danyell79
23 Sep 2010, 22:03
Astazi cand ma intorceam de la munca am observat ca mi s-a aprins pt cateva secunde martorul STOP, dupa care s-a stins, dupa vreun km iar s-a aprins, povestea a continuat tot asa, ba aprins - ba stins. Imi puteti spune ce rol are acest martor. Va multumesc!
cj98czh
23 Sep 2010, 22:07
Uita-te cu atentie si vezi martorulk STOP impreuna cu ce se mai aprinde... nu se aprinde singur.. ci insotit de alt martor.... eu banui ca in cazul tau este cu cel de la frana de mana... care inseamna ca ori ai lichid de frana la minim ori maneta de la frana de mana nu era jos de tot...
danyell79
23 Sep 2010, 22:14
Sunt sigur ca daca se mai aprindea si alt martor observam, acuma este cam tarziu dar maine o sa fiu mai atent sa vad daca se mai aprinde ceva. Multumesc momentan
cj98czh
23 Sep 2010, 22:16
sunt 2 martori mari care intotdeauna se aprind impreuna cu altceva... SERV si STOP
danyell79
23 Sep 2010, 22:17
Ok, maine revin cu informatii...
Daca nu...ai lipsa becuri in bord sau sunt arse...
........ lipsa sau scos intentionat de cel care ti-a vandut masina de nu se aprinde SERV. Cand pui contactul SERV se aprinde? Daca nu inseamna ca e posibil ca airbag-urile sa le ai de design in masina sau sa aiba alta problema.
valium2008
24 Sep 2010, 09:01
vezi ca poate ti se aprinde STOP cu cel de la frana de mana. Daca ai reglat volanul in sus si scaunul in jos, si nu esti prea inalt, nu vei vedea becul de la frana de mana. Sa ai grija cand te uiti. Este f jos pe bord becul. Eu am patit ceva asemanator cand ploua, mi se aprindea intermitent si cand mergeam pe drum rau. Era un contact rau undeva insa a disparut singur
Vezi sa nu fie becul de la frana de mana.
cj98czh
24 Sep 2010, 09:04
Vali .... tu a citit al doilea post din aces topic.... in care ii spuneam exact de treaba asta?
valium2008
24 Sep 2010, 09:25
Da, insa i-am zis ca si eu am avut aceeasi problema care s-a "reparat" de la sine (aveam si lichid de frana si frana de mana nu era ridicata deloc). Asta era diferenta
PS: Sper ca nu am suparat pe nimeni
danyell79
24 Sep 2010, 15:52
Problema rezolvata momentan. Aveti perfecta dreptate se aprindea si martorul "frana de mana", eu fiind mai mic, nu l-am observat. Am verificat lichidul de frana si era sub minim, am completat si acum s-au stins, problema este ca acum trebuie sa vad pe unde am pierdut lichidul. Va multumesc la toti pentru promptitudine! Zile bune!
Cred ca pe la cilindru receptor stanga sau drt
danyell79
2 Oct 2010, 20:59
Lichidul se scurge din cauza conductei fisurate in zona scutului de la jumatatea masinii, intre scut si conducte s-a strans o gramada de mizerie. Va recomand la toti sa mai scoateti si sa curatati din cand in cand scutul, am inteles ca este o problema cunoscuta la Megane 1
Maxy25
18 Jun 2012, 20:24
Revin cu o problema pe care mi-o explic dar vreau sa fiu sigur de cauze si anume , plec de pe loc cu masina nici un martor aprins , merg pe un drum de tara si nimeresc intr-o balta . Surpiza martor "STOP" aprins in bord fara nici un alt martor aprins impreuna cu acesta (am oprit motorul si am pornit din nou - toti martorii se aprindeau la pornire - niciunul ars) in continuare martor "STOP" aprins in bord fara altul aprins impreuna cu el - am verificat de mai multe ori - nici vreun efect advers impreuna cu aceasta semnalare (frane problema , lichide lipsa , airbag problema , mers in 3 timpi , lipsa tractiune etc.) .
Dupa un drum de apx. 30-40 km si un popas de 10 min. la pornirea motorului toti martorii "cuminti" niciunul nu mai ramanea aprins , nici macar "STOP" . Am mai oprit / pornit inca odata , la fel .
Concluzie , sonda lambda impreuna sau senzorul aferent au facut masa de la apa din balta si mi-au aprins senzorul "STOP" dupa care (30-40km mers) apa s-a evaporat automat a disparut si semnalarea aferenta .
Este buna concluzia sau mai sunt si alte interpretari ? pareri ? . Multumesc anticipat.
espacern
18 Jun 2012, 20:33
Martorul STOP nu se prea aprinde singur.
Poate martorul-pereche al defectului respectiv este ars si se vede doar un singur martor....aprins.
