Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme tehnice FLUENCE
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
narcisoi
Ca proaspat posesor de Fluence incep sa ma confrunt cu problemute , si prin urmare deschid topicul de probleme .

Deci masina mea e un Fluence 1.5 dci fabricat in 04.2010, si livrat in 05.2010
Exceptand eroarea celor de la Reno Romania care mi-au livrat o masina alba dar care in cartea de identitate era trecuta de culoare GRI !! (eroare ce a necesitat o noua vizita la RAR si o noua inmatriculare ... noroc de dealerul BRAS Iasi care a platit toata distractia) sant destul de multumit de masina .

1. Prima problema aparuta a fost semnalata atunci cand am foliat geamurile cand la portiera din dreapta spate (singura care scartaia din toata masina) s-a constatat ca fata de portiera fusese montata gresit din fabrica si deformase si chederul de la geam .... au reparat baietii (dezdoit cheder cu pistolul cu aer cald) .. si dupa remontare a disparut si scartaitul ! ... aviz celor care mai au zgomote in portiere

2. dupa un drum pana la munte si innapoi a aparut un zgomot ciudat in fata ... ceva .. un fel de zdranganit de tabla ...parca scutul ar fi desprins.. sau ceva de genul .... masina are doar 2000. de km si nu cred ca era cazul sa apara ..... Stie careva despre ce e vorba ?... sau ma duc la garantie ?

O zi buna la toti
rtBK
verifica scutul daca e prins bine... sunt prea multe variante pentru "zdranganit in fata"

Poti sa reproduci sunetul in orice fel de conditii sau apare doar in anumite momente?
narcisoi
apare in permanenta cand merg pe drum denivelat ... sau cu gropi marunte ...inclusiv la benzile albe de semnalat intrarea in localitate ... la dus nu se auzea nimic.. la retur insa.... zdrangane ca o conserva .. ... azi ma bag sub ea sa vad scutul , poate am noroc si e simplu de rezolvat smile.gif


Eram curios daca a mai strans careva scutul sau nu .


folierea nu a fost facuta la dealer .. ci la Ager Service ... oricum nu asta conteaza.. am stat langa masina tot timpul si baietii m-au chemat imediat cand au demontat sa i-mi arate defectul ca sa nu ii acuz pe ei de eroare smile.gif
mariusd4
narcisoi vezi ca era si la M3 o problema asemanatoare. Te-ai uitat in scut sa nu ai vre-o piatra sarita ? Ma apropii si eu de 2000km fara nici o problema, chiar si dupa un accident din care am iesit destul de bine. O sa plec in concediu in care o sa mai fac cateva mii.
Stima
stanyc2003
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jun 2010, 17:23)
Ma declar de-a dreptul surprins.
Eu credeam ca Fluence e etalonul calitatii...  sad.gif 
Cel putin asa afirmau primii posesori ai modelului.
*


nu cred ca a zis nimeni ca Fluence este etalonul calitatii:))
e o masina ca orice alta masina!
eu unul sunt multumit de ea!
am avut un mic greieras pe care l-am exterminat! scartaia bratul acela in care se cupleaza centura de siguranta! cu putin lubrifiant (WD40 parca ii zice) s-a rezolvat.
in rest, pana acum, in cei 4500 km...nici o problema!
daca apar probleme...pt asta e garantia!
pasi de urmat: apar probleme....se merge la dealer....se face scandal...se rezolva (in majoritatea cazurilor) problema:))
narcisoi
update :

1 trancanitul din fata era alarma falsa ... pietre in scut ... spalat masina temeinic si nu se mai aude nimic smile.gif

Dar una calda .. unca rece .... am un greiere bine hranit in bord.... e partea centrala care afiseaza ceasul & shit... .. cand pun mana pe ea tace ... in rest la denivelari canta greierele..... sa vad ce fac.... bag wd40 ?... pe plastice ?... undeva pe spray parca scria ca nu e indicat ... si pe bord... mie frica sa nu il ard (patez...) ...
ce sa fac ?..
SorinCT
La megane 2 e aceasi problema cu greierele ala. Solutia recomandata este sa pui niste banda dlublu-adeziva aciolo cu burete sau ceva care sa tina fix plasticul. Daca dai cu WD-40 nu s-ar putea sa se decoloreze.
Furyous
Trebuie un burețel ceva băgat într-o crăpătură, dacă încape, dar pare că nu încape. Îl am și eu, e un bâzâit fin, stresant. Înca nu am stabilit cum scap de el. Aș îndesa ca la Logan niște bandă dublu adezivă pe acolo și nu mai are cum să vibreze. La mine a început să vibreze și fața de ușă, lucru și mai stresant, că e mai puternic sunetul.
Fluence
la mine a inceput cu un bazait in compatimentul motor cu rezonanta ffff mare in habitaclu- s-a reparat dupa 2 luni cand am cerut sa se dea solutie de la facbricant- s-a pus un burete intre filtrul de aer si tabla masinii (oala de la amortizor stg fata)
Apoi, a continuat cu scartai scaun sofer-s-a skimbat dupa alte 2 luni centura...care nici cea noua si nici cea veche nu decupla la apasarea butonului cand vroiai sa iesi din masina
Alt scartait ...la acelasi scaun, dar acum in partea stanga, acolo unde iti reglezi spatarul-asta e cel mai nou scartait
Alt bazait se joaca in bord...ca un pian..ba in stanga, ba in dreapta..ba la centru- am obeservat ca virgula coaja de bord de deasupra ceasurilor se misca nu gluma...a fost data jos....pusi arici...si alti buretei...dar absolut nimic...acelasi bazait dar mai fin il produce si celelalte plastice ornamentale din bord ( de la aerisitoare, de la afisajul media samd)
Dar iata ca a mai aparut un fluierat cand folosesti aerul...se pare ca este aerisitorul din dreapta- rotita pt inkis/deskis aerisitorul, nu se mai inchide la maxim si lasa o fanta...duce la formarea unui " veritabil fluier"

