Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu mai merge clima/incalzirea
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
johnyboy
Sa intamplat deodata, am oprit 30min, si cand am pornit nu mai mergea. Nu am nici un mesaj de eroare/avertizare.
Nu mai merge incalzirea, varianta de megane este cu clima. Nu porneste ventilatorul pentru a baga aer in habitaclu. Controlul climei functioneaza, este alimentat, dar nu porneste ventilatorul. Daca schimb pe recirculare sau pe alte scheme de functionare se aude in bord ca functionneaza clapetele. Altceva inafara de ventilator nu am vazut sa nu functioneze. Este vorba de o siguranta? M-am uitat prin sondaj la cele din habitaclu si nu am gasit niciuna arsa. Din pacate nu am cum sa ma mai uit la motor (intuneric+frig -6C). Stie cineva daca seste de la siguranta sa ma duc in seara asta sa verific? Daca nu maine-service........

<span class='edit'>17 Dec 2009, 11:21:</span>
S-a rezolvat temporar dupa ce am mers la service. S-a infunfat scurgerea de la zapada si apa a urcat pe furtun pana a udat o siguranta. Am dat search pe forum si am vazut ca sau mai intimplat probleme de genul asta. Pentru a se rezolva definitiv cei de la service au dat comanda de o rezistenta noua care are un capac ce o protejeaza sa nu mai ajunga apa. Din pacate dureaza vre-o 2-3 saptamani si problema mai poate aparea in intervalul acesta...Din cate am inteles din service au mai fost masini cu acceasi problema, asa ca va doresc bafta!
V10
Salutare,

Am intrat pe forum hotarit sa va povestesc despre defectiunea la ventilatorul climatizarii care a aparut astazi la mine, dar vad ca deja s-a inceput discutia si oricum aflasem si de la service ca deja au schimbat niste ventilatoare si rezistentele aferente.

Jonyboy, s-ar parea ca la tine au fost mai amabili mecanicii si au rezolvat-o macar temporar. La mine dupa o jumatate de ora au dat verdictul ca este ars/defect motorasul si vor face comanda pentru unul si o rezistenta.

Problema este ca din cauza sarbatorilor de iarna o sa cam asteptam pina vin piesele si bineinteles ca pe vremea asta masinile sint imobilizate. Eu am luat-o acasa ca nu avea nici un rost sa stea la ei.

Incepe sa imi para rau ca am schimbat Symbolul cu un Megane. La Symbol in trei ani si 50000km nu am schimbat nici macar un bec. Sint cam suparat acum ca m-am chinuit astazi de mi-au iesit ochii si am inghetat ca un c...t .

S-auzim numai de bine.

Si inca ceva, sa traiasca astia de la renault ca am cautat peste tot schema cu dispunerea sigurantelor si nu am gasit nimic.
johnyboy
Schema cu sigurantele din habitaclu o gasesti in manualul de utilizare. Sigurantele din compartimentul motorului nu au schema, si in manual zice sa te prezinti la service daca ai probleme.
Deja sunt ingrijorat, sper sa nu mi se mai intample pana la inlocuire. Oricum mi se pare normal sa primesti masina la schimb in cazul tau.
V10
johnyboy, citesc de vreo doua ore forumul si am gasit o problema asemanatoare la clio sau symbol, nu mai stiu, si cineva a reparat acea "rezistenta" care acum am aflat ca de fapt este un modul electronic pentru comanda ventilatorului. Spune-mi te rog daca ai vazut pe unde au umblat mecanicii pentru ca eu sint hotarit sa caut aceasta "rezistenta". E rau ca e frig tare si nu prea pot sa stau mult afara. Daca tu ai vazut pe unde au umblat ei descrie-mi te rog si mie pentru ca vreau sa incerc sa o repar. Si mai ales ca la modul rudimentar cum a verificat omul la service cu o amarita de lampa de control de 12V nu imi da deloc incredere. Nu ma astept sa aiba mari cunostinte de electronica. Nu prea pot sa stau fara masina o luna. Multumesc.

