Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: POLISERV PLOIESTI
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
vali.petrica
Stie cineva ceva de acest service? este adevarat ca sunt autorizati renault? Trebuie sa fac revizia generala la masina din semnatura si m-am gandit sa incerc Poliserv.
A mai fost cineva? Cum sunt preturile, mecanicii, etc.???
csorin66
Da sunt autorizati reno, o parere personala este sa te indrepti spre iatsa campina 2, sta mult mai bine la preturi, mecanici. La iatsa iti da voie sa vi cu piesele tale, uleiul tau iti da voie sa stai langa masina in atelier.
nonic
Salutare,

Poliserv este autorizat Renault!?
Nu va spun foarte multe despre acest service pentru ca nu stiu... stiu doar o experienta a unui prieten.
Masina care a fost in service este un Logan care a fost rasturnat pe partea dreapta si de aici incepe nebunia, masina a fost lasata in service in urma cu 3 luni si a fost ridicata acum o saptamana, deoarece "nu au avut timp" pentru ca masina a stat foarte putin in service ( doar 3 luni ) nu au avut timp sa alinieze usile, aripa fata..., dupa ce ridica prietenul meu masina si vrea sa plece ii zboara volanul din mana... intelegeti voi... ce sa fie? roata derapta fata stramba ( nu au avut timp sa verifice " doar 3 luni"), si exemplele pot continua insa lovesc poate prea rau in mecanicii meseriasi mad.gif
In cele ce urmeaza vreau sa va prezit lucrarea vopsitorilor de la Poliserv, dar nu cred ca mai are rost sa va scriu si va las sa vedeti pozele care sunt cat 1000 de cuvinte!

gun3.gif POLISERV

Daca era masina mea ma vedeati la Stirile de la ora 5
Am scris cele de mai sus in primul rand sa stiti ce gasiti in acest service si seful de service se lauda ca citeste acest forum - poate primim o explicatie ca la fata locului nu era de gasit mad.gif
R19/16v
Evitati, pe cat posibil, atat poliservul cat si neoservul.
onana
eu am mers cu masina numai la poliserv, mi-a placut mult.