ASTEA SUNT DIN INTERIOR ...SI NU VA MAI VB DE GEAMURI ZGARIATE DE LA MACARA, SENZORII D EPLOAIE SKIMBATI CE MERGEAU LA SOARE NU LA PLOAIE, DE GARNITURA DE LA POMPA DE VACUM, FURTUNELE DE LA EPURATOR - PLINE DE ULEI, NU VA MAI ZIC DE STERGATOARELE CE PORNESC FARA CHEIE IN CONTACTA, IAR IN CARETE SPUNE CA ESTE EXCLUS ASA CEVA...



11 Jul 2010, 14:17:
...si sa nu uit: VOLAN EXFOLIAT
mircea_aq
Draga Fluence, un proverb zice "cat dai atat face", cand iti iei cel mai ieftin nivel de echipare si cea mai de jos motorizare nu e cazul sa ai pretentii de E Klasse, asa ca lasa stetoscopul si nu mai fugarii greierii prin bord sau centura, mai bine bucura-te de masina asa cum e.
CRY 79
QUOTE(mircea_aq @ 11 Jul 2010, 16:28)
Draga Fluence, un proverb zice "cat dai atat face", cand iti iei cel mai ieftin nivel de echipare si cea mai de jos motorizare nu e cazul sa ai pretentii de E Klasse, asa ca lasa stetoscopul si nu mai fugarii greierii prin bord sau centura, mai bine bucura-te de masina asa cum e.
*



Te inseli amarnic! Nu prea este cea mai de jos motorizare. La echipare mai merge...
SorinCT
Ce legatura are echiparea sa motorul cu fantele din AC, senzorii sau stergatoarele? Fratilor cand va luati masina full-option beneficiati de cateva functii in plus nu puse de acelasi fabricant pe aceasi masina de aceasi oameni.
mihai leu
Totusi este fabricat in Turcia
eu am vazut la serus in showroom un Fluence alb care avea chederul de la sofer turtit sau presat neuniform in partea de sus
La filaret in showroom am vazut tot un Fluence alb care avea pe spoilerul fata vopseaua sarita de se vedea negru cam 2 mm patrati etc.
Fluence
QUOTE(mircea_aq @ 11 Jul 2010, 15:28)
Draga Fluence, un proverb zice "cat dai atat face", cand iti iei cel mai ieftin nivel de echipare si cea mai de jos motorizare nu e cazul sa ai pretentii de E Klasse, asa ca lasa stetoscopul si nu mai fugarii greierii prin bord sau centura, mai bine bucura-te de masina asa cum e.
*


1. In primul rand 15 000 euro nu sunt "ieftini"...poate tu dai 15000 pe o inghetata...si atunci imi cer EU scuze ca MI-AM CUMPARAT O MASINA ASA IEFTINA....- CRED CA AR TREBUI SA PUI CAPUL IN PAMANT, PT CA FOARTE MULTI OAMNEI MUNCESC PT BANII ASTIA MAI MULT DECAT TI-AI IMAGINA, IAR PT EI SI NU DOAR PT EI, MASINA ASTA, LA BANII ASTIA NU ESTE DELOC UNA IEFTINA.
UITA-TE SI TU IN JURUL TAU SI VEZI CATE MARCI SI MODELE SUNT MULT MAI IEFTINE...SI ATUNCI AI PUTEA SA-TI FOLOSESTI ZICALA...DACA NU, TINE-O PT TINE TE ROG FRUMOS.
2. NU ESTE CEA MAI DE JOS ECHIPARE - ESTE EXPRESION ( adica a 2-a ) , LA CARE AM DAT O GROAZA DE BANI PE CLIMA BIZONALA, PE HUSELE LA COMANDA CARE AU COSTAT 10 000 000 LEI s.a., ECHIPAMENTE PE CARE TU NU LE-AI PUTEA PUNE PT CA ITI CUMPERI INGHETATA SCUMPA. EU NU AM AVUT BANI DE PRIVILEGE..., DAR CAND CENTURA DE LA DACIA NU A AVUT NICODATA PROBLEME, ESTE DE CEA MAI MARE RUSINE SA NU TI SE DECUPLEZE LA O ASEMENEA MASINA " IEFTINA DE 15000EURO" FIE EA PRIVILEGE SAU EXPRESION SAU KIAR AUTHENTIQUE - aceasta din urma fiind cea mai de jos echipare-SI MI SE PARE MAI MULT DECAT NORMAL SA NU FII MULTUMIT SI SA FACI SCANDAL.
DACA MA UIT PE SITE VAD CA ACUM COSTA 16360 DE URO LA CARE SE ADAUGA CLIMA BIZONALA, FARURILE SI STERGATOARELE AUTOMATE - ADICA 16700 DE EURO, MAI PUNE SI INSCRIEREA ETC...SI AJUNGI APROAPE LA 17000 - DECI, MAI E IEFTINA????!!!!
DACA STAI SI PRITOCESTI BINE OFERTA, APROAPE TOATE CELELALTE ECHIPAMENTE OFERITE PRIN CELELALTE VERSIUNI, SUNT DOAR DE FITZE, EU AM LUAT O MASINA CA ASTA CA AM AVUT NEVOIE DE O MASINA INCAPATOARE DE FAMILIE, NU DE FITZE, DECI PRIN URMARE NU AM NEVOIE DE PRIVILEGE, CACI SI AIA ARE "GREIERI" CA SI ASTA CU SIGURANTA.

