Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Regulator Presiune
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
axylex
Am un megane cabrio din 98 si mufa de la regulatorul de presiune(relanti) s-a distrus ...daca sunteti buni as vrea o poza in care sa se vada oridinea celor 4 fire care intra in mufa...Multumesc anticipat
cj98czh
Daca ai da si tu date despre motorizare... sau un cod de motor sigur ai primi ceva raspunsuri...


Ca sa nu zic ca daca ai scrie si corect gramatical ar fi mai bine....

Dar nu-i nici o problema toti invatam... si..... se scrie:

ajutati-ma
s-a distrus
aleksanders
te ajut eu- se scrie ajutati-ma

29 Jul 2010, 15:42:
am postat in acelasi timp biggrin.gif
axylex
Sorry pentru greselile gramaticale... Prea mult messenger dauneaza grav sanatatii...
anyway.. blush.gif
tip motor K7M-A-702 1600CM BENZINA 66KW

MS MULT
axylex
Poate cineva sa ma ajute cu o poza ?? Sa vad si eu combinatia firelor ... pls chiar am nevoie ... motorul meu acum sta la 4000 turatii...
axylex
Am pus si o poza cu motorul sa vedeti in ce zona este regulatorul...poate imi puteti spune voi combinatia culorilor... pls ..am nevoie de ajutor
axylex
Am si eu o problema la megane-ul meu ( tip motor K7M-A-702 1600CM BENZINA 66KW) .Mufa din regulatorul de presiune din cauza trepidatiilor s-a distrus. Un prieten la care aveam masina a luat alta mufa de la remat dar acum nu mai stie combinatia firelor.. Daca aveti placere sa imi spuneti si mie ordinea culorilor sau sa uploadati o poza va multumesc mult ...
cj98czh
axylex - nu ajuta cu nimic daca deschizi mai multe topicuri... din contra ai putea lua un warn de la moderatori.... nu ti s-a raspuns pt. fie nu sunt useri care sa stie, fie cine are motor ca al tau ii este lene sa ridice capota si sa faca o poza....
Madriann
Extraordinar....sunt doua fire si o bobina nenorocita inauntru, daca aia e piesa (regulator de presiune e cam "mult" spus...). Ia si testeaza, daca la prima incercare ti se tureaza mai mult de 1200 rpm (720 in mod normal, dar poate e rece motorul), schimba firele....ai 50% sanse sa le nimeresti, probabilitate destul de buna.
Nu ai ce sa strici, daca la asta te gandesti.
bestyuta
nu este o bobina este un motoras ordinea firelor pe culori din spre baterie spre filtru de polen maro. frez. portocaliu .cenusiu.
sper sa iti fie de folos
Madriann
La pariu ca e o bobina "in motoras"? smile.gif
(electrovalva. motor pas cu pas. bobina)
snowdream
Am motor ca al tau dar sunt foarte decolorate firele au aceasi culoare acum, maro deschis.... blink.gif ...
axylex
ms baieti.... vad eu cum fac... si madriann chiar sunt 4 fire ...deci nu e 50% sansa... oricum ms de posturi...
snowdream
Cat costa unu ca al meu a cedat si face pe nebunul ? Imi fluctueaza turatia si nu imi mai sta la relanti decat atunci cand vrea ea. (exceptand pornirea) mad.gif blink.gif
lupo_1.7sdi
Pe schema valva IAC (idle air control) este elementul Y99, aveti acolo si culorile si am atasat si modul de verificare a acesteia.
CosTy90
salut. am si eu o problema la masina ,imi fluctueaza foarte mult relantiul si pana la urma moare daca nu ii dau putina acceleratie, si mai are momente cand ramane blocata in 2000 de ture si nu scade nici cand e cald motorul nici cand este rece..pur si simplu sta asa mereu . Regulatorul de presiune l-am masurat dupa schema de mai sus si imi da aprox 50 omi pe ambele canale dupa cum este descris acolo. de la ce sa fie oare ?

22 Feb 2011, 14:51:
scuze am uitat sa precizez , motor 1.6 55 kw codul nu il stiu exact
snowdream
Curata vana de relanti si vezi ce face dupa, este corpul pe care e montat senzorul si vezi cum se comporta dupa. wink.gif ... poate ai noroc...
CosTy90
l-am curatat...cand l-am dat jos...l-am masurat..tot ce am gasit pe aici..doar garnitura nu am schimbat-o deoarece era in stare buna..nu stiu ce sa ii mai fac
snowdream
Pune pe tester masina, daca ai curatat vana de relanti, acolo iti va spune daca e in parametrii............
jocherjocher
QUOTE(CosTy90 @ 22 Feb 2011, 14:50)
salut. am si eu o problema la masina ,imi fluctueaza foarte mult relantiul si pana la urma moare daca nu ii dau putina acceleratie, si mai are momente cand ramane blocata in 2000 de ture si nu scade nici cand e cald motorul nici cand este rece..pur si simplu sta asa mereu . Regulatorul de presiune l-am masurat dupa schema de mai sus si imi da aprox 50 omi pe ambele canale dupa cum este descris acolo. de la ce sa fie oare ?

