanti, lucrurile stau cu totul altfel(in sensul ca nu se aude mai nimic) ma face sa afirm ca sunetul motorului tau nu este deloc in regula si m-as risca chiar sa dau un pronostic: ai doua probleme 1) un fel de scartiit probabil de la vreo rola/rulment si 2) sunetul specific de diesel care cel mai probabil provine din chiuloasa-tacheti, posibil lipsa ulei. Pt conformiotate, masina mea are aprox 10000 km.
csimby
tubu, ai avut probleme cu pornirea?
BannedHost
Motoarele sunt identice la symbol / sandero/ logan...
Daca s-ar putea o inregistrare cu sunetul motorului sa vad / aud si eu...

In interior e totul ok, in treapta 4 la 2000 rpm nu se aud decat rotile pe asfalt..


Cum a trecut frigul nu mai scartaie nimic.. Deci sa zicem ca e ok. Sunetul motorului parca e mai fin acum dar tot se aude ca un diesel.
cmandrei
Ce anume doriti sa discutati ca eu nu mai inteleg deloc ?
Ramaneti on-topic si daca aveti o problema nediscutata deschideti topic.
Multumim,
tubu
pt cmandrei--ce nu intelegi ? vb despre sunetul unui motor de clio 1.2 16v
pt csimby--nu am avut probleme cu pornirea nici cind a fost frigul mare (chiar am pornit-o numai de curiozitate pt ca iarna nu merg cu ea ci cu Meganul)
pt banned--daca nu mai scartiie cand s-a incalzit, se verifica-zic eu- presupunerea ca ai si o problema la o rola/rulmentul
cmandrei
Eu cred ca tu nu intelegi smile.gif
Ai citit titlul topicului ? ai citit primul mesaj ... ?
Daca da, atunci e destul de clar ca vorbim de "ceea ce i se pare" unei persoane despre masina lui si nu despre niste probleme clare. Sau nu ?
BannedHost
@ am filmat cu o alta camera de data aceasta se aude mai bine.


am "turat" motorul la 1500 ca atunci se aude un fel de bataie... si la relantiu motorul tremura.

Cred ca voi face o vizita la reprezentanta..
al1n
dute la ei, la mine cel putin nu se aude asa ca la tine, mult mai lin merge motorul
csimby
Suna ciudat, dar maine o sa fac si eu o filmare, pt comparatie.
balanel
Eu zic ca la numarul de km pe care ii ai, e prematur sa tragem o concluzie.

Ai putea de exemplu sa profiti ca te apropii de 2000 de km, la care se poate spune ca ai terminat prima parte si cea mai importanta parte din rodaj, si sa faci un schimb de ulei si filtru. Foloseste ulei sintetic Elf Evolution SXR, 5w30 sau 5w40 (in functie de ce scrie in manual) si vezi daca mai face asa.

Chiar daca zgomotul nu se va estompa de la schimbul de ulei, este foarte benefic pentru longevitatea motorului, acest schimb de ulei la terminarea rodajului.
BannedHost
Cei de la reno au spus ca asa suna toate si e ceva normal :|

Uleiul au spus ca la un an sau 20.000 km. Puteam insista dar...

Acuma am 2000 fara 6 km. Chestie e ca la rece suna destul de bine motorul dar cald e cald suna mai tare. Cred ca primul ulei cel din fabrica e ceva no-name ..
csimby
Așa cum am promis, video cu pornirea:



Acel zâmzâit ce se aude e de la camera video.


Sunetul motorului:



Când am văzut filmulețul m-am speriat. În realitate nu se aude chiar așa de tare biggrin.gif Totuși, mare parte a zgomotului vine de la curea de la alternator.
blacklitmouse
frate dieselul meu care e deja de 8 ani nu suna asa ca masinuta ta...parca e rasnita, du masina la inteligentii'' aia de mecanici de la reprezentanta si baga i cu capul acolo sub capota,ba mai si lasa le capota in cap! dai zece mii de euro pentru un robot de bucatarie! mad.gif
BannedHost
Cand ai filmat cu capota deschisa motorul era rece nu ? Era mai turata decat normal (750rpm) ?

In rest parca asa se aude si la mine... Tot se aude putin a diesel...



p.s e foarte curat motorul tau ... eu la 2 drumuri pe autostrada si e plin de noroi / praf cu apa
Ygi_17
am cumparat masina la 58000 km si nu se auzea motorul din masina la relanti la stop.
am fost sa schimb distributia. cum am schimbat distributia, din prima secunda motorul se auzea ca un diesel.
cand am spus treaba asta la service cica urmeaza sa se lase cureau.
vrajala.
intre timp am mai schimbat o distributie si sunetul de diesel a ramas la fel.