3. DIN PACATE , ANGAJATI LA "RENAULT - NISSAN ROMANIA, SUNT OAMENI CA TINE CARE NU SE GANDESC CA NOI MUNCIM PE BRANCI SA NE CUMPARAM O MASINA ( SPUNEM NOI BUNA), IAR EI/ TU SI CEI CA VOI, IN FATA PROBLEMELOR NOASTRE SPUNETI : "DA-I DRACU' DE FRAIERI, CE VOR LA BANII ASTIA?! "
HAI SA-TI SPUN O MICA POVESTE:

Service-ul este de acord cu mine ca volanul cel nou, pus in locul celui original ce sa exfoliat numai dupa trei luni de zile , prezinta si acesta asperitati , sau centura noua ce o monteaza , nu decupleaza nici asta si le spune celor de la Renault Nissan si stii care a fost raspunsul alora?

Iti spun eu: " a zis service-ul ca trebuie sa tineti mai mult apasat pe buton." - dar service-ul nu a spus asta ci mi-au dat mie dreptate
ACESTA ESTE MODUL CELOR DE LA RENAULT DE REZOLVARE AL PROBLEMELOR, EXACT CA SI TINE.

SCUZA-MA CA TE-AM ATACAT , DAR O MERITI.-sunt curios ce masina ai si ce echipare ti-ai cumparat ?!!; noua sau la mana a 2-a???!!
ssilviu
Nu există scuze legate de siguranță, indiferent de preț.
S4b1n
Din pacate, e o masina frantuzeasca, si trebuie totusi sa fii ingaduitor cu greierasii din bord, si sa incerci poate sa o exploatezi ceva mai "bland". Si eu am fost profund dezamagit de al meu Symbol dupa cateva luni dupa ce am luat-o, dar asta pentru ca o comparam cu Passat, Polo, nemtoaice... Neamtu poate e mai atent la elementele tehnice, francezul le face mai ieftine (ca daca mai aveam cateva mii de euro poate luam si eu Polo). M-am resemnat cu gandul ca nu conduc o masina fara hibe, asa ca am incetat sa mai caut defectele, si surprinzator, la o exploatare mai linistita, fara sa caud nod in papura, mi-am dat seama ca nu e asa rea masina. Dupa care am vazut ca nu exista masina fara probleme, sesizand defecte si la o utilizare mai atenta a Passatului si a Poloului, care au si ei greierasii lor, fara glume. Nu insinuez nimic despre stilul tau de condus/exploatare, doar ma gandesc ca ar fi loc de mai bine. Si mie imi scartaie uneori centura, dar am incetat sa-i mai dau importanta. Si da, iese greu. Dupa ce apas butonul trebuie sa si trag de ea, dar nu ma deranjaza pentru ca oricum nu ii dau drumul sa loveasca in usa.
stanyc2003
eu nu cred ca ar trebui sa ne ,,atacam,,
cred k ar trebui sa ii luam de galci pe aia de la Renault care dau raspunsuri la misto.
asta e Romania...ne meritam soarta!
am o cunostinta care si-a cumparat Aston-Martin....la 5000 km a picat cutia de viteze. Cea mai apropiata reprezentanta....Austria. A trebuit sa duca masina pe platforma, pe banii lui. De ce? Pt ca distanta era prea mare. I s-a raspuns ca daca locuia in Ungaria ii trimiteau platforma, dar fiind in Romania....nu e in aria lor de acoperire. Asa ca....probleme au si masinile f scumpe, tzepe isi iau si proprietarii de masini scumpe.
Fluence
QUOTE(S4b1n @ 11 Jul 2010, 22:05)
Din pacate, e o masina frantuzeasca, si trebuie totusi sa fii ingaduitor cu greierasii din bord, si sa incerci poate sa o exploatezi ceva mai "bland". Si eu am fost profund dezamagit de al meu Symbol dupa cateva luni dupa ce am luat-o, dar asta pentru ca o comparam cu Passat, Polo, nemtoaice... Neamtu poate e mai atent la elementele tehnice, francezul le face mai ieftine (ca daca mai aveam cateva mii de euro poate luam si eu Polo). M-am resemnat cu gandul ca nu conduc o masina fara hibe, asa ca am incetat sa mai caut defectele, si surprinzator, la o exploatare mai linistita, fara sa caud nod in papura, mi-am dat seama ca nu e asa rea masina. Dupa care am vazut ca nu exista masina fara probleme, sesizand defecte si la o utilizare mai atenta a Passatului si a Poloului, care au si ei greierasii lor, fara glume.  Nu insinuez nimic despre stilul tau de condus/exploatare, doar ma gandesc ca ar fi loc de mai bine. Si mie imi scartaie uneori centura, dar am incetat sa-i mai dau importanta. Si da, iese greu. Dupa ce apas butonul trebuie sa si trag de ea, dar nu ma deranjaza pentru ca oricum nu ii dau drumul sa loveasca in usa.
*



