Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check injection system Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2
ciuliana
Buna!

Zilele trecute mi-a aparut mesajul "Check injection system" pe computerul de bord, numai ca masina nu da semne ca ar avea probleme. Am trecut de 100 km/h si nu se simte diferenta la acceleratie. Orice idee sau sfat e de real ajutor.

O sa merg si la service cu ea zilele astea.

Multumesc!
aleksanders
vad ca este din 2008 deci inca in garantie- da o fuga la service - bafta
CristiA.
"a verifica sistemul de injectie"!daca masina se comporta normal,cauza trebuie sa fie vreun senzor deconectat...mergi la service si se rezolva...in plus este si in garantie si merita verificata..
Adi-Paul
e posibil, din cauza calitatii combustibilului, sa ai niste mici depuneri pe injectoare...
de regula, injectoarele se curata cu regim de viteza ridicat, la fel si filtrul de particule... adica talpa smile.gif
dar e nevoie de 10-15 minute, nu de la semafor la semafor...
sau poate sa fie pur si simplu un senzor defect sau un cablaj care face atingere...
mergi la service, nu-i mare lucru dar e bine sa te lamuresti
ciuliana
Ms pentru raspunsuri. Maine merg la service.
CristiA.
sa postezi pe forum ,ce au gasit....merita stiut pt alte eventuale mesaje pe care le pot primi posesorii de laguna..
ciuliana
Am fost la service (Serus, Carrefour Militari) si au pus-o pe CLIP. Codul de eroare spune ca e o problema cu uleiul (o eroare de genul: "ulei diluat..."). Eram la 12.500 km si pana la urma am bagat-o la revizie. In plus am mai descoperit ca lumina de zi, stanga era nefunctionala (vazusem de ieri si a aparut eroarea si pe CLIP).

Cica pt lumina trebuie schimbate niste fasunguri (si trebuie data jos bara-fata + farurile). Voi stiti ceva de fasungurile astea?

La revizie au mai zis ca schimba gratis pretensionerul la scaunul soferului... preventiv au zis ei... o fi ceva defect de fabricatie???

Multumesc!
aleksanders
schimbul de fasunguri cum zici tu il cam fac la toate modele din 2008 - se pare ca asta a fost singura buba pe partea electrica - de pretensiometrul acela nu am mai auzit pana acuma - dar tu stai pe capul lor sa iti spuna de ce este diluat uleiul, eu acolo vad o buba mare la masina. bafta
ciuliana
Ms pentru raspuns!
Cu uleiul nu cred ca e o pb; am vazut chiar eu eroarea la ei pe CLIP + solutia ca trebuie schimbat uleiul si filtrul.
Masina asta are vreo 2 ani, din care 1 an a stat "pe bara" la dealer. Am luat-o la oferta, dintr-un lot din Bulgaria care nu s-a vandut si probabil nici uleiul nu il schimbasera cand au adus-o in Romania.

Aia cu pretensionerul o fi alt viciu de fabricatie...

