Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lexus
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Clipuri video
aphophis
prea scumpa, prea putin performanta fata de cati bani se cer, prea urata, prea multe bashini in capul alora de la toyota, crezand ca au scos un veyron2 nu alta..
eduardsebe
acrii strugurii tongue.gif
mie imi place
IRONICK
wub.gif

QUOTE
MOTOR
CILINDREE, CM3 4805
CILINDRI/VSUPAPE V10/40
PUTERE MAXIMA, KW (DIN cP) @ RPM 412(560) @ 8700
CUPLU MAXIM, NM @ RPM 480 @ 6000
MAX. RPM 9000
PERFORMANTE
0 - 100 KM/H, SECUNDE 3.7
VITEZA MAXIMA, KM/H 325



QUOTE
SUNETUL

Mentinerea unei mase reduse a automobilului a fost una din cerintele fundamentale ale proiectului. Asadar, inca din primele stadii ale procesului de design, echipa a optat pentru constructia caroseriei din Polimer Ranforsat cu Fibra de Carbon (CFRP) in detrimentul aliajelor de aluminiu, obtinandu-se astfel o reducere generala a masei cu 100kg (220lbs).

In total, CFRP reprezinta 65% din structura caroseriei, lonjeroanele din aluminiu ale sistemului de suspensie si montantii motorului reprezentand restul. Pe parcursul proiectarii structurale a vehiculului au fost utilizate trei metode diferite de turnare a polimerului CFRP:

Prin sublinierea frecventei secundare a camerei de ardere a motorului si prin introducerea ulterioara a armonicilor primare, secundare si tertiare ale aprinderii, Tanahashi-san si echipa sa au creat un sunet al evacuarii cu o nota distincta, imposibil de confundat, denumit ‘Octave Harmony’. Acest sunet a fost obtinut prin reglarea atenta a treptelor multiple ale sistemului de esapament si are ca efect augmentarea senzatiei de accelerare si viteza a masinii.

O componenta esentiala in acest sens este camera de admisie, responsabila pentru tonul motorului, care a fost reglata atent pentru a obtine un maximum de calitate a sunetului. Inspirandu-se din designul cutiilor de rezonanta ale instrumentelor muzicale, peretii laterali ai acesteia sunt rigizi, iar in jumatatea anterioara au fost adaugate nervuri orizontale pentru a obtine un sunet mai puternic al admisiei aerului in motor.

user posted image

O camera de admisie proiectata pentru a reda perfect tonul profund al motorului

Dupa combustie, gazele sunt esapate prin galerii cu lungime egala, de diametru mare, plasate simetric pe lateralele motorului, fapt ce are ca efect nu numai augmentarea tonalitatii cat si a calitatii sunetului emis de motor. Dupa trecerea prin gazelor prin convertorul catalitic, acestea continua prin evacuarea dubla cu doua tobe intermediare gemene, intalnindu-se apoi in partea posterioara intr-o toba finala din titaniu, cu mai multe trepte, pozitionata sub cutia de viteze.

user posted image

Esapamentul cu tevi de lungime egala asigura putere si un sunet de inalta calitate.

Toba finala din titaniu incorporeaza o structura cu supapa, ce asigura un flux variabil in relatie cu viteza motorului. La valori mai mici sau egale cu 3000 rpm, supapa ramane inchisa, canalizand gazele de esapament prin mai multe camere, iar sunetul rezultat este pastrat in limite normale. La depasirea valorii de 3000 rpm, supapa se deschide, iar gazele de esapament trec printr-o singura camera, obtinandu-se atfel un sunet inalt.

Sunetele canalelor de admisie si evacuare sunt canalizate atent in habitaclul modelului LFA. Canalul principal se intinde de la camera de admisie pana sub panoul central de bord. Acest canal este suplimentat de alte doua canale, unul plasat in zona superioara a torpedoului si celalalt in zona deflectorului inferior. Din punct de vedere auditiv, aceste canale asigura pozitionarea centrala a soferului intr-un amfiteatru cu sunet 3-D surround generat de catre motorul de inalta performanta.
BioHazarD
O nebunie biggrin.gif
aphophis
isi cam ia rusinica lfa-ul de la gtr aici.
&feature=player_embedded
Brabus
masina este o bijuterie. arata foarte bine si mai ales sunetul este DEMENTIAL!!!
ca pret si alte din astea e doar motiv de comentat.
multe alte masini sint mai rapide, nu doar GTR-ul celor de la nissan, dar nu cred ca asta a fost scopul celor de la toyota cind au facut-o, sincer.
si apoi, din ce oferta exista, daca as avea bani as face ca leterman care are cam tot ce a vrut muschiul lui in garaj, nu doar gtr ca ala e mai rapid ...
50IMU
fara sa disec performanetele masinilor, in clipu de mai sus soferul din lfa are un reflex intarziat cu vreo 0.3-0.4 s..unde mai pui ca gt-r pleaca pe tractiune integrala. nu stiu exact in cate lungimi de masina s-ar transforma pe 400 m, dar... wink.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.