Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bijuteria mea - Dacia 1300
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
speedy'91
salut!
bijuteria-dacia 1300,an fab.1978,reconditionata complet in 2007(operatiunea a durat circa 1 an,adica am inceput in 2006);
istoria-masina a fost a socrului meu fiind vanduta in 2005 unui vecin;(vanduta pe 1500lei)
-un an mai tarziu mi-a venit ideea sa o reconditionez complet cand am auzit ca vecinul vrea sa o vanda;(recumparata pe 700lei,intr-o stare jalnica)
-in aprilie 2006 am inceput reconditionarea care avea sa dureze pana in octombrie 2007(cost total aprox.9000lei)
reconditionare-desfacuta complet,pana la ultimul surubel,vopsita+insonorizata intr-un service care avea cabina de vopsit si cuptor:
-suspensie schimbata(amortizoare monroe,bari stabilizatoare de dacia sport);
-motor reconditionat;
-cutie cv schimbata cu una cu 5 trepte, luata de pe o dacia pe injectie, dauna totala;
-esapament cap-coada inox(Borla-pilot);
-interior vinilin,luat de pe un renault 12;(i-am mai pus volan momo,nuca schimbator+pedale aluminiu) ohmy.gifk
-geamuri cu tenta verde;
-c.d player alpine+boxe jbl;
cand aduc masina la Pitesti si ies cu ea prin oras e senzatie atrage privirile tuturor!
modificari ce urmeaza:
-ambreaj de 200mm;
-modificare suspensie(coborata cu apox.4-5cm);
-vreau sa- i pun volan original renault 12,radio auto predeal,site boxe stil retro;
sper sa va placa! biggrin.gif

[attachmentid=1627646447] [attachmentid=1627646448] [attachmentid=1627646449] [attachmentid=1627646450] [attachmentid=1627646453] [attachmentid=1627646452] [attachmentid=1627646451] [attachmentid=1627646454] [attachmentid=1627646455]
cj98czh
Foarte frumoasa sa te bucuri de ea !!!

Exista si un lucru care nu-mi place.... tips-ul de la evacuare .... nu se leaga de linia clasica a masinii... acolo as schimba ceva.... atat ... in rest.. 10 ! biggrin.gif
argon
si cutia in 5 ii strica din valoare si originalitate, cu o frantuszeasca in 4 erai mult mai cistigat inclusiv dpdv al fiabilitatii.
Merced
Nu comentez in ceea ce priveste masina, e frumoasa, nu ai vrut s-o transformi intr-una 100% originala si e placerea ta s-o faci cum vrei. Mie imi place, pana acum n-am vazut-o in Pitesti, dar daca o s-o vad te trag pe dreapta sa ma uit si eu mai bine la ea.

Iar acum ajungem la subiectul ambreiaj. Presupun ca ai de 180mm acum montat pe ea. Si bine e asa, ca inca dai de un ambreiaj decent facut in tari cu apa calda cand vine vorba de 180mm. Adica Sachs, Valeo, Luk. La 200mm n-ai variantele astea. Ai Conex, ai uzina(tot Conex), ai turcisme, chinezisme si unele facute prin Macedonia, Ruen parca le zice, care cica-s decente, dar nu cred ca le poti compara cu Sachs, Valeo, Luk.
Eu nu inteleg cu ce te poate deranja ambreiajul, pe mine ma depaseste chestia asta. Adica ce diferente crezi ca o sa simti cu unul de 200?
argon
aceleasi ce se simt cu volanul momo.
speedy'91
-volanul momo e pus provizoriu blush.gif ,pana gasesc unul de renaul 12;
-ambreajul.dupa cum stiti nu prea exista volanta de 200mm pt motor 1.3;dar fiind din pitesti am facut rost de un ambreaj de 200mm(volanta,disc,placa)de competitie,facut in uzina,in vremurile de demult icon_mrgreen.gif
BZN
E de apreciat efortul depus, felicitari.
Se putea lucra insa ceva mai mult la linia masinii, jantele nu prea se potrivesc...
Markos
Exteriorul arata bine, motorul la fel. Interiorul e cam disco, dar gusturile nu se discuta smile.gif
tmkrf
e frumoasa smile.gif imi place mult cum da numaru pe spate in rest masina e excelenta
kog
QUOTE(argon @ 6 Aug 2010, 10:52)
aceleasi ce se simt cu volanul momo.
*


eu n-as vorbi de volane momo
Iulikk
radmasa.gif radmasa.gif
argon
ala l-am dat demult la mrdevil sleep.gif

