Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se aprinde martorul STOP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
danyell79
Astazi cand ma intorceam de la munca am observat ca mi s-a aprins pt cateva secunde martorul STOP, dupa care s-a stins, dupa vreun km iar s-a aprins, povestea a continuat tot asa, ba aprins - ba stins. Imi puteti spune ce rol are acest martor. Va multumesc!
cj98czh
Uita-te cu atentie si vezi martorulk STOP impreuna cu ce se mai aprinde... nu se aprinde singur.. ci insotit de alt martor.... eu banui ca in cazul tau este cu cel de la frana de mana... care inseamna ca ori ai lichid de frana la minim ori maneta de la frana de mana nu era jos de tot...
danyell79
Sunt sigur ca daca se mai aprindea si alt martor observam, acuma este cam tarziu dar maine o sa fiu mai atent sa vad daca se mai aprinde ceva. Multumesc momentan
cj98czh
sunt 2 martori mari care intotdeauna se aprind impreuna cu altceva... SERV si STOP
danyell79
Ok, maine revin cu informatii...
jas2
Daca nu...ai lipsa becuri in bord sau sunt arse...
Shafu
........ lipsa sau scos intentionat de cel care ti-a vandut masina de nu se aprinde SERV. Cand pui contactul SERV se aprinde? Daca nu inseamna ca e posibil ca airbag-urile sa le ai de design in masina sau sa aiba alta problema.
valium2008
vezi ca poate ti se aprinde STOP cu cel de la frana de mana. Daca ai reglat volanul in sus si scaunul in jos, si nu esti prea inalt, nu vei vedea becul de la frana de mana. Sa ai grija cand te uiti. Este f jos pe bord becul. Eu am patit ceva asemanator cand ploua, mi se aprindea intermitent si cand mergeam pe drum rau. Era un contact rau undeva insa a disparut singur tongue.gif

Vezi sa nu fie becul de la frana de mana.
cj98czh
Vali .... tu a citit al doilea post din aces topic.... in care ii spuneam exact de treaba asta?
valium2008
Da, insa i-am zis ca si eu am avut aceeasi problema care s-a "reparat" de la sine (aveam si lichid de frana si frana de mana nu era ridicata deloc). Asta era diferenta tongue.gif

PS: Sper ca nu am suparat pe nimeni
danyell79
Problema rezolvata momentan. Aveti perfecta dreptate se aprindea si martorul "frana de mana", eu fiind mai mic, nu l-am observat. Am verificat lichidul de frana si era sub minim, am completat si acum s-au stins, problema este ca acum trebuie sa vad pe unde am pierdut lichidul. Va multumesc la toti pentru promptitudine! Zile bune!
jas2
Cred ca pe la cilindru receptor stanga sau drt
danyell79
Lichidul se scurge din cauza conductei fisurate in zona scutului de la jumatatea masinii, intre scut si conducte s-a strans o gramada de mizerie. Va recomand la toti sa mai scoateti si sa curatati din cand in cand scutul, am inteles ca este o problema cunoscuta la Megane 1
Maxy25
Revin cu o problema pe care mi-o explic dar vreau sa fiu sigur de cauze si anume , plec de pe loc cu masina nici un martor aprins , merg pe un drum de tara si nimeresc intr-o balta . Surpiza martor "STOP" aprins in bord fara nici un alt martor aprins impreuna cu acesta (am oprit motorul si am pornit din nou - toti martorii se aprindeau la pornire - niciunul ars) in continuare martor "STOP" aprins in bord fara altul aprins impreuna cu el - am verificat de mai multe ori - nici vreun efect advers impreuna cu aceasta semnalare (frane problema , lichide lipsa , airbag problema , mers in 3 timpi , lipsa tractiune etc.) .
Dupa un drum de apx. 30-40 km si un popas de 10 min. la pornirea motorului toti martorii "cuminti" niciunul nu mai ramanea aprins , nici macar "STOP" . Am mai oprit / pornit inca odata , la fel .
Concluzie , sonda lambda impreuna sau senzorul aferent au facut masa de la apa din balta si mi-au aprins senzorul "STOP" dupa care (30-40km mers) apa s-a evaporat automat a disparut si semnalarea aferenta .
Este buna concluzia sau mai sunt si alte interpretari ? pareri ? . Multumesc anticipat.
espacern
Martorul STOP nu se prea aprinde singur.
Poate martorul-pereche al defectului respectiv este ars si se vede doar un singur martor....aprins.
De la sonda sigur nu este.....mai repede de la incarcare/alternator daca balta era mare.
Sau lipsa lichid frana daca se clatina masina......in balta.
Zic si eu....parerea mea.