Masina la schimb? Vai de capul lor! Daca au vreo una sigur o folosesc ei.
johnyboy
Nu am vazut pt ca au lucrat in alta incapere. Insa din cate am inteles eu, apa a ajuns la o siguranta, cred ca a fost un scurt-circuit si computerul de bord a blocat ventilatorul, tipul de la service a zis ca l-a deblocat temporar, banuiesc ca s-a legat la interfata cb si l-a deblocat. Te-asi sfatui sa te duci la alt reprezentant Renault mai mare, eu nu cred ca s-a bulit motorul ventilatorului...
V10
Am verificat astazi pe sub bord sa vad ce e pe acolo. Am reusit sa scot usor citeva capace de plastic de dedesupt dar dupa vreo doua ore m-am dat batut. Nu am reusit sa imi dau seama daca s-ar putea scoate ventilatorul fara a demonta bordul. Cred ca nu, dar cine stie. Oricum, am vazut ca si cei de la service se uitau pe un gen de manual de service pe calculator. Ventilatorul pare a fi pe mijloc, mai sus, cam in spatele afisajului de la CD player. Putin mai jos cred ca se afla si acea "rezistenta", asta judecind dupa conectorul care intra acolo. Oricum e ocna, abia poti sa bagi o mina. Nu cred nici ca s-ar putea scoate nici prin grila din fata parbrizului deoarece nu ar avea loc suficient.

Johnyboy, spune-mi si mie, daca e permis pe forum, la ce service ai fost ca sa incerc si eu pina in Craciun. Multumesc.

Da, am vazut mai tirziu ca esti din Bacau. Si eu sint nascut acolo, dar am plecat dupa liceu in Bucuresti.

Eu am fost la un service destul de mare, cred. Nu dau numele, dar bucurestenii pot intui, e dealer, are si taximetre. Merg de multi ani la acelasi service. Numai ca pina acum nu am mai avut defectiuni de cind folosesc masini renault. Schimb de ulei si filtre stie oricine sa faca.

S-auzim numai de bine si Sarbatori Fericite tuturor.
viperdel
Am găsit pe net un cd cu toate schemele electrice de la M3. E un .iso care arhivat are 94Mb.
Dacă vă interesează, cum să fac să vi-l trimit?

Atașez o mostră. Există explicații pentru toate elementele, inclusiv schema de conectare pe fire.

[attachmentid=1627577722]
johnyboy
Dealerul este Dedeman Auto.
V10
Multumesc johnyboy. Nu pot ajunge la Bacau fara incalzire in masina chiar daca parintii ma asteptau de sarbatori.

Multumesc si tie viperdel. Chiar nu am idee cum ai putea sa-mi trimiti un fisier de aproape 100 mega. Cred ca mi-ar fi de mare folos. Da Poate share-uit pe vreun site din cele care se mai folosesc, dar nu am experienta cu asa ceva. Sau poate pe DC daca folosesti. Sau sa ne intilnim daca esti din Bucuresti. Sau daca vrei sa imi spui de unde l-ai luat sa il iau si eu direct.

Oricum, multumesc inca o data. Nu doresc nimanui sa traiasca frustrarea pe care o simt eu pentru ca de sarbatori sint imobilizat si "tigaia" pe care am dat 15000 de euro sta moarta linga bloc dupa numai 4 luni de folosire.
viperdel
QUOTE(V10 @ 19 Dec 2009, 21:44)
Multumesc johnyboy. Nu pot ajunge la Bacau fara incalzire in masina chiar daca parintii ma asteptau de sarbatori.

