Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Capacel aerisire antigel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Ygi_17
cand am fost la schimb distributie si pompa apa trebuie sa schimbi si lichidul de racire.
pana aici bune dar ce sa vezi nu mai era capacelul de aerisire instalatie, care se gaseste pe teava care duce in calorifer.

pur si simplu era rupt si filetul ramas inauntru, pe acolo curge putin antigel.

dupa completarea antigelului in instalatie a fost mai dificil la aerisire, nu s-a facut complet si dimineata am mai completat 500 ml.

1. vreau sa cumpar acest capacel daca stie cineva cum il gasesc cu tot cu bucata de teava ?
2.pana il schimb ce ma sfatuiti:
-sa-l las asa ( nu intra aer in instalatie?)
- sa-l astup cu mastic sau silicon ? ce se intampla daca-l astup? pe unde mai face aerisirea?
nxx
Cea mai rapida solutie este sa-l inlocuiesti temporar cu un surub M6 pe care ai infasurat un pic de banda de teflon din aceea care se utilizeaza la instalatiile de apa. Eu am aplicat aceasta metoda pentru ca nemernicu' s-a rupt mad.gif cand am vrut sa aerisesc instalatia in urma schimbarii caloriferului si de asta vara asa a ramas si cred ca o sa mai ramana ceva vreme ca nu deranjeaza. Bucata rupta trebuie scoasa si cel mai usor se face prin gaurire cu un spiral de 4.8 si apoi refiletare cu un tarod de 6, asta daca nu se lasa scos prin defiletare normala. De preferat operatia de refiletare se face cu furtunul demontat pentru a nu patrunde span de plastic in instalatia de racire dar cu ceva atentie se poate face si fara demontare. Multa bafta ! wink.gif
Ygi_17
cum functioneaza capacelul de aerisire ?
se desurubeaza, se scoate aerul din instalatie si apoi se insurubeaza la loc ?

sau functioneaza si automat, cand ai aer pe instalatie aerul iese singur fara sa faci nimic ?
raresh3r
unde se afla acet capacel la dci?
valentinc22
Pe furtunul superior care se duce spre caloriferulul interior.
raresh3r
QUOTE(Ygi_17 @ 15 Nov 2010, 23:20)
cum functioneaza  capacelul de aerisire ?
se desurubeaza, se scoate aerul din instalatie si apoi se insurubeaza la loc ?

sau functioneaza si automat,  cand ai aer pe instalatie aerul iese singur fara sa faci nimic ?
*


PhilipMorris
Eu am taiat furtunul din acelasi motiv, s-a rupt si dadea antigel pe acolo. Ma gandesc sa iau un aerisitor de la dacie si un capatai de furtun si sa il inlocuiesc.
raresh3r
am aerisit si eu. am lasat pana a curs lichid de racire (2-300 ml), dar lichidul a curs pe niste piese ce se afla sub dopul de aerisire. e vreo problema sa afecteze functionarea acestor piese?
espacern
Antigelul este un pic coroziv,dar cel mai periculos este lichidul de frana apoi motorina si doar pe 3 vine antigelul.Depinde pe ce piese a curs(sa nu fie ceva electronica la mijloc).Mai bine protejeaza pe viitor cu o folie din plastic ce o bagi sub dop.
Numai bine!
Ygi_17
La piese Renault se vinde o bucata de teava de cauciuc cu capacelul de aerisire la 265 lei.

stie cineva care a schimbat si a pus de la Solenta Supernova ? se potriveste ceva la un pret mai accesibil?
valentinc22
Daca te referi la furtunul de cauciuc cu surubul de aerisire a instalatiei de racire, nu cred ca vei gasi mai ieftin de atat (vorbim de o piesa noua, originala) decat in dezmemebrari ... sad.gif

Daca problema este faptul ca s-a rupt/stricat acel surub, ceea ce-ti recomand eu este sa-l "bandajezi" cu niste izolirband in zona surubului, apoi niste pasta din aia rosie ... Cel putin asta este ceea ce am facut eu acum vreo 2 ani, si nu mai am probleme de atunci ... Si imi si amintesc ca cum mergeam mai turat era tot compartimentul motor plin de antigel laugh.gif


bogdanreno
Si eu am aerisitorul rupt ,se potriveste oare de solenza 1.4 ,stie cineva?
bogdanreno
Informatie utila : Aerisitorul se poate cumpara separat, deci,nu este necesar sa cumparati furtunul care este la pretul de 285 ron, se gaseste la pretul de 23 ron la Renault.
alexme24
foarte utli ce a zis bogdan. Si eu pierd pe acolo lichid mai ales cand merg cu ea turata, cel putin acum iarna il observ mereu, si impliciti scade si nivelul in borcan. Problema e cum se scoate filetul ramas in teava? cu un surub usor infiletat in el si apoi scos usor si cu grija? mersi
tulin
eu am pierdut capacelul de aerisire in timp ce aeriseam instalatia cu motorul mergind.am intins mana si am scos capacelul de la roata si sa potrivit perfect.ulterior lam gasit pe cel original pe blocul motor.
argon
Nu merge orice capacel de roata, dar daca e cu guler la interior, merge perfect in loc de cel de aerisire, cele ordinare - plate la interior, scapa.
plopii
@bogdanreno