@+
Maxy25
Multumesc , prompt ca intotdeauna (espacern) o sa verific , orice pista merita verificata . La fel stiam si eu ca "STOP" se mai aprinde impreuna cu altceva , de aceea il cautam si pe al doilea dar nimic pana acum .
hitune
QUOTE(jas2 @ 24 Sep 2010, 03:56)
Daca nu...ai lipsa becuri in bord sau sunt arse...
*



oameni buni nu mai ziceti ca "s-a ars un bec din bord" sau "nu mai face contact un bec" bordul nu contine nici un BEC sau BECULET are numai leduri SMD care sunt lipite cu cositor de cablaj si se ard fffff greu,deci daca un martor nu se aprinde este din alt motiv nicidecum de la ledurile din bord.asta ca o paranteza si fara sa sariti cu "gura" pe mine.
espacern
Pe Megane 1 sunt si borduri cu bec.....multe.

@+
MariusVSK
Danyell79, ai rezolvat problema? cum si cu ce costuri? si eu am aceeasi belea. Multumesc.

16 Jul 2012, 10:18:
Stie cineva codul conductei in cauza? va multumesc.
Vali63
salut
Mi-a ramas marorul de la frana de mana aprins.
Am scos firul de la frana de mana,mufa de la paharul cu lichid de frana si nu am nici sezori la placutele de frana. Unde sa mai caut.
numai bine!
bitsu
Salutare, am si eu o problema, aseara am facut vreo 35 de km, am oprit masina nicio problema, stau vreo 30 de minute cu masina oprita. Cabd sa o pornesc surpriza, mi-au ramas martorii STOP + bateria. Am mers vreo 5 km asa dupa care s-au stins, azi dimineata cand am pornit-o la fel aprinsi si asa au ramas. Mentionez ca nu afecteaza cu nimic, porneste normal, merge normal. Renault Megane 1 motor 1.6 16v. 107 cai
Maxy25
Nu mai merge cu masina asa , cand se aprinde "bateria" si cu "stop" semn ca se duce alternatorul sau (tu practic nu mai reincarci bateria ci mergi doar cu, curentul ce a mai ramas in ea), la fel am patit si eu si dupa 1-2h de mers am ramas fara curent. Du-te repede la un service si da jos alternatorul si du-l la un "profesor" care se pricepe la electrice , in functie de piesa stricata costa intre 60-200 ron .
Succes
1.b@gdan.1
este de la lichidu de frana completeazal petru ca are o camera care ati indca ca e plin dar nu este asa toarnai pana da pe afara si dupa ancearca sa mai iei din el cu un burete aceias problema am avut si eu ...... e undeva unde scrie pe capac dot 4
cj98czh
QUOTE(bitsu @ 9 Nov 2013, 12:58)
mi-au ramas martorii STOP + bateria.
*




QUOTE(1.b@gdan.1 @ 29 Sep 2016, 21:10)
este de la lichidu de frana
*




Nenea ... daca era ce spui tu se aprindea STOP + semnul exclamarii sau doar ultimul la unele modele .... lasa lichidul de frana ca nu are treaba cu incarcarea ...
sumandea
Salut.Am un megan din 2000 dti si cand pornesc masina este ok dupa vreo 2-3km se aprinde stop si nu mai merge kilometrajul.Vreau un sfat sau o idee.
maryus mau
buna ziua am un renaul velsatis 2006 si am doua probleme daca ma puteti sfatui:
martorul de la frana de mana ramane aprins doar cand este trasa frana de mana ,dupa ce decuplez frana de mana dispare de ce?
si a doua problema o am la ventilatorul de racire care este la radiator nu functioneaza nici dupa ce trece acul de mai mult de jumate la temperatura apei si nici cand pornesc AC
va multumesc mult daca imi puteti da un sfat
cj98czh
QUOTE(maryus mau @ 17 Apr 2018, 16:01)
martorul de la frana de mana ramane aprins  doar cand este trasa frana de mana ,dupa ce decuplez frana de mana dispare de ce?
*



Pentru ca asa trebuie sa fie ... asa trebuie sa functioneze ...

QUOTE(maryus mau @ 17 Apr 2018, 16:01)
si a doua problema o am la ventilatorul de racire care este la radiator nu functioneaza nici dupa ce trece acul de mai mult de jumate la temperatura apei si nici cand pornesc AC
*



Ars, mort, probleme pe cablaj, etc ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.