Multumesc si tie viperdel. Chiar nu am idee cum ai putea sa-mi trimiti un fisier de aproape 100 mega. Cred ca mi-ar fi de mare folos. Da Poate share-uit pe vreun site din cele care se mai folosesc, dar nu am experienta cu asa ceva. Sau poate pe DC daca folosesti. Sau sa ne intilnim daca esti din Bucuresti. Sau daca vrei sa imi spui de unde l-ai luat sa il iau si eu direct.

Oricum, multumesc inca o data. Nu doresc nimanui sa traiasca frustrarea pe care o simt eu pentru ca de sarbatori sint imobilizat si "tigaia" pe care am dat 15000 de euro sta moarta linga bloc dupa numai 4 luni de folosire.
*



Nu mai țin minte unde l-am găsit, dar am pus fișierul arhivat pe rapidshare:

http://rapidshare.com/files/323151914/Mega...trical.zip.html

Se pare că nu are decât 10 download-uri, așa că rog toți forumiștii să-l lase pe V10 să descarce înainte.

V10, te rog pune un post pe forum dacă ai reușit sau nu să-l descarci. Sper să-ți fie de ajutor și îți doresc succes în rezolvarea problemei. Poate poți găsi măcar o soluție temporară care să te ajute să treci sărbătorile. Ține-ne la curent cu ce ai descoperit.



clr
QUOTE(V10 @ 19 Dec 2009, 17:41)
...
Johnyboy, spune-mi si mie, daca e permis pe forum, la ce service ai fost ca sa incerc si eu pina in Craciun. Multumesc.

Da, am vazut mai tirziu ca esti din Bacau. Si eu sint nascut acolo, dar am plecat dupa liceu in Bucuresti.

Eu am fost la un service destul de mare, cred. Nu dau numele, dar bucurestenii pot intui, e dealer, are si taximetre. Merg de multi ani la acelasi service. Numai ca pina acum nu am mai avut defectiuni de cind folosesc masini renault. Schimb de ulei si filtre stie oricine sa faca.

S-auzim numai de bine si Sarbatori Fericite tuturor.
*


Nu cred ca e vreo problema in a mentiona numele service-ului. Din ce spui tu, intuiesc a fi Cobalcescu.
Oricum, nasol de tot momentul sad.gif
V10
Multumesc viperdel, am descarcat. Acum sint la serviciu si nu pot sa-l pun pe CD/DVD dar o s-o fac acasa.

Am mai continuat cautarile si din pacate se pare ca ventilatorul nu are o siguranta dedicata, cel putin din cele de sub bord. Mai exista o multime de sigurante in cutia de linga motor, dar nu e nici una arsa. Poate dupa ce studiez schemele de la viperdel o sa aflu mai multe.
johnyboy
Din dicutia purtata la service au am inteles ca, computerul de bord a blocat actionarea motorului. Eu cred ca sa legat la interfata si la deblocat, nu stiu daca rezolvi ceva de la sigutante. De ce nu incerci la alt service, suna macar si vezi poate au mai avut cazuri asemanatoare.
V10
Astazi revin cu vesti mai bune. Am fost chemat la service si problema s-a rezolvat, cel putin temporar. Defectiunea apare din cauza softului. La acelasi service astazi au mai fost inca doua masini cu aceeasi problema, dupa spusele lor.
Sa vedem acum cit o sa tina aceasta "reparatie". Poate se gindesc cei de la Renault sa scoata un update la soft. Am impresia ca toate informatiile din calc. masinii au fost salvate inainte de a-l "repara", probabil pentru a se vedea care e problema.