22 Apr 2010, 11:24:
Faza cu inlocuitul pretensionerelor la scaune fata e viciu de fabricatie. Chiar aici pe forum am gasit mai inainte un post al cuiva care sta in Franta, la ei au inceput sa le trimita scrisori sa vina sa le schimbe.
Laguna_III
Ti-au facut update la soft, cu privire la pompa de injectie?Eu am cumparat masina in mai, 2008;la prima revizie, la 15.000 de km, prin aprilie 2009, mi-ai spus ca au primit un update la soft-ul masinii, in special la pompa de injectie.Au conectat laptop-ul la masina si-n cam 30 de minute au facut treaba.
alexdan
Si mie mi-au facut update-ul respectiv, dar din alte cauze. Pe mine m-au intrebat daca nu mi s-a intamplat sa se aprinda avariile aiurea si masina sa refuze sa mai porneasca.
Bula69
Salutare. Mi-a aparut si mie "check injection system" impreuna cu "check antipolution system". Problema cu injection system sa inteleg ca o fi o eroare de ulei diluat ( ca la colegul de mai jus ciuliana)? dar cea de la antipoluare system din cate am inteles ar fi de la motorina, culmea e ca numai de la OMV am cumparat si cea mai scumpa motorina. mai spuneti-mi si mie detali ceva daca stiti. Masina are 2 ani si 16000 km. Si inca ceva parca ceva nu imi mai da voie sa turez masina greu ajung la turatii de 3000.
In legatura cu pretensionerul si mie mi-au trimis o scrisoare cum sa ma prezint cu ea la service. Am sunat, am programat-o si mi sa spus ca la impact frontal in urma socului la pretensionarea centuri trebue sa se deschida airbagul la cateva milisecunde. Problema ar fi va nu si-ar face treaba cum trebuie.
alexdan
Cu greu ajungi la 3000 de turatii? Si nu te-ai dus pana acum la o reprezentanta sa te plangi de problema?
Ai luat masina cumva de pe stoc? Statea de cateva luni?
Bula69
azi in 14 mi s-a intamplat am sunat la service si ma duc luni pe 17 la ei. Masina a fost prin comanda.
alexdan
Ciudat rau, deci masina era noua si ai alimentat numai cu motorina buna.. Ai si putini kilometri.
Vad ca nu a mai postat nimeni. Sa ne spui ce problema ai avut, ce afli pe 17.
Bula69
Salutare. Azi dimineata pe 15 ma duc sa pornesc si eu masina ca tot omul ca poate or fi disparut erorile si culmea constat ca imi mai apare o eroare "top up oil level". Am inteles ca eroarea asta are legatura cu eroarea "check injection system" care imi apare si ea. Va tin la curent luni . Mai vb.
alexdan
Verifica nivelul uleiului, cand pornesti masina apasa pe butoanele computerului de bord si iti va indica nivelul sau verifica manual - la rece.
Succes, sa nu fie nimica grav.
CristiA.
dupa primii 6-7k km am primit si eu mesajul"top up oil level"...masina fiind in rodaj e normal sa consume ulei...se completeaza si nu mai sunt probleme...cel puti,eu,de atunci nu am mai avut....nivelul tot timpul imi este la 6 linii{la rece si masina parcata plan)...
didiland11
Dupa prima revizie nu am mai avut nici eu de completat uleiul. Acum are 23.000, si merge brici. A consumat ulei doar pe rodaj.
alexdan
La benzina nu am fost nevoit sa completez nivelul uleiului. Pana la prima revizie @ 19400km mi-a scazut 2 liniute. Acum @ 31000 km nu a mai consumat, vom vedea pana la 40000. Oricum, din ce am inteles, abia dupa 40000km isi mai da drumul motorul.
Laguna lui Bula69, fiind din 2008, nu ar mai trebui sa consume chiar asa mult, deoarece perioada de rodaj a cam trecut de ceva vreme + ca a trecut si de prima revizie. E bine ca s-a dus in service.
mihai leu
masinile astea Nu trebuie sa consume ulei daca sunt utilizate in patametri normali, totusi sunt masini de ulrtima generatie sa fim seriosi, si la numaruk asta de kilometri nu ar trebui completat intre schimburi totusi e Laguna, nu symbol mad.gif
didiland11
Am avut 4 ani un symbol la care nu am completat nici un strop de ulei. Totusi era symbol, nu laguna! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
quasararoma
QUOTE(alexdan @ 15 May 2010, 08:38)
Verifica nivelul uleiului, cand pornesti masina apasa pe butoanele computerului de bord si iti va indica nivelul sau verifica manual - la rece.
Succes, sa nu fie nimica grav.
*



Cum se procedeaza mai precis? Cum, cand si pe ce butoane trebuie sa apas ca sa verific nivelul uleiului?
Multumesc.
alexdan
Cand pornesti masina, inainte sa apara mesajul acela OK, apasa pe unul din cele 2 butoane cu care "navighezi" prin meniul masinii sau vezi consumul curent,media,etc. O sa-ti apara Oil level.
Bula69
Salutare baieti. Am fost cu masina la service si au pus-o pe testar si trebuie schimbate electrovalva EGR. EGR face amestecul de motorina cu aerul pt arderea gazelor cam asa am inteles de la ei. O sa mi-o schimbe ca e in garantie . EGR costa in jur de 800 Ron la reprezentanta.Si culmea e ca saptamana trecuta tot o laguna ca a mea aceiasi problema 12000 km avea. Ei au zis ca de la motorina, ca nu merg cu ea turata , si ca poate o mai fi defect de fabricatie la EGR ala (dupa mine vrajeala).Si mai imi fac un update la soft si schimba pretensionarele de la scaune. Oricum am facut circ cu ei acolo cum e posibil la o masina noua pret 26450EURO sa se intample sa se strice. Ce ziceti o sa bag Metabond in motorina o merge pareri??
didiland11
Ce simptome avea/are? Valva respectiva a cedat si la meganelul de serviciu la 60.000km.
serifu
Salut,

si eu am avut probleme cu EGR-ul asta inainte sa fac 15.000 Km. Am fost nevoit sa astept 2 luni pt. ca defectul sa poate fi remediat.