Sunt suparat pe aceasta masina( ca model, nu pe a mea in mod deosebit), defapt pe renault, datorita faptului ca roblemele serioase au inceput exact din prima zi de cumparare, fara incetare pana in ziua de azi.
Cand contabilizam cu seful de service de la cobalcescu, ca mai avem 2 probleme si terminam, hop mai apare una...fluieratul aerotermei...si am zis: las' ca sunt 3, dar apoi vine si a 4-a- scartaitul scaunului de aceasta data, nu a centurei....deci???!!!


Si in ceeace priveste trasul centurii cu mana...cand nepotelul numai de 5 anisori iti ramane blocat in masina, tu cobori repde caci este o urgenta...si esti convins ca el este in spatele tau alergand, dar de fapt te uiti inapoi si il vezi plangand cu lacrimi de frica ca a ramas singuri si prins in ceva ce nu intelegea...de ti se rupea inima, nu vine sa ii tragi la raspundere pe cei responsabili??!!


1. Atentie la limbaj! Daca nu vei reusi sa-ti exprimi opiniile intr-un mod civilizat ti se va retrage dreptul de a posta pe forum.
2. Nu mai scrie cu Caps Lock!
tatimeu
nu stiu ce sa zic
la unii parca se aduna toate problemele iar la altii chiar nici una. Poate tine de exploatare, de modul mai finut-brutal de manifestare in interiorul acesteia. Eu unul momentan nu am nici o problema. Centurile merg bine, scaunele nu scartaie, nu am greieri nici in usi nici in zona bordului, nu s-a exfoliat nici o bucatica de "piele", in schimb ma enerveaza tapiteria de pe fata de usa, dar si aici am ceva indoieli vis-a-vis de calitatea proasta a materialului deoarece murdarie, nu e chiar murdarie, petele ce apar apar doar la usa mea nu si la usa din dreapta (in general nu circul mult singur) si asta ma duce cu gandul la chimicalele eliberate de corpul meu intr-o masura mai mare decat la alte persoane.
sa spun o faza de toata jena ce mi s-a intamplat mie vis-a-vis de problemele masinutei. M-am jucat si eu cu reglajul lombar al scaunului si mi-a ramas o teava intepenita undeva in spatarul scaunului. Am zis ce dracu doar are doar o luna masina. M-am enervat m-am urcat in masina si fuga la dilarul din Mures (am auzit ca sunt mai seriosi). Pe drum intr-o parcare m-am oprit si am mai incercat sa vad ce dracu are scaunul. Din greseala am scos tetiera si am repozitionat-o inapoi. Totul a disparut si ma simt in scaun ca in "fotoliu". Glumesc desigur dar se pare ca s-a jucat micutul meu cu tetiera si nu a infipt-o in locasurile ei cum trebuie. M-am intors din drum fericit ca totul e OK.
mihai leu
Renault fabricat prin Turcia nu sta bine la finisaje si poate nici la fiabilitate dar cred ca nu este nici chiar asa dezastru. Acestea enumerate sunt defecte minore zic eu si va veti obisnui cu ele cu timpul sunt asa zis piticii masinii, Problemele grave sunt acelea ce tin de motor frane directie cutie de viteze , restul sunt mofturi
Eu am tot turceasca un symbol si in interior sunt mii de greieri si alte zgomote si la scaune si la plastice dar, motorul merge, franele se descurca cutia de viteze plange putin la imbinare, cd playerul iarna se blochiaza la frig, trebuie scos si bagat in lacas , si alte maruntisuri
Probabil la alte marci aceste maruntisuri sunt mai putine, dar asta este ne vom obiscui cu acestea pana schimbam masinile cu altele
mariusd4
Domnilor, intrati si ww forum sau opel, o sa vedeti acolo defecte. Asta este tara in care traim si nimic n-o sa se schimbe.
SorinCT
QUOTE(mihai leu @ 11 Jul 2010, 18:49)
Totusi este fabricat in Turcia
eu am vazut la serus in showroom un Fluence alb care avea chederul de la sofer turtit sau presat neuniform in partea de sus
La filaret in showroom am vazut tot un Fluence  alb care avea pe spoilerul fata vopseaua sarita de se vedea negru cam 2 mm patrati  etc.
*


