Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iluzia actualitatii
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 25
Pages: 1, 2, 3
R20
ILÚZIE, iluzii, s. f. 1. Percepție falsă a unui obiect prezent înaintea ochilor, determinată de legile de formare a percepțiilor sau de anumite stări psihice sau nervoase. 2. Fig. Situație în care o aparență sau o ficțiune este considerată drept realitate; speranță neîntemeiată, dorință neîndeplinită; amăgire; himeră. ◊ Expr. A(-și) face iluzii = a nădăjdui sau a face să nădăjduiască lucruri irealizabile; a (se) amăgi. A-și pierde iluziile = a rămâne dezamăgit. [Var.: (înv.) iluziúne s. f.] – Din fr. illusion, lat. illusio, -onis.
Sursa: DEX '98 (http://dexonline.ro)

ACTUALITÁTE, actualități, s. f. Ceea ce este actual; eveniment, întâmplare curentă, timpul de față, prezent2. ◊ Loc. adj. De actualitate = care se petrece sau interesează în clipa de față, care corespunde prezentului. ♦ Ceea ce este actual; (la pl.) evenimente curente, la ordinea zilei. [Pr.: -tu-a-] – Din fr. actualité.
Sursa: DEX '98 (http://dexonline.ro)

PASIÚNE, pasiuni, s. f. 1. Stare afectivă și intelectuală deosebit de intensă și stabilă, manifestată ca o tendință care polarizează procesele psihice ale omului, determinându-l prin intensitatea efectelor sau prin permanența acțiunii lor. ◊ Loc. adv. Cu pasiune = înflăcărat, entuziast; intens. 2. Înclinație vie, însoțită de plăcere pentru obiectul studiat sau pentru profesiunea exercitată. ♦ Dorință, aspirație. 3. Dragoste puternică față de o persoană (de sex opus). 4. Tendință puternică și nestăpânită însoțită de o preocupare excesivă și obsedantă pentru satisfacerea unor dorințe (reprobabile); patimă, viciu. S. (Concr.) Ceea ce constituie obiectul unei pasiuni (1-4). 6. Gen muzical înrudit cu oratoriul, dar al cărui text este întotdeauna inspirat din patimile evanghelice; bucată muzicală aparținând acestui gen. [Pr.: -si-u-] – Din fr. passion, lat. passio, -onis, germ. Passion.
Sursa: DEX '98 (http://dexonline.ro)

NEPUTÍNȚĂ, neputințe, s. f. 1. Faptul de a nu avea forța, posibilitatea, capacitatea, libertatea de a realiza ceva, de a acționa; incapacitate; imposibilitate. ◊ Loc. adj. și adv. Cu neputință = a) imposibil; irealizabil; cool.gif (în mod) imaginar, ireal. 2. Lipsă de putere fizică, de forță, de energie; slăbiciune, nevolnicie; spec. stare proastă, suferință provocată de boală sau de bătrânețe; p. ext. (mai ales la pl.) bătrânețe; boală; infirmitate. ◊ Expr. (Fam.) A-l trece (pe cineva) neputința = a se scăpa pe el. – Ne- + putință.
Sursa: DEX '98 (http://dexonline.ro)


Ce părere aveți? unsure.gif
turbodxman
Foarte corect, din pacate, pentru noi, detinatorii si pasionatii de R 25. sad.gif
Dar, nu este imposibila detinerea si intretinerea unuia, inca, in stare de functiune, din fericire. smile.gif
Cu eforturi (financiare) si alergatura inca se mai poate. wink.gif

Pentru a mai ridica moralul 25-istilor, in aceste vremuri, am atasat 2 fotografii ale unui RENAULT 25, 1:1 si 1:42, de aceeasi culoare . tongue.gif

RENAULT 25 "LES VOITURES A VIVRE" ! wub.gif
R20
Domnule Turbodmax,

Poate ca nu v-ati dat seama, dar eu sunt un Om al extremelor. In ceea ce va priveste astept un raspuns (cu un link sau o justificare demna).