De la sonda sigur nu este.....mai repede de la incarcare/alternator daca balta era mare.
Sau lipsa lichid frana daca se clatina masina......in balta.
Zic si eu....parerea mea.
@+
Maxy25
18 Jun 2012, 20:57
Multumesc , prompt ca intotdeauna (espacern) o sa verific , orice pista merita verificata . La fel stiam si eu ca "STOP" se mai aprinde impreuna cu altceva , de aceea il cautam si pe al doilea dar nimic pana acum .
hitune
19 Jun 2012, 14:56
QUOTE(jas2 @ 24 Sep 2010, 03:56)
Daca nu...ai lipsa becuri in bord sau sunt arse...
oameni buni nu mai ziceti ca "s-a ars un bec din bord" sau "nu mai face contact un bec" bordul nu contine nici un BEC sau BECULET are numai leduri SMD care sunt lipite cu cositor de cablaj si se ard fffff greu,deci daca un martor nu se aprinde este din alt motiv nicidecum de la ledurile din bord.asta ca o paranteza si fara sa sariti cu "gura" pe mine.
espacern
19 Jun 2012, 15:44
Pe Megane 1 sunt si borduri cu bec.....multe.
@+
MariusVSK
15 Jul 2012, 09:22
Danyell79, ai rezolvat problema? cum si cu ce costuri? si eu am aceeasi belea. Multumesc.
16 Jul 2012, 10:18:
Stie cineva codul conductei in cauza? va multumesc.
salut
Mi-a ramas marorul de la frana de mana aprins.
Am scos firul de la frana de mana,mufa de la paharul cu lichid de frana si nu am nici sezori la placutele de frana. Unde sa mai caut.
numai bine!
Salutare, am si eu o problema, aseara am facut vreo 35 de km, am oprit masina nicio problema, stau vreo 30 de minute cu masina oprita. Cabd sa o pornesc surpriza, mi-au ramas martorii STOP + bateria. Am mers vreo 5 km asa dupa care s-au stins, azi dimineata cand am pornit-o la fel aprinsi si asa au ramas. Mentionez ca nu afecteaza cu nimic, porneste normal, merge normal. Renault Megane 1 motor 1.6 16v. 107 cai
Nu mai merge cu masina asa , cand se aprinde "bateria" si cu "stop" semn ca se duce alternatorul sau (tu practic nu mai reincarci bateria ci mergi doar cu, curentul ce a mai ramas in ea), la fel am patit si eu si dupa 1-2h de mers am ramas fara curent. Du-te repede la un service si da jos alternatorul si du-l la un "profesor" care se pricepe la electrice , in functie de piesa stricata costa intre 60-200 ron .
Succes
1.b@gdan.1
29 Sep 2016, 20:10
este de la lichidu de frana completeazal petru ca are o camera care ati indca ca e plin dar nu este asa toarnai pana da pe afara si dupa ancearca sa mai iei din el cu un burete aceias problema am avut si eu ...... e undeva unde scrie pe capac dot 4
cj98czh
30 Sep 2016, 07:40
QUOTE(bitsu @ 9 Nov 2013, 12:58)
mi-au ramas martorii STOP + bateria.
QUOTE(1.b@gdan.1 @ 29 Sep 2016, 21:10)
este de la lichidu de frana
Nenea ... daca era ce spui tu se aprindea STOP + semnul exclamarii sau doar ultimul la unele modele .... lasa lichidul de frana ca nu are treaba cu incarcarea ...
sumandea
16 Nov 2016, 18:32
Salut.Am un megan din 2000 dti si cand pornesc masina este ok dupa vreo 2-3km se aprinde stop si nu mai merge kilometrajul.Vreau un sfat sau o idee.
maryus mau
17 Apr 2018, 15:01
buna ziua am un renaul velsatis 2006 si am doua probleme daca ma puteti sfatui:
martorul de la frana de mana ramane aprins doar cand este trasa frana de mana ,dupa ce decuplez frana de mana dispare de ce?
si a doua problema o am la ventilatorul de racire care este la radiator nu functioneaza nici dupa ce trece acul de mai mult de jumate la temperatura apei si nici cand pornesc AC
va multumesc mult daca imi puteti da un sfat
cj98czh
17 Apr 2018, 15:20
QUOTE(maryus mau @ 17 Apr 2018, 16:01)
martorul de la frana de mana ramane aprins doar cand este trasa frana de mana ,dupa ce decuplez frana de mana dispare de ce?
Pentru ca asa trebuie sa fie ... asa trebuie sa functioneze ...
QUOTE(maryus mau @ 17 Apr 2018, 16:01)
si a doua problema o am la ventilatorul de racire care este la radiator nu functioneaza nici dupa ce trece acul de mai mult de jumate la temperatura apei si nici cand pornesc AC
Ars, mort, probleme pe cablaj, etc ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.