tzsombi
10 Jun 2010, 09:46
Buna ziua,
vreau sa va intreb daca cei care au combi au sesizat prezenta apei la roata de rezerva.
Dupa fiecare data cand spal masina sau ploua sesizez prezenta apei in copartimentul rotii de rezerva. (ola din plastic nu este crapata sau gaurita)
bejanmarinel
10 Jun 2010, 14:14
am avut aceeasi problema ca si tine la acelasi model.
apa in roata se strange pentru ca e la cel mai jos nivel
apa in portbagaj (cel putin mie) imi intra pe la triple. verifica daca sunt stranse corespunzator si sa nu ai garniturile rupte.
tzsombi
10 Jun 2010, 14:42
bejanmarinel merci pt raspuns. Unde trebuie sa verific?(scuze nu am inteles)
dan22y
12 Jun 2010, 08:45
Triple = stopuri spate
tzsombi
14 Jun 2010, 09:24
multumesc
azi cand am scos roata de rezerva am vazut ca am balta in locasul rotii de rezerva...nu ar trebui sa aibe vreo scurgere ceva? Pot sa ai dau eu cateva gauri in oala aia? Sa aibe pe unde sa se scurga? Cum ajung la triple? Sau care ar mai fi cauza oare? A mai patit cineva?
tzsombi
8 Feb 2013, 14:48
au fost multi care au zis in gluma mai in serios ca dau gaura! E cea mai mare prostie care poti sa o faci
Mergi la reprezentanta si zici ca vrei etansare cuva sau daca esti mai descurcaret si ai cel putin canal il poti face singur .
Cumperi mastic nou (doua role daca iei original),
dai jos bara spate, desfaci tamponul de la esapament, dai jos cuva, etansezi montezi totul la loc.
8 Feb 2013, 15:51:aici gasesti toate informatiile
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=251507&hl=
ok ok, dar pe unde intra apa? ca la mine am vazut ca in stanga spate pe colt, picura de pe o bucata de metal ca o ureche, aveti idee cat costa etansarea asta in service?
si ce se intampla daca dau vreo 5-6 gauri mici ? va rog nu tratati subiectul acesta cu aroganta sau cu mistouri, ca nu imi arde de gluma, multumesc.
Tuborgg
8 Feb 2013, 15:31
Daca dai citeva gauri, atunci o sa-ti intre praf si mizerie pe acolo in timpul mersului.., cel mai bine e sa remediezi problema pe unde ajunge apa acolo. La moment cu un burete poti sa scoti apa, dar asta este temporar..
luni merg la o constatare, dar maine dimineata imi bag nasul sa vad poate vad ceva suspect... Pana atunci aveti idee daca dau stopurile jos, ce anume trebuie sa verific?
stopurile au 3 suruburi nu ?
Alt_radu
8 Feb 2013, 18:20
si poti sa verifici si aerisitoarele de la portbagaj sa nu fie blocate pe deschis (la sedan sunt dispuse sub bara de protectie pe partea laterala) acolo ar trebui sa fie si la tine ...
Am verificat ochiometric pe unde sa vazut, si masticul ala pare sa fie la locul lui, adica e chiar si iesit pe margini, semn ca a fost din belsug, acum am dat 3 gauri mici prin zonele in care mi sa parut mie ca a fost buba... si maine am sa incerc sa dau si triplele jos, dar nu stiu cum sa ajung la acel surub din stalp...ca si cu mana ajung greu la el prin metoda pipaitului...
nu stiu unde sunt acele aerisitoare, dar dupa nume nu asta ar fi rolul lor, sa aerisesca ?
9 Feb 2013, 11:07:
am dat jos tripla din stanga, ca din partea ei picura apa.
Cu mici improvizatii am ajuns si la surubul de sus...greu, dar am ajuns...
cand am dat jos tripla, surpriza, chederul ala din burete cauciucat statea foarte ok, si sub el tabla era impecabil de curata si uscata, deci nu pe acolo se scurgea apa...
Alt_radu
9 Feb 2013, 16:52
acele aerisitoare au rolul de a nu crea contrapresiune la inchiderea portierelor sau a portabagajului ...
aurelyan
9 Feb 2013, 17:06
Problema asta este si la Symbol. Apa intra prin niste gauri in care intra niste picioruse de plastic ale barei spate, aflate sub lampa spate. Cu niste silicon acolo s-a rezolvat, vezi post-ul #47. Nu stiu daca este la fel si la megane, dar este un punct de plecare...
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=39891&st=30
multumesc, si daca cineva a mai patit la megane 2 estate, astept indrumari
dan.stefan
10 Feb 2013, 15:54
Salutare! Exact la fel patesc si eu, cu un Megane 2.2 Hatchback, apa sub roate de rezerva. Fiind din plastic cuva, si nevazand nimic ruginit, nu m-a deranjat, dar as fi interesat sa remediez problema, dar nu stiu de unde sa incep...
