Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: R 25 gtd consum incredibil 2500 km cu 150 ron!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 25
protuning
pana acuma un an cand vedeam un r25 ziceam ca e doar o vechitura,dar opinia mea s-a schimbat radical dupa ce am cuparat unu doar pt un un experiment.
am un prieten cu un pajero si de mai bine de un an alimenteaza un amestec de ulei+ motorina, nu-mi venea sa cred ca masin alui nu se strica in atata timp, astfel am hotarat sa cumpar renaultul.sincer la inceput am avut frica sa nu se strice dar pe timp ce trecea masina ma uimit din ce in ce mai mult.
primul meu renault 25 a fost cu nr de spania era o masina impechabila atat estetic cat si tehnic.am cumparat masina cu 400 eur si am scos numere rosii in 3 luni am facut undeva la 12.000 km .
am ajuns sa scoatem harta si sa ne facem traseu prin tara vizitand tooate punctele turistice din ro .
cea mai interesanta tura a fost de 2500 km prin tara si doar cu un cost de combustibil infirm de 150 ron. de atunci r 25 e masina vietii mele va doresc tuturor sa simtiti pe pielea voastra sa faceti plinul cu 50 ron si sa nu va intereseze de consum!!! cu respect robert
enache sorin
Plinul cu 50RON la ce? la vasul de lichid pentru curatat parbrizul ?
demin2609
salut

da si tu mai multe detalii, suntem interesati!
$$ilvviu
Probabil pune motorina de 50 lei si ulei ars de la fastfood.
protuning
QUOTE($$ilvviu @ 21 Nov 2010, 20:39)
Probabil pune motorina de 50 lei si ulei ars de la fastfood.
*


inh linii mari cam asta e ideea !singura diferenta este ca nu cu ulei de la fast food ci cu ulei ars de la masini.
ati cerut si niste detalii ...
in primul rand tin sa mentionez ca nu s-au adus modificari motorului chiar deloc
avantajele ar fii cum am zis la 50l de ulei se pune 10l motorina , sau 7 motorina 3 benzina sa ridicam cifra octanica.consumul e la fel ca si pe motorina aprox 8% extern.astfel am facut deja f multi kilometrisi maisna nu da nici un semn de slabiciune.parerea mea este ca singurul lucru ce se poate strica este pompa de motorina si ijectoarele in rest arderea e la fel eventual depuneri minime la supape dar motorul nu are cum sa se deterioreze.
dezavantajele ar fii:
-e destul de nasol sa umblii pe la serviceuri sa faci rost de ulei eu de ex pe 60L le dau baietilor deo bere un 10 ron
-e foarte important sa filtram uleiul bine si sa amestecam uleiul cu motorina inainte de alimentare(de ex eu pt filtrare folosesc un filtru de aer de camion
-partea cea mai naspa e manevratul uleiului inevitabil te manjesti murdaresti etc
-filtru de motorina trebuie schimbat cam odata pe luna dar si problema asta am rezolvato am modificat un suport de filtru de ulei sa pot spala filtyrele inbacsite cu ajutorul unei pompe cu care efectuez mai multe manevre cum ar fii alimentarea masinii,extragerea uleiului din butoaie de 200L,etc.
-inca un dezavantaj este ca masina va fumega mai tare mai ales la regim de oras cand ies extern e mult mai ok pt ca se curata smogul ce se acumuleaza pe evacuare
-alta problema ar fii ca iarna avem nevoie de un amestec mai bogat cu motorina .am patit destul de des sa nu-mi porneasca dimineata din cauza amestecului putin trasa masina porneste fara probleme .


eu zic ca cu atatea dezavantaje tot profitabila este treaba traim vremuri grele si trebuie sa ne descurcam.va doresc tuturor sa simtiti cum e sa nu va intereseze de indicatorul de combustibil si sa va permiteti sa calatoriti in locuri care dealfel nu vi leati permite!


