Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1928 Renault Reinastella
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Concepte
aphophis
QUOTE
Tot în 1928, în perioada de glorie a Charleston-ului  și Moulin Rouge, Renault a scos o adevărată bijuterie a acelor vremuri, modelul Renault Reinastella, o alternativă franțuzească la Rolls Royce. Acea limuzină era cel mai mare model construit vreodată de Renault, având 5,3 metri lungime, 2 lățime și 2,5 tone greutate.

Din acest motiv Reinastella a fost primul Renault care a avut sub capotă un motor cu 8 cilindri de 7.1 litri. Puterea dezvoltată era de 75 CP, fiind, după cum reclamele vremii spuneau, o alternativă la cele mai luxoase trenuri, atât din punct de vedere al confortului cât și al vitezei.

Acest model a însemnat și un pas tehnologic în față pentru Renault, fiind primul model Renault cu radiator montat frontal, arhitectură preluată de toate automobilele care au urmat. În plus Reinastella a dat tonul seriei de modele Stella, o dinastie de automobile foarte exclusiviste în acea perioadă.


user posted image



cmandrei
Si acesta este un sau a fost un concept sau o masina de serie ?
aphophis
masina de serie, dar nu am stiut unde altundeva sa il pun
thrawn29
la vremea ei probabil a facut senzatie ...
Pykolo
cred ca avea un motor de 1 m lungime biggrin.gif
FRANCHE COMTE
Au incercat si incearca si acum sa faca limuzine...Dar nu cred ca vor putea vreodata sa ajunga pe cei care detin piata de limuzine.
Horatiu Mihai
Renault i-a intrecut pe toti la capitolul exclusivitate, deci ... Plus ca limuzinele sunt masini de nisa, sincer, prefer oricand un VelSatis peste E class sau BMW5 sau alte porcarii de genu' wink.gifwink.gifwink.gif .
bubu782001
@Horatiu Mihai daca tu zici ca e-klasse e porcarie...atunci gusturile nu se discuta. radmasa.gif

Dar intrebare: ai condus un e-klasse vreodata? NU ca pasager, ci sa fii soferul sa simti tu masina. Raspunde sincer. Eu am condus 2 pana acuma, unul din 2003 si unul din 2009 (pe asta l-am condus cam 700 km). BMW seria 5 nu am avut inca ocazia.

Parerea mea este ca trebuie sai fim realisti. Ok Renault sunt foarte buni la chestii inovative, la concepte noi...dar sa nu uitam ca Mercedes a introdus ABS-ul, Airbag-urile samd.
Adica inovatiile de ultima ora tot pe clasele alea de masini o sa le gasesti. Este drept asta implica COSTURI, insa masinile alea nu prea sunt facute (sa am pardon) pentru toata lumea. Asta este, e vorba de cei care au bani sa isi cumpere si sa tina o masina de genul ala.

Nimeni nu a spus ca Renault sunt proaste, insa exista limite in care se incadreaza. Mai mult ca sigur nici nu au ca target segmentul acesta deoarece exista brand-uri consacrate pe segmentul de lux in fata carora nu ar putea face fata.

Parerea mea este ca un VelSatis produs acuma este mai ok ca un e-klasse si un BMW seria 5 de prin anii 2000...
Horatiu Mihai
@bubu782001: Ei bine, adevarul este ca Mercedes nu a introdus multe chestii ca primii... Masinile americane au avuit din anii 40 aer conditionat, si Chrysler din 1988 prima masina cu Airbag standard... Deci sunt multe chestii care nu sunt de Mercedes... De ce ziceam ca sunt prostii E class si 5 : pretul si cea ce-mi ofera masina pentru banii aia, Mercedes si BMW sunt doua marci la fel ca multe altele, nimic deosebit, numai pe noi romanii ne impresioneaza parca prea mult "ambalajul", mai ales de cand am coborat din Dacie... Nu am condus E class, am fost adesea cu E din 2001 si cu E din 2003... masini bune, nu zic, dar repet, o bataie de joc pentru pret. De 5 nu mai vorbesc... VelSatis cu motor de 3.0 dci si 3.5 e perfect pentru orice.
bubu782001
NU stiu ce sa zic, insa sunt Roman si conduc un Renault Twingo. NU ma impresioneaza BMW si Mercedes atat de mult cum ar crede unii, si la nivel de alta masina demult as fi putut sa imi iau ceva cu multe clase peste Twingo, atat la calitate cat si la confort/siguranta. Dar am ramas la Twingo si probabil urmatoarea masina o sa fie una europeana 100% exclus cele fantuzesti.

Chiar sunt niste prostii de masini. Twingo prin simplitatea ei ofera asa-numita fiabilitate. Asta este secretul. Altfel, mai mult ca sigur plangeam dupa diverse probleme tipice acestei marci. NU spun ca in alte gradini cresc mere de aur - sistemul a evoluat si suntem clar obiecte de studiu pentru piata. DAR, la orice ora as prefera un Volvo, un BMW sau un Audi in fata unui Renault sau ceva din grupul PSA.

O sa ma opresc exact aici pentru ca nu doresc sa transform topicul intr-un versus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.