QUOTE
Tot în 1928, în perioada de glorie a Charleston-ului și Moulin Rouge, Renault a scos o adevărată bijuterie a acelor vremuri, modelul Renault Reinastella, o alternativă franțuzească la Rolls Royce. Acea limuzină era cel mai mare model construit vreodată de Renault, având 5,3 metri lungime, 2 lățime și 2,5 tone greutate.
Din acest motiv Reinastella a fost primul Renault care a avut sub capotă un motor cu 8 cilindri de 7.1 litri. Puterea dezvoltată era de 75 CP, fiind, după cum reclamele vremii spuneau, o alternativă la cele mai luxoase trenuri, atât din punct de vedere al confortului cât și al vitezei.
Acest model a însemnat și un pas tehnologic în față pentru Renault, fiind primul model Renault cu radiator montat frontal, arhitectură preluată de toate automobilele care au urmat. În plus Reinastella a dat tonul seriei de modele Stella, o dinastie de automobile foarte exclusiviste în acea perioadă.
Din acest motiv Reinastella a fost primul Renault care a avut sub capotă un motor cu 8 cilindri de 7.1 litri. Puterea dezvoltată era de 75 CP, fiind, după cum reclamele vremii spuneau, o alternativă la cele mai luxoase trenuri, atât din punct de vedere al confortului cât și al vitezei.
Acest model a însemnat și un pas tehnologic în față pentru Renault, fiind primul model Renault cu radiator montat frontal, arhitectură preluată de toate automobilele care au urmat. În plus Reinastella a dat tonul seriei de modele Stella, o dinastie de automobile foarte exclusiviste în acea perioadă.