eu va promit ca daca i-mi pica ceva din cauza uleiului va voi anuntapana atunci astept parerile voastre si astept sa-mi scrieti cum va merge masinuta cu ulei .
cj98czh
Parerea mea este ca iti bati joc de masina ....
protuning

scopul scuza mijloacele ! in fond si pana la urma motorul e piesa de schimb la o adica, si sa nu uitam ca anual platim aprox 1600-1800 ron impozit asigurare etc undeva tre sa economisesti .
Petry
QUOTE(cj98czh @ 22 Nov 2010, 09:12)
Parerea mea este ca iti bati joc de masina ....
*


Sunt de acord cu tine.
Daca desface chiuloasa se sperie de cata calamina gaseste pe supape.Oricum acel motor nu are viata lunga, sincer as vrea sa nu am dreptate, e pacat de motor.
Va salut!
protuning
nu ma mira reactiile voastre doar e un forum de pasionati,eu nu consider ca-mi bat joc de masina pt ca toata lumea vrea sa scape de r25 diesel mai ales din cauza taxelor cam exagerate.
mai degraba mi se pare bataie de joc sa duci masina la fier vechi la macinat de unde i-mi procur piesele de schimb pt eventualele defectiuni. atat.pana atunci ecuatia ramane acesi ecuatie cu un plin de 50 ron pot face linistit 800 km
sunt sigur ca sunt cativa pe acest forum care vor folosi pontul eu pt aceea am scris secretul meu pt ca trecem vremuri grele.respectele mele
hellcat
QUOTE(protuning @ 24 Nov 2010, 19:44)
sunt sigur ca sunt cativa pe acest forum care vor folosi pontul eu pt aceea am scris secretul meu
*


Hai ca esti simpatic... biggrin.gif tu si cel care a descoperit apa calda la robinet.
Secretul tau se numeste biofuel, biodiesel. Bine, la tine e versiunea mai rudimentara si mai daunatoare.
Pe timp rece, nu o cantitate mai mare de motorina e rezolvarea ci asigurarea vascozitatii corecte a amestecului, aspect ce se poate rezolva doar incalzind cumva acest amestec.
ct87flo
Salut...este valabil doar pe diesel sau se poate si pe benzina?
s3rg3ntu
Numai pe diesel merge......
Plopu
Eu credeam ca aici sant niste oameni seriosi dar credema ca tu chiar bati campii.cu carbune pisat nu merge?sau brichete din lemn pentru centrala.
protuning
QUOTE(Plopu @ 16 Dec 2010, 13:06)
Eu credeam ca aici sant niste oameni seriosi dar credema ca tu chiar bati campii.cu carbune pisat nu merge?sau brichete din lemn pentru centrala.
*


pana tu crezi una sau alta vezi ca deja sunt doi proprietari de r25 de pe forum care au incercat si circula cu amestec...sa nu crezi ca pun botu la stilul tau ironic dea-ti expune parerea
s3rg3ntu
Care este al 2-lea ?
RAIDER
Am folosit biodiesel ( mirosea al dracu` de tare a ulei de rapita in amestec cu floarea soarelui si prajit - mirosul il simteai prin oale pe vremea lui Ceausescu cand mama n avea ulei de floarea soarelui destul si completa cu ulei de rapita ca sa prajeasca cartofi ), cumparat direct de la producator, din Livada ( in Bihor, din Oradea cum mergi spre Salonta, la intersectie faci dreapta si mergi vreo 4 ~ 5 km ) unde e un nene italian sau francez, care are firma si face biodiesel.
In concluzie: aceeasi tractiune cu care sunt obisnuit, un miros de fast food dupa mine, fum alb. A fost vara, n am apucat sa vad cum merge la rece, mai aveam vreo 7 8 litri de motorina n rezervor si cu biodiesel am facut plinul.

