radulescuraduflorin
5 Jan 2011, 16:59
Buna ziua si LA MULTI ANI pe 2011,
Cum se monteaza termostatul la un R25 TD?pozitia de montaj a termostatului la R25
diesel?
Multumesc ,
Radu
vad ca nu se grabeste nimeni s-a raspunda asa ca indraznesc eu.
tinand cont ca sub termostat se afla circuitul mic care se incalzeste direct de motor ,se pune termostatul cu piesa termosensibila jos pentru a citi ce temperatura are agentul de racire astfel incalzinduse termostatul se deschide permitand antigelului sa treaca partial sau total prin circuitul mare adica radiatorul.
nu este cine stie ce mare lucru de facut,parca trebuie tubulara de 10 ,se desfac cele 2 suruburi si se schimba sau monteaza termostatul nou.
dupa schimbare nu strica sa aerisesti local .poate nu este nevoie dar pentru orice eventualitate merita fiindca desfacand corpul pierzi putin antigel si ceva aer intra pe acolo.
succes.
AlexanderCarstoc
6 Jan 2011, 02:34
Nik zice bine. Piesa termosensibila se monteaza catre motor, catre circuitul mic.
Iar la aerisire, cel mai simplu esta ca dupa schimbare sa completezi in vazul de expansiune lichidul, pornesti motorul, astepti sa ajunga la temperatura de lucru, pana deschide termostatul. Atunci o parte din lichidul din vas dispare(fuge un motor), il compeltezi din nou...si ai terminat.
Bafta.
radulescuraduflorin
6 Jan 2011, 22:47
merci frumos baieti de ajutor.stie cineva temperatura de lucru a mot diesel?
AlexanderCarstoc
7 Jan 2011, 07:20
La motorul tau, termostatul incepe deschiderea la 81 grade celsius.
Temperatura motoarelor cu combustie interna si de generatie mai veche nu depaseste 100 grade celsius. Cele de generatie noua, merg si la 120 grade celsius. Sistemul de racire este presurizat, astfel se ajunge la temperaturi mai mari ale apei, fara ca aceasta sa fiarba.
radulescuraduflorin
7 Jan 2011, 09:49
merci de raspuns!al meu motor nu vrea sa urce in temperatura mai mult de 63 de grade in mers la curssa lunga.stiu exact temperatura ptr ca am o sonda digitala si am masurat temperatura si cu un termometru laser.consider ca 60-63 de grade nu este o temperatura de lucru normala.banuiesc ca termostatul e defect dar nedumerirea este ca el se poate monta si invers si m-ar fi ajutat o poza sau o "explicatie" mai precisa despre felul montajului partea "mai lunga" in motor sau pe furtun?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.