Revenind la tema acestui topic banuiesc ca nu ati sesizat ideea de baza, adica: Detinem un R25 datorita pasiunii pentru aceasta masina? sau din cauza ca nu ne permitem o masina mai scumpa?
turbodxman
@R20: Turbodxman; detin Renault 25 datorita pasiunii pentru el.
P.S: voi reveni cu un PM.
turbodxman
Domnule R 20,

Tocmai initiatorul topicului nu si-a expus parerea:
Care este motivul pentru care detineti Renault 25?

ciprianR25TS
Detin un Renault25:

1. Pentru ca nu pot sa-mi permit o masina mai buna
2. Pentru ca asta si-a permis tatal meu sa-mi cumpere in 1995 cu 3000 $
3. Cand era "noua" avea deja 148 000 Km
4. Acum incerc sa o repar
5. Daca patronii nu ma vor mai da afara in continuu voi reusi sa o repar
6. Masina m-a insotit pe parcursul acestor 15 ani ( chiar daca de un an sta in parcare)
7. Datorita ei nu voi avea ajutoare la incalzire chiar daca nu merge ...
8. Nu voi renunta la ea deoarece e puternica si are suspensii moi "nor de puf"
turbodxman
Pentru a incuraja putinii pasionati de Renault 25 din Romania, vin in completarea iluziei actualitatii (pasiune vs neputinta) cu un exemplar de exceptie care este cat se poate de real (nu din Romania bineinteles) wub.gif

Enjoy it everybody wink.gif
Renault 9
Este superb
turbodxman
@Renault 9: si o raritate, Renault 25 Baccara V6 Turbo a fost fabricat doar 2 ani. rolleyes.gif
turbodxman
Pentru a confirma ca, in pofida iluziei actualitatii, pasiunea nu a cedat in fata neputintei icon_mrgreen.gif revin cu o fotografie a varfului de lance al motorizarilor R 25 (V6 Turbo) biggrin.gif

Keep on rollin' folks!

turbodxman
Pasiune
turbodxman
+ raritate biggrin.gif
turbodxman
Pasionati de Renault 25 din toate colturile tarii, REUNITI-VA! (macar pt cateva clipe in cadrul acestui topic dedicat) tongue.gif

Va astept wink.gif
cj77shv
R25 a fost si va fi pentru mult timp o masina de vis pentru mine. Chiar imi aminteam acum cateva zile ca era la mine pe strada mai demult un r25 TX argintiu cu nr CJ-08-XAA. Acum vreo 3 ani jumate am vazut ca a disparut, chiar in ziua in care vroiam sa-i las un biletel in parbriz proprietarului intrebandu-l daca n-o vinde tata fiind in cautare de masina, dar a fost greu sa-l decid sa o cumpere fiindca zicea ca motorul de 2.0 de pe ea e prea mare. Daca se hotara cu o zi mai repede poate ca aia era masina noastra. Stiind ca masina nu fusese miscata de multa vreme de-acolo, m-am intristat mai ales cand am vazut ca a disparut si pe locul ei parca un VW nou. M-am gandit ca o fi dat-o la rabla. Luni, eram in 24b, veneam de la Polus, cand vad pe podul din manastur un r25 argintiu. In acel moment m-am intristat din nou aducandu-mi aminte de XAA. Ce sa zic, cum sa-mi exprim bucuria pe care am avut-o cand am vazut cat de bine arata masina. Si ca o surpriza, un bonus, era chiar cea cu nr CJ-08-XAA. Anii 80-90 au fost ani de varf in toate domeniile. Sincer, apreciez mult mai mul un fier din 80-90 decat un plastic din 2010. Nu se mai fac masini adevarate ca atunci. Deviza Renault din anii 80-90 spune totul: DES VOITURES A VIVRE!
turbodxman
Cat se poate de corect!
Nefericirea ca sunt din ce in ce mai rare, la noi si tot mai putini care apreciaza adevaratele masini. sad.gif
Totusi, putinii cunoscatori si cei care mai detin asa ceva duc legendele mai departe. rolleyes.gif
Apropo de plasticele din 2010 sau 2011 de abia astept sa apara chinezariile (masini mici) "eco cars" (electrice) radmasa.gif
Cand 25-ul va implini 30 de ani va avea locul lui printre clasice (oldtimer)/istorice.
Locul in istorie si l-a asigurat deja. wink.gif
turbodxman
Nici o iluzie: Pasiune & putinta! biggrin.gif
XtreZz
a ta?
Raduchu
QUOTE(XtreZz @ 2 Sep 2011, 21:35)
a ta?
*



Nu e a lui ca el are TDX deci e diesel plus ca turometrul e de benzinar 100% tongue.gif

ps: varul meu cel de la care am masina mi-a zis ca i-a dat 190-200 pe bord pe pitesti-bucuresti si pe filiasi-craiova am vazut cu ochii mei cum a luat 160 pe GPL blush.gif
XtreZz
&feature=related

biggrin.gif
turbodxman
Nu e a mea.
A fost a unui amic - 2849cmc V6 aspirat stock excl.gif (100km cu start de pe loc in 10 secunde cronometrat). biggrin.gif

Cat despre acel 21 turbo quadra nu e/era stock icon_mrgreen.gif
blow-off-ul se aude clar plus ca trage ca nebuna.
Bravo lor.


