Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: X-Trail
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
pictoru68
Salut .

Am un X-Trail din ianuarie 2008 (inca in garantie).
Dupa primmi 500 km in oras s-a aprins senzorul de la DPF (filtru de particule diesel) si au inceput problemele.
Specialisti de la reprezentanta nu au gasit o solutie tehnica viabila in a rezolva problema nici astazi . Nu se accepta ca este o problema de garantie (pentru a schimba catalizatorul sau acest filtru) si ca atare sunt client fidel in service la fiecare 2000-3000 km parcursi nu neaparat in oras.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? ma puteti ajuta cu un sfat ?

Numai bine
Pictoru


pgaby
salutare,

ai citit manualul de utilizare?? acolo iti zice ca daca se aprinde trebuie sa rulezi cu vitez ridicata (peste 60 km/h) pana se stinge.

al meu are 161.000 km e din 2007 noiembrie si pana acum cred ca mi s-a aprins DPF-ul de cel putin 5 ori(MAI ALES CAND RULAM MULTI KM IN ORAS).

cat tine de garantie orice defectiune trebuie rezolvata pe banii lor. incearca la alta reprezentanta sa iti rezolvi problema. eu a trebuit sa schimb 3 reprezentante sa dau de una serioasa, cei drept la 450 km distanta dar merita. satisfacut la maxim.

cu respect
Gaby
pictoru68
salut Gaby,

Al meu are aproape 90000km la bord.
sincer sa fiu senzorul DPf s-a aprins de cel putin 50 de ori.

uneori se stinge dupa ce o alerg afara vreo 30 de km dar de cel putin 4 ori , in timp ce o alergam s-a aprins si indicatorul de service motor.

Daca nu este secret da-mi si mie adresa la service-ul care il agreezi tu.
Din pacate am fost si in Ungaria la o revizie si nu s-a rezolvat problema.

numai bine
pictoru
pgaby
naseara'

eu am facut reviziile la iasi(dezastru) la bacau(dezestru) la suceava(nesatisfacut) si la Baia Mare (satisfacut maxim)

la mine e aprins martorul service motor pe la 100.000 si nu s-a mai stins biggrin.gif. e o problema identificata dar nu am avut eu timp sa o remediez. (doar cei de baia mare au descoperit problema, restu nu stiau nik excl.gif )

in rest la mine e ok, doar un rulment si 4 bucse. mai am amortizoarele ce le voi schimba la 170.000km ca au cam obosit(cei drept o folosesc cam 80% pe drumuri grele)

incearca la Baia mare, poate iti vor rezolva problema.

cu stima maxima,
Gabriel

P.S.:
&feature=player_embedded
klausi
Salutare.
Sa stiti ca motorul asta de 2L de la Reno-nissan e foarte reusit.
Cu conditia sa nu-l confundati cu motorul de tractor.
Se tine in turatie intre cuplu maxim si putere maxima. Adica intre 2000 si 4000 cel de 150CP si 1750->3750 cel de 175CP.
Daca vreti consum mic - schimbati astfel incat la schimbarea treptei intr-una superioara sa nu pice turatia motorului mai jos de cele 2 valori - 2000 si respectiv 1750. Cred ca asta inseamna schimbare cand turometru ajunge la 3200 si respectiv 3000 pentru ca se pierde un pic si din viteza in momentul schimbarii.
Daca vreti demaraj - schimbati cand ajungeti la puterea maxima - 4000 sau 3750 respectiv.
Daca nu ma credeti luati o bicicleta si incercati sa schimbati imediat ce plecati de pe loc intr-o treapta superioara. biggrin.gif

Viobos
Pgaby
Cum ai rezolvat problema martorului motor aprins?
Am aceeași problemă mad.gif
Viobos
Nu mai este nimeni prezent pe forum.?
Admin cum i-au legătura cu pgaby?
janos
De aproape 10 ani nu a mai intrat pe forum...cauta alte solutii pentru problema ta.
Viobos
Am văzut și eu că nu s-au mai intrat de mult, dar am zis să încerc.
Viobos
Admin mai este pe acest forum??
janos
Topic sau forum ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.