asta e tipul care vindea: http://www.imobiliareoradea.ro/imobil/2015...ivada-de-bihor/

e asa cum am zis, ulei de floarea soarelui si rapita. vad ca se poate face si din soia. ma repet: la cald merge, stiu sigur. care i conditia sa porneasca la rece... o stiti si voi.
recomand din cauza pretului mic, n am impresia ca motorul s ar cacarisi din cauza asta.
ionutt daniel
Am un prieten cu un VW Polo de 1.9sdi (fara turbo) care merge cu ulei de motor 50% si motorina 50% sau ulei de transformator 80 % si motorina 20 %. Din ce am vazut pana acum singurele probleme, daca le pot spune asa este faptul ca pornirea la rece este putin mai dificila si pana se incalzeste scoate destul de mult fum, dupa incalzire fumul fiind aproape insesizabil, insa ramane mirosul specific de ulei ars. Oricum, el nu are catalizator si turbina, deci nu prea afecteaza cu nimic asta. La motoarele cu turbina este mai riscant pentru ca sigur apar ceva depuneri. El a dat 2000 de E pe masina si estimeaza ca in max. 2 ani pretul masinii se amortizeaza integral, facand naveta 60 km pe zi si uleiul fiind gratis. Dupa parerea mea, cei cu masini ieftine, cu injectie clasica pot incerca varianta asta, cu mentiunea ca uleiul trebuie lasat la decantat cel putin o saptamana, filtrat extrem de bine si nu trebuie amestecat cu benzina, care are prostul obicei de a dizolva anumite garnituri/furtune.
protuning
QUOTE(ionutt daniel @ 31 Mar 2011, 12:25)
Am un prieten cu un VW Polo de 1.9sdi (fara turbo) care merge cu ulei de motor 50% si motorina 50% sau ulei de transformator 80 % si motorina 20 %. Din ce am vazut pana acum singurele probleme, daca le pot spune asa este faptul ca pornirea la rece este putin mai dificila si pana se incalzeste scoate destul de mult fum, dupa incalzire fumul fiind aproape insesizabil, insa ramane mirosul specific de ulei ars. Oricum, el nu are catalizator si turbina, deci nu prea afecteaza cu nimic asta. La motoarele cu turbina este mai riscant pentru ca sigur apar ceva depuneri. El a dat 2000 de E pe masina si estimeaza ca in max. 2 ani pretul masinii se amortizeaza integral, facand naveta 60 km pe zi si uleiul fiind gratis. Dupa parerea mea, cei cu masini ieftine, cu injectie clasica pot incerca varianta asta, cu mentiunea ca uleiul trebuie lasat la decantat cel putin o saptamana, filtrat extrem de bine si nu trebuie amestecat cu benzina, care are prostul obicei de a dizolva anumite garnituri/furtune.
*



vad ca sunt multi oameni "neseriosi" cum a dat de inteles mai sus PLOPU.
vad ca ai facut un calculcu amortizarea masinii, despre asta vorbeam eu am cumparat masina cu 700 eur, eu am amortizat demult banii astia in mai putin de un an, si mi-am permis sa cumpar toate piesele pt o revizie de motor, sa nu uitam ca masina are 24 de ani compresia a fost mica deja cand am luat masina. cand voi desface masina voi venii cu alte informatii elocvente ,ma gandesc si eu cat rezista pompa si injectoarele, cata calamina se depune la supape astfel sa nu etanseze calumea,sunt cateva intrebari la care nu stiu raspunsul
daca vrea sa schimbam pareri cineva de pe forum poate sa ma contacteze pe id: protuningrobert
ionutt daniel
Pe forumul 4x4 sunt foarte multi care au incercat deja amestecul minune, inclusiv eu am incercat. Puteti sa cautati detalii si pe goagal cu black oil, deci nu e inventie recenta. Majoritatea au pus 50/50 si in afara de putin fum la esapament nu au observat diferenta decat poate la pornirea la rece sau o mica scadere de putere. Oricum, nu recomand masinilor cu sonda lamba si comon rail. Cele cu injectie clasica nu au greata, mai ales daca a fost bine filtrat amestecul.
florin_cars
protuning, mai merge 2.1-le?
este turbo sau aspirat?
ai desfacut motorul, are probleme/depuneri sau cum se descurca acum?
maine as vrea sa-mi cumpar un TD si eram curios de acesta metoda de combustibil, mai ales ca de peste un an am citit acest topic, acum l-am cautat si am revenit sa intreb cum mai merge al tau, in dorinta de a adopta ideea.
cj98czh
protuning Last Active 30th December 2012 - 22:10
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.