S-auzim numai de bine.
tse
Se confirma, nu este defect moto-ventilatorul. Problema se rezolva din soft.
Am un coleg care a fost initial programat pentru ianuarie!!! la schimbat ventilator, dar ieri l-au sunat sa vina cu masina si astazi i-au rezolvat-o.
Sunt curios, cei din Bucuresti au citit aici pe forum ca la Bacau au gasit solutia cu modificarea de soft? Ca doar de aia ne omoram cu forumul asta.
V10
tse, rezolvarea au descoperit-o si in Bucuresti, eu aici am rezolvat-o. Problema este ca aceasta rezolvare este temporara deoarece la service-uri nu au un soft nou (cel putin asa cred), oricum de la service mi s-a spus ca e rezolvata dar aceasta problema a aparut de cel mult o saptamina si eu nu cred ca intre timp service-urile au primit o versiune de soft noua fara acest bug. Cred ca doar se face un reset de soft si cam atit pentru moment. Probabil cei de la Ren s-au minunat de atitea comenzi de ventilatoare si rezistente in citeva zile si au intervenit cu aceasta solutie, temporara zic eu. Normal ar trebui sa urmeze si o noua versiune de soft. Mai vedem ce-o mai fi.
tse
Asta e intrebarea mea. Colegul meu a capatat vineri diagnosticul de ventilator defect, iar Bacaul a rezolvat vineri, si vineri seara JOHNYBOY a postat solutia pe forum. Luni l-a sunat dealerul din Bucuresti cu solutia noua.
fulgu
salut,

incepand de acum 2 ore am si eu aceasta problema: ventilatorul refuzas sa mai porneasca, toate celelalta comenzi ramanand functionale.

cei care si-au rezolvat problema in BUCURESTI imi puteti spune va rog la ce service ati rezolvat? varianta "soft"?

multumesc tare mult!
adytym
se pare ca la toti vor aparea problemele atea , si la mine aceasi problema cu ventilatorul, intrebarea mea este daca a patit cineva la modelul expresion cu clima manuala.
si eventual un service care a rezolvat problema sa-i pun pe baietii de la renault timisoara sa sune in legatura cu aceasta problema.
viperdel
QUOTE(adytym @ 21 Jan 2010, 13:37)
se pare ca la toti vor aparea problemele atea , si la mine aceasi problema  cu ventilatorul, intrebarea mea este daca a patit cineva la modelul expresion cu clima manuala.
si eventual un service care a rezolvat problema sa-i pun pe baietii de la renault timisoara sa sune in legatura cu aceasta problema.
*



Să înțeleg că tocmai a apărut problema și la tine pe climă manuală? Dacă da, e interesant, înseamnă că există totuși un nivel soft între comenzile manuale și comenzile electrice.

E cineva pe forum cu M3 care nu a avut încă problema?
E cineva la care a reapărut după soft reset?

(La mine încă nu a apărut, dar din câte văd ar fi cazul să mă aștept)

Mulțumesc
tatimeu
masinuta mea are 6 luni si 4 zile, 10.000km si folosesc clima in proportie de 90%
nu am patit nimic vis-a-vis de sistemul de climatizare (inca), cum de altfel nu am patit nimic vis-a-vis de toate celelalte componente mecanice, electronice etc.
ionutm82
QUOTE(viperdel @ 21 Jan 2010, 12:46)
Să înțeleg că tocmai a apărut problema și la tine pe climă manuală? Dacă da, e interesant, înseamnă că există totuși un nivel soft între comenzile manuale și comenzile electrice.

E cineva pe forum cu M3 care nu a avut încă problema?
E cineva la care a reapărut după soft reset?

(La mine încă nu a apărut, dar din câte văd ar fi cazul să mă aștept)

Mulțumesc
*



La mine inca nu a aparut problema. Masina o am de 6 luni jumatate.
fulgu
problema s-a rezolvat in doar cateva ore la servce-ul serus de pe bd timisoara.

dealer-ul zicea ca a mai vazut problema asta la cateva masini, ca dupa resetare NU mai apare, cu toate acestea a comandat releul sau rezistenta sau ce o fi acolo, piesa care a cauzat blocarea soft-ului.