.
dan
am fost azi la reprezentanta reno din bv, nu au dat bara jos, au facut doar o constatare asa, verbala.
Am exclus varianta de a curge apa pe la stop ptr ca am verificat eu, ei au zis ca se prea poate sa fie de la gura de ventilatie, adica masticul de acolo sa fi cedat, imbatranit, etc... ca sa dea bara jos si sa verifice, eventual sa puna ceva mastic pe acolo, mi-au cerut 120 ron, am sa fac in regim propriu cand se va incalzi pe afara.
Baiatul de la receptie a fost amabil, dar degeaba daca au preturi mari... ptr ca ptr toata treaba nu cred ca necesita mai mult de o ora manopera...care nu e 120 ron...
Umezeala de la cutia de la picioarele soferului au zis ca e posibil sa fie de la apa scursa de pe langa presuri, ca din spate nu are cum sa ajunga in fata... si din momentul in care scurgerea nu este infundata nu ar avea ce sa fie...
om vedea ce va urma...
tzsombi
11 Feb 2013, 23:00
)
mumus
nu inteleg de ce te incapatinezi! Tind sa cred ca nu citesti cu atentie!
In cele doua titluri (acesta si lipire oala roata de rezerva) ti-am explicat atat problema cat si rezolvarea ei!
Ti-am explicat si faptul ca datul de gaura e in zadar!
ps de aceea intra pe partea stanga apa si mai ales in capat unte abia iti incape mana pentru ca acolo este o portiune lunga din cuva care nu are surub
la cuva am verificat, si este ok, cel putin cat se vede fara sa dau bara jos, sau fara sa intru pe un canal cu masina, gaurile le-am dat provizoriu... pana o sa ajung sa dau bara jos. (ptr ca nu vreau sa stau cu carpa mereu in portbagaj si sa storc toata ziua pe acolo))
Cei de la reno mi-au zis clar ca nu e musai cuva, mai intai sa verific acea scurgere... nu inteleg de ce te incapatanezi tu...
iit multumesc ptr sfaturi, leam citit cu atentie , dar intelege ca nu am timp inca sa merg sa bag masina pe canal sau sa o demontez...
cand voi ajunge pe la mecanicul meu. o sa izolam si cuva daca va fi nevoie.
tzsombi
12 Feb 2013, 10:44
spor
tzsombi
1 Mar 2013, 11:24
analizand problema, mi-am dat seama ca exista si o varianta mai simpla pentru cei "lenesi" (glumesc)
- este nevoie de un cric hidraulic (cel de 2 T e suficient) si o placa 30x30 de lemn (destul de groasa).
- se da bara jos. La imbinarea cuvei de porbagaj cu caroseria este un umar intre care e mastic. Problma e ca intre mastic marginea cuvei si caroserie este spatiu unde sa intre apa.
- O rezolvare ar fi strangerea suruburilor daca se poate sau unde nu e surub apropierea marginii cuvei de caroserie cu ajutorul cricului.
-Masticul odata (re)lipit de caroserie nu va mai lasa apa sa intre formand o bariera (chiar daca cuva va reveni in locul initial)
Eu nu am testat aceasta metoda deoarece am facut-o pe prima cu demonatare si schimbare mastic.
danuttt
7 Mar 2013, 21:20
La sedanul meu am gasit apa pana la jumatatea rotii de rezerva.
M-am dus la reprezentanta din Iasi (BRAS - despre care am fost destul de multumit pana acum) deoarece masina avusese un accident la partea din spate (schimbat bandou, triple si plasticul in care sta roata) si reparatia a fost facuta de ei.
Evident ca dupa mai multe drumuri (ba era de vina tripla, ba aerisitoarele, ba actuatorul de da capacul rezervorului) nu s-a rezolvat nimic.
Pana la urma m-am dus la o spalatorie si cu turbojetul am luat-o metodic la puricat.
Am descoperit ca la imbinarea aripei dreapta spate cu panoul (nu stiu cum se cheama) din spate de care se prinde bara spate exista o fanta prin care patrundea apa.Daca deschizi porbagajul, imbinarea aste sus, in canalul prin care se scurge apa, exact unde incepe stopul.
Pentru cei care aveti probleme verificati acea imbinare.Daca te uiti din porbagaj inspre tripla cu atentie (inainte trebuie indepertata captuseala) se poate observa o fanta de lumina.
