Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Micra k12 / 2004 -benzina
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
cosnec
Salutare !
Revin cu o noua problema (m-am cam saturat in ultimul timp...):
-masina in service pentru cateva saptamani ( probleme tinichigerie);
-rezolvat problemele, aparut altele printre care: bateria "omorata" in perioada cat a fost in service;
-cu frigurile din ultimul timp, nu prea pornea, incat i-am schimbat bateria;
-verificat de electrician autorizat (pe bune) pentru viza de garantie a bateriei; totul OK;
-a doua zi, a pornit fara probleme la prima cheie (a fost si mai cald - doar - 5 grade);
-mers 4 km, oprit motorul, stationare 10 ore, pornit motorul; dupa cateva sute m se opreste motorul si pe bord ramane aprins, portocaliu, simbolul de motor (undeva in partea dreapta); pe dislay apare "check engine...".

PARERI? (sa fie legat de schimbarea bateriei si "pacalirea" calculatorului; se mai poate merge cu ea 130km pana la service, fara a risca defectari majore?)
Multam anticipat !!!
polic3e
service-ul ala se ocupa doar cu tinichigeria..? sau au portile deschise si pentru alte operatiuni??

nu vreau sa par paranoia.. dar ...nu ar fi exclus ca ''baietii'' de acolo sa iti fi facut ceva sa te reintorci la ei...nu ca nu s-ar mai fi auzit de deastea..
cosnec
E un service in care am incredere.
Totusi, e ciudata coincidenta aparitiei defectiunii care are codul P0340.
Am resetat de cateva ori eroarea, dar se "incapataneaza" sa revina. Apare dupa cateva zeci / sute m de rulare, cand motorul este rece.
Se pare ca inlocuirea "camshaft position sensor" care ar putea fi o cauza a aparitiei erorii si a opririi motorului rezolva 50% problema: ori merge, ori nu merge biggrin.gif
Tre' sa o duc iar in service, unde, pe langa inlocuirea senzorului, vor trebui verificate: traseele electrice intre senzor si ECU, legaturile la masa, conectorii.
Daca toate astea sunt in regula, n'am idee cu ce trebuie continuate investigatiile...

Problema a mai fost ridicata pe forum / forumuri. Totusi, nimeni n-a anuntat rezolvarea. Oare de ce? Nu sunt solutii, ori odata rezolvat incidentul, de bucurie, oamenii "uita" sa mai scrie 2 - 3 randuri?
gigimarfa
QUOTE(cosnec @ 18 Mar 2010, 16:19)
E un service in care am incredere.
Totusi, e ciudata coincidenta aparitiei defectiunii care are codul P0340.
Am resetat de cateva ori eroarea, dar se "incapataneaza" sa revina. Apare dupa cateva zeci / sute m de rulare, cand motorul este rece.
Se pare ca inlocuirea "camshaft position sensor" care ar putea fi o cauza a aparitiei erorii si a opririi motorului rezolva 50% problema: ori merge, ori nu merge biggrin.gif
Tre' sa o duc iar in service, unde, pe langa inlocuirea senzorului, vor trebui verificate: traseele electrice intre senzor si ECU, legaturile la masa, conectorii.
Daca toate astea sunt in regula, n'am idee cu ce trebuie continuate investigatiile...

Problema a mai fost ridicata pe forum / forumuri. Totusi, nimeni n-a anuntat rezolvarea. Oare de ce? Nu sunt solutii, ori odata rezolvat incidentul, de bucurie, oamenii "uita" sa mai scrie 2 - 3 randuri?
*