De ce trebuie sa ii privim pe Turci ca pe niste inamici lenesi si nepriceputi. Sunt sigur ca ei monteaza aceleasi piese in acelasi mod ca restul angajatilor Renault. Doar faptul ca un turc ti-a montat volanul nu inseamna ca ti se exfoliaza din cauza asta.
Este un mit urban faptul ca orice e produs in china sau turcia este de proasta calitate. De cele mai multe ori este un adevar pentru ca nu exista indrumari, licente si reglementari dar noi aici vorbim despre un intreg proces de ansamblu si constructie a unei masini ce nu este realizat de turc dupa cum vrea el.
Hack
QUOTE(SorinCT @ 12 Jul 2010, 13:46)
Este un mit urban faptul ca orice e produs in china sau turcia este de proasta calitate.
*


Tu ii spui mit urban eu ii spun realitate wink.gif .
mariusd4
Astea-s basme cu turcii si cu chinezii, oameni buni fiecare produs trebuie sa se incadreze in niste norme de calitate stabilite de niste acte legislative. Acele piese probabil sunt controlate calitativ in fabrica, la randul ei acea fabrica este si ea controlata de alte organisme de control ex ISO, nu credeti ca daca nu s-ar fi incadrat in standardele de calitate impuse ar fi avut probleme si am fi aflat in presa ? Chiar daca Hassan sau Ali sau Mohamed sau Kun Tz nu-si fac treaba ei sunt controlati si piesele necorespunzatoare nu trec iar daca un volan se exfoliaza la iesirea din fabrica este din cauza standardului de calitate ale carui limite permite si acel material de calitate indoielnica nicidecum vina lui Hassan ca l-a pus pe masina.
Aici vorbim de mituri deja. Nu credeti ca ar fi mai bine sa mai punem si noi putin mintea la contributie ? Si OZN daca aveti tot o sa gasiti inconveniente. Mergeti cu masinile voastre si nu va mai ganditi la greieri, fac parte din ambianta in Romania, mai rau va stricati masinile lasandu-le pe mana celor din service pt orice chestie care mai poate fi facuta si in casa.

Una peste alta am in jur de 3000 km fara problema, fara greieri si centuri care nu se desfac. Stima
SorinCT
OK, e realitate, atunci spune-mi un defect de pe Fluence ce se datoreaza nationalitatii celui care a facut instalarea. smile.gif
Nu cred ca Ali tage centurile alea de capul lui pe unde ii vine mai usor.
ssilviu
QUOTE(mihai leu @ 12 Jul 2010, 13:33)
Renault  fabricat prin Turcia nu sta bine la finisaje si poate nici la fiabilitate dar cred ca nu este nici chiar asa dezastru. Acestea enumerate sunt defecte minore zic eu si va veti obisnui cu ele cu timpul sunt asa zis piticii masinii


Eu cred că tu, și nu numai, nu ai citit tot ce s-a scris pe acest topic. Iată să-ți reamintesc.

QUOTE(Fluence @ 11 Jul 2010, 23:28)
Si in ceeace priveste trasul centurii cu mana...cand nepotelul numai de 5 anisori iti ramane blocat in masina, tu cobori repde caci este o urgenta...si esti convins ca el este in spatele tau alergand, dar de fapt te uiti inapoi si il vezi plangand cu lacrimi de frica ca a ramas singuri si prins in ceva ce nu intelegea...de ti se rupea inima, nu vine sa ii tragi la raspundere pe cei responsabili??!!


Asta este o problemă care ține de siguranța pasagerilor și este FOARTE GRAVĂ. În secunda 2 Renault (care se mai și bate cu pumnii în piept că face mașini sigure, eu abia aștept un euroncap cu fluence) trebuia să-i rezolve problema și cu mii de scuze în același timp.

Sunt de acord că mașina a costat 15.000 de euro și nu trebuie să avem pretenții de S-Class. Adică să nu vrem bord din piele, motor V8, radar și transmisie 4x4. Însă este important să avem niște pretenții realiste la banii ăia. Deci atenție, realiste. Nici să picăm în cealaltă extremă și să spunem că vai, de la 15.000 de euro ce pretenții să ai?

Ei bine, am pretenția ca tot ce ține de siguranță să meargă impecabil, iar asta e valabil la orice nivel de preț. Pentru 15.000 de euro am pretenția să nu văd tabla mașinii prin interior, rosturi imense la caroserie, colțuri nefinisate pe la plastice sau probleme de fiabilitate în mai puțin de 30-40.000 de km. Eu zic că astea sunt așteptări realiste, și dacă vezi că mașina ta începe să se comporte la asemenea capitole mai slab ca un banal Logan, începi normal să te enervezi. Și pe bună dreptate.
mariusd4
Aruncati un ochi si bucurati-va de masinile voastre :

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showforum=73

http://www.clubopel.com/viewforum.php?f=8



R19/16v
Ramaneti la subiect, va rog!
tatimeu
ssilviu in ceea ce priveste spusele lui Fluence vis-a-vis de centura si nepotelul de cinci ani eu le iau drept bazme. In primul rand cred ca nepotelul de cinci ani nici nu stie ce e aceea centura de siguranta si nici la ce foloseste sau cum se cupleaza sau decupleaza.