ontopic, acu vad si io pozele cum trebuie, arata foarte bine, dar i-ai jos tipsul de la toba, si pune-i tetiere macar la scaunele din fata, la un impact din spate iti rupi gatul asa, nu e o gluma sleep.gif
speedy'91
-masina o folosesc foarte rar,in general cam doua saptamani pe an,vara,cand sunt in concediu si daca asa au fost scaunele originale wub.gif (renault 12),fara tetiere,asa o sa ramana happy.gif
-in interior sunt de acord ca trebuie schimbat volanul(dar asta a fost singura varianta pana gasesc un volan de renault 12) si sitele de la boxele fata;in rest cam ce vi se pare "disco"? blink.gif
BZN-ce jante imi recomandati ca sa se potriveasca mai mult cu linia masinii?
tmkrf
QUOTE(speedy'91 @ 6 Aug 2010, 17:24)
-masina o folosesc foarte rar,in general cam doua saptamani pe an,vara,cand sunt in concediu si daca asa au fost scaunele originale wub.gif (renault 12),fara tetiere,asa o sa ramana happy.gif
-in interior sunt de acord ca trebuie schimbat volanul(dar asta a fost singura varianta pana gasesc un volan de renault 12) si sitele de la boxele fata;in rest cam ce vi se pare "disco"? blink.gif
*


probabil se refera la difurile din usa ...si la cd player
Markos
QUOTE(tmkrf @ 6 Aug 2010, 18:27)
probabil se refera la difurile din usa ...si la cd player
*


alea si volanul, exact.
tatabobu
Vasul de expansiune e vopsit sau e din plastic?
Capacul distribuitorului si carcasa filtrului de aer de la ce sunt?
speedy'91
-vasul de expansiune e din plastic;
-capacul ruptor-distribuitor+lulea sunt de renault 12;sunt duccelier naughty1.gif
tatabobu
Eu i-as pune un vas de sticla. Avantajul e ca vezi direct starea lichidului de racire.
deceneu32
Acum am citit si eu topicul.Imi place cum a iesit. smile.gif
Mai exista masina?
speedy'91
Salut și bine v-am regăsit!
Între timp m-am concentrat pe înlocuirea tuturor elementelor care nu erau originale, pentru această chestiune am mai achiziționat o Dacia 1300 din 1975:
- jante originale DACIA 1300;
-volan original, cu perniță;
- tips toba finala dat jos;
- geamuri originale DACIA 1300 ( aveam cu tentă verde, heliomată) și chedere cu inima.
Aici as avea nevoie de ajutor, cine știe exact ce geamuri se montau pe Dacia 1300 in 1978-1977?
- au fost înlocuite panourile portiere cu unele fara gaură de boxă;
-bordul+ceasurile de Renault 12 au fost înlocuite cu unele de Dacia 1300;
-interiorul de Renault 12 a fost înlocuit cu unul textil, albastru original Dacia 1300 ( de pe Dacia menționată mai sus).
O sa revin cu mai multe poze, va rog cine știe exact cum stă treaba cu geamurile să mă ajute cu informația, mulțumesc!
Adrian Frigo
Frumoasa(topicul asta ar trebui mutat la Restaurari).Poze mai detaliate?

Geamurile de pe daciile din '77-'78 erau simple,produse de Gerom Buzau...daca la asta te-ai referit cand ai pus intrebarea. smile.gif
DACIOTUL_97
Salut ! Frumoasa bucatica.Esti din Pitesti ? As vrea sa vad si eu masina daca se poate (sunt din Mioveni) icon_mrgreen.gif

Si da,in principiu aveau geamuri fabricate de Gerom (Romsit).Cele cu tenta sunt raritati,la fel si parbrizele (fie simple,fie cu tenta).
speedy'91
Mulțumesc pentru aprecieri, referitor la geamuri vreau sa știu ce emblema se folosea in anii 77-78, oricum numai de Buzău erau!
Câteva poze făcute azi, mai am de lucru la interior.
Aș fi recunoscător moderatorilor dacă ar muta topicul in "Restaurării", acolo ar fi locul mașinii!
Mulțumesc
Adrian Frigo
Ambele sigle sunt conforme! smile.gif
iustin_uap
Ma bucur sa vad un topic inactiv dezgropat de initiator si cu masina inca in viata. Pacat ca ultimele poze is la dimensiune redusa.

Faina masina! Si inainte si acum. Eu as fi pastrat geamurile cu tenta.
speedy'91
Astăzi am schimbat inima cheder, un mic detaliu, dar foarte important, arată superb.
maho
Foarte misto!
speedy'91
Prima iesire in 2019! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.