oricum, NOTA 10 PENTRU CUSTOMER SERVICE!
adytym
da ii pe clima manuala, si mi-au zis ca-i motorasul de ventilator, si ca au sa-l comande , iar eu le-am spus sa sune la serviceul din bacau sau din bucuresti ca problema ii din soft, acuma astept sa vad ce raspuns imi dau .
pentru ca din cate am vazut acolo au rezolvat problemele.
ciprians
Eu inca nu am avut problema. Am masina de aproximativ 6 luni.
Daca apare, stiu unde sa ma duc smile.gif
V10
Fulgu, eu am reparat-o laCobalcescu linga Cismigiu, dar in doua etape, am fost in ziua cind s-a intimplat, vineri, si au zis ca trebuie schimbat ventilatorul si m-au chemat luni si au si rezolvat-o din soft. Eu am avut "norocul" sa fiu printre primii cu aceasta problema, inainte de Craciun. La mine deocamdata nu a mai facut probleme.

Scuze, nu am fost prea atent, am vazut mai tirziu ca ai rezolvat-o. Oricum, nu am mai intrat de mult aici, raspunsul meu e cam intirziat.

Totusi aici s-a semnalat defectiunea la foarte putine masini. Mai sint poate unii care nu scriu sau nu stiu de forum, dar as fi curios la cite masini a aparut.
adytym
ce fel de clima ai pe masina manuala sau automata, pentru V10
V10
adytym, am clima automata.
adytym
merci , se pare totusi ca-i ventilatorul , la clima automata se rezolva problema din rezistenta aia
V10
Nu e legat nici de acea "rezistenta" (care de fapt este un modul electronic mai complex si nu o simpla rezistenta, cu care se comanda digital turatia electro-ventilatorului, un fel de convertor digital-analog), rezolvarea problemei, cel putin la climatizarea automata se face strict din soft. Am stat tot timpul impreuna cu angajatii de la service linga masina dar nu as putea spune ce au facut, a durat cam jumatate de ora de plimbat prin soft si in plus au pastrat si o copie probabil pentru a vedea eroarea si cei care au conceput softul.
Despre clima cu comenzi manuale, sa-i zicem asa, pentru ca ar putea fi tot digitale in final dar in loc de taste au pus niste butoane rotative, nu stiu ce sa zic dar nu as exclude sa fie cam aceeasi problema.
adytym, la tine nu au incercat deloc sa verifice si softul? Daca nu poate ii convingi sa incerce. Cred ca e imposibil sa nu fi aflat toate service-urile de aceasta defectiune si de rezolvarea ei, nu stiu daca definitiva dar sa vedem cit o sa ne tina. Eu pina acum nu am auzit de un motor de la climatizare ars, nici la Dacie unde intra apa in el cind ploua nu mi s-a ars. Si inainte de a mi se rezolva problema nu prea credeam si acum cred tot mai putin ca se poate arde acel motor. Si dupa numai citeva luni de functionare? Putine sanse zic eu.
Oricum, bafta, eu am fost suparat rau cind mi s-a intimplat. "Stiu cum e".

Sau hai sa zicem ca s-ar putea arde acea "rezistenta" dar de motor nu prea cred. Legat de rezistenta eu am gasit pe undeva pe net cum un posesor de Clio si-a reparat-o singur si acolo am vazut ce este acea rezistenta de fapt. Bafta.
adytym
mi-au zis ca problema ce ai avut-o tu, au rezolvat-o si ei la un megan coupe, la mine au zis ca-i ventilatorul a verificat daca ajunge curent la ventilator , iau scos mufa si au verificat-o.
adytym
in sfarsit mi-a fost schimbat ventilatorul, intr-adevar a fost dus motorasul, toata operatiunea a durat jumatate de ora .
johnyboy
Azi a revenit problema! Acceasi faza.E jenant! Maine dimineata ma pregatesc de show. mad.gif

V10
Bafta johnyboy! Imi pare rau. Inca imi aduc aminte ce suparat am fost in urma cu un an. Cred ca intr-adevar atunci s-a rezolvat doar temporar problema, probabil un simplu reset.