Am scris cam mult si nu stiu daca destul de explicit dar sper sa ajute.
si eu am vazut golul acela. acum cateva zile am dat din nou stopul jos, am acoperit toate gaurelele care erau in plus, am pus vasilina pe chederul acela care este intre stop si tabla, si atunci am vazut jos sub stop acele 2 suruburi de 8 parca si spatiul aferent, momentan am bagat vasilina la greu, daca nu are efect am sa dau si bara jos cand voi monta senzorii de parcare, si siliconez toate gaurelele
la mine am mai vazut dupa ce am montat tot la loc, ca aveam dopul acela din cauciuc prin care trec firele ptr haion ( sus in stanga) iesit chiar in partea de sus, poate sa fi intrat apa chiar pe acolo...
om vedea la prima ploaie sau la prima spalare...o sa va tin la curent.
ivan virgil
10 Mar 2013, 00:38
credeam ca sunt singurul cu apa in portbagaj,asta rezulta inca o problema la care cei de la Renault.... nu au remediat Absolut nimic!!!
pacat, ca eu doar in dacia din 97 aveam apa...si si acolo doar ptr ca un destept mi-a scos de sub parbriz din cheder cele 2 bucati de cauciuc care asigurau curgerea apei in exteriorul masinii
la logan 2006 nici un strop, la corsa cin 2003 la fel, la megane, am apa...
tzsombi
10 Mar 2013, 11:11
) se intampla. Nu a fost lovita masina in spate ?
nu stiu, ca nu o am decat de cateva luni, cand dau bara jos sa montez senzorii de parcare, o sa aflu.
dupa tabla ce e la vedere, nu pare sa fi fost lovita
in schimb stiu , si mi-a zis si proprietarul ca a fost lovita in fata usor
a dat una in spate la semafor...
nu a fost mare lucru, nu sa lasat cu radiator spart, doa bara fata...
<span class='edit'>10 Mar 2013, 18:12:</span>
<LE> Baieti ! Nu mai fac parte din grupul celor cu prb de apa in portbagaj !
AZi in Brasov a fost o ploaie de zile mari, si in tot acest timp am fost in trafic, aproape o ora.
Am ajuns acasa, am scos tot de pe acolo, nici urma de apa. nici macar un strop.
acum... cititi mai sus ce am facut , ca nici eu nu stiu unde era buba... sa fi fost etansatorul ala din cauciuc prin care trec firele , sa fi fost pe la stop, sa fi fost sub stop, nu am idee...cert e ca totul este uscat !
si la mine mai apare apa in locasul roti de rezerva, cred ca la montarea senzorilor de parcare au omis ceva pe acolo, cand ajung in service voi cere o verificarea.
posibil sa nu fi pus izolatia aia de sub stop bine la loc... asta daca ti-au dat jos stopul sa se lege la fire
nelunet
8 Apr 2016, 20:28
Salut,
In primul rand vreau sa va multumesc celor care au scris aici pe forum, a fost de mare ajutor.
Am gasit si eu apa in oala rezerva de cateva ori si dupa cateva investigatii am ajuns la concluzia ca nu se aduna apa atunci cand ploua si masina sta pe loc si nici la spalatorie. Se strange apa dupa mers pe ploaie, adica pe asfalt umed sau balti, dar si cu ceva viteza. Nu stiu cum de se intampla, adica daca arunca rotile spate sau se formeaza un curent de aer chiar acolo in spatele masinii sau se creaza o presiune negativa in oala care tine rezerva si care ar aspira apa in interior.
Dupa ce am citit aici pe forum si dupa mai multe incercari, am gasit o fanta cam de 60-70 mm intre oala si caroserie in spate pe partea dreapta. Se vedea doar cu o lanterna bagata pe sub bara. Tin sa mentionez ca surplusul de mastic din interior este moale si lipicios, pare proaspat aplicat. Masina nu a fost lovita in spate, dar am trecut peste o creanga destul de mare si grosuta si aveam 120 km/h, s-a auzit destul de tare. Si am mai atins si cu oala, cu spatele pe camp, am dat peste o movilita de pamant, poate de aici necazul ...
Am demontat bara pentru a astupa cu mastic (fasie intre hartie lucioasa, care se poate modela) toata partea spate. Desi am desfacut suruburile, oala era destul de bine lipita de caroserie. Am inpins mastic cu varful unei surubelnite si apoi am mai pus cam jumatate din canalul (sau un U dar intors) care se formeaza intre oala si acel umar al caroseriei de care spune "tzsombi".
Cand a trebuit sa remontez bara, am observat ca tabla din jurul celor doua gauri de sub triple (doua pe stanga, doua pe dreapta in care intra bolturile de ghidaj de pe bara) era murdara. Sus la gaurile in care intra bolturile de ghidaj si suruburile de la tripla, tabla era foarte curata, si am vazut ca erau si garniturile foarte ok.
Am pus apa cu o sticla cu dop gaurit pe acele gauri de ghidaj ale barii si ghiciti unde se ducea apa ... da in oala roata de rezerva.