@Raduchu: cea din fotografie - care a atins 200km/h nu era la blana. smile.gif
Mai avea pedala.
V6-le aspirat atinge 220km'h daca e inca in stare buna iar V6-le turbat 240 wink.gif
Raduchu
QUOTE(turbodxman @ 3 Sep 2011, 12:06)
Nu e a mea.
A fost a unui amic - 2849cmc V6 aspirat stock excl.gif (100km cu start de pe loc in 10 secunde cronometrat). biggrin.gif

Cat despre acel 21 turbo quadra nu e/era stock icon_mrgreen.gif
blow-off-ul se aude clar plus ca trage ca nebuna.
Bravo lor.
@Raduchu: cea din fotografie - care a atins 200km/h nu era la blana. smile.gif
Mai avea pedala.
V6-le aspirat atinge 220km'h daca e inca in stare buna iar V6-le turbat 240  wink.gif
*



Hehe eu zic de 2.0 meu blush.gif v6 e parfum
turbodxman
M-am prins tongue.gif
Parfum, parfum da cu motor luat din dezmembrari, rulaj necunoscut, si alergat bine e ceva dupa mai bine de 20 de ani de utilizare icon_mrgreen.gif
stan klaudiu
baieti daca vreti sa vedeti motorul din poza il puteti vedea pe viu
Petry
QUOTE(stan klaudiu @ 17 Sep 2011, 14:16)
baieti daca vreti sa vedeti motorul din poza il puteti vedea pe viu
*



Din care poza?
turbodxman
Pentru a mai readuce (putin) la viata acest topic de mult uitat, va impartasesc unul din detaliile unei restaurari ca la carte, facute aici smile.gif

turbodxman
S-a asezat praful aici de cand nu am mai postat eu laugh.gif

Alt detaliu al unei restaurari complete biggrin.gif

turbodxman
Iata un alt detaliu al unei restaurari realizate in Romania wink.gif


Raduchu
Al cui e acest R25 ? Toata stima pentru proprietar cheers.gif !

Off: Turbodxman mai tii minte pozele cu sticker-ul lateral pe care ti le-am trimis acum ceva timp, era pe partea dreapta. Are acest R25 acel sticker?
turbodxman
QUOTE(Raduchu @ 30 Mar 2012, 21:54)
Al cui e acest R25 ? Toata stima pentru proprietar  cheers.gif !

Off: Turbodxman mai tii minte pozele cu sticker-ul lateral pe care ti le-am trimis acum ceva timp, era pe partea dreapta. Are acest R25 acel sticker?
*



Acest Renault 25 este al meu. smile.gif
Multumesc. wink.gif

Da.
Retin.

25-ul meu nu are decat cele 3 stickere din fotografie, si un altul ce reprezinta garajul la care a fost pus in vanzare pentru prima data (agentul Renault/ concesionarul). wub.gif
turbodxman
Alt detaliu biggrin.gif care era prezent in cazul fiecarui Renault 25 cand era nou wub.gif



XtreZz
http://www.autovit.ro/renault-25-C23587269.html pacat de masina ca nu a fost ingrijita corespunzator...
stejar
poate te referi la motor ca e murdar...dar la exterior merge....pielea de pe scaune are peste 20 de ani...ce vrei mai mult....pretul ei ar undeva la 1200 euro....cel real.Sanatate!
turbodxman
Corect! sad.gif
Multe au ajuns asa wacko.gif
Raduchu
Keep up the good work TDXman. Permite-mi o intrebare: cate R25-uri ai? smile.gif (cea din poza cu sticker-ul are interior textil, iar din ce ai postat la topicul cu poze are interior de piele)
turbodxman
Momentan 1.
XtreZz
Si pana la urma cel cu stickerul este al tau ? e poza mai veche inainte sa ii pui piele ?
turbodxman
Cel cu stickerele de pe interiorul lunetei (3) este cel pe care il am acum. wink.gif
turbodxman
O imagine surprinsa pe intuneric. rolleyes.gif

De mult timp nu am mai vazut la noi pe strazi autoturisme cu faruri si proiectoare de ceata galbene (becuri H4 cu difuzor galben si proiectoare de ceata Valeo cu geam galben). wub.gif
turbodxman
Pentru a mai reimprospata acest topic si reaprinde pasiunea in cazul putinilor ramasi fideli acestui model de exceptie va ofer ocazia de a va delecta cu un alt detaliu wink.gif

turbodxman
Nu este nici o iluzie (optica) radmasa.gif aceasta emblema restaurata de mine biggrin.gif
Vive la Renault 25! wink.gif
turbodxman
QUOTE(vistike @ 4 May 2012, 11:20)


