Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Montare Ceasuri cu CB pe symbol Ph3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio > Tutoriale
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
lucianm
In afara de pasii descrisi de colegul Hellcat http://www.reno.ro/Cum-sa-ti-montezi-ceasu...CB-t111474.html pentru Clio Bicorp, pentru symbol care nu are cablajul necesar din fabrica mai trebuiesc adaugate 2 fire.

Primul Fir.

Din mufa manetei stergatoarelor - Pinul B7 in mufa rosie de la CB - Pinul 6

[attachmentid=1627652013]


Al doilea fir.

Din calculatorul de injectie pinul 11 in mufa rosie pinul 7.

[attachmentid=1627652014]


Si rezultatul :

[attachmentid=1627652015]
hellcat
O nelamurire...zici pinul 11...dar la numaratoare parca iese al 10-lea.
lucianm
QUOTE(hellcat @ 30 Aug 2010, 13:48)
O nelamurire...zici pinul 11...dar la numaratoare parca iese al 10-lea.
*



e al 11-lea, cel cu dop verde.
aadalex
...dupa ce se trag toate firele si se termina montajul pentru a putea functiona calculatorul de bord trebuie sa fie activat...
lucianm
Despre activare nu stiu la ce te referi. Poate dai mai multe detalii.
spike 2
Codul de piesa pentru ceasuri si celelalte specificatii va rog, daca se poate si va mai rog varianta de VISU sau NT a schemelor electrice pentru 1,4 8 v Clio Symbol 2002 motor K7jA7.
lucianm
pentru symbol merg ceasuri X65 V7.05. Daca gasesti de megane 1 cu specificatia asta trebuie sa mearga.

Cele de symbol sunt Sagem sau turcesti sub licenta sagem, iar cele de megane cred ca sunt jaeger.
hellcat
L-ar ajuta mai mult codul de piesa renault, in cazul in care cauta pe la dezmembrari.
Iar daca ne luam dupa V7.05, nu are cum sa se regaseasca pe megane 1 o astfel de versiune, model ce e scos din productie la momentul symbol-ului phase 4 de 3 ani.
lucianm
codul este 8200487227

Am editat codul ca avea un 0 in plus!
spike 2
Multumesc tuturor pentru informatiile date.
Racky
Am gasit unele cu urmatorul cod : P8200487227 --G . Sunt de pe un benzinar cica. Aveti idee daca se potrivesc pe Symbol-ul din semnatura pentru a aplica 'schema' de mai sus ?

L.E. Mufele sunt aceleasi ca pe al meu sau ar trebui sa fac rost si de alte mufe ? Ms
lucianm
scrie mai sus codul care se potriveste, adica cel pe care l-ai gasit.

mufele sunt identice, doar trebuie sa adaugi cele 2 fire.

daca nu ai maneta de stergatoare cu buton, poti pune alt buton pe care sa ai +12V.

ar trebui sa faci rost de pinii care se introduc in mufa rosie, eventual cauti si mufa pe la dezmembrari, o desfaci si scoti 2 sarme cu tot cu pini pe care le prelungesti ( eu asa am facut ).

pentru mufa manetei stergatoarelor se potrivesc pinii de la conectorii difuzoarelor ( poate sunt mai usor de gasit )


dupa ce se intra in modul de test ( se pune contactul cu butonul de derulare apasat ) ar trebui dat un reset din buton pentru stergerea erorilor de citire inregistrate.

daca nu are erori, va afisa " ---h "
Racky
Am vazut codul, dar avea ' --G ' in plus, si de asta intrebam. O sa primesc ceasurile + maneta, deci trebuie sa caut niste pini. Oare aia de la o sursa PC nu se potrivesc ?

Ca tot e vorba de pini & fire, pe unde ai tras firul de la calculator spre CB ? Se poate o poza ? unsure.gif
lucianm
QUOTE(Racky @ 23 Sep 2010, 21:39)
Am vazut codul, dar avea ' --G ' in plus, si de asta intrebam. O sa primesc ceasurile + maneta, deci trebuie sa caut niste pini. Oare aia de la o sursa PC nu se potrivesc ?
*




din pacate nu se potrivesc pinii de la surse de pc.



firul de la calculator.. hmm.

eu am desfacut stergatoarele, am scos grilajul de plastic apoi vasul spalatorului de parbriz. in spatele vasului este un dop negru care comunica cu interiorul.
din interior il gasesti undeva pe langa cablul care deschide capota.

am dat o gaura in dop cat sa intre firul si am pus pe deasupra silicon negru de geamuri.

asa arata mufa. ( desfacuta )
Racky
Imi place la nebunie romanul...imi tot zic unii ca imi trimit ceasurile & maneta si apoi se fac ca ploua.