Cei de la sevice (timisoara - auto europa) au fost foarte amabili si de treaba insa nu au avut ce sa faca mai mult asa ca a trebuit sa sun la vocea clientului la renault unde incercau doamnele/domnisoarele pacaleli ieftine si nu de putine ori jenante.

Pana la urma s-a rezolvat problema.

Toate bune.
AleCSaNNNdru
Salutare oameni buni sad.gif astazi mi s-a oprit masina in mers cu mesajul check injection pe CB si nu a mai vrut sa porneasca nici moarta, cand dadeam sa o pornesc se invarte electromotorul de draci il ia dar fara niciun rezultat nici inpinsa nici trasa nu porneste deloc !
Aveti vreun sfat pentru mine tin sa mentionez ca sunt in United Kingdom si masia este din 2003 1.6 16v dynamique ! Astept pareri sper ca am scris bine aici pentru ca celelalte topicuri erau inchise sad.gif
salutare !
digioptic
Asta am avut si eu la megane, tot 1.6 /16V. Problema poate fi de la vreun senzor, ori cel de pe volanta, ori cel de pozitie arbore cu came, e undeva pe sus pe la chiulasa. Trebuie doar verificati, de regula apare pe tester unde e buba. Daca nu porneste, nu te chinuii sa-i omori demarorul, ca se perleaza starterul si iar sunt costuri inutile. Tractata sau pe platforma, pana la service

Toate problemele pleaca de la cablajul motorului. se scot toate mufele, de la injectoare, bobine de inductie, senzori, mufa care intra in compul motorului etc, se curata contactele cu un sprai adecvat pentru asta si se strang usor prin rearcuire. Dupa asta, daca se mai schimba si vreun senzor, motorul merge ca in prima lui zi, rotung si lin. . Bafta.

Aaa sa nu uit, mai trebuie verificat si pinionul decalor. Asta variaza unghiul de deschidere a supapelor de admisie.
momolin
[B][I]sall am si eu aceasta problema si am mers in treapta a treia cu 75-80 km pe ora ca mai mult de 3000 ture nu ma lasa mia blocato.si vreau sa zic ca am mers cam 50km cu viteza asta in afara localitatii si tot nu scapt de eroare.Imi poate spune cineva ce as putea sa fac?A sa nu uit am motor de 2 litri diesel
CristiA.
senzorul de presiune combustibil!
momolin
Am revenit cam tarziu dar am revenit.Vorbeam de o eroare in legatura cu verificarea sistemului de injectie.Am rezolvat.Acum sa explic cum poate are si altcineva aceeasi problema.La pornirea motorului se auzea un fasait destul de tare.Am urcat masina pe o rampa si am descoperit ca deasupra la filtru de particole exista un furtun de aer care duce la un cititor de presiune.Acel furtun s-a rupt din cauza ca s-a copt.Lam scurtat ca se poate cai destul de lungut si lam pus la loc si apoi cu calculatorul se sterge eroarea si acum merge ca si noua. biggrin.gif biggrin.gif
dincarel
Incerc sa postez un nou topic, dar ce am eu e cumva asemanator cu ceea ce a avut cel care a deschis acest topic.
In urma cu o saptamana am avut o problema: am accelerat mai puternic sa depasesc o alta masina. Am simtit o ezitare a motorului, dupa care mi-a aparut pe CB mesajul pe rosu ,,Injections system fault" dar motorul a continuat sa functioneze normal. Am oprit, apoi am repornit motorul, mi-a disparut mesajul si cateva zile totul a fost bine. Ieri am avut aceeasi problema dar de 3 ori. Am procedat la fel. Sa pun pe seama unei motorine proaste? Filtrul de motorina imbacsit? Sau pe vremea rece? Sau ca folosesc masina mai mult in oras? As vrea sa imi spuneti cateva pareri, daca a mai avut cineva asemenea problema. Motorul e 1,5dci; 110cp K9K fara FP
Multumiri!
espacern
Fara tester nu poate nimeni sa-ti spuna exact cauza aparitiei mesajului de eroare......totul este posibil!
radunre
1.5dCi 110cp din 2010 fara filtru de particule ???