S-auzim numai de bine.
johnyboy
S-a rezolvat, sper ca definitiv de data asta. A durat cam 4h. Problema se pare ca era de la montarea gresita a releului inlocuit, s-a izolat cu silicon in partea gresita si umezeala a paruns din nou.
Noroc ca mi s-a intamplat cand eram in orasul meu, cu 2 zile inainte am fost plecat la Busteni. Fara ventilatie se aburea parbrizul in 5-10 min de la respiratie. Va dati seama ce bucurie pateam... mad.gif
adytym
dar eu nu inteleg , atata de idioti is astia de la reno , au montat relee in zona unde are acces apa , nu au putut sa le protejeze sau sa le monteze in alta parte sau erau prea scumpe cablurile .
caty2k
De azi incepe show-ul si la mine, eu am avut si masina lovita si am schimbat radiatorul de clima, am reincarcat circuitul cu freon ... si nu porneste ventilatorul minune! Am citit tot ce era scris pe acest topic si am inteles ca e ori o rezistenta ori e ventilatorul! Problema aceasta voi ati rezolvat-o pe GARANTIE sau CASH??
adytym
in garantie se rezolva , numai sa nu fie cauza din urma accidentului, ca atunci nu se stie cum ei problema
caty2k
Atata timp cat radiatorul de apa nu e stramb, deci 100% pana la ventilator nu a ajuns. A trebuit sa inlocuiesc doar radiatorul de clima(care daca-l jucam putin in picioare nu trebuia sa-l schimb nici pe ala)
caty2k
Mda e vina celor care au reparat masina! La momentul impactului radiatorul n-a patit nimic, dar ventilatorul s-a miscat putin ... palele acestuia atingeau in radiator si s-a ars rezistenta GMV!!

Recomandare ce mi s-a facut: A nu se mai utiliza masina pana la schimbarea piesei! E posibil a se defecta motorul din cauza neracirii corespunzatoare!
chris_mara
am patit si eu acelasi lucru in iarna, dar la mine se pare ca a fost o problema din soft... am introdus cartela in slot si a pornit ventilatorul fara probleme, am inteles k acelasi lucru se intampla si la laguna 2 modelul facelift.
cornel1986
am fost chemat si eu in service de cei de la renault sa imi schimbe pe garantie o rezistenta de la clima pe motivul ca s-au prezentat mai multi posesori de megane 3 cu probleme la climatronic,mai exact nu le functiona caldura...m-am dus,a durat cam 2 ore...dragut din partea lor:)
florintija
Azi am inbulinato si eu ,dupa doua zile in care a plouat destul de rau azi numi mai pornea clima (automata ) tind sa cred ca si la mine e infundata scurgerea deoarece cand iau viraj stanga ,dreapta se aude cum se scurge apa in grila din fata sambata o plimb pe la un service sigur e aceasi problema!
PS. I SA MAI PLIMBAT APA SAU ATI AUSIT ASTFEL DE ZGOMOT IN GRILA DIN FATA ??????
dcrane
N-are legatura scurgerea infundata cu faptul ca nu-ti mai merge clima. La scurgere infundata iti iese condensul in interior, pe mocheta de la pasagerul fata. Ti s-a ars mai mult ca sigur siguranta de la clima. Au si recall pe piesa asta.
tatimeu
QUOTE(florintija @ 24 May 2012, 19:04)
Azi am inbulinato si eu  ,dupa doua zile in care a plouat destul de rau azi numi mai pornea clima (automata ) tind sa cred ca si la mine e infundata scurgerea deoarece cand iau viraj stanga ,dreapta  se aude cum se scurge apa in grila din fata  sambata o  plimb pe la un service sigur e  aceasi problema!
PS. I SA MAI PLIMBAT APA SAU ATI AUSIT ASTFEL DE ZGOMOT IN GRILA DIN FATA ??????
*


in ce sens nu mai pornea clima?
pe manual ai incercat?
florintija
azi am fost cu ea si intradevar au recall la o rezistenta (eu momentan is in roma ) cei de aici mi-au spus ca nau mai avut astfel de probleme inseamna ca cu topirea zapezi in romania e mai des intalnita problema in schimb la mine a plouat torential o zi intreaba ! problema cu apa care se aude deocamdata ramane sa vedem cand voi intra cu ea in service cel mai probabil e vreo scurgere infundata !