Acu am gasit la cineva ceasurile si caut o maneta cu buton CB. Oare cea de pe Logan merge ( stiu ca la alea nu pleaca stergatoarele cand 'spritezi' apa ) sau una de pe un Bicorp ?
hellcat
Pini ca in ultima poza pusa de lucianm mai am pe-acasa...de ceilalti subtiri n-am. sad.gif
lucianm
merge cea de logan.

faza cu plecatul stergatoarelor odata cu apa e din uch.
UXE
cum deosebesc si eu ceasurile de symbol cu CB fata de cele de bicorp?

in afara de codul de pe spate 8200487227 ce mai difera?

sistemul de prindere? nr de cleme? etc vreau sa imi cumpar si eu unul si nu vreau sa iau gresit unul de bicorp smile.gif




LE: am vazut acum ca difera destul de mult din topicul lui hellcat smile.gif
oanadenisa
sal
tot s a discutat despre ceasurile cu CB pe clio dar nimeni nu a postat o schema a legaturilor si de asta va rog cei care detin o schema sa o posteze ca patria ai v a fi recunoscatoare.
lucianm
descrierea pinilor din ceasurile de bord
[attachmentid=1627664547]

pentru legaturi

1. din mufa manetei stergatoarelor pinul B7 in mufa rosie ( 15 pini ) pinul 6 ( ADAC scroll buton )
2. din ECU pinul 11 in mufa rosie pinul 7 ( flow signal )
pin
QUOTE(lucianm @ 14 Oct 2010, 17:51)
pentru legaturi

2. din ECU pinul 11 in mufa rosie pinul 7  ( flow signal )
*


Stii cumva si la DCI care este pinul din ECU la care trebuie facuta legatura?
augustinel64
butonul de actionare a computerului de bord pus separat (nu am inca maneta) dã un + spre firul mov din CB sau un - MULTUMESC ANTICIPAT
lucianm
+12 pe firul mov dar merge si pus la masa.
augustinel64
multumesc frumos lucian pentru raspuns. SA FI SANATOS
augustinel64
Butonul a mers pe minus. Acum am si eu computer bord.
Inainte si dupa:
lucianm
ce bord e ala din prima poza? nu am mai vazut.

hellcat
Sunt ceasuri de pe versiunea de baza, Autentique. Iar in poza a doua ceasurile sunt de Noul Symbol.
andr3i84
Salutare,

Am gasit ceasuri de bord cu CB de pe un Megane 1 (8 functii, 160.000 km) si as vrea sa-mi spuneti daca se potriveste sau nu. Am citit tot topic-ul dar nu am vazut si codul asta ca ar fi compatibil la masina din semnatura.
Asa ca, inainte sa dau comanda, as vrea sa am aceasta certitudine icon_mrgreen.gif
Multumesc.
lucianm
codul nu este acelasi ca la symbol pentru ca difera putin sistemul de prindere.

mufele de conectare sunt la fel deci functioneaza pe symbol cu conditia sa se potriveasca la cleme. poti sa pastrezi carcasa de la ceasurile actuale si schimbi doar miezul.
hellcat
@andrei84: Vezi sa eviti ceasurile de diesel, sa nu fie vreo incompatibilitate cu distributia pinilor.
Intereseaza-te la achizitie sa fie de pe o masina pe benzina.
lucianm
astia sunt conectorii de megane1.
andr3i84
Da, asta am citit in ambele topic-uri sa nu iau de diesel.
Oricum am vazut ca are un user de vanzare la bursa, Mihai parca. Cred ca dupa sarbatori o sa incerc sa le schimb, dar intai trebuie sa gasesc pe cineva care se pricepe ca eu nu-s in stare blush.gif
lucianm
schema din dialogys nu prezinta diferente la mufe intre benzina si diesel.

eu de exemplu am pus pe al meu clio benzina ceasurile de pe un clio diesel.

sa te uiti sa aiba turometrul pana la 7000 rpm.