Fara o diagnoza serioasa nu poti afla cauza erorii.
dincarel
Saptamana viitoare o sa ajung in service pentru diagnoza. Punand cap la cap simptomele pe care le-a avut masina, am constatat ca mai mult ca,mai mult ca sigur e vorba de filtrul de motorina, iar avertismentul din BC ar proveni de la senzorul de apa. Nu i-am schimbat filtrul de cand am cumparat-o, fiind instiintat de fostul proprietar ca mai am de mers inca 20 000km pana la schimb, dar....se pare ca trebuia. Am descoprit ca masina are filtrul prevazut cu senzor. Urmeaza prima data sa schimb filtrul, iar apoi sa fac diagnoza. Acolo pot fi sterse si toate erorile aparute. Am sa revin dupa diagnoza sa scriu ce ,,diagnostic" a pus mecanicul. 053.gif
dincarel
Problema s-a remediat schimband filtrul de motorina. Nu mai putea trage suficienta motorina atunci cand acceleram si din cauza asta dadea sa se opreasca, iar BC afisa mesajul cu sistemul de injectie.
cj98czh
daca fostul proprietar nu ti ruda sau prieten bun la orice sh iei se face revizia cu schimb de lichide si distributia ..

Persoanal ... schimb toate filtrele la fiecare revizie ca nu sunt un capt de tara.
LaguNick3
Salut,

Sa va povestesc ce am patit eu cu "Check Injection System".

Azi dimineata masina a pornit frumos , am plecat , dupa vreo 4 km apare in bord mesajul de mai sus cu rosu. Pe langa el au mai aparut (cu alb) si "check cruise control" si "check speed limiter". M-am dus la service (reprez Renault) si mi-au gasit un furtun rupt, copt care e bagat cu un capat in filtru de particule. Am inteles ca se numeste furtun de masurare presiune diferentiala. Pe langa asta mai am si ceva probleme cu sonda de oxigen. Am vazut si eu pe tester diferenta dintre valorile masurate si cele care ar trebui sa fie. Am comandat piesele , tot la ei si ssaptamana viitoare rezolv problema definitiv.

Acum s-a rezolvat temporar (sa pot folosi masina) prin taierea capului acelui furtun si bagat din nou in senzor (are o lungime care ii permite asta). Dar o sa il schimb pt ca sigur se va rupe/sparge si in alta parte.
Costul furtunului 550RON, sonda de oxigen 880 RON. Am cautat si eu piesele prin stanga si prin dreapta, inclusiv la Unix si diferenta la sonda este de 50RON (mai mica) iar furtunul nu l-am gasit.

Spor si fara evenimente neplacute.
cristian_nechita
Problema clasica. Merge orice furtun siliconic rezistent la temperatura cum sunt la wastegate etc., nu trebuie sa dai 1000 lei pe 20 cm de furtun.
andru1973
eu am scos conectorul de la senzorul de presiune turbo si am pus contactul si imi da "Check Injection System"si Multiplex semnal format de croazieră / limitator de viteză de control - intermitent
si binenteles se aprinde martorul portocaliu cu cheia zic si eu poate sa fie si din senzor
bobbyalgab
Salutare tuturor,

De cateva zile am o problema la masina care merge sacadat, in suturi. Aceste lucru se observa si mai bine atunci cand merg cu regulatorul, adica trage cateva secunde apoi parca se sufoca dintr-o data si situatia se repeta la nesfarsit.
In plus, pe accelerare puternica am remarcat si mult fum negru si un suierat discret.
Toate astea se intampla in mers.

Pe loc, la relanti nu este nicio problema. Pot sa o si accelerez, nu se intampla nimic, e ok.
A trebuit sa merg undeva, am facut 1000 km si nu am avut nicio problema la ulei, consum sau putere, trage normal.
Niciun martor nu se aprinde in bord, totul este ok.

Ce ar putea fi? Un furtun pe la intercooler ? EGR ?