25 May 2012, 18:18:
QUOTE(tatimeu @ 25 May 2012, 07:25)
in ce sens nu mai pornea clima?
pe manual ai incercat?
*


adica ventilatorul nu mai functiona in rest toate comenzile functionale plus comresorul care se aude cand intra in functiune , o rezistenta buclucasa !
viperdel
Am fost și eu la service pentru o problemă pe garanție și mi-ai spus că au un OTS de făcut, adică de schimbat rezistența respectivă. Mi-au ținut mașina în plus pentru asta.
E programat să fie făcut la următoarea intrare în service, și n-au acceptat să mi-l facă mai târziu.
florintija
QUOTE(dcrane @ 25 May 2012, 07:00)
N-are legatura scurgerea infundata cu faptul ca nu-ti mai merge clima. La scurgere infundata iti iese condensul in interior, pe mocheta de la pasagerul fata. Ti s-a ars mai mult ca sigur siguranta de la clima. Au si recall pe piesa asta.
*



ii dau pe zi ce trece dreptate initiatorului topicului ,azi am spalat masina si dupa am gasit apa pe mocheta din fata dreapta , deci mai mult ca sigur scurgere infundata plus rezistenta arsa si ce o mai fi (motoras ) sa vedem atunci cand ajung cu ea in service !
tatimeu
inseamna ca sunt mai multe probleme pe partea de climatizare
la mine nu a mai mers climatizarea de nici un fel (nici cald, de rece nu era cazul, nici manual nimic) Am avut - verificat la un privat mai multe erori ceva legate de scurt . Nu era cazul de rezistenta caci la mine toata problema a aparut in plina iarna si zapada. Deci am chemat platforma, iar in dimineata urmatoare cand asteptam platforma sa fiu dus in service am pornit masina si climatizarea mergea bine, dar bine de tot. Pana mi-au schimbat piesa respectiva (nu stiu ce) a durat 2 saptamani in care climatizarea a functionat, cu riscul de a nu fi functionala oricand.
Oricum pana la 50k km asta a foast singura problema
florintija
QUOTE(tatimeu @ 26 May 2012, 19:12)
inseamna ca sunt mai multe probleme pe partea de climatizare
la mine nu a mai mers climatizarea de nici un fel (nici cald, de rece nu era cazul, nici manual nimic) Am avut  - verificat la un privat mai  multe erori ceva legate de scurt . Nu era cazul de rezistenta caci la mine toata problema a aparut in plina iarna si zapada. Deci am chemat platforma, iar in dimineata urmatoare cand asteptam platforma sa fiu dus in service am pornit masina si climatizarea mergea bine, dar bine de tot. Pana mi-au schimbat piesa respectiva (nu stiu ce) a durat 2 saptamani in care climatizarea a functionat, cu riscul de a nu fi functionala oricand.
Oricum pana la 50k km asta a foast singura problema
*



prblema e in felul urmator , a plouat destul de tare cu rafale de vant ,eu am avut masina sub un brad si deacolo au cazut destule gunoaie in grila de sub stergatoare , sa infundat scurgerea care are sigur legatura cu cea de la AC (condensul ) deoarece dupa catvia stropi de ploaie gasesc apa pe mocheta din fata dreapta , Acum astept sa intriu in service cu ea sa desfunde scurgerea si sa schimbe respectiva rezistenta !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.