kitzsteinhorn91
30 Nov 2009, 17:12
Si eu tind la ceva mai bun: am condus pana acum o Dacia 1310 (1992) si un Peugeot 206 (2004) si acum trec la Dacia 1300 (1976)
kitzsteinhorn91 ai tot respectul si suportul meu moral, ceea ce faci tu e ceea ce am dorit eu si multi alti dar am fost prea slabi ca sa terminam, deci Mucho Cojones si spor la lucru, nu are sa fie usor.
heaton parca a iesit din mlastina, nu te supara dar mai bine iei alta
heaton
30 Nov 2009, 18:13
masina mea este asa ptr ca proprietarul ei a fost ...sormea
...ca toate fetele stie doar sa mearga cu masina dar so ingrijeasca nu....deci nu e vina mea...ci eu doar ma rog la dumnezeu sa ma ajute cineva sa o fac...doar tinichigeria.....ca in rest m-as ocupa eu...dar nu sunt nici merserias si chiar nu ma pricep....as vreau sa o fac si sa ma plimb linistit cu ea
si sa nu mai stau cu grija ca poate cade tabla de pe ea :
kitzsteinhorn91
30 Nov 2009, 18:15
Multumesc 4x4
! Doresc din tot sufletul sa o termin si sa iasa frumos pentru ca pentru mine, Dacia 1300 este o masina deosebita si imi pare foarte rau ca cei ce le-au avut de noi, nu le-au pastrat corespunzator...
Oricum, abia astept sa o termine baietii, care sunt o echipa de incredere, si lucreaza foarte bine
O sa mai atasez poze de pe parcursul lucrarii. Maine ma duc sa mai fac cate o poza. Mi-au zis ca pe sfarsitul saptamanii s-ar putea sa o bage la vopsit (GALBEN 48)
Alex 23
30 Nov 2009, 22:09
Ma bucur ca ai ales culoarea galben, insa vreau sa fac o mica precizare, nu vopsi pragurile cu negru pentru ca va capata un aspect urat, lasa-le galbene si vopseste doar in spatele mastii!!
Urmareste si topicul frantuzoica si vei vedea ca nici unul din noi nu a facut pragurile negre si nici de fabrica nu veneau asa!!
Mare atentie si ti-am spus nu face greseli pe care mai tarziu ai sa le regreti!!
Spor la treaba in continuare si abia astept s-o vad vopsita!!
Mai baga si cateva poze cu interiorul, compartimentul motor si portbagaj!!
kitzsteinhorn91
30 Nov 2009, 22:11
O sa fac poze si cu interiorul, cu portbagajul si cu compartimentul motor. O sa postez maine
!
verde57
1 Dec 2009, 10:25
Daca vrei sa iasa bine vopsitul tine-te de ei sa o vopseasca in minim 2 straturi de vopsea si 2 de lac separat, de asemenea sa curete bine tabla la praguri si fuste si sa vopseasca acele parti cu aceeasi atentie pe care o acorda celorlalte suprafete mai vizibile.
kitzsteinhorn91
1 Dec 2009, 10:26
Am mai avut masina la vopsit la ei, Dacia 1310 verde inchs, si au lucrat foarte bine. Sper sa iasa la fel si asta galbena.
1 Dec 2009, 12:56:
Poze noi.
kitzsteinhorn91
1 Dec 2009, 15:26
Ma gandisem sa o fac partea aia foarte discret de la linia nichelata de la prag in jos. Si vreau asa nu ca sa fie "taraneasca" ci pentru simplul fapt ca acolo se murdareste cel mai des, pot sari pietre, etc.
membru_DC
1 Dec 2009, 15:42
@
heaton: vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage-345-0.html , pentru banii investiti, vorbeste cu proprietarul
kitzsteinhorn91
1 Dec 2009, 15:48
Cam terminata masina...
In curand, Dacia mea va intra la vopsit
Alex 23
1 Dec 2009, 21:52
Ramai mai bine la pragurile vopsite in culoarea caroseriei si apoi daca nu-ti place le faci negre ca nu-i mare greutate!!
Asculta pe altii mai batrani care s-au jucat cu d-astea!!
danut 69-71
1 Dec 2009, 22:54
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 1 Dec 2009, 17:26)
Ma gandisem sa o fac partea aia foarte discret de la linia nichelata de la prag in jos. Si vreau asa nu ca sa fie "taraneasca" ci pentru simplul fapt ca acolo se murdareste cel mai des, pot sari pietre, etc.
Parerile sunt impartite , dar cel mai frumos sa fie la culoarea masinii si pragurile . Mult succes ,eu nici nu mai am timp sa intru de cata treaba am la "conserva ".
kitzsteinhorn91
3 Dec 2009, 17:47
Am revenit cu poze noi. Se tot ivesc noi probleme. Am nevoie de cuzinetii pe care vin stergatoarele si bloc de lumini o sa imi puna de IAME din doua bucati (semnal + lumini). Unde gasesc si eu JAEGER din bucati ?
Bujor Stefan
3 Dec 2009, 19:09
Desfa cuzinetii de la stergatoare si vezi daca nu se pot aleza si apoi sa montezi o bucsa facuta pe strung.
Parbrizul si ornamentul cromat de pe marginea plafonului cred ca le dai jos inainte de vopsire...
kitzsteinhorn91
3 Dec 2009, 19:46
Da, le dau jos. Oricum am toate ornamentele noi, deci cele actualte le voi arunca pentru ca sunt strambe si lovite. Sa inteleg ca acele rozete pe care vin stergatoarele se pot scoate ? Atunci e perfect, ca le dau la niste baieti priceputi de nota 10+ sa le faca la strung si o sa iasa ca noi
4 Dec 2009, 16:31:Cateva maruntisuri.
4 Dec 2009, 16:34:Cateva maruntisuri.
verde57
4 Dec 2009, 18:35
jmechere ceasurile
Alex 23
4 Dec 2009, 21:53
O sa iasa brici masina!! Nu-i dai cu teroson si la interior??
Bag-o mai repede la vopsit ca abia astept s-o vad galbena!!
Apropo cat te-a dus pana aici toata treaba?
kitzsteinhorn91
4 Dec 2009, 22:09
Salut. Nu stiu cat a costat inca
! O sa o antifoneze si in interior
!
5 Dec 2009, 10:59:Am luat din torpedou de la Dacia 1310 a mea aceasta lampa. Se potriveste si in torpedoul de la bordul de 1300 ? Unde gasesc si eu una completa cu gemulet ?
5 Dec 2009, 13:01:Trebuie sa dau jos tot ansamblul stergatoarelor (motor+parghii+cuzineti). Cuzinetii pe care vin bratele sunt sudati de mecanism ? Oricum o sa il dea baietii jos si o sa faca cuzineti noi ca sa nu bag surub in bratul la stergator...
Bujor Stefan
5 Dec 2009, 15:38
NU mai stiu sigur cum arata partea de prindere la mecanismul bratelor.
Poate ma insel, am impresia ca erau niste sigurante (zenghere) pe acolo.
Oricum, daca nu merge sa le faci nimic, mai bine adaptezi un mecanism nou.
Mie imi intra un pic de apa pe acolo la ploi mai puternice.
Fa-i niste poze dupa ce il dai jos, mai ales in zona cuzinetilor.
vladut88
5 Dec 2009, 17:11
cuzinetii sunt prinsi pe mecanism cu 2 suruburi de 5 (cheie de 8) la modelul vechi nu poti scoate afara axu din cuzinet ,nu iti da voie capul pe care se aseaza stergatorul
pune tipul nou si cromeazale
kitzsteinhorn91
5 Dec 2009, 17:13
Se rezolva. Cunosc baieti priceputi care imi pot face axele si cuzinetii pe strung.
6 Dec 2009, 16:12:Am primit de la prietena mea de Mos Nicolae exact ce cautam !
La multi ani de Mos Nicolae, mai ales celor ce poarta acest nume
danut 69-71
6 Dec 2009, 16:55
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 5 Dec 2009, 00:09)
Am luat din torpedou de la Dacia 1310 a mea aceasta lampa. Se potriveste si in torpedoul de la bordul de 1300 ?
In partea stanga fata , in interiorul torpedoului , ai gauri pt aceasta lampita .
kitzsteinhorn91
7 Dec 2009, 16:18
Stiu. O sa o montez vineri.
daca mai esti interesat te pot ajuta eu cu bloc de lumini din 2 buc .
tel meu este 0744885424
kitzsteinhorn91
7 Dec 2009, 21:54
Imi poti lasa pe PM un ID de mess ?
7 Dec 2009, 22:02:
Poze noi cu masinuta. I-a pus si capota. Pica bine la linie.
Adrian_Boy
7 Dec 2009, 23:04
Poze cu progrese la tabla, nu prea
nici macar o urma de chit.
kitzsteinhorn91
8 Dec 2009, 21:12
La ce te referi ? Pe tinichigerie a schimbat podul pedalier, a captusit zonele cu rugina si a schimbat semilonjeronul drept. Urmeaza sa o matuiasca, sa o ia la mana si sa o aduca la linie inainte de a o baga la vopsit.
9 Dec 2009, 16:05:
S-au apucat baietii de partea mecanica. Urmeaza montarea motorului si a cutiei de viteza + planetarele Glaenzer !
passaris2310
9 Dec 2009, 18:53
bv,sper sa o termini mai repede sa vedem si noi produsul final!bafta in continuare!
kitzsteinhorn91
9 Dec 2009, 21:25
Multumesc mult. Maine ii monteaza motorul si cutia
Albert Einstein
9 Dec 2009, 22:07
Spor la treaba si succes! Ca si sfat, incearca sa pastrezi componente care se montau pe masina la vremea ei
kitzsteinhorn91
10 Dec 2009, 15:58
Au sosit si farurile, stopurile si lampile fata de la ELBA.
passaris2310
10 Dec 2009, 18:27
de ce nu i cauti stopuri frantuzesti?macar aspectul exterior sa l faci de ,frantuzoaica,!
kitzsteinhorn91
10 Dec 2009, 19:54
Cum adica macar aspectul exterior sa fie de frantuzoaica ?
Daca te uitai la inceputul topicului vedeai ca motorul este frantuzesc, cutia este frantuzeasca, tot interiorul este frantuzesc. Si pe parcurs o sa fac rost si de niste dispersoare SEIMA sau o sa duc dispersoarele ELBA si sa imi nicheleze portiunea de pe margine.
iuliano_smile
10 Dec 2009, 20:10
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 10 Dec 2009, 15:58)
Au sosit si farurile, stopurile si lampile fata de la ELBA.
Cat te-au costat jucariile?
kitzsteinhorn91
10 Dec 2009, 20:12
Faruri: 2 x 105 RON
Stopuri: 2 x 30 RON
Lampi: 2 x 25 RON
Lampi mers inapoi: 2 x 5 RON
Am mai luat geamurile laterale:
- fata: 2 x 50 RON
- spate: 2 x 45 RON
Si luneta cu dezaburire: 85 RON si parbriz duplex: 130 RON.
kitzsteinhorn91
12 Dec 2009, 10:28
O sa mai postez poze dupa ce o vopseste.
12 Dec 2009, 15:48:Iuliano, tu pe unde stai prin Ploiesti ?
Ca dupa ce o termin sa le scoatem la plimbare pe bulevard !
12 Dec 2009, 16:03:Unde gasesc si eu un electromotor DUCELLIER in stare foarte buna de functionare, care nu a fost umblat in el sau reparat ?
danut 69-71
12 Dec 2009, 12:16
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 12 Dec 2009, 12:28)
O sa mai postez poze dupa ce o vopseste.
Cand o vopsesti ?
Andyno
12 Dec 2009, 16:21
deci ceasurile de la bord sunt dementiale !!!!!!!
kitzsteinhorn91
12 Dec 2009, 16:30
Sper sa fie electricianul priceput si sa mi le conecteze fara a avea probleme cu ele pe viitor sau sa se arda ceva la ele. Si in plus nu stiu ce mufe s-ar potrivi acolo, pentru ca nu sunt nici ca cele de 1300 si nici ca cele de 1310. Sper sa fie mester priceput si sa le faca asa cum trebuie.
13 Dec 2009, 13:23:
Am mai adaugat niste poze facute zilele trecute.
megane_brotac
13 Dec 2009, 13:38
am instalatie electrica de renault 12 ts care avea bord cu turometru ca al tau , toate geamurile masinii sunt franta , luneta are si dezaburire . ansamblul stergatoare ff bun .
Claudiu AG 05 KJN
13 Dec 2009, 13:58
[B] Salut kitzsteinhorn91...si eu sunt pasionat de dacii..iti urmaresc proiectul inca de la inceput, cei de la service au lucrat intradevar foarte frumos
sper ca masina sa iasa asa cum iti doresti..dar am o intrebare cam ce ai cumparat la masina pt caroserie..oale, pasaje, contraaripi etc. si daca nu te deranjaza sa mi pui si un pret pt ca as dori si eu sa ma apuc de a mea dar nu stiu daca mai merita...ia spune-mi stalpii din fata sau cum le spun au fost ruginiti?
am sa ti pun o poza ca sa vezi despre ce e vorba! ms anticipat si bafta in continuare cu proectul !!
kitzsteinhorn91
13 Dec 2009, 14:22
Multumesc mult.
Eu nu am avut probleme in acele locuri. Eu am schimbat la a mea, podul pedalier, contra-aripile spate, oala de la roata de rezerva, contra-praguri, semilonjeronul drept, pasajul din dreapta rezervorului si aripile spate. Usile si capota portbagajului au fost luate de la REMAT.
Din ce an este masina ta ? Daca nu arata foarte rau mai ales pe dedesubt, eu zic ca merita, este totusi o masina clasica.
13 Dec 2009, 15:20:
La ceasurile de Renault 12 TS am vazut ca ambele mufe au 6 pini. Si m-am uitat si la niste ceasuri de Dacia 1310 cu turometru si am vazut ca mufa in centru are de asemenea 6 pini, deci ma gandesc ca ar putea folosi mufa centrala de la acele ceasuri de 1310 pentru a pune la cele de R12 si firele se potriveste in functie de echipament.
Claudiu AG 05 KJN
13 Dec 2009, 18:09
pai sa fiu sincer masina e din 82
...dar am de schimbat la ea partea de la baza de la stalpii fata, aripile spate, semidublele spate, pasaju de la roata de rezerva, capota de la portbagaj, aripi fata, praguri, contrapraguri si partea de sub streasini, buzele (spate), usi + fusta spate ca masina momentan e lovita
am sa mai pun cateva poze, daca nu te deranjaza, cu problemele caroseriei si sa- mi spui daca mai merita..dar parerea mea, decat sa bag atatia bani in piesele astea mai bine iau o dacie care le are cat de cat bune si ma axez pe sasiu adica imi convine mai mult sa schimb lonjeroanele sau./ si semilonjeroanele si podul pedalier si sa astup cateva gauri, daca are desigur, decat sa schimb aripi spate, stalpi...si eu stiu ce oi mai gasi ruginit pe la ea...
kitzsteinhorn91
13 Dec 2009, 18:23
Pai sa pui poze si vedem. Nu stiu cat de mult se merita una model mai nou. Adica gandeste-te ca una mai noua nu stiu daca o sa mai tina ca a mea sau ca a ta, in jur de 30 de ani. Si in plus, poti avea o masina clasica
!
Claudiu AG 05 KJN
13 Dec 2009, 18:43
nu eu ma gandeam sa iau una model vechi dar mai intretinuta...
ca a mea...parca a fost caruta..puneau ai mei pe ea 5- 600kg si mergeau cum ai merge cu o caruta...prin toate hartoapele si...vai de ea...nici nu vreu sa-mi amintesc
eu oricum sunt din Pitesti..am fost la remat pe aici dar, bate vantu..nimeni nu se risca sa mai dea o piesa, ba ca ii da afara daca i prinde, ba ca nu au de unde...si deci majoritatea pieselor trebuie sa le iau de noi, si nu e de asta dar cum nici finante nu sunt...
mai am o intrebare...tu ai bagat si piese de conex in ea?! ca sincer sa fiu nu prea pare
danut 69-71
13 Dec 2009, 20:33
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 13 Dec 2009, 16:22)
La ceasurile de Renault 12 TS am vazut ca ambele mufe au 6 pini. Si m-am uitat si la niste ceasuri de Dacia 1310 cu turometru si am vazut ca mufa in centru are de asemenea 6 pini, deci ma gandesc ca ar putea folosi mufa centrala de la acele ceasuri de 1310 pentru a pune la cele de R12 si firele se potriveste in functie de echipament.
Mufele sunt identice doar pozitionarea firelor difera .
kitzsteinhorn91
13 Dec 2009, 21:23
Dar ce s-a intamplat in dreapta spate ?
klausy78
14 Dec 2009, 00:16
Incep prin a te felicita prin ceea ce faci Kitzsteinhorn ! Acum un an era pe forum un tip asemeni tie Dj BKLY ,care facea aproape acelasi lucru . La el finantele erau mai mici si mesterea la masina in spatele blocului. Bravo ca nu te-ai lasat influentat de persoanele care iti ziceau ca e o nebunie sa investesti in Dacia. Ma bucur ca o sa pastrezi cat mai originala masina. Motorul ,cutia ,ceasurile,etc sunt mortale ! Acum vreo 6 ani vroiam sa-mi cumpar o Dacia 1300 cat mai originala ,insa pe toate pe care le gaseam aveau o multime de piese de dacie din 1970 pana in 2000. Eu unul cand vad o masina clasica (sunt fan masini clasice) pe strada ,intr-o forma cat mai originala ,ma topesc. Chestia cu motorul frantuzesc si rar-ul (scriu cu litere mici ca nu merita altfel) nu cred ca ai sa ai probleme . Motorul e considerat piesa de schimb ,daca ai chitante care sa ateste ca l-ai cumparat ,are aceeasi caracteristici si cilindree ca si motorul original (sa nu spunem ca motorul ala e tatal motorului de Dacie) nu cred ca ai sa intampini probleme. La cum cred ca o sa arate masina ,orice inspector cu mana pe inima o sa-ti dea itp-ul pe loc. Bravo ,sa stii ca am sa mai intru pe acest topic ! Astept poze noi. P.S. : Nu stiu cum ai gasit un motor de Renault 12 si o cutie la remat intr-o stare asa de buna ! Nu stiu cum ! Aaaa si vad ca-ti place Valeriu Sterian !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.