Mi-ar fi de ajutor cateva pareri.
andru1973
da încearcă sa vezi toată tubulatura de aer ,sau vezi daca ai strânse toate colierele de la furtunuri(poate e unul slab)sau daca cel de EGR e de plastic vezi sa nu fie crăpat
cristian_st
Salut , ieri mi-a aparut eroarea check injection system am oprit motorul si dupa repornire a disparut . Azi dimineata am vrut sa o pornesc si a aparut injection system fault . A fost un mecanic la mine si a descoperit ca pompa de la motorina din rezervor este sparta . Din ce am citit la voi au fost alte rezolvari , maine o sa comand acea pompa si o sa ii schimb si filtrul de motorina chiar daca acum o luna am facut schimbul . Alte rezolvari in caz ca nu functioneaza ? 🤔
cristian_st
Am avut rezervorul gaurit si pus ceva fier de 20cm sa astupe gaura , ceea ce mi-a spart pompa din rezervor , am si inlocuit-o .
Am inlocuit filtrele si uleiul insa nu s-a rezolvat asa cum am citit in topic .
Am pus-o la tester si a aparut senzorul de presiune din rampa , am inlocuit rampa cu tot cu senzor insa fara rezolvare .
Acum am dat jos injectoarele , pompa de inalta presiune si rampa , toate vor fi trimise la verificat sa nu fie problema cu ele .
Pana marti-miercuri masina v-a ramane in stand by , revin cu raspuns aici si sper cu o rezolvare sa porneasca masina .
calinpop
Buna am un laguna 3 1,5dci an 2008 am o problema la injectie imi apare cu rosu in bord chech injection, am puso pe tester repezentanta ,cica slaba presiune in rampa sa schimb filtru de motorina si sa verific furtunasele de retur injectoare sa nu fie crapate, am schimbat filtru am verificat furtunele retur ,fiind ok, dar nu scap de aparitia in bord chech injection imi taie pedala, opresc ,pornesc si dispare, oare ce ar putea fi , daca stie vreun coleg i as fi recunoscator, merci
AdR!@N
Ar trebui pusa pe un test la cineva care cunoaste cat de cat. Trebuie monitorizata variatia presiunii din rampa in timpul mersului, sau create conditiile in care apare eroarea. Astfel poti sa restrangi posibilele defecte.
In momentul de fata pot fi multe incepand de la pompa de injectie, regulator presiune, senzor de presiune rampa, supapa suprapresiune din rampa (nu stiu sigur daca are), injector defect si lasa prea mult pe retur, pompa electrica motorina (daca exista), etc...s.a.m.d

Dersctie mai detaliat situatiiile cand apare: la relanti, in acceleratii mai in forta, aleator?
Florinut
Acum cateva zile, intr-o depasire, mi s-a aprins cheia portocalie la bord plus mesajul "Check injection system". Din acel moment, motorul cu greu mai ajungea la 3000 rot/min, iar drumul pana acasa a fost un calvar pentru ca nu mai puteam accelera. Cat despre depasiri, nici poveste.
Azi am fost la service, au pus testerul si au depistat ca nefunctional senzorul de presiune amonte filtrului de particule, cauzat de ruperea furtunului care aduce presiune in senzor. Furtunul se rupsese din cauza ca era copt, arata intr-un hal fara de hal pe o anume portiune. S-au uitat baietii la calculator si am cazut pe spate cand mi-au zis ca furtunul vine doar cu senzorul respectiv, la pretul de 780 lei, tva inclus. Asa ca, s-a remediat problema prin taiarea portiunii coapte si asezat furtunul la loc, iar operatiunea a durat 30 minute si m-a costat o bere. Acum, dupa "reparatia" furtunului cu pricina, reprizele sunt mult mai bune in treptele 1 si 2, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca furtunul ala era deja crapat cand am cumparat masina acum 2 ani.
Oricum, important este ca nu am facut infarct cand mi-a aparut mesajul ala la bord si nici nu am ramas cu caruta-n drum la 500 km de casa! smile.gif
AdR!@N
Fix acelasi lucru l-am patit si eu recent, si cum reno nu se dezminte in a face surprise, s-a gandit sa mi-o faca si mie fix in concediu, la mai bine de 800km departare de casa.
La fel am remediat si eu, prin scurtarea furtunului cu 2-3 cm, si apoi a trebuit sa caut pe cineva sa imi stearga eroarea, ca altfel nu voia.
Legat de fisura nu are cum sa fie de mult. Treaba se intampla atunci in cativa km, o data ce apare un mic por, gazele fierbinti isi fac cale pe acolo si ard furtunul in zona fisurii in cateva minute. Daca nu are fisura, pe furtunul respectiv nu ai circulatie de gaze, doar presiune cumulata, iar caldura vine doar prin conductia stutului ce vine din FAP.

PS. Am gasit pe ceva magazine online furtunul respectiv la preturi de la 170 la 250 de lei..... pentru un amarat de furtun de 1metru...

Numai bine!
Adrian
CristiA.
Salut! După ce am rezolvat cu " injection faultează" acuma a început să îmi apară " check injection sistem"...rar,ce e drept la 3- 4 zile,odată...nu pot sa accelereze,odată s-au oprit și motorul...opresc motorul,pornesc din nou..toate bune și frumoase....și culmea,azi pe tester nu îmi apare nici o eroare înregistrată...chiar mă da peste cap...cine a mai pățit așa ceva poate îmi dă un sfat...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.