<span class='edit'>22 Feb 2011, 14:51:</span>
scuze am uitat sa precizez , motor 1.6 55 kw codul nu il stiu exact
*




la mine la 1.4 16V am rezolvat problema schimband cele 2 garnituri de la corpul de acceleratie (neaparat originale, is ieftine- aprox 10 euro bucata) si garniturile de la galeria de admisie aer.Dar daca nu vrei sa cheltuiesti schimba prima data cele 2 garnituri si apoi pe celelalte.
CosTy90
@ snowdream - am incercat si cu testerul insa nu mi se conecteaza la ECU am vazut ca mai multi au problema asta

@ joker - o sa schimb atunci garniturile acelea prima stiu unde se afla de la corpul clapeta , cealata sau celalate unde se afla ? la imbinarea admisiei in chiuloasa ? blink.gif daca nu imi poti spune unde in alta parte ?

va multumesc pentru interesul acordat biggrin.gif
jocherjocher
@costy....o garnitura se afla intre corpul acceleratiei si corpul filtrului de aer si cealalta garnitura se afla intre corp acceleratie si colector aer (negru, cu patru proeminente, sub capac motor inscriptionat cu cilindreea....sunt diferite garniturile..oricum odata scos corpul de acceleratie (se scoate greu) iti dai imediat seama ce si cum pe acolo....cu ocazia asta curata si clapeta de acceleratie (numai daca ai mana superfina altfel la cineva de meserie ca se poate strica usor).

LE am vorbit pt motorul 16V.....vad ca tu ai masina din 1996 deci 8V...in cazul asta nu stiu
CosTy90
corpul clapeta l-am curatat , da intradevar motoarele divera destul 1.6 8v fata de 16 16v , aer fals nu trage deoarece i-am pus mana la clapeta de acceleratie si imediat moare motorul..si nu se aude sa traga aer fals pe undeva deci problema este ori de la motorasul pas cu pas ori din calculator de unde trimite comanda catre acel motoras care ii regleaza relantiul ..
jocherjocher
Salut Costy.....si eu am schimbat motorasul pas cu pas dar la mine nu tinea relantiul in turatia normala si dupa ce l-am schimbat tot nu disparusera unele simptome cu turatia (erau de la dintii volanta mancati de bendix care mai departe dadeau erori la senzorul de turatie.....se poate afla numai demontand electromotorul si verificat zona sau miscand cu surubelnita volanta pana cand gasesti zona ei de contact cu electromotorul stiindu-se faptul ca ea se opreste mereu in acelasi loc)...poate gasesti la cineva un motoras pas cu pas sa ti-l dea 5 minute sa vezi cum se comporta...eu nu am avut de unde sa iau si am schimbat niste piese de-aiurea pe la masina....
CosTy90
o sa verific maine si dinti de la volanta desi nu cred ca ar fi problema de acolo la mine deoarece nu am probleme la pornire cu bendixul sa nu imi agate sau ceva de genul , si in plus acum nu-mi mai variaza relantiul sa zic ca ar fi de la ce ai spus tu ci imi sta fix la 2000 turata dar o sa verific si chestia asta , insa momentan nu mai ma intereseaza atat de mult problema aceasta deoarece am bagat gpl si pe gaz merge ok biggrin.gif dar mi-ar place sa mearga si pe benzina ok ..nu se stie cand e nevoie , Multumesc !
sebebe
Salut , am urmatoarea problema : logan 1.4 , am schimbat mpp dar am pus unul Meat&Doria (n-am gasit siemens ) la apasarea ambreiajului turatia creste in loc sa scada , trebuie sa inversez firele ?Care ? am doua albe si doua cred ca verzi (sunt cam jegoase , o sa lesterg) , sa inteleg ca pe alea albe le las acolo?

E urgent!
dangeorge007
nu stiu daca mai este cineva pe topicul asta avand in vedere ca ultima conversatie a fost prin 2010, totusi radmasa.gif intrebarea ar fi: daca la relanti masina merge frumos pana se incalzeste si ajunge la 750 rtm si cu relantiul fix la valoarea asta dar un zgomot ca de huruit care strica toata petrecerea cu un vrr...vrr...vrr...de mers oval...precizez ca de curand am facut distributia..curatat relanti, bobine care incalzesc frumos toate cam la fel, pus o gramada de spray contacte cam peste tot, baterie 14v, bujii noi..
toate bune !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.