ce cod are aerisitorul despre care spui ca era 23 de lei in reteaua Renault ?
vasilecool
Tot capacel de roata mi-a zis un prieten ca si-a pus la Logan. Nu mi-a zis de care... Cred a cel metali etanseaza mai bine. Si rezista si le temperatura.
RazvanF
Este diferit aerisitorul de la benzina face de cel de la diesel? La mine ii ca un surub, si se insurubeaza in conducta de antigel.
tulin
la mine capacelul de roata a fost de plastic,lam gasit pe cel original si lam inlocuit
plopii
Noi vorbim de acel surub de aerisire care se infileteaza in furtun...la benzinar (1.4 8v) e singurul aerisitor ? Sau mai e vreo unul ?
karaoche
Salutare.
Ma intereseaza si pe mine acel cod de la aerisitor.
Daca e cineva amabil sa ni-l dea, deoarece amfist ieri la un magazin si mi-a cerut 35 ron.
Mi s-a parut mult pt un surub de metal.....
UXE
QUOTE(UXE @ 16 Apr 2015, 13:51)
7700518589 = 27 Lei  . Eu l-am luat de la Serus.

<span class='edit'>16 Apr 2015, 16:00:</span>
[attachmentid=1627990652]
*


red_apple
In mod normal la motoarele Renault sunt doua capacele de aerisire , unul situat pe furtunul de retur al caloriferului de incalzire habitaclu iar altul situat pe corpul termostatului.
Der preferat cand faceti un flush de instalatie sa incarcati sistemul cu antigel recomandat de producator(este foarte important acest aspect).
Dilutia cea mai ok este de 50/50 cu apa distilata sau apa demineralizata.
mihhai21
eu am schimbat tot furtunul. Am cumparat din targ Vitan furtun de solenza pret 75 ron. Diferenta la mine este faptul ca mufa de la furtun care intra in calorifer este mufa metalica iar cea de pe furtunul de solenza este mufa de plastic. La modelele mai noi de ex 2007(are cumnatul meu) mufa este de plastic. Acum ca "Uxe" ne-a oferit codul de la nenorocitul de surub am sa-l caut si eu si sa-i pun furtunul original la loc. A intrebat cineva cum scoate restul surubului rupt, eu am procedat astfel: am incins o surubelnita mai subtire la flacara de aragaz si l-am strapuns foarte usor apoi l-am desurubat. A fost foarte simplu!
UXE
Codul il am de la espacern.. lui trebuie sa ii multumim biggrin.gif
argon
Eu am pus capacel de ventil, si n'are nici pe naiba.
akonflorin
am eu acel furtun cu tot cu aerisitor 60 de lei cine il vrea sa ma contacteze 0720140551 sau 0768334395. daca mergeti fara acel surubel , instalatia nu se aeriseste si riscati ca instalatia sa creasca in presiune si sa bubuie ceva (furtune sau radiatoare) sau in cel mai rau caz sa ardeti garnitura de chiuloasa!
alexgeogabriel
Da... bun marketing ca sa il vinzi repede.
mgeorge_colentinaxl
Am avut si eu capacelul de aerisire rupt.Am gasit furtunul cu capacelul de aerisire la Autoeco,pret 80 ron.Am schimbat furtunul singur.In service Renault ma costa 250 furtunul si inca cel putin 50 ron manopera
diabolik123
Asta este cumva capacelul de aerisire? http://i.imgur.com/NwPYSzb.jpg

Intreb deoarece mi-a cazut zilele astea si nu l-am mai gasit.
espacern
Cred ca prin capacel se intelege asemanator cu cel de la ventil....este pe langa termostat.
verde
Ala incercuit e surub aerisire instalatie racire. Si nu e pierdut e cazut pe sub radiator , eo traversa acolo dubioasa. Eu am patit asa si dupa aproape 1 ora de cautari am vazut unde era. Masina nemiscata din loc , sub masina nu era deci logic era prin masina.
marathon
Va multumesc pentru impartasirea experientelor voastre.
Datorita voua, m-am descurcat singur sa repar cateva lucruri, si am economisit banii pentru manopera din service. wink.gif
Z.Marian1994
Unde pot găsi și eu un dop aerisitor radiator?
Laguna 2 1.6 16 v
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.