QUOTE(cristianco2002 @ 13 Sep 2010, 16:15)
Eu am pedale ceva mai scurte, cred ca sunt de 170, si chiar si asa am atins cu ele de pamant cand m-am inclinat mai tare sa evit niste obstacole...
In alta ordine de idei, nu inteleg de unde faza cu piciorul aproape intins cand pedalezi. Ma tot uit la turu Frantei si acum la turu Spaniei si vad ca aia chiar tin genunchii indoiti destul de mult si la pozitia de extensie maxima a piciorului.
Personal mi se pare mai comod cu saua mai jos. Mai putina presiune asupra fundului si a prostatei
Am o sa WTB destul de comoda, chiar foarte comoda, nu se pune problema. Plus, parca e mai bine sa pui un pic si din greutatea corpului pe pedala, parerea mea.
Referitor la pedale, vad ca inca n-ai invatat una dintre regulile de baza ale mersului pe bicicleta si anume: pedala din interiorul virajului totdeauna sta sus.
Vehiculele pe doua roti vireaza prin inclinare si, mai devreme sau mai tarziu, inclinarea devine o tendinta naturala a celui care le conduce.
Deci nu te inclini doar ca sa eviti obstacole, ci in orice viraj.
Eu am barbierit o pedala pe o coborare deoarere am inceput sa pedalez cand inca nu iesisem total din viraj.
Cred ca au iesit scantei din asfalt la cum arata pedala acum, insa nu am cazut.
Referitor la inatimea seii, citeste mai atent ceea ce au scris altii si eu.
Am spus ca reglarea seii pentru pozitia ideala de pedalat se face stand in cur pe sa si cu
calcaiul pe pedala.
Cand pedalezi nu vei pedala cu calcaiul si in felul asta piciorul, la extensie maxima va fi flexat.
Tot in felul asta soliciti muschii exact cum trebuie si nu fortezi inutil articulatii, tendoane si ce-o mai fi pe acolo.
Regula asta nu am inventat-o eu, am auzit-o si eu de la altii mult mai experimentati.
Cel putin in cazul meu asta este pozitia ideala de pedalat.