In rest si aici ma refer si la centura de siguranta sofer-pasager dupa cum am mai spus depinde si de modul de manifestare al omului in interiorul masinutei. La mine incepand de la Solenza, Clio III si acum la Megane nu am avut nici o problema legata de faptul ca nu se retracteaza bine centurile. Din contra le dirijez cu mana sa nu loveasca in geam sau fata de usa. E drept ca eu merg la spalatorie saptamanal si serviciul este exterior-interior obligatoriu de fiecare data, la mine nu se intra cu papucul plin de gloata, nu se mananca in masina nu se circula pe drum prafuit ce geamurile deschise etc, etc. Ca si concluzie nu mai are rost sa scriu. Intotdeauna am doua pachete de servetele intime in usa si atunci cand imi astept consoarta la diverse trteburi mai scot cate un servetel si mai dau cu el pe bord, manetele de la volan, schimbator, curat volanul etc. Cum o ingrijesti asa o ai si logic ca pana la urma cedeaza.
ssilviu
QUOTE(tatimeu @ 12 Jul 2010, 20:35)
ssilviu in ceea ce priveste spusele lui Fluence vis-a-vis de centura si nepotelul de cinci ani eu le iau drept bazme.


Incredibil ce ochelari de cal pot să aibă unii. Povestea cu băiețelul este doar o modalitate de explicare a problemei (aceea că centura din dreapta nu se mai deblochează). Ca să priceapă oricine. Se pare că nu pricepe oricine. Mai dau eu un exemplu atunci: intră un BOU în tine, unul care să zicem că poate e ocupat să ștergă cu șervețele umede bordul în mers, și îți rămâne soția blocată pe scaunul din dreapta, pentru că nu poate deschide centura. Moare până ajunge descarcerarea, pentru că nu a putut fi scoasă din mașină la timp. Cum mai e atunci? Un defect minor, nu-i așa?
stanyc2003
problema cu centura am auzit-o si la colegii cu Laguna III. Pare-mi-se ca Semit a avut ceva de genul asta!
se pare ca se generalizeaza aceasta problema cu centurile!
urat...daca sunt probleme la sistemele care ar trebui sa iti ofere siguranta....
M i h a i
Semit nu are Laguna si nici nu a avut...cred ca ai gresit userul..
stanyc2003
atunci imi cer scuze! cand imi aduc aminte numele userului revin:D

12 Jul 2010, 23:49:
revin cu o corectie! Cred ca era vb de Dantes! Imi cer scuze daca am nominalizat pe cineva aiurea

Bafta
tatimeu
ssilviu nu vreau sa ma cert cu tine. Mi-am dat seama ca e o "figura de stil" dar poate ca unele persoane nu sesizeaza acest fapt si chiar pun botul la tot ce se scrie pe aici pe acolo asa aiurea iar probabilitatea ca un BOU sa ma loveasca in timp ce eu sau el curatam bordul cu servetele umede luate din poseta nevestei (cele din usa s-au terminat) tinde spre zero.
Eu inteleg ca unora nu le pica bine cand un negricios opreste linga el cu un agregat de cateva zeci de mii de euroi dar de acolo si pana la a inventa probleme e cale lunga.
cenzunet
nu e o problema inventata. eu il cred pentru ca acelasi lucru l-am observat si eu chiar din prima zi, dupa ce am ridicat-o de la dealer, cand am ajuns cu masina acasa si am vrut sa cobor am apasat pe buton sa eliberez centura si aceasta nu a sarit singura, a trebuit s-o trag eu cu mana. Mi s-a parut anormal pentru ca atat la symbol cat si la octavia 2, chiar si la dacia 1310, cand apesi pe buton centura iese singura. Nu se pune problema de lovit geamul sau stalpul pentru ca centura nu este trasa cu atata forta si oricum ti se opreste pe umarul stang.
Eu am luat masina doar de cateva zile si inca mai sper sa se lase ceva pe acolo si sa functioneze corect.
dantes
QUOTE(stanyc2003 @ 12 Jul 2010, 23:42)
revin cu o corectie! Cred ca era vb de Dantes! Imi cer scuze daca am nominalizat pe cineva aiurea
*



Problema cu centura la laguna 3 e ca se poate rupe sufa aceea de metal, nu ca nu se poate deschide. Problema consta in faptul ca sufa de metal era un pic prea lunga si materialele folosite de o calitate...mai turceasca sa zicem...
Desi s-au respectat cote si proiectul si schitele si modalitatile si etc...pur si simplu materialul prost...
Diferenta e ca a fost doar o anumita serie si a fost rezolvata cu o rechemare....
Rezolvarea s-a produs prin schimbarea furnizorului de materiale.

In aceste "mici" amanunte consta diferenta intre fabrica din vest si cea din est, chiar daca s-au respectat procedurile, e problema de material folosit....

Astept sa vad rechemarile ptr. Fluence...

