QUOTE(cosnec @ 18 Mar 2010, 16:19)
E un service in care am incredere.
Totusi, e ciudata coincidenta aparitiei defectiunii care are codul P0340.
Am resetat de cateva ori eroarea, dar se "incapataneaza" sa revina. Apare dupa cateva zeci / sute m de rulare, cand motorul este rece.
Se pare ca inlocuirea "camshaft position sensor" care ar putea fi o cauza a aparitiei erorii si a opririi motorului rezolva 50% problema: ori merge, ori nu merge
Tre' sa o duc iar in service, unde, pe langa inlocuirea senzorului, vor trebui verificate: traseele electrice intre senzor si ECU, legaturile la masa, conectorii.
Daca toate astea sunt in regula, n'am idee cu ce trebuie continuate investigatiile...
Problema a mai fost ridicata pe forum / forumuri. Totusi, nimeni n-a anuntat rezolvarea. Oare de ce? Nu sunt solutii, ori odata rezolvat incidentul, de bucurie, oamenii "uita" sa mai scrie 2 - 3 randuri?
a trecut ceva timp de cand ai postat poate ai rezolvat problema.
Initial am avut si eu probleme masinuta, nu statea la relanti da pornea la prima cheie, am schimbat senzor pozitie ax cu came, masina nu mai pornea decat dupa 20 chei, dar cand pornea mergea de navea treaba. daca o opreai ramaneai in loc cu ea pt alte 20 chei, am schimbat distributia, senzor nou- tot nu merge. aceleasi simptome. am zis sa nu fie de la pompa de benzina. am scos o am curatat-o si tot nu pornea decat dupa 20 chei (daca ai rabdare e bine sa o scoti si sa verifici si acolo, ce am gasit la mine.. dezastru) ... dezamagit si lipsit de speranta eram prin curte si am zis... hai ma sa pun senzorul vechi... sa vedem daca merge.. poate poate. desfac senzorul nou pun pe cel vechi ma duc dau o cheie.. et voila ! a pornit la sfert. din cate am documentat pe net despre acest motor si aceasta masinuta pana sa rezolv problema am inteles ca lantul le largeste cu o za si de acolo si eroarea cu pozitia senzorului axei cu came. cu senzorul vechi si distributia neschimbata masina facea urat. se oprea in mers rpm ul o lua razna. asadar distributia si senzorul vechi au reparat problema. Eu am facut toata distributia, poti sa schimbi doar lantul din ce am inteles dar e riscant. Toata aceasta aventura cu senzori mecanici de tot felul care s au uitat si s au minunat de problema m-a dus undeva la aprox 1000ron, poate si de asta nu prea vorbeste lumea despre aceasta problema sau altele la care te costa destul de mult sa afli rezolvarea.
*din ce am inteles poti scapa si fara sa faci distributia daca pui un senzor nou si mergi la cineva care il poate " pacali " sa citeasca alti parametrii, dar dupa risti sa bulesti si altceva daca sare distributia (care automat o sa sara in cativa km)