Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Moderare subforum Megane 1...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Probleme forum > Probleme administrative
Dodone
De o buna vreme incoace in subforumul Megane 1 se deschid intr-o mare veselie tot felul de topicuri, pentru probleme care s-au mai discutat cel putin o data, pe cel putin un topic deja deschis. Sau, se deschid topicuri pt. probleme care ar putea fi discutate pe topicuri in care s-au mai dezbatut probleme asemanatoare.
Aproape toate aceste topicuri sunt deschise de incepatori.
O vreme am postat si am i-am explicat fiecaruia ca dechizand topicuri fara sa caute inainte pe forum isi fac lor - in primul rand- un deserviciu. Pierd vremea asteptand un raspuns care e foarte probabil sa existe deja pe forum.
In al doilea rand, informatia pe o anumita problema se disipeaza pe mai multe topicuri, in detrimentul celor care o vor cauta.
Am dat multe report-uri, majoritatea avand efectul scontat. Apoi, am observat ca degeaba mai dau report-uri , ca nu se mai intampla nimic.
In toate aceste cazuri nu am vazut sa fi primit cineva nic macar un warn, pt. nerespectarea Regulamentului, nici macar atunci cand un user a insistat si a redeschis constant un topic sters, sau a deschis aiurea tot felul de topicuri, cu toate ca i-am explicat de doua ori sa foloseasca functia search si sa reciteasca Regulamentul. Raspunsul lui a fost unul nervos si ironic, cu limbaj aproape suburban.
In consecinta, solicit sa se faca curatenie seriosa in aceasta sectiune si sa se aplice Regulamentul.Altfel, voi intra tot mai rar sau deloc pe forum. De subforumul Megane nu mai spun nimic... dry.gif
Probabil ca un user in minus nu conteaza, e mare forumul, dar eu refuz sa mai fac parte la ceea ce se intampla acum pe subforumul Megane 1.
Serje
Si cum poti sa vezi daca cineva o luat sau nu warn?
cj98czh
Hai Dodone ca semodereaza ok acolo.... ca nu se modereaza cum vrei tu este altceva.... sau vrei sa te puna moderator? biggrin.gif