BannedHost
Am inteles dar la tine e 8v, am inteles ca 16v cam toate suna asa .. si la skoda motorul de 1.8 in 16v suna a diesel si mai multe... Din cauza tachetilor parca asa scria. Am fost la reprezetanta si au zis ca asa fac toate si sunt toate ok... Mai mult nu am putut intreba ca a venit intr-o viteza si a plecat la fel..
al1n
daca nu sunt probleme ne obisnuim si cu asta sau ne resemnam cum zic altii, ca si sunetul din rezervor al benzinei. chiar acum am fost prin orash si am luat masina putin la alergat si pentru cei 900 de km care ii am chiar se misca bine, eu unul sunt foarte multumit de ea...
csimby
blacklitmouse, incearca sa faci si tu o inregistrare, si sa vezi ce va iesi.

Asa cum am scris sub video, in realite nu se aude chiar asa. Cand am transferat de pe camera pe calc. si am auzit cum suna era sa cad de pe scaun. Oricum, daca selectati calitate mai buna (720p) deja se aude altfel.

Da a fost inregistrat chiar dupa pornire, deci turatia este peste 1000. Eu totusi cred ca sunetul nu vine de la motor, ci de la curea. Si la BannedHost tot de acolo se auzea.

Iar despre curatenie, sa stii ca nu am sters nici macar praful niciodata. tongue.gif Nu stiu cum, dar a ramas asa de curat, desi am fost si la drumuri mari lungi cu ea.
cmandrei
Daca vorbiti despre alte motoare decat 1.2 16V si acest topic se va inchide. smile.gif
IDF
Am o curiozitate, am sesizat acelasi lucru si in filmarea lui BannedHost, asemeni cum am vazut si la renoul meu. De unde vine sunetul acela asemanator unui BOV, dupa accelerare?
BannedHost
In partea dreapta chiar langa baterie la gura de admisie de aer pe acolo se aude.. la accelerare brusca se deschide clapeta si se aude acel sunet tip "bov"
sau poate avem ceva BOV-uri de calitate pe motor

cu un filtru sport si fara amortizorul de sunet s-ar auzi foarte super


on. topic se pare ca e totul ok cu masina mea .... Daca mai are altcineva nelamuriri de motorul sau

1.2 16v ... sa se pronunte.
mihai leu
Asa fac motoarele astea 1.2 16v sunt mai ca un diessel la relanti. au un sound mai metalic asa mai ales la rece, dar s-au dovedit faorte fiabile in timp, decente la consum si pot scoate EURO5 , si ;aalte marci nu dau nume aic gen grupul WAG sau etc veti sesiza ca motoarele de 1.2 sunt si mai zgomotoase decat renaulturile de 1.2, bine wagurile au 3 cilindri
totusi postai aici numai daca aveti probleme majore nu inventate, problemele majore la noul Symbol, gen ca nu pornesete motorul sau se opreste in mers
respect rolleyes.gif
Alun
O veste buna
vine noul soft pt. tigăile noastre biggrin.gif
BannedHost
Cand ? Ne cheama pe toti posesorii ? Sau doar cei cu probleme ? Restu` care vor sa plateasca..
csimby
In sfarsit ceva veste buna, desi la mine nu a mai facut figuri de mult timp biggrin.gif
al1n
probabil ca la revizie or sa ne schimbe si noua softul sau cand o sa avem probleme, o rechemare in service pentru toti ar fi o lovitura grea pentru renault
titilev
Am 6800 km si mi-a scazut nivelul la antigel la jumatate intre minim si maxim.
Am mai observat si altadata ca fluctua nivelul in functie de locul unde parcam sau cred eu din cauza ca nu o oprisem de mult.
Acum mi-a atras atentia deoarece de citeva zile a ramas la jumate.
A mai patit cineva?
BannedHost
Si la mine e la jumatate, dar cand se incalzeste motorul e aproape de maxim.
titilev
De cind am luat masina tot timpul am urmarit lichidele.
Nivelul la antigel a fluctuat tot timpul.
Acum mi se pare ca sa stabilizat pe la jumate.
Sa fie din cauza frigului?
De curs nu curge pe niciunde.
Cel putin eu nu am gasit.
Citi km ai cu masina?
BannedHost
Aproximativ 2300. De curs nu curge, dar e normal .. La caldura se dilata, deci nivelul creste, iar la racire scade.
Lichidul de servo-directie era cu mult peste maxim, am scos cam 3 seringi ( se tot umezea capacul)
Acum vad ca e umezit capacul de la servo-frana, si parca are niste scursuri pe el .. Lichidul e aproape de maxim, capacul e strans..

Recent am observat cum ca nivelul uleiului e cu ~ 2mm peste maxim. Sa il las asa, sau sa incerc sa il extrag cu o seringa cu un tub mai lung atasat ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.