Pe bara in jurul bolturilor de ghidaj se mai vedea doar urma de garnitura, o pelicula de adeziv.
Am pus si in jurul bolturilor tot mastic, nu stiu daca am facut bine, poate mai bine era sa pun garnituri de 3/8 din cauciuc dar nu am avut la indemana.
Pana acum nu a mai plouat ca sa pot vedea daca este rezolvata problema. Am scris cam mult, nu stiu daca am omis ceva important, promit sa raspund daca aveti ceva intrebari.
O sa revin dupa ce mai prind ceva ploaie ...
nelunet
11 Apr 2016, 17:32
A plouat ieri, am facut cam 30 Km, am mers si cu viteza mai mare 120-130 Km/h, am verificat si nu am gasit nimic, sper sa nu mai apara probleme.
brag288
12 Apr 2016, 22:50
Eu m-am trezit azi cu bancheta din spate pe partea stanga uda..dar doar la baza..de parca ar fi curs din plafon,dar plafonul este uscat si lipsit de pete..vreo idee?
nmbcatega
7 May 2016, 15:30
La mine am observat tapiteria stalpului dreapta spate uda sus la plafon!
Am dat jos si am observat ca picura pe la un clips de cauciuc care trece prin plafon si se prinde ornamentul de plastic de sub sanie!
L-am saltat usor in sus si i-am dat silicon, am urmarit si nu mai este apa....sunt multumit!
Dar cum spune si colegul de mai inainte, acum am observat doua pete pe bancheta spate!
Tare nemultumit de etanseitatea acestor masini frantuzesti!
Eu cred ca este de la cheder, trebuie inlocuit!
cezar13
9 May 2016, 10:52
QUOTE(nmbcatega @ 7 May 2016, 15:30)
Tare nemultumit de etanseitatea acestor masini frantuzesti!
Extraordinar nmbcatega "la masinile astea frantuzesti" ia sa vezi cum intra apa in Passat prin fata pe la picioare si ajunge la calculatorul de comfort ; si masinile alea nu costa cat Meganul (de noi vorbesc) costa de 2 ori mai mult
nmbcatega
9 May 2016, 16:48
cezar13 nu ca as fi eu vre-un tare mofturos si pretentios....dar nu ma asteptam sa intre apa prin asa multe locuri!
Am gasit apa la roata de rezerva, pe stalpul din spate, acum pe bancheta spate si este curios ..gasesc sub bancheta spate stanga!
Si culmea... masina are rulaj mic si foarte intretinuta!
Acum daca este sa facem o analiza sunt multe marci care au probleme de etanseitate, si am detinut cateva marci inainte de renault....dar nu ma planf una peste alta este o masina decenta si isi face treaba cu brio....le rezolv eu cu timpul...
10 May 2016, 16:35:
Am gasit pe unde intra apa si pe bancheta spate!
Vinovate sunt chederele de la usi!
Acum trebuie sa vad cat costa inlocuirea lor.
Daca cineva a mai facut asa ceva ar fi utile cateva informatii...de unde a luat....preturi...montaj?
Sfinxul74
8 Nov 2016, 20:28
Salut!
Problema cu apa in portbagaj, la Megane 3 grandtour 2010, care ajungea la roata de rezerva si curga pe langa soclul becului din portbagaj si chiar si pe la bricheta am rezolvat-o in seara aceasta.
Ploua tare afara si masina o aveam in fata blocului. Cand am deschis portbagajul am vazut cum izvora apa de langa becul din portbagaj.
Atunci m-am apucat si am cautat pe unde vine apa, luand-o din aproape in aproape desfacand capitonajul din plastic unde este fixat beculetul de iluminat si ce credeti?
Apa se prelingea de la acel dop de cauciuc de deasupra, ce se afla intre cele doua balamale care sustin haionul, care nu etansa bine.
Am pus silicon negru ptr. chiuloasa si cred ca am rezolvat problema. Asta daca nu mai intra si prin alte locuri.
Oricum, deranjant acest aspect ptr o masina facuta in Franta pentru Germania.
Sper ca v-a ajutat postarea mea. Verificati acel dop de cauciuc care nu stiu ce rol are acolo.
Numai bine!
La fostul megane 2 hatchback intra apa pe la sigla Renault de pe haion si pe undeva prin spatele barei de protectie. Am etansat cu silicon atat sub sigla, cat si toate rosturile de pe interiorul portbagajului, la nivelul barei de protectie. Totul ok dupa aceste operatiuni.
merlin the wizard
22 Oct 2019, 10:48
Vă multumesc tuturor care ati avut probleme cu apa in portbagaj, pe bancheta din spate, stâlpi sau plafon și care ati postat părerirle voastre care-mi sunt de mare ajutor, am sa vertifc totuș si intrarea de la antenă.
O zi bună să aveți,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.