SorinCT
S-au folosit materiale diferite in cele doua uzine?
narcisoi
deci ... coincidenta sau nu... si fiicamea are tot 5 ani (5 ani si 4 luni mai exact..) si i-si desface singura centura din spate (uneori si din mers ... si ma enerveaza .. dar e copil si are voie smile.gif ) deci centurile din spate functioneaza normal ... si cele din fata merg OK .... doar ca scartzaie un pic (de noua am remarcat asta) .... am dat cu wd40 in ea si e OK ..(poate de`asta se si deschide bine.....nu stiu ...incercati )

PS : am un nou greiere undeva in stanga sub volan... am desfacut capacul de la sigurante... am lipit vreo doua cabluri cu banda dublu adeziva.. dar inca nu i-am dat de capat....dar mai sap smile.gif
clr
Chestia asta cu masina ieftina pe mine ma exaspereaza. Cand aveam Dacia 1310 replica era "asa face toate". Ai dat 3000 de Euro pe ea noua, ce pretentii ai?
Sunt si eu curios, care este suma de la care poti avea pretentii la o masina?
Si cam ce salarii au cei care spun ca o masina in gama 10-15.000 Euro este ieftina?
qwertyuiop
chestia cu asa face toate este pt ca sunt fol materiale slabe cantitative la interior , am mers cu un golf 5 cu 200 000 km care nu avea nici un greiere , sa nu mai vb de tapiserie care era ca noua , masina neavand huse niciodata , pana la urma pretul reflecta calitatea
acu o sa imi sara toti in cap cu masina nemteasca , dar asta e adevaru , la meganu meu la 40 000 km am concert de greieri
spy_oh_joy1389
Eu n-am niciun greiere. In niciuna. In Megane am un clicait.
pistolaru
eu nu inteleg de ce ii acuzati pe turci de niste probleme care normal este vina celor de la renault . masinile sunt numai ansamblate la ei doar atat si mercedes are fabrica la turci . in ziua de azi nu se mai fac masini cum se faceau inainte . acum orice marca deschid fabrici in lume sau au deschise in tari ca turcia slovacia rusia bla bla ... sa ii coste cat mai putin
SorinCT
Ca o masina are probleme pe la motor, cutie sau cine stie ce complicatura intelegem ca doar nu traim in conditii ideale. Dar atunci cand dai bani gramada si constati ca lucruri stupid de simple precum centurile sau bordul iti fac probleme deja e prea de tot. Si nu, nu e rau sa ai pretentii la o masina chiar daca e mai ieftina decat concurenta pentru ca banii aia tot tu ii dai pe ceva.
greeneyes85
Și totuși, dacă o scoți din mașina până să vină descarcerarea (care în caz de accident grav vine odată cu ambulanța) ce importanța are dacă o scoți sau nu până vin ei din mașina. În al doilea rând dacă nu rămâne blocată în situația aia cred ca te apuci să tai centura, nu?
Și cine îl pune pe Fluence să își pună nepoțelul de 5 ani pe locul din față? Sau o să îmi spui că l-ai pus pe locul din spate și l-ai invățat că și în spate trebuie pusă centura? Până acum nu am vazut copil sau hai să fiu indulgent, nu am văzut pasager pe locul din spate în România purtând centura de siguranță.
Hack
QUOTE(pistolaru @ 13 Jul 2010, 12:01)
eu nu inteleg de ce ii acuzati pe turci de niste probleme care normal este vina celor de la renault . masinile sunt numai ansamblate la ei doar atat  si mercedes are fabrica la turci
*


Da ai dreptate, masinile sunt doar "ansamblate" in Turcia iar piesele sunt facute in Germania si Franta, nu? Si in Romania se fac o gramada de piese pentru producatori de masini cu renume si stim foarte bine cum se lucreaza in Romania, ieftin si prost, toti analfabetii cu nici 4 clase lucreaza la banda si fac cablaje pentru Audi si nu stiu cum sa faca sa fure cat mai mult...si asta e doar un exemplu...
dantes
Pe langa ansamblare, care e conform unor proceduri stabilite de-a lungul intregului lant de fabrici al unui producator, subansamblele sunt prefabricate fie la locul / tara respectiva, fie aduse din alte parti.
Chiar daca procedurile sunt stabilite clar, mai e problema de material efectiv si de muncitorii firmulitei care furnizeaza surubul X. Daca surubul X este facut din otel de r@hat, atunci subansamblul care e tinut de surubul acela, cedeaza...si dupa cum se stie, o masina e o adunatura de subansamble...

ASTA e singura cauza a faptului ca masinile produse intr-o tara bananiera e mai proasta calitativ, indiferent de pretul final al masinii (ca e de 5.000, 15.000 sau 500.000 euro)

Dupa cum am spus, astept rechemarile ptr. centuri la Fluens....
mariusd4
qwertyuiop, golful de care vb, are 200000km in Romania sau pe Autobahn ?
mircea_aq
Colegul Fluence e necajit pe toata lumea si daca e bugetar pot sa inteleg de unde i se trage, acum sa te plangi ca masina consuma 6.5% mixt noua fiind si la cei 4.62 m lungime mi se pare un pic exagerat.
Ma induioseaza povestea cu nepotelul dar lucrurile sunt mult mai simple, daca e o problema de securitate generala (nu cred) au pus-o aia de la renault mai ales ca vand fluence si in vest, daca e ceva in neregula cu masina lui atunci s-a inlocuit centura din cate am inteles ? nasol oricum

Restul problemelor tin mai mult de perspectiva din care privesti lucrurile asa cum sugera si S4b1n, sunt foarte curios cum s-au setat asteptarile in cazul de fata.