Racky
Mi-am montat si eu. Multumesc pe aceasta cale lu' lucianm pentru ca l-am tot deranjat cu diverse intrebari blush.gif .

P.S. Faceti abstractie de 'ochelarii' rupti, dar nu am poza cu cei buni smile.gif.
lucianm
cu placere @Racky. De aia suntem pe forum, sa ne ajutam wink.gif
laur58
lucianm cum ai reusit sa pui ceasuri de diesel ? Te intreb pentru ca am incercat si eu sa pun de benzinar pe dci-ul meu , dar surpriza eu in loc de mufa gri am una rosie . in partea dreapta unde este mufa rosie, la mine este verde . Oare ce se intampla ? De ce este diferit la mine ?


L.E. Am uitat sa precizez ca, la mine arata temperatula si motorina ca la logan. Adica am afisajul undeva in centru.
Racky
Tu nu ai cumva Clio Bicorp ? Tutorial-ul de aici e pentru Symbol, pentru Bicorp are HellCat un tutorial facut.
lucianm
diferenta de mufe nu e de la benzina/diesel.

ceasurile de dupa 2004 de bicorp cu indicator digital pentru apa si benzina au alta ordine a pinilor in mufe.

trebuie sa cauti ceasuri cu CB cu indicatoare digitale, de pe bicorp dupa 2004
laur58
Ok am inteles ,si va multumesc pentru raspunsuri .

pin
Din calculatorul de injectie ce pin trebuie tras in mufa rosie pinul 7 la un dCi? Firul de la maneta la ceasuri este acelasi ca si la benzina !!!

Multumesc
lucianm
Firul de la maneta este acelasi B7 - Mufa rosie pin 6. ( sunt aceleasi ceasuri si aceleasi manete ).

Despre firul de injectie vad ca nu stie nimeni. Dci-ul are ecu Delphi si sunt cam zgarciti la scheme mad.gif
pin
da firul de la mante e tras ca imi functioneaza vad viteza medie si distantele..

Am desfacut un alt bord si am masurat sa vad ce fir ajunge.. dar la cel din bord corespund doua fire la ecu.. care intre ele nu sunt legate.. mai trec pe undeva.. sau au diode ..
lucianm
spune-mi pinii si ma pot uita pe autodata sa vad daca le corespunde ceva.
pin
1b si 1c sunt cei doi pini din ECU
lucianm
nu am gasit sad.gif
pin
Gata am reusit D4 era pinul..
ma lamurit un coleg pe alt topic

multumesc



http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=62&t...60#entry2864087
alexxxh86
am si eu niste intrebari, poate ma puteti ajuta:

- am un symbol diesel din 2007 echipare autenthique si cam asa arata bordul meu:[attachmentid=1627697903]

- as vrea sa pun ceasurile de aici http://www.reno.ro/-VAND-piese-Renault-Cli...ml#entry2867311

- pe langa firele de la maneta si de la computer(din pinul D4) mai trebuie trase alte fire? o sa mearga turometrul (ceasul meu nu are turometru)?

- cum sa fac sa imi afiseze km reali, eu am aprox 50.000 si ceasurile care vreau sa le iau au 120.000? unde sunt stocati km, in ceasuri sau in calculatorul de inj?
lucianm
pentru turometru din ECU pinul B2 in ceasurile de bord mufa rosie pinul 4.

in rest sunt aceleasi conexiuni.

este foarte posibil sa ai deja cablajul tras din fabrica.

km sunt memorati in ceasuri. daca vrei sa-ti afiseze km reali va trebui sa rescrii km din ceasuri.
augustinel64
Ai cablajul tras din fabrica. Le montezi pur si simplu. Si eu am facut la fel
alexxxh86
am montat si eu astazi ceasurile.am rezolvat si cu scrisul kilometriilor reali. se pare ca eu nu am cablurile trase din fabrica. turometrul merge dar de la maneta nu pot sa derulez informatiile. este posibil sa am tras firul de la ecu si cel de la maneta sa nu fie tras, avand in vedere ca la augustinel64 a mers dar si-a tras el alt buton pt derularea informatiilor?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.