Util link-ul.
Aceea este noua (New Old Stock) dar a mea este din 1984, utilizata si restaurata smile.gif
R20
Va salut,
Imi cer iertare pentru faptul ca nu pot fi mai mult timp cu voi pe acest forum, dar va asigur ca va respect si va-ndragesc pe toti cei ce stiti sa apreciati nobletea unui R 25. Cum stiti prea bine, societatea in care traim nu ne permite luxul de a face ceea ce ne dorim.
Indraznesc sa intervin in acest subiect deoarece vreau sa va aduc la cunostinata o actualitate care este menita sa distruga iluziile oricarui pasionat modest (modest in privinta veniturilor). Nu vreau sa-ntelegeti gresit; o fac doar in speranta ca cineva din cititorii acestui forum va ajunge destul de instarit incat sa-si poata permita mentinerea unui R25 in toata splendoarea sa peste viitoare generatii.
Dupa multe cautari asidue am gasit unde se poate restaura(in adevaratul sens al cuvantului) planseul de bord care imita textura catifelei. Problema este pretul exorbitant:
- Pentru o imitatie apropiata de realitate, costul este de 800 Lire.
- Pentru o restaurare cu pedigree (prin analize si certificate care sa ateste provenienta materialelor si tehnologiilor folosite), costul ajunge pana la 19.000 de Lire (englezesti).

Poate nu stiti, dar pe aceasta planeta se spune ca nu mai exista decat doua R25 cu "0"KM ("0" inseamna pana-n suta), care sunt conservate. Ambele sunt din prima generatie. Unul se afla in Franta si este "criogenizat" (adica este tinut in mediu controlat pt. conservare si are parte de mentenanta necesara functionarii cf. parametrilor producatorului - fara a fi fost repornit din 1986), iar altul se afla in posesia unui american care refuza sa-i declare locatia(dar care spune ca masina este o bijuterie de 6700 de ture, pe care o intretine cu echivalentul a 80.000 de dolari anual - declaratie facuta in 2008).

P.S.
Daca stiti alte mituri despre R25 va rog sa le impartasiti.

P.P.S.
R25 este o masina aparte. Cei ce au contribuit la crearea ei au fost oameni care si-au transpus simtamintele in aceasta capodopera. Acest fapt il simti la fiecare privire sau atingere a unui R25. Firma Renault, asa cum o stim azi, nu are niciun drept asupra acestei masini. Pentru hienele CEO Renault, acei Oameni au devenit reveurs fatigant (visatori obositi - nebuni inutili), si au fost excizati impreuna cu tot ceea ce reprezenta esenta Reno.
Masina mea este un R25, unde "R"-ul nu vine de la Renault, ci de la Respect pour le client.
turbodxman
Am cunostinta despre un Renault 25 V6 Turbo HAS Phase 1, aflat in Franta, in conservare, de nou, intretinerile fiind facute periodic, in perfecta stare de functionare care nu ruleaza pe sosele!
Alte raritati Renault 25 Limousine impecabil, tot in Franta, ce a apartinut unui fost ministru francez, in acea perioada, si un Phase 1 cu body kit Gruau.

Pentru a mentine "animat" acest topic, atasez o fotografie a compartimentului motor al exemplarului meu. biggrin.gif
turbodxman
Jante de aliaj EXIP in curs de reconditionare wink.gif

Initial si grunduite dupa ce au fost sablate anterior biggrin.gif

urmeaza foto dupa ce au fost vopsite si apoi cu anvelopele biggrin.gif

Si 25-ul rolleyes.gif
Raduchu
Urataaaaaa(acrii strugurii) sleep.gif . Asa de curiozitate cati km are?

Dupa ce reconditionezi EXIP-urile o sa-i schimbi jantele originale?
turbodxman
45 000 km smile.gif

Jantele EXIP nu sunt pentru R 25. dry.gif

El ramane 100% original. wub.gif

GZR
Arata superb masina. Parca este desprinsa din reclamele de promovare a masinii de la vremea lansarii ei pe piata dar peisajul autohton din spate te aduce in prezent.
Felicitari, rar am vazut o masina veche sa arate cum arata masina ta.
Adi
turbodxman
Multumesc. smile.gif
E rezultatul grijii fata de ea a 2 generatii si a 8 ani de restaurare. wink.gif

turbodxman
PASIUNE wink.gif

R 25 V6 Baccara auto

http://www.leboncoin.fr/voitures/320189539.htm?ca=10_s

R 25 V6 Turbo 1986 - 1600 euro excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.