Povestea cu Fluence-ul de 17000 vrea sa jigneasca inteligenta cuiva ? sa fim seriosi exemplarul n-a costat mai mult de 11-12K cu 3 prime de casare si inca 2-3 de la renault
QUOTE
LA CARE AM DAT O GROAZA DE BANI PE CLIMA BIZONALA, PE HUSELE LA COMANDA CARE AU COSTAT 10 000 000 LEI s.a


Daca vroiai o tapiterie mai buna luai privilege dar tu nu te simti bine fara huse custom made, volan de bmw, zaruri din plus sau cd la oglinda, cruciulite si crucifixe, eventual fosforescente sa le vezi bine noaptea:

QUOTE
EU AM LUAT O MASINA CA ASTA CA AM AVUT NEVOIE DE O MASINA INCAPATOARE DE FAMILIE, NU DE FITZE, DECI PRIN URMARE NU AM NEVOIE DE PRIVILEGE


am notat, esp-ul, electrocroma, vreo 4 airbag-uri in plus , corect.

Vrei si o nota personala ? ei bine eu cred sincer ca daca tu aveai 17K cash luai frumos un A seis ca nou la care chit ca-ti scartaia centura sau volanul strangeai din bcui si nu ziceai nimic smile.gif
...si avea si bizonica pe deasupra radmasa.gif

Lasand gluma la o parte, bucura-te de masina, nu te mai incrancena inutil, traim in 2010, daca apar probleme reale se rezolva pe garantie... societatea de consum de-aia e scumpa inghetata.
qwertyuiop
in romania , luat de nou , si io m-am mirat cat de bine se tine rolleyes.gif
Fluence
QUOTE(tatimeu @ 12 Jul 2010, 19:35)
ssilviu in ceea ce priveste spusele lui Fluence vis-a-vis de centura si nepotelul de cinci ani eu le iau drept bazme. In primul rand cred ca nepotelul de cinci ani nici nu stie ce e aceea centura de siguranta si nici la ce foloseste sau cum se cupleaza sau decupleaza.

In rest si aici ma refer si la centura de siguranta sofer-pasager dupa cum am mai spus depinde si de modul de manifestare al omului in interiorul masinutei. La mine incepand de la Solenza, Clio III si acum la Megane nu am avut nici o problema legata de faptul ca nu se retracteaza bine centurile. Din contra le dirijez cu mana sa nu loveasca in geam sau fata de usa. E drept ca eu merg la spalatorie saptamanal si serviciul este exterior-interior obligatoriu de fiecare data, la mine nu se intra cu papucul plin de gloata, nu se mananca in masina nu se circula pe drum prafuit ce geamurile deschise etc, etc. Ca si concluzie nu mai are rost sa scriu. Intotdeauna am doua pachete de servetele intime in usa si atunci cand imi astept consoarta la diverse trteburi mai scot cate un servetel si mai dau cu el pe bord, manetele de la volan, schimbator, curat volanul etc. Cum o ingrijesti asa o ai si logic ca pana la urma cedeaza.
*


Multumesc ssilviu...
vreau sa te informez , tatimeu, ca ceeace s-a intamplat cu nepotelul meu este f adevarat.
Ca sa iti linistesc gandurile, te informez ca acel nepotel al meu de 5 ani este crescut si educat intr-o alta tara cu un nivel de educatie la care multe alte tari nu va spera niciodata sa ajunga, dar asta nu e asa de relevant pe cat e faptul ca la 5 ani sitii sa canti, sa vorbesti frumos, sa ceri, sa plangi, sa recunosti ba kiar literele...daca nu stii ce inseamna copil ..te rog abtinete...si inca ceva...: la 4 ani jumate , in tara unde locuieste, este deja clasa 1...deci, acum crezi ca un copilasi la 5 ani stie sa-si puna centura?..ai sa ramai surprins, dar te va certa daca va urcati in masina si tu nu iti vei pune centura.

Tot citesc pe aceste forumuri...si marea majoritate se plang de service-uri si mecanici, ...eu vreau sa va spun ca ma plang de reprezentatntul Renault in Romania, nu de service si va argumentez ca service-ul mi-a reparat si a recunoscut defecte ce specialistul trimis de Renault pur si simplu s-a facut ca nu le vede, de si erau f evidente. Nu spun ca service-ul unde ma duc acum este extraordinar, dar este ok, marea lor problema este viteza melcului ....atat.
Vreau sa va mai intreb un lucru, posesori de Fluence:
Cand opriti motorul ( dupa ce ati circulat bara la bara si nu numai...) si ati avut AC-ul pornit, ati remarcat un "sunet" ca de apa clocotita pe foc in copartimentul motor? ( se aude f bine din masina)? -doar cu AC -ul pornit. Cei de la service spun ca e normal...asa e?


14 Jul 2010, 12:59:
...si inca ceva , tatimeu:

nu este vorba de retractarea proasta a centurilor ci de decuplare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.