Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tuning Motor Benzina Aspirat F4R 2.0
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
rama
Salutare.

Am masina din semnatura.
Din pacate este grea , cit Laguna de grea si se cam tariie.

Am motor de 2.0 F4R 136 CP , 6 trepte ND0 cred cutia.
Ideea este ca as vrea sa ii fac ceva sa ii mai crestem cuplu , curba , si valoare.

Ma gindeam la cel mai simplu kit de turbo. EU nu vreau 200 CP ci maxim 150-170 si un cuplu cit sa nu rup cutia/ambreiajul.

Exista kituri turbo pt Clio RS care este aspirat de la 172 la 200 CP si exista kituri turbo de max 0,5 bar care transforma masina in avion.
Stie cineva o firma care face asa ceva , preturi sau variante.?

Ma gindesc la Mstertuner si SRZ , trebuie sa le dau un tel si sa le fac o vizita dar nu am avut timp . A facut vineva asa ceva ?


Repet scopul nu este masina sport ci o masina normala care sa mearga mai civilizat asta din cauza greutatii....

Ma intreb cum naiba merge CC de 1.6 in 5 trepte dar nici nu vreau sa ma gindesc , probabil ca un logan de 1,4 care are oricum vo 400kgmai putin .....
R19/16v
Sau te descurci de un 2.0T de la reno.
rama
NU gasesc nici sa dau cu tunul un 2.0T de la reno. adica un F4Rt
Si din cite stiu eu acela are cutie PK sau Dk4 ceva de genul adica nu se pupa cu asta a mea si daca ma apuc sa schimb planetare , etc mai bine ma las pagubas.

Eu vreau ceva simplu in buget decent .
Nu imi trebuie nu stiu ce blow off nu stiu ce evacuare nu stiu ce clapeta nu stiu ce intercooler .
Imi trebuie ceva eficient si simplu .
Nu am reusit sa vad cit cupllu tine cutia aia. dar daca ii pun un turbo il poti regla sa nu depaseasca valoarea maxima de cuplu a cutiei pe toata plaja de turatii si iti trage masina exemplar indiferent de turatie.

Am un Mini cu compresor si stiu ce vorbesc. Desi are doar 1.6 are o acceleratie de invidiat. desi ESTE APROAPE LA FEL DE GREU ca laguna. Stiu ca lumea il vede mic dar este greu . ( este cabrio)
R19/16v
http://annonces.ebay.fr/viewad/MOTEUR-NEUF...-F4R/5011279201

Voila

Scenicul meu tot ND0 are.
VyRuZ
Transportul cred că mai costă încă pe atât...
siriteanu
a incercat cineva sa inlocuiasca motorul pe masina ?
eu am 1.8 16v, si as trece la 2.0 turbo ... nu stiu exact ce implica modificarea ( comp de bord, instalatie electrica etc . )
ma gandeam macar daca pe motorul de 1.8 s-ar potrivi o cutie de viteze in 6 trepte de pe 2.0 turbo .. sau de pe 2.0 16v care nu stiu daca e in 6 sau tot in 5 trepte
andri1940
siriteanu, ar fi mai "cost effective" sa inlocui motorul 1.8 16v cu 2.0 16v- care au aceleasi dimensiuni. In ceea ce priveste cutia de viteze, din pacate, poti sa o pastrezi pe a ta- si la 2.0 16v etajarea vitezelor e la fel (de altfel e acelasi tip de cutie ca la 1.8 16v).
espacern
QUOTE(andri1940 @ 9 Jul 2013, 19:43)
si la 2.0 16v etajarea vitezelor e la fel (de altfel e acelasi tip de cutie ca la 1.8 16v)

Gresit....nici la 1.8 16v cu clima nu e aceeasi ca la 1.8 16v fara clima.
Par la fel la exterior dar nu sunt identice....deloc!

@+
andri1940
Nu te contrazic, espacern, am zis acelasi tip- indicele difera, intr-adevar.

Iar daca etajarea e putin diferita, nu prea conteaza pentru initiatorul topicului, atata timp cat e in 5 viteze. Stiu ca intreba pe alt topic daca se poate sa-si monteze cutie cu 6 rapoarte...
espacern
Indicele reprezinta etajarea.

@+
BannedHost
Pentru un kit turbo.. eu zic ca te costa cat nu face.. de banii aia iei un motor gata prevazut cu turbo ...

Trebuie sa ai in cont... tot traseul propriu zis de turbo, plus modificari la blocul motor(canal de ulei, radiator ulei, intercooler) decomprimat motor, schimbat computer bord, rescris harta injectoarelor, etc etc
siriteanu
Dar totusi....cam ce implica inlocuirea motorului?
espacern
Citeste ca este descris detaliat.....pe forum.
http://www.reno.ro/Megane-II-Sedan-t246067.html

@+
T.rac3Er
la colegul a fost simplu ca a trecut de pe 2.0 pe 2.0t si electrica in general e cam pregatita, pe cand de pe un 1.6 sau 1.8 la ceva mai mare e alta mancare de peste.
siriteanu
atunci, ce am putea face pentru ca acest 1.8 16v, sa fie mai sprinten?
gabriel CYT
QUOTE(T.rac3Er @ 13 Jul 2013, 22:06)
la colegul a fost simplu ca a trecut de pe 2.0 pe 2.0t si electrica in general e cam pregatita, pe cand de pe un 1.6 sau 1.8 la ceva mai mare e alta mancare de peste.
*




si eu as fi interesat sa trec de la 2.0 16v la 2.0T eu asa am vrut masina de la inceput dar sunt f f f f f rare pe modelu meu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.