GuitarMan
3 Jun 2010, 12:54
Salutare!
Am o intrebare deoarece nu stiu prea bine cum este.
Filtrul de motorina de pe masina mea este un Delphi.
Acum nu stiu daca este cu senzor de apa sau nu.
Atasez niste poze, daca vreti sa ma ajutati si pe mine sa ma lamuresc!
Multumesc!
crisolro
3 Jun 2010, 13:01
da, are gaura (loc)pt. senzorul de apa ... el in sine nu are senzor ci un locas in care se infinge senzorul ... poza doi, spre baza filtrului, e o "chestie"
infipta in filtru
am incercuit senzorul (cel patratos, in partea de jos a filtrului) cu tot cu mufe (mufa lui si mufa de pe cablu)
multi isi iau filtru fara locasul pt. senzor (e mai ieftin
), izoleaza senzorul si-l lasa sa atarne sau il imobilizeaza cumva pe acolo
O intrebare... din prima poza, acel tub care se vede in stanga, in spatele filtrului ce este defapt? Cineva mi-a zis ca ala ar fi senzorul..
Daca nu ma insel este un tub de la cutia de viteze, ajuta sa nu se creeze presiune in cutie ... nu stiu exact cum sa explic. Senzorul de filtru este ce ti-a incercuit crisolro.
GuitarMan
3 Jun 2010, 16:30
Multumesc!
Si mai am o intrebare daca se poate: trebuie sa pun neaparat filtru Delphi exact ca asta din poza, sau pot sa pun si Mann? (eu as vrea tot delphi, o goanga a mea
, la fel si cel de ulei, vreau sa fie de origine renault, chiar daca e putin mai scump.
Daca este cineva din Timisoara, poate ma indruma si pe mine la un magazin unde au piese de origine renault.
Multumesc!
mirel-zwu
5 Jun 2010, 08:57
Salutare,stie cineva care este rolul acelui senzor(aprinde vreun martor in bord??) si daca se pune un filtru normal se intampla ceva??
In caz ca ai apa in filtrul de motorina se aprinde un martor in bord. Poti monta si un filtru fara locas pentru senzor, dar in acest caz, la o eventuala apa in filtru, nu vei mai fi avertizat prin martorul de bord.
cnisav
28 Jun 2010, 10:43
Poate sunt un pic off-topic, dar caut de o ora si n-am gasit nimic :-(
Intrebarea e: filtrul de motorina la cit se schimba (masina din semnatura). L-am schimbat acu' un an si de atunci am facut 10.000km.
Multumesc?
depende de unde pui motorina. daca esti convins (ceea ce e destul de greu) ca motorina e de calitate poti merge 20.000 km fara probleme. il poti scoate dupa 10.000 si-l purjezi (scoti eventual, apa care s-a adunat in el).
mai multe despre filtru (si poze) gasiti
aici
BioHazarD
28 Jun 2010, 11:21
In manual scrie la 20.000km la clio.
prodesign87
3 Nov 2019, 20:45
Salutare. Am si eu o mica problema cu acest filtru. S-a aprins martorul cu ceva timp in urma, l-am schimbat si a ramas tot aprins in urma schimbului. M-am gandit ca poate este senzorul defect si l-am deculpat complet (adica l-am desurubat din filtru si am pus acel capacel la loc pe filtru ca sa nu curga motorina) insa martorul a ramas in continuare aprins. Nu prea inteleg de ce daca am decuplat complet senzorul tot raman aprins. Se face o resetare poate a martorului? Mi se pare ciudat lucrul asta. Daca cumva filtrul are apa fie se inlocuieste complet fie ai dai drumul sa curga pe la patea de jos...dar de ce nu s-ar stinge becul dupa aceste operatiuni relativ simple. Seara buna tuturor!
RazvanF
3 Nov 2019, 21:24
Martorul pentru "apa in motorina" este si pentru defect electric. Deci posibil sa ai o problema electrica. Poti incepe cu bujiile incandescente si releul acestora.
am avut si eu apa in motorina si sa aprins martorul cu sarmulita,dar sa stins cand apa a disparut.la cateva zile sa aprins iarasi si a ramas aprins,doua bujii erau arse.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.