a trecut ceva timp de cand ai postat poate ai rezolvat problema.
Initial am avut si eu probleme masinuta, nu statea la relanti da pornea la prima cheie, am schimbat senzor pozitie ax cu came, masina nu mai pornea decat dupa 20 chei, dar cand pornea mergea de navea treaba. daca o opreai ramaneai in loc cu ea pt alte 20 chei, am schimbat distributia, senzor nou- tot nu merge. aceleasi simptome. am zis sa nu fie de la pompa de benzina. am scos o am curatat-o si tot nu pornea decat dupa 20 chei (daca ai rabdare e bine sa o scoti si sa verifici si acolo, ce am gasit la mine.. dezastru) ... dezamagit si lipsit de speranta eram prin curte si am zis... hai ma sa pun senzorul vechi... sa vedem daca merge.. poate poate. desfac senzorul nou pun pe cel vechi ma duc dau o cheie.. et voila ! a pornit la sfert. din cate am documentat pe net despre acest motor si aceasta masinuta pana sa rezolv problema am inteles ca lantul le largeste cu o za si de acolo si eroarea cu pozitia senzorului axei cu came. cu senzorul vechi si distributia neschimbata masina facea urat. se oprea in mers rpm ul o lua razna. asadar distributia si senzorul vechi au reparat problema. Eu am facut toata distributia, poti sa schimbi doar lantul din ce am inteles dar e riscant. Toata aceasta aventura cu senzori mecanici de tot felul care s au uitat si s au minunat de problema m-a dus undeva la aprox 1000ron, poate si de asta nu prea vorbeste lumea despre aceasta problema sau altele la care te costa destul de mult sa afli rezolvarea.
*din ce am inteles poti scapa si fara sa faci distributia daca pui un senzor nou si mergi la cineva care il poate " pacali " sa citeasca alti parametrii, dar dupa risti sa bulesti si altceva daca sare distributia (care automat o sa sara in cativa km)
cosmin&b
Da..
Lantul ala e o problema exagerat de mare la K12 2003-2008, din cate am inteles.
Si a mea gafaie urat de tot.
Porneste binisor la rece, daca o ajut din acceleratie, si dup-aia o apuca damblalele. Se opreste aleator in mers, dupa care nu porneste imediat. Tre sa stai un minut - doua. Daca nu astepti, dai cateva zeci de chei pana sa porneasca. Motorul merge cu intreruperi, nu trage, zici ca-i gatuita...
Ce am observat eu? Am luat doi senzori de pozitie ax came si am facut teste.
Cu unul mergea binisor, cu altul dezastru.
Alt aspect... valva care comanda fulia defazoare... am demontat-o, am desfacut-o, am scos miezul acela din bronz (cred) afara, si in capat (spre mufa) are un arc.
Acel arc l-am montat in celalalt capat (opus mufei) si am observat ca porneste la sfert de cheie indiferent ca e la rece sau la cald, si.... foarte interesant... daca motorul se opreste in mers, porneste imediat la sfert de cheie.
Problema cu arcul montat asa este ca motorul sta la relanti doar daca e rece... dupa ce s-a incalzit nu mai sta la relanti.
Dupa ce vine caldura o pun pe capre si ma apuc sa-i desfac distributia, si sa curat rezervorul.
Cu distributia nu stiu cum voi face, nu ma pricep deloc sa o pun la loc... poate primesc ceva ajutor de pe-aici.
Respecte!
Alin2225
Daca lantul este intins nu ai nicio solutie sa il pacalesti. Va chinuiti degeaba. Alt motor dupa 2007-2008 si nu o sa mai ai probleme. Asa sa arunci cu bani pe la toti meseriasii nu este o solutie.
Si cat te costa sa cumperi si sa schimbi distributia tot acolo iesi.
cosmin&b
Si cam ce garantie ai ca motorul din 2010 nu este alergat cu sute de mii de Km?
Sau asta nu e o problema daca a fost intretinut corect?
Si aici apare intrebarea, oare chiar a fost intretinut?
Oare distributia este in parametri?
Alin2225
La micrele dupa 2008 punctele slabe au fost remediate si anume
Alt lant de diatributie mult mai bun
Alta caseta de directie, alta servo, alt contact , alte capete de bara, etc etc
Micrele aduse de afara germania , franta nu au multi km, nu sunt masini de autostrada si nici nu necesita o super mentenanta. Probabilitatea sa fie super alergat si sa aiba multi km e infinit mica.
Sa cumperi tu un kit distributie, manopera si consumabile te costa mai mult!
Tu